iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 21.08.2019 17:06

Es nesaku ka mans auto ir ekonomisks, saku ka "mēle" nelokas Prius par ekonomisku saukt, jo aizdoma ka ar manu pilsētas (Rīgas) braukšanas stilu tad būtu vairāk nekā manai Hondai ;)

WALA 21.08.2019 14:19

hmm es itkā lasīju kaut kādu daļu no viena reporta, kas tur indieši vai malaizieši pie ruļļiem - man radās iespaids ka Boeings ir vislielākais grēkāzis tajā ka piloti netika galā ar to mēslu.

WALA 21.08.2019 12:29

Pag tiem vai tad nav elektronisks veids kā apstrīdēt ? Kaut kadam kantorim es toč elektroniski rakstīju sūdzību.

WALA 21.08.2019 11:40

tas protams, tiesa 2 teikumus uzsist arī neaizņem daudz laika, nu ne vairāk kā tava posta rakstīšana iAuto. ;)

WALA 21.08.2019 10:26

Viss ir atkaŗigs kur un kā brauc, mana 2.2 diesel Honda pa Rīgu rij ap 9 litri, bet ārpilsētā ap 5 litri, pat tad ja pastāvīgi kurina ar 120+, tā kā Priusam vajadzētu būt labākai aerodinamikai, tad ārpilsētas "rīšana" škiet drusku par traku tam auto !

Zinu ka Volvo (stipri vecāks par manu) dīzel universālis 2.4 vai 2.5 ir vēl par pakāpi ekonomiskāks abos režīmos …

Tādēļ diemzēl, bet arī man škiet ka Prius rij pa daudz ...

WALA 21.08.2019 10:10

Tas nozīmē ka vajag kā minimums Europarkam ar drusku pajāt prātu, nu vismaz airzrakstīt lai spiesti izskatīt sūdzību. Tā teikt vismaz lai astrādā tos savus 6,5 EUR ;)

WALA 21.08.2019 9:55

Nebūs gluži taisnība, pēdējās lielākās problēmas ar lidmašīnām ir bijušas kad cilvēki nav pietiekoši apmācīti sadzīvot ar to elektroniku. Un tas ir nevis elektronikas pārbagātības jautājums bet lidsabiedrību vēlme ekonomēt uz apmācībām, atbilstošu procedūru rūkums vai to neievērošana utml.

Protams Boeing ir kretīni, ka programma gadijumā ja sensori rāda pilnīgi pretējus rezultātus joprojām cenšas sipt pilotam smadzenes (koriģējot augstuma "stūri"), tā programmātiski nedrīkstētu būt - pilotam bija jāvar vismaz intuitīvi pateikt lai compis aizveras un liekas mierā.

WALA 21.08.2019 9:48

Nu kā saka atkal visupirms dara un tad un domā, labākajās "first shoot and then ask questions" amerikāņu tradīcijās.

P.S. ja pareizi sapratu ražotāju nostāju - tad viņiem tā mērkaķošanās izmaksātu vēl dargāk, jo to emisiju normu mērķus autoražotāji jau apsteidz par vismaz 5 gadiem.

WALA 21.08.2019 9:45

Par Trump(i) - jams izdomājis ka "izsipt" kārtējo Obamas lielo darbu - klimata izmaiņu ierobežošanas likumi - vai kā nu tur viņu. Tipa ASV mājsaimniecības pārmaksājot nevajadzīgi par auto dēļ Obamas laikā pieņemtā likuma. Un Kalifornija, kurai pievienojušies BMW un vēl kādi 3-4 ražotāji - pateikuši, ka paliks pie vecā nospraustā mērķa. Autoražotāji saka - jā ir lielākas izmaksas dēļ šis likumdošanas, bet sorry mums nav pat izdevīgi mērkaķoties ražot ASV viena tipa auto, Kalifornijai un teiksim Ķīnai un Eiropai cita (ar mazāku izmešu daudzumu).

"Blatnijs" Nams tad fiksi sasaucis Daimaler, Fiat-Chrysler un ko tur vēl ar aicinājumu pievienoties viņa "anti klimata" kampaņai. Un tagad domā vai no tā visa nesanāks "pļurkt" tāpat kā ar Obamacare + domā kā izsipt Kaliforniju šajā jautājumā.

WALA 20.08.2019 17:57

Arī apšaubāmi, jo diendienā mēs Rīgā ieelpojam pietiekami daudz smilšu un mazliet sīkāku putekļu kas nav izplūdes gāzēs, neesmu pārliecināts ka tas viss nepaŗsniedz 50 µg/m3 kas skaitās tas apjoms pie kura jāvalkā aizsardzības līdzekļi.

WALA 20.08.2019 15:49

Kaut kas tajā ko tu saki protams ir, vienīgi ja atmetam visus tos bonusus ko valstis pieskir elektro auto - man nav pārliecības, ka tas tiešām palīdz ekoloģijai un sanāk izdevīgāk. Ja šī pārliecība būtu nelielas neērtibas ar braucienu plānošanu es pārvarētu vai pats uzliktu laukos uzlādes punktu, lai nav konkurences ...

WALA 20.08.2019 15:30

Kāda jēga runāt par klimatu, ja viens izcili tups ASV priekšstāvis uzskata ka zinātnieki dirš par izmaiņām …

Reku Kalifornija un pat pāris autoražotāji ar savām pakaļām ir nobalsojuši ka "džeks" ir idiņš.

WALA 20.08.2019 15:28

Un jā 407 un zagt - nespēju iedomāties kāpēc, ja vien kāds nav galīgi appīpējies un vajadzēja vienkārši tapēc ka galvā čuras sakāpušas.

