Nu paņemot kaut ko pietiekoši svaigu, bet par cenu ~ 2K - visticamāk ka remontos katru gadu noliks ~ 500 Eur. Izņēmumi augstāk jau ir pārskaitīti - tiem pat ja sākumā