Nu nav pie mums tādas darba kultūras kā ir piem. Japānā, līdz ar to ja pat darbinieks parastais ieraudzīs lažu - viņš nekad neizlabos lažu, vai arī nepateiks vadītājam, ka jūs "$impji" ekonomējat uz mūsu darba un apkārtējo (vadītāju, gājēju u.c.) drošību. Neesam acīmredzot vēl izauguši līdz tādam pašcieņas un cieņas pret pārējiem līmenim.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam





















Ideja superīga, ka gājēji un auto nekrustojas, vienīgi man būtu gribējies, ka Seulas gadījumā viens divjoslu ceļš butu ticis tikai velosipēdistiem, taču tas tā laikam nav noticis. Dtilta pārveidošana īsti neko nedotu, jo tā ir objektīvi jēdzīga vieta tieši autotransportam. Bet lūk Vanšu tilta iebraukšana Vecrīgas pusē man gan ir mīkla - kāda jēga iedzīt transportu pa tiešo luksaforu virknē. Smagās kravas kas iet pa dzelzceļa tiltu man ar fascinē, kāda X pēc visām kravām jālien caur Rīgu utt. Bet nu ne jau pirmo reizi te saku, ka "the show must go on" un saprātīgi "zaļu" vidi sev apkārt mums netedzēt kā savas ausis.