Signalizācija tev noteikti nostrādāja dēļ tā ka ākim spriegums bija par zemu - tas ir 100%, ja tagad tev tas aķis ir tukšs !

WALA 20.08.2019 15:25

pag tiešām ģenerators ??? Man bračkam bija ka īsu braucienu dēļ nespēja uzlādēt.

Bet principā ja dabū vaļā - iesaku uzlādēt akumlatoru un uz stāvēšanas laiku noņemt klemmes ( pietiek tikai ar +) un tad paskatīties, vai problēma vienkārši nav kaut kamī kas vienkārši rij strāvu izslēgtam auto …. varbūt pat pati nolāpītā signalizācija ...

WALA 20.08.2019 13:22

BTW ja pameklē pēc Toyota Corolla Verso 2006 users manual noteikti kaut ko piedāvās, un otrs mēģini šeit:

www.toyota-tech.eu/

WALA 20.08.2019 13:12

Ražotāji mēdz likt rokasgrāmatas savās mājaslapās vairākās valodās, zinu ka Hondai ir.

P.S. es jau saku ka ticams ka aizsardzība tev ieslēgusies, jo kaut kas nav labi ar tumbu vadiem !

WALA 20.08.2019 13:09

Tas ka tikai vienas durvis slēdzas mūsdienu auto - normāli, tā nu jau ir visiem, nu lab vēl bagažnieks ar slēdzas, bet ne visiem !

ģenerators nelādē akumlatoru un tu nepārbaudīji ne ģeneratoru ne akumlatoru ?!?!?

Principā konsultējies ar dīleri, vai tādam ir citi veidi kā atslēgt un/vai padot spriegumu.

P.S. kaucoša siģene tev to jauno aķi arī piebeidza ( tipa ir jau labi ka blauj ka ākis nosēdies, bet ar to tas pasākums vispār parasti izbeidzas)

WALA 20.08.2019 12:39

Redzku viens tāds kadrs:

www.youtube.com/watch?v=elWGNmRXvXg

WALA 20.08.2019 12:39

Bet man ir aizdomas ka tev vai nu kaut kur ir īsais (vads pie korpusa, vai arī kaut kur vads ir norauts ( biežāk tas notiek bagažniekā). Tiem maģīšiem ir aizsardzība, kas attiecīgi izslēdz tos skaļruņus šādā situācijā.

WALA 20.08.2019 12:35

Kaut kā nesakarīgi uzrakstīji, bet lietotāja rokasgrāmatā ieskatījies ?

WALA 20.08.2019 10:03

Ir vesels lērums cilvēku kas padara savus piemājas projektus par sabiedrībai brīvi izmantojamiem (tipa rasējumi utml.) un uzlabojamiem. Ir piemēram tāda "Opensource Tractor" iniciatīva - arī tipa "kroplis", bet principā saimniecībā izmantojama lieta, jā vajadzīgi daudz uzlabojumi utml., bet no otras puses tu vari uztaisīt savu traktoru ar elektro dzinēju un barot kaut vai no 220 pa taisno ;)

WALA 20.08.2019 9:59

Agaga rakstīja: Kroplis baigais, labāk nebūtu licis.

mja, arī par (vēlāk) izcilu un atzītu mākslinieku, dizaineru un arhitektu darbiem reiz (piem. karjeras sākumā) kāds ir teicis ka pēdējais sūds. Nekļūdas tikai tas kurš neko nedara, nemēģina utml.

Cilvēki kuri dara - parasti mācās kā minimums no savām kļūdām, bet tiem kas neko nedara nav nekā cita kā aprunāt citu darbus ...

WALA 20.08.2019 9:53

Nu auto kas kalpo svētdienas vai prikolam - tam mierīgi vecu motoru var aizvietot ar elektro.

WALA 19.08.2019 18:12

Volx rakstīja: Tikmēr komunistiem jau drīz pat traktori(traktoristi) arī nebūs vajadzīgi. Tā teikt elektro ne tikai ekskluzīvi kkur pilsētā twitter.com/ErikSolheim/status/1160491230582775808?s=20

Zin kam šāda ideja bija jau pagājušā gadsimtā - Josifam Staļinam(vai kadam pietuvinātajam uz ko Staļins pavilkās) - ka lauka malā sēž viens "a la komjūterists" un vada tās kastes, tik nu nezinu vai tur bija iedomājis ka tiem jābūt elektriskiem

.

No praktiskās pusses - gribētu redzēt kurā reālā laukā tādas kastes vispār var palaist. tad zin visi akmeņi, akas, izskalojumi utml. ir priekšlaicīgi jālikvidē no lauka. Un tas uzlādes laiks elektriskām kastēm … , gribu redzēt kā kāds tāds priks, ja pusi dienas traktors strādā, bet otru pusi stāv un lādējas. Pirmkārt jau dārgāsk tāds traktors, un otrkārt tev tos vajag vairākus, lai darbi neapstājas ...

WALA 19.08.2019 18:03

Te savukārt visiem kam elektriskās kastes tuves - apraksts par to kā labāk lietot baterijas:

batteryuniversity.com/learn/article/electric_vehicle_ev

par iespējamajiem veicamajiem attālumiem varat izlasīt godīgu piebildi:

EV manufacturers calculate the driving range under the best conditions and according to reports, the distances traveled in the real-world can be 30–37 percent less than advertised.

Aggressive driving in a hilly countryside lowers the driving range further.

Cold temperature also reduces the driving range.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti