iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 31.07.2019 16:08

Tā vairs dara tikai tie kuriem utilizācijas sertfikāta nav principā, vai arī ir pie kājas ja pazaudēs. ;)

Pārējiem vai nu pieņems par 0 EUR ( laikam kaut ko var tad izkomplektēt un pārdot, bet pārējo tipa pareizi jāutilizē), vai būs dabas resursu nodoklis.

WALA 31.07.2019 13:23

Nu paņemot kaut ko pietiekoši svaigu, bet par cenu ~ 2K - visticamāk ka remontos katru gadu noliks ~ 500 Eur. Izņēmumi augstāk jau ir pārskaitīti - tiem pat ja sākumā salīdzinošu sū nopriks bet ar normālu motoru un veselu virsbūvi - tad ielīdīs tais 300EUR, visam citam drīzāk ka ne, bet nu mazums reizēm paveicas.

Piem. Pazinu cilvēku kas ar darba auto - jaunu Renault 19- brauca ļoti ilgi un saudzīgi, tādu dampi brīvi ar 300Kkm ņemtu ar atplestām rokām. Bračka paņēma no darba 3 (laika) gadīgu FFocus ar tuvu 300K par cenu ap 2-3K, arī teicu lai ņem, kaut arī auto nemaz tik vizuāli ideāls nebija, bet motors un viss cits bija ļoti OK.

Moš ir caur pazīšanos iespējams tādu joku izgriezt - kad paņemt kādu ex-darba auto pa tiešo no tā īpašnieka, bieži tie ir apskrāpēi utml. bet labā tehniskā stāvoklī, t.i. ir viegli labojami kosmētiski defekti.

WALA 31.07.2019 11:50

Tai cenu kategorija es ņemtu šādu ( nu ne tieši šo - jo tam nav apskate, bet arī šim izpētītu cik daudz ir problemātisku vietu)

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/toyota/avensis/expdl.html

Tāds reiz bija manā īpašumā ar 1.6 benzīnu, ļoti labi kalpoja kamēr rūsa dažās vietās sāka kaitināt. Un nekas nav pret topicā minētajiem VW, Audi utml.

WALA 31.07.2019 11:36

Pie šadas cenu kategorijas es ieteiktu paskatīties vai nevar ņemt kādu auto ap 500 EUR cenā kam apskate vēl uz gadu un kam nav būtisku defektu, pēc gada tad var kaut lūžņos atdot. Bija sievas-brāļa dēlam B4 audi kuram kāds dibenu drusku bija saīsinājis ( viss verās un blīvējās ok, bet nu to varēja redzēt ja kārtīgi ieskatās). brauca 2 gadus kamēr pats ielika grāvī vai kaut kam pakaļā.

WALA 29.07.2019 17:12

tfu nevisa apdzina bet apsteidza

WALA 29.07.2019 17:11

Neviens jau neapgalvo ka visas dzīves situācijas bāžamas vienā maisā, bet pat tad kad vari braukt tur ar kādu ātrumu gribi lai apsteigtu CP auto uz Siguldenes - tāpat kaut k tur "puņķojas", nu tak redzēju jau ka kādi vismaz 3 auto gribēja dzīt, jo apdzina tak mani iepriekš, bet nē, te kaut kā "jauda pazuda" autiņam.

WALA 29.07.2019 15:55

Cita starpā par dīvainajiem tautiešiem - man viens stāsts no Siguldas šosejas ap Sēnīti (pa 2 joslām katrā virzienā), braucu saviem 100-105 km/h pēc speedo, skatos priekšā kaut kāda "čupiņa" vieglo savākušies ap 90-95 pēc speedo čunčina, un neviens nebrauc pa otro joslu, sākumā nesapratu WTF. Arī daži kas mani iepriekš naski apsteidz pēkšņi ierāvušies 1. joslā "velkas". Palūrēju uz ceļa, palūrēju uz speedo - nu pofig apsteidzu pa 2. - jā skatos priekšā CP ekipāža mierīgi ripinās ( nevienu neaiztiek), piemetu aci vai pārāk daudz pāri 100-tam uz pulksteņa nerāda un mierīgi braucu garām. Skatos ka nu pēkšņi 2. josla aiz manis palikusi populāra …

Pēc kādiem 2 km vai vairāk ( cik nu gan atpakalj arī varēja redzēt) izskatījās ka CP aizbrauca malā/nogriezās, nu tad gan jau vesels "mušu mākonis" pa 2. joslu aizlidoja garām.

