iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 19.08.2019 16:18

par taisnibu - tu jau zini ka ir ar virtuālu diagnostiku.

Tavam auto varbūt ir kāds drošinātājs kas ļautu uz laiku to atslēgt - tīri kamēr parbaudīt versiju, jo tucamāk ka tas uz ABS arī attiecas u.c drošības fīčām.

PS. bet reizēm manas idejas ir nostrādājušas/noderējušas kādam.

WALA 19.08.2019 15:24

Iespēja atslēgt to pretslīdes figņu tev ir ? Pamēģini izslēgt.

WALA 19.08.2019 15:22

Hmm zini man tāda "iekšēja sajūta" - ka es gan pievērstu uzmaníbu tai pretslīdes lampai. Ja tev tur pastāvīgi tā sistēma gļūči - tā var kaŗeiz mest nost motora jaudu, ja domā ka tu pastāvīgi slidinies …

WALA 19.08.2019 14:27

tiešām nav nekādas vadības bloka kļūdas ???

Man Hondai tubo-dīzelim reiz bija ka pie niknākas uzspiešanas gumijas truba paveras vaļā un gaisa/degvielas maisījums bija galīgi dibenā un arī pie apmēram 2500 apg./min. praktiski kā mironis. Tiesa izslēgt ieslēgt - neko nemainīja.

WALA 19.08.2019 13:21

BTW iznāk diezgna smieklīgi - ja auto baterija ir līdz 80KWh, kas ir lielākā daļa ne-premium elektro, tad tas būtu ekvivalents dīzelim kura bākā var max ieliet ~ 30 litrus dīzeļdegvielas. Bet dzīvē es laikam nezinu nevienu dīzeli kam būtu bāka zem 45 litriem.

WALA 19.08.2019 12:53

Pie iepriekšējā piebildīšu, ka dīzeļmotori izstrādā apmēram 8.3 kWh/l (kilovatstundas no 1 litra), elektromotoriem rēķinot no enerģijas saražošanas līdz spēka pievadei līdz elektromobiļa riteņiem efektivitāte ir ~59%–62%.

Dīzelim šis efektivitātes rādītājs ir starp 30%-50%.

WALA 19.08.2019 12:41

Un savukārt te :

ev-database.org/

var redzēt elektro auto bateriju ietilpības distances utml. Uz ātru roku izskatās ka nav pasaciņas, bet diezgan reālistiski ( varbūt ne gluži LV apstākļiem, un tomēr). Lai nav tā ka kaut ko muldam par elektro auto attīstību un citu "papīr- vai testu viltošanu". Uz elektro auto atticas tieši atas pats kas uz iekšdedzes dzinējiem - izgudrot un uzlabot var visu ko, bet "apzeltītus" auto grozi kā gribi bet visi nepirks.

WALA 19.08.2019 10:40

WALA rakstīja: Saraksts patiesībā būtu japapildina ar vismaz pārus japāņiem, jo tiem ar tiek izmabtota tieši tā pati silīcija fīča tikai klāšanas tehnoloģija atšķiras. Tāpat vismaz Locasil tehnoloģija iederas turpat. No mobilā gan nav ērti meklēt un tev salikt visu priekšā, ja nav slinkums paroc pac.

Te būs mazliet vairāk par tehnoloģiju kā tādu, lai rastos saprašana ka to AluSil, NikaSil, LocalSil vienkārši ir kompānijas izdomāts nosaukums tehnoloģijai kas izmanto silīcija daļinas tādā vai citādā veidā Alumīnija noteiktu īpašību uzlabošanai. Te ir aprakstīts par vēl pāris veidiem kā tiek uzlabotas noteiktas Alumīnija īpašības

www.princeton.edu/~ota/disk2/1988/8801/880107.PDF

bet auto motoros pārsvarā nonāk Silīcija versijas - izmaksu dēļ. No šī tad arī ja gribas tālāk var izlobīt kādi auto ražotāji vēl to izmanto utt. Vajag tikai rakt ;)

WALA 17.08.2019 21:52

Volx rakstīja: Tu domā, ka 2.0 l motoram tur nekā nebūtu? Vienkārši uz aci tak visur eļļa melna un tu neko citu neredzi, bet šeit uzskatāmi parādīts zem mikroskopa kas tur darās iekšā.

Ne gluži tā, ja grib ko atrast, tad ir liela varbūtība to atrast. Dažādus youtube video ir jaskatas ar zinamu skepses piedevu, ja eļļa būtu tīra - tad nebūtu ko publicēt, kaut kā tā ... tā ka šādi eksperimenti nekad nav 100% uzticami, tas ir tāpat kā ar ziņu portāliem - nav "skandāla", nav ienākumu.

