iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 09.09.2019 21:30

Ideja superīga, ka gājēji un auto nekrustojas, vienīgi man būtu gribējies, ka Seulas gadījumā viens divjoslu ceļš butu ticis tikai velosipēdistiem, taču tas tā laikam nav noticis. Dtilta pārveidošana īsti neko nedotu, jo tā ir objektīvi jēdzīga vieta tieši autotransportam. Bet lūk Vanšu tilta iebraukšana Vecrīgas pusē man gan ir mīkla - kāda jēga iedzīt transportu pa tiešo luksaforu virknē. Smagās kravas kas iet pa dzelzceļa tiltu man ar fascinē, kāda X pēc visām kravām jālien caur Rīgu utt. Bet nu ne jau pirmo reizi te saku, ka "the show must go on" un saprātīgi "zaļu" vidi sev apkārt mums netedzēt kā savas ausis.

WALA 09.09.2019 10:18

Nu nav pie mums tādas darba kultūras kā ir piem. Japānā, līdz ar to ja pat darbinieks parastais ieraudzīs lažu - viņš nekad neizlabos lažu, vai arī nepateiks vadītājam, ka jūs "$impji" ekonomējat uz mūsu darba un apkārtējo (vadītāju, gājēju u.c.) drošību. Neesam acīmredzot vēl izauguši līdz tādam pašcieņas un cieņas pret pārējiem līmenim.

WALA 08.09.2019 22:40

Atklāti, laucinieku vieta es tagad pieprasītu "gandarijumu" ar dūrēm vai ar nūjām

WALA 08.09.2019 22:38

Kā lai pasaka, tas kas ar klimatu notiek vai ari nenotiek, nav iemesls lai aizdirstu apkārtējo vidi. Un tā kā co2 nav tā gāze ko cilvēks ir spējīgs elpot, tad lieka tās ražošana apdraud mūs pašus neatkarīgi no ietekmes uz klimatu.

WALA 08.09.2019 22:04

uhh, nu atradi ar piemeru Ķīnas pilsētas - jā tur tautai ir ļoti grūti elpot, bet nu tur par kaut kādam Euro 1 normām lielākoties var tikai sapņot. Te tādi lūžņi nekad pat nav bijuši, jo tehnidjo pat bezEuro standartā neizietu

WALA 07.09.2019 20:55

Piedod bet šis spārda, pilsētās ekoloģija izrādās ir svarīgāka par laukiem, tipa miskasti aizvedam uz lauka arpilsētā un ir ok tur izgāzt, kaut tūlīt aiz zīmes. Man jau bija aizdoma ka ar eko - komunistiem man nav pa ceļam, bet tu sķiet pārspēj to tautu par vairākiem punktiem.

WALA 07.09.2019 20:08

Cita starpā iegādājos 1,6 dīzeļ CR-V, mazais dīzelis ļoti patīkami pārsteidz, dinamikā ieliek šobrīdēja 2,2 Hondas dīzelim.

WALA 07.09.2019 19:41

The show must go on, bizness nedrīkst apstāties, kā citādi ekopiekritēji saņems savus elektro dampjus, vai to sastāvdaļas no Ķīnas.

WALA 06.09.2019 16:07

Vankins rakstīja: sūknis esot vesels. tākā būs vien tā galva jāceļ nost. bet tur esot kautkadas divas skrūves kuras nekādīgi nevarot aizsniegt tā lai atskrūvētu. visticamāk vajagot kautkādu speciālu atslēgu, varbūt kāds zin kādu tieši?

Speciālās atslēgas vienmēr var atrast ražotāja detaļu katalogos (japāņi apsaukā par SST - special service tool un kaut kāds numurs). Pamēģini - varbūt ieraugi to kas tur derētu, ja tev kāds izstāstīja kur un kas jāaizsniedz.

WALA 05.09.2019 20:37

ar domu zilzobja raiditaju kas pie usb sledzas.

WALA 05.09.2019 20:36

tad nakuj to moduli jo jauna ta navigacija vareja lab ja 800 maksat. Pie kam japalur mos var usb to bluetooth iespraust un ari stradas

WALA 05.09.2019 12:54

Un vēl viens variants - paskaties šeit uz tiem kas piedāvā updeitus :

www.ss.lv/lv/transport/spare-parts/honda/cr-v/navigation-systems/

uzzvani - moš viņi zina un plaīdzēs.

WALA 05.09.2019 12:40

Hmm bļins, es te skatos ka Hondai ir tāds phone compatibility list, tā ka moš tavs phone tiek tupa ignorēts šī iemsla dēļ:

Kaut kāds info ir te - tik nezinu vai uz tvau navigāciju:

www.honda.co.uk/cars/owners/manuals-and-guides/navi-manuals.html

WALA 04.09.2019 14:29

Nu tās problēmas var vispār neizlīst vai izlīst pēc 100Kkm - jo tur strādā vairāki faktori - nekad pārkarsēšana nepārkarsē motoru vienādi pa visu konstrukciju, arī atdzišana nav ideāli vienmērīga, blīvējums parasti ir cits materiāls, galvas skrūves cits, bloks bieži cits, galva, čaulas utt. utjpr. - tu nekad nevari zināt ar 100% lielu varbūtību ka scenārijs būs tieši tāds un ne savādāks.

WALA 04.09.2019 13:05

Jāņem vērā ka atkarībā no apkārtējās vides spiediena vārīšanās temperatūra atšķiras - ja piemēram kaut kāda iemesla pēc tavā radiatorā būs negatīvs spiediens, tad ūdens vārīsies jau pie piem. 80 grādiem pēc Celsija. Radiatora škidrumama ir vēl augstāka vārīšanās temperatūra par ūdeni, jo tur bija sajaukums ar etilēn glikolu ja atmiņa neviļ (vārīšanās temp tuvu 200 grādiem).

tavs temperetūras datčiks var rādīt arī muļķības, bet nu tad ja tie tavi burbuļi vēl smird pēc izplūdes gāzēm - tad porblēma drīzāk gan būs galvas blīvē, bet pēc tava apraksta es neņemots ne uz ko pat sadarēt, kur nu vēl likt galvu ķīlā. ;)

WALA 04.09.2019 10:33

Diemžēl neko nezinu par tieši Mazdu, bet ir atseviški man zināmi japāņi, kam ir npeiciešams pareizi uzpildīt dzesēšanas sistēemu lai neveidojas gaisa burbuļi - tie izraisa līdzīgus simptomus ar pārkaršanu, kaut motoram principā nav nekādas vainas.

Man arī vecajam US "gazikam" (Ford pickup) arī ir līdzīgi, tikai tur burbulis veidojas caurulē augšpusē, un to var "izspaidīt" arā ar pāris piegājieniem.

WALA 03.09.2019 10:50

Te vēl nepatīkamas ziņas no Teslas:

electrek.co/2019/08/16/tesla-loses-model-3-order-rental-company-service-quality-issues/

Nu nevar skraidīt apkārt bārstot tukšus solījumus ...

WALA 02.09.2019 15:11

Hmm, kādā ziņā noķers, jo GM jau bija ja negluži pats pirmais, tad starp pirmajiem kuri piedāvāja elektro auto iegādi, pecīzāk bija tāda "preview" programma ap 1994/1995 gadu ar GM Impact auto, un vēlāk GM EV1.

WALA 02.09.2019 12:55

Lai kā negribētos sabojāt "jauno pasauli" - te ir viens no "jaunās pasaules" mēslu (ar to nedomāju personu kura pastāstīja patiesību par Tesla slēpto stulbumu) paraugiem:

www.theregister.co.uk/2019/08/30/tesla_whistleblower_costs/

Vērtējiet paši, bet manās acīs tas tikai vēlreiz apliecina cik dauz "bull shit" ir visā šajā elektro-auto lietā.

P.S.un iepriekš es gana daudz esmu intresējies par to kas ar tesla ražošanu notiek, kapēc bremzējas utml. Un ir pietiekami daudz lietu ko esmu paskatījies - Tesla varētu gan galus savilkt kopā, gan ražot kvalitatīvākus auto, ja vien būtu spējuši vienoties ar auto ražotājiem ar pieredzi, par kaut kādu palīdzību konvejer ražošanas ieviešanā savā fabrikā.

WALA 02.09.2019 9:42

wons rakstīja: Ūdeņraža auto cena vēl lielāks kosmoss par elektroauto.

Jā, un tehnoloģija daudz bīstamāka par jebko iepriekš, te nevar būt nekādas noplūdes, bojātas bākas (pie kam tvertnes tam ir izteikti intersantas, protams ir jau arī vienkārši "baloni" ) vai tamlīdzīgi.

Tomēr šādi ir iespējams vest sev daudz vairāk enerģijas līdz nekā akumlatora baterijās.

WALA 02.09.2019 9:38

Skaidrs, nu tad paliek tikai Honda. Jo Android on Apple produkti ļooooooti reti slimo ar "vienām slimībām".

WALA 02.09.2019 9:37

Tā jau īsti nav karaļa "Zilzobja" problēma tā ir 2.4 GHz diapzona problēma vispār, jo vairāk gribētāju uz to frekvenci jo viss ir draņķīgāk. Tā stratēģija kur verķis ir spiests lēkāt pa visu pieļaujamo frekvenču diapazonu, lai atrastu sev brīvu pārraides joslu, ar zin neiedveš pārliecību, kaut arī protams strādā un diezgan stabili.

WALA 31.08.2019 10:18

Paldies, diemžēl šodien man nesanāks - citi plāni. Kamēr citi zīmē jaunu un labāku pasauli - kādam vecā japastutē. ????

P.S. man te labs čoms tuvu stāvošs ūdeņraža transportam ...

WALA 30.08.2019 20:05

ar IOS var būt visiem viena kopēja bēda arī. Apple viss ir skaisti kamer strādā, kad nestrādā tad bieži tiek vainotas citas ierīces, kaut problēmas var but frekvenču pārklāšanās, interference utml. kur Apple būs viens no pirmajiem kas sāk gļukot. Apple labi sadzīvo tikai ar citu Apple - tā diemžēl tas strādā.

Bet nu vienalga mēģini tikt ar auto galu kaut kādā jēgā tad jau rokoties gan jau atradīsi wtf.

WALA 29.08.2019 21:45

ja ir iespeja dabu kadu kadru ar frekvenchu analizatoru 2,4 Ghz, tas ari bus objektivakais raditajs. Ja dampis kaut ko raida, taja diapazona, tad japalasa kas uzlicies uz telefona ar jaunakajiem updetiem, man ja atmina nevilj iekrita acis kaut kads Bluetooth caurums ko nesen aizlāpījuši - moš tas padara jautajumu problematisku starp kasti bez updeita un kasti ar updeitu.

Tipa sitads caurums www.theregister.co.uk/2019/08/19/security_roundup/

Lasītākie raksti

Jaunie raksti