Tā lūk mēs braucam … un par drošu es tādu uzvedību uz ceļa es nesauktu.

WALA 29.07.2019 10:39

Mazliet slinkums te visu lasīt, bet atkal rodas sajūta, ka problēma ir vadītājos ( bieži tieši vieglo auto). Tā gadījuma kur buss un CP ekipāža "satikās" - kāda X pēc vadītāji kas braucaātrāk par CP bija sačupojušies aiz CP ekipāžas. Domāju ka jamie brauca ar nolūku mazliet lēnāk, lai visi kas grib var mierīgi apdzīt, bet nē te jau visi atkal nomīzuši velkas garā astē. Un protams kas buss kurš tur kaut kur tālu āstē iesēžas mauc kad vien var garām … - nu kā lai saka - rezultāts bija sagaidāms.

Nemākat cien. šoferīši braukt, nedodat citiem vietu, jājat viens otram smadzenes ar savām tiesībām, par pienākumiem bieži aizmirstot - nu esam tur kur esam … labi kamēr nav jāskaita līķi kad kāds pārītis lohu un/vai principiālo satiekas.

WALA 29.07.2019 10:20

Chankaishi rakstīja: iauto nevajadzeetu te iipashi taisnoties - kaapeec izdzeesa to klaji stulbo Vernona komentu, uz kuru atbildot, es vinju nosaucu par idiotu? Vai vispaar ir kaads tiesas noleemums, kur kaut nedaudz atziita Nordekas shoferu vaina? Kad jau kaut kad tuulinj peec 90-tajiem Nordekas autobuss sashkjaidiija peec avaarijas uz celja staavoshu vieglo ar diviem maziem beerniem tajaa(paldies Dievam, tas bija veel vecais, labais Volvo340, beerni palika dziivi), policija ieteica nesaistiitioes ar Nordeku tiesaas - jeegas nebuushot! Domaaju,ka tur tie tiesas procesi buutu knaabim jaapapeeta! Nevis spriest par iipashu izredzeetiibu un nepaarvaramiem apstaakljiem, kuru deelj noteikumi nav jaaieveero.

mazliet nepareizi - ja Nordeka pamanās izlīst visur cauri sveikā, tātad jāpapēt likumi, kas tiem ļāva izlīst caur adatas aci. Es nepraktizēju jurispidencē, un tomēr caurumi CSL un CSN ir pietiekoši lieli, lai vismaz dažās vietās pat man rastots sajūta ka var interpretēt kā vajag !!!

Es neticu ka koruptīvas darbības ir ilgtermiņā spējīgas sasniegt kādus rezultātus, neeesmu redzējis pietiekoši daudz uz ķepas ņemošus CP, un tāpat arī kādus no tiešām saistītiem cilvēkiem, bet nu mazums, moš az saskarsmes.

WALA 29.07.2019 9:39

Pildos kur ienāk prātā Neste, Virši-A, Statoil. Bija savulaik auto kuram labāk garšoja Neste 95-tais , gan vairāk varēja nobraukt, gan arī ņiprāks drusku bija. Tagad nevienam no esošajiem starpību nejūt. Benzīnnieks pavecs amerikānis- vispār pie kājas kur pildās, pat relatīvos krūmu kantoros laukos.

WALA 26.07.2019 12:25

Ne tā ka tās ir vienīgās iespējamās problēmas un vienīgie risinājumi, bet tas ir kaut kas ar ko var mēģināt sākt ...