WALA 17.08.2019 16:15

Saraksts patiesībā būtu japapildina ar vismaz pārus japāņiem, jo tiem ar tiek izmabtota tieši tā pati silīcija fīča tikai klāšanas tehnoloģija atšķiras. Tāpat vismaz Locasil tehnoloģija iederas turpat. No mobilā gan nav ērti meklēt un tev salikt visu priekšā, ja nav slinkums paroc pac.

WALA 16.08.2019 18:37

manis teiktais neizslēdz labi aprēķinātus speciālus elektro auto pielietošanas gadījumus, tiesa es gan vēl paskatītos vai tā pati kompānija pēc šo Tesla izmantošanas pilna cikla ( līdz norakstīšanai), vēlreiz pie tām atgriezīsies, pieņemot ka gan Tesla, gan pati takšu firma joprojā eksistēs.

WALA 16.08.2019 18:33

nu ja Krievijā ar toyota mazmotoru - lai nu būtu ka viņam tai auto tikai laba degviela tiek lieta, kaut gan ar to 1.0 (laikam) jau tāpat skaidrs ka santīmu gribējis iesipt, tā ka par degvielu labāk neizteikšu pieņēmumus ...

WALA 16.08.2019 18:04

Protams gan uzreiz piebildīšu ka lielu daļu (virs 50%, vai pat ne 80 %) no aviācijas radīta piesārņojuma rada tālie lidojumi tipa virs 1000 km, kur īsti normālu efektīvu pārvietošanās alternatīvu jau nav..

WALA 16.08.2019 17:56

Nu tu gan esi dīvainitis, uzlabot var visiem dzinējiem elektro, iekšdedzes utml. Tas vienmēr ir jautājums par to vai kāds par tiem uzlabojumiem kādreiz gribēs maksāt no savas kabatas.

Ja nebūtu finansiāla atbalsta elektro kastēm - domā tās baigi kāds pirktu izņemot tiem kam ekoloģija ir ticība, un pat tad tad reālistiskāk būtu sagaidīt ka daudzi paņemtu savus pusnojātos dīzeļus un pārtaisītu tos uz elektromotoriem ….

Uz LV vispār ir kaitīgi skatīties te daudzas lietas izdara tikai tāpēc vien ka Eiropa dod piķi, tas nekas, ka nereti pēc tādām investīcijām un rekonstrukcijām un visa kā cita elektroenerģijas cena kāpj, apkures tarifi ceļas utt.

Pie mums ekseļus māk lietot tikai līdz tai vietai kur kaut kas pašam kabatā iekrīt, kā par kopējo labumu parēķināt - tā šausmīgi tād matemātika sarežģīta un nē to vairs nēvar sarēķināt…

P.S. dīzeļi nekur nepazudīs tiktāl cik cilvēki vispār kaut kur gribēs pārvietoties tālāk par 100 km. Gribas ekoloģju uzlabot - nelido ar lidmašīnām, tās piedirš gaisu uz vienu lidujuma virzienu uz pasažieri tik lielā apmērā cik tas smirdošais dīzelis gada laikā knapi paspēj ( nu labi ja izcili sūdīgs -pirmssprāgšanas stāvoklis moš 1/2 gada laikā).

WALA 16.08.2019 16:19

Ok par Koreju atradu ka runa ir par 29,000 tūkstošiem auto kuriem bija falsificēti izplūdes gāzu testu sertifikāti. Precīzāk netrāpījās, bet tas tiešām man izklausās pēc tā ka Euro 5.5 tika tirgots kā Euro 6 atbilstošs.

WALA 16.08.2019 16:16

Zini tad lūdz atrodi reālas atsauces. Jo par D-Korejas BMW kadru lasīju, bet tur nebija nekas teikts par konkrētiem auto, tikai par to ka vadība dabūja bietē ( un tur tikpat labi varēja būt ka Euro 5 ar pus tigoja kā euro6 tāpat kā mūsu izmanīgie "pārprogrammētāji" Valsts Policijai auto konkursu novinnēja ...

WALA 16.08.2019 16:00

Pārāk tici (vai izliecies ka tici) visam ko raksta, vāciešiem patiesībā tikai VW grupas uzņēmumi pelnīti dabūja pa pakaļu, BMW pat pieņemot ka piedalījās "kartelī", problēmas atrada mazāk par 2000 automašīnām, un arī man ir aizdomas ka tā bija pamatīga piekasīšanās ( nu ne tā ka ne pa tēmu, bet nu tomēr aiz dusmas ka piķi ierāva nāsīs, bet tehnoloģijas tautai noskauda ). Pēc būtības jāuzvelk bija Daimlers (aka Mersis), bet dēl vienošanās tā arī neuzzināsim cik būtiski Daimlers krāpās tajā visā.

To var tā teikt redzēt pēc tā cik kūtri VW izstrādāja un tirgū piedāvāja elektro auto vai hibrīdus pirms un pēc skandāla. BMW kā ražoja savus i8,i3 un visus nehibrīdus pirms tam - tā joprojām dara, un neesmu manījis ka tos i-sērijas dampjus stumtu tautai biezā slānī.

Manas personīgās pognozes gan ir ka elektro auto (neieskaitam ūdeņraža auto un hibrīdus pie tādiem) attīstība nosprāgs, tāpat kā nosprāga pēc iekšdedzes dzinēja paradīšanas pagājušā gadsimta sākumā.

WALA 16.08.2019 13:16

Šis sviests nav baigais jaunums - kad kaut kāda ~ 1996 gadā vazājos pa Sietlas apkaimi - tur jau tad tauta teica, ka pat kamīnu vairs kurināt nav labi , tipa visus krūmus ko izcērt jālaiž caur smalcinātāju vai kompostā.

Ekoterorisms visā savā skaistumā, tas nekas ka brauca ar 3+ litru benzīna "vieglajiem" utt.

WALA 16.08.2019 10:53

Nu tu ar - kad tad ir bijis savādāk - protams ka katram "savu orgānu labsajūta svarīgāka". Tik ne līdz galam saprotu tos dažus bazarus par(precīzāk) pret Vernona mīļām tēmām - tur kaut kā tas pašsaglabāšanās instinkts vāji izteikts.

P.S. man gan ar jāatzīst - uzkāpu šonedēl visu nedēļu uz velo - ātrums tipa nekāds utt. - braucu pofigā pa klusām vietām, un tak kamēr lūrēju apkārt 2 x gandrīz saskrējos ar citiem pedāļminējiem. #$$%^# laikam vecums

WALA 16.08.2019 10:27

Zin atveru pirmo saiti kas iekrīt acīs tajā uzladets.lv un ko es redzu - nu konkrēti "tukšpļūši" - šis raksts vien ir ko vērts:

uzladets.lv/lielakais-elektroauto-pasaule/

tikai ar mazu piebildīti kurš ir redzējis karjeru pašizgāzējus kas ar kravu braucu uz leju ( nevis tukšs) ...

WALA 15.08.2019 19:14

Un vēl nez vai tie bija AluSil dzinēji kas cieta no paaugstināta sēra satura degvielā, ka tik tie nebija NikoSil dzinēji.

WALA 15.08.2019 16:03

Tu pirmo dienu ar internetu vai kā ?

tajā pašā rakstā jau minēti Yamaha, Honda, Yamaha sadarbojas jau ilgus gadus ar Toyota u.c. Japāņiem.

Jaguar un vācietis (????) - vēl saprastu kā amerikānis (līdz kaut kādam 200X gadam), vai indietis kā tagad, bet vācietis (?!?!?!).

Un tajā rakstā piemin tikai dažus ražotājus nevis visus, kas lieto Al sakausējuma dzinējus … Pie kam tur minētie ir tādi kas pārsvarā neizmanto dzelzs cilindru čaulas utt.

Tak pakustini smadzenes ar drusku

WALA 15.08.2019 14:35

Nu ja "starp rindām" nesaprati varu arī tieši pateikt - "alusil" nav tikai vāciešiem, šo materiālu izmanto jau sen un mūsdienās to dara jau ļoti daudzi ražotāji. Jā gan jau ka ir daži ražotāji kuriem tā tehnoloģija nebija atstrādāta un bija problemātiksi dzinēji, bet pārsvarā AluSil tehnoloģijas dzinējiem pie vienādāiem ekspluātācijas režijumiem vajadzētu kalpot krietni ilgāk, jā remontēt grūtāk utt. bet tas jau ir cits stāsts.

Un tas jauns - vecs arī tieši tāpēc tā tekstā tika apsaukāts, jo tieši tāpat kā tu nesaproti par ko runā - tā ir lielai daļai iAuto lasītāju.

WALA 15.08.2019 12:53

hmm, nu kā lai tev pasaka, turbīnas nav mūžīgas, ja tās izdilst un laicīgi to nepamana, tad ir pat tādas turbīnas redzētas kam lāpstiņas padilušas un korpusā ir atstājušas pēdas - lūk šādi sū ja nonāk cilindros - tad ir ātri ziepes, un motori virs 1.6 litri mierīgi velk tālāk par 300Kkm, bet turbīnas bieži ne, kaut arī netrūkst pretpiemēru.

Par Tfsi gan neko nevaru komentēt (nezinu neko) - neesmu ne jaucis, ne arī lietojis, ne arī interese bijusi.

WALA 15.08.2019 12:48

Un ko vēl tu tur "nepiedūdosi" - tiesa alusil gan nav nekas jauns, bet nu priekš iAutpo general publikas - viens pīpis.

Gribi uzzināt vairāk - sāc ar šo:

www.sunnen.com/NewsDetails.aspx?NewsID=11

Lasītākie raksti

Jaunie raksti