WALA 26.07.2019 12:23

OK sapratu, ir pāris varianti nelaimei kad slikti slēdzas ātrumi:

1) trosītes vai stieņi starp kārbu un kloķi, parasti tur ir plastikāta ieliktņi, ja tie izdilst ātrumu slēgšana kļūst neprecīza - tipa nevar ielikt ātrumā utml. Retāk bet ar nekas neiespējams - saliekti stienīši, saliekti gala savienojumi, troses kas ķeras ( piem. rūsas dēļ ).

Tehniski tā rupji sakot tur ir divas noteikta garuma troses vai stieņi, ja ar tiem garumiem vai mehānismiem kam precīzi jānodod kloķā kustības kaut kāda iemesla dēļ kaut kas nav kārtībā - tu ar kloķi dari vienu, bet kārbai otrā pusē notiek pavisam kaut kas cits …, kaut pašai kārbai iekšā neva ne vainas.

2) "spooortiskās braukšanas problēma - parasti gan novēro slēdzot ātrumus uz leju (piem. 3=>2=>1) , ja ātrums ar kādu griežas motors un kārbas primārā vārpsta un ātrums ar kādu griežas kārbas sekundārā vārpsta ( tā daļa kas jau nosacti griež riteņus) būtiski atšķiras, kārbas sinhoronizatori nespēj kompensēt griezšanās starpību - ātrumā praktiski ielikt nevar, vai ir ļoti grūti un kārba krakšķ.

Ja tā, tad vienkārši jāmācas braukt, un jāiemācas ar gāzes pedāli dabūt tos griezšanās ātrumus puslīdz līdzīgus.

3)115 Zs mazam auto ir OK, bet atkal ir jāmāk braukt un to izmantot, vislabāk paķert kādu paziņu kas ar auto ir uz tu, vai teiksim kādu instruktoru un lai pasaka cik un ko iespējams dari nepareizi, jeb nu tiešām auto ir kādas nelaimes, kas traucē braukt.

WALA 26.07.2019 10:51

Motors vibrē pastāvīgi, atkarībā no cilndru skaita, tā tehniskā stāvokļa, amortizējošo elemntu stāvokļa utml. tu to jūtu vai varbūt vispār nejūti salonā.

Izteikti jūt vibrāciju piemēram kad no vietas izkusties, esmu pat reiz salauzis izpūtējam kustīgo savienojumu koyotam, kad uz mitra asfalta ieminu kārtīgi, un jams uz kādu ~ sekundi izbuksēja un tad dabūja saķeri, un motors uztaisīja tādu kā "paklanīšanos" uz priekšu un atpakaļ par vairākiem centimetriem.

Bet tas ko tur apraksti var protams būt kāda tehniska nelaime, bet vairāk izklausās pēc braukšanas stila radītām problēmām. Neesi gadījumā "spooortiska" stila braukšanas cienītājs ???

Jo esmu kādreiz braucis arī ar auto ar pajātu sajūgu ( tāds tika nopirkts mazlietots), un izbraukāju gan kalnus (sajūgs slīdēja kad brauca pilns piekrauts ar 3 ātrumu), gan visu ko, daudzu tūkstošu garumā un tas auto pat beigās aizceļoja kaut kur uz āfriku ar tādu pašu sajūgu pēc ~ 300+Kkm zināmajiem uz odometra.

WALA 26.07.2019 10:16

Vispār jau visur kur esmu braucis - tie kas pārvietojas lēnāk ( nevelk pret kalnu utml.) parasti parūpējas lai tie kas var un grib braukt ātrāk to var izdarīt. Pie mums, jopcik, nezin kāpēc viss ir otrādi, te izrādās ka tie ātrbraucēji ir visu pasaules nelaimju cēlonis, vai tiešām ???

Es varu braukt lēni un traucēt visiem, varu braukt ātri un traucēt dažiem, un varu braukt ļoti ātri, un ļoti ticams ka netraucēšu vispār nevienam ...

WALA 23.07.2019 17:41

Nesapratu, vai tas bija kaut kāds jaunums, ka autovadītājus uzskata par priviliģētiem, un attiecīgi grib no ši luksusa arvien lielāku kāpostu "nošķīt". Žēl ka nevar tā prasti sarunāt - nu ok dirsinat mūs, tad mēs tagad uz 2 gadiem visus auto noliekam pie sētas, un iekasējat veseli … Būtu intersanti paklausīties kādu dziesmu tad "putniņi čivinātu"

WALA 23.07.2019 16:31

krāsu var likt citai krāsai pa virsu "kamēr nelabi paliek", ja vien krāsas bāzes neatšķiras, virsma tie attiecīgi apstrādāta ( nav tauku un xz kā tur vēl) utt. Lepnos limuzīnus tieši tā krāso ar n-kārtām, jo problēma ir tad ja vienā kārtā uzbliež pa biezu - tad nevienmērīgi žūst un visāds citas stulbas problēmas rodas.

Ar tiem toņiem - xz - laikam 1 x dzīvē ar ar tādu joku esmu sastapies, ka krāsais bija pa gadiem nianses + manai tarataikai tā jau bija pabalējusi - krāsotājam nācās piepūlēt smadzeni. Tur bija tās joks, ka nokrāsoja, izstiepa saulē un tika tad pamanīja ka tonis atšķiras - pārkrāsoja, un 'tad gan uz aci vairs neredzēja ka piekrāsots, tik tas ka pārlaiduma vietas protams ir saredzamas.

WALA 23.07.2019 11:25

NU te atkal var izlasīt ka lielākā problēma ir braucējos pašos !

Neko darīt ar stūri rokā jau nepiedzimst, un ne katram ir bijusi iepsēja no agras bērnības vīlēt pa pļāvām ar dažādiem tr-ta līdzekļiem ar piekabēm un ko tik vēl ne.

Vienīgais ko varētu iemācīt autoskolas - ja nevari/nespēj apdzīt - atstāj citiem vietu !!!

WALA 23.07.2019 11:17

Nez kā tad veicas ar auto atrašanu ?

WALA 22.07.2019 12:00

Hmm, nu ja tā ir manuālā kārba un ir tika lielāka vibrācija bet nav palielinājušies trokšņi - tad es neticu ka tā ir kārba.

Diemžēl man nav ne jausmas par konkrētā dampja tehniskajām niansēm, līdz ar ko tālākus minējums labāk neizteikšu, jo priekšpiedžiņas dampjiem ātrumpārslēgs nav pa tiešo ar kārbu savienots, tādēļ kā tas var nodot vibrācijas no kārbas es īsti nestādos priekšā, tad ja viss motors vibrē - tad vēl es to saprotu, jo trosu garums tad mainās atkarībā no tā kā "danco motors" - tad tas ir iespējams. Teiksim ja būtu kāds no man zināmajiem priekšpiedziņas dampjiem - es liktu uz to ka vai nu motors ir sācis gļukot un raustīties un/vai tam ir izbeigušies motora atbalsti un/vai amortizatori, vai arī kādas problēmas ar spararatu. Uz sajūgu es liktu tikai gadījumā ja to sākot izspiest vibrācija stipri palielinās, un arī negribas ticēt ka tas kas mainīja izspiedējgultni bija tāds cirvis ka nepaskatījās uz sajūga stāvokli.

WALA 19.07.2019 18:08

O gandrīz vecais labais Šiirs.

WALA 19.07.2019 16:40

Ātrumā palūrēju - laikam tam ir CVT kārba, man laikam neceltos roka uz tā gada auto ar CVT. Tas tā vairāk subjektīvi, jo neticu tādām un to ilgmūžībai.

WALA 19.07.2019 16:33

Mersi ar 7 ātrumu automātu toč nevajag pirkt (tam B klases toč tāda nav), savukārt 5 ātrumu tomāts bija ļoti laba kārba !

WALA 19.07.2019 16:31

pled paralēli darot citus smadzenes noslogojušus darbus sasipos loģikā, jābūt -

… vēl jo vairāk tev - NEVAJAG

WALA 19.07.2019 16:25

Verdikts - šo konkrēto BMW tavai dāmai un vēl jo mazāk tev -NEVAJAG !!!

WALA 19.07.2019 16:04

600 Eur nav dārgi ja nu kas, man Honda pat dārgāka sanāk ;)

Lasītākie raksti

Jaunie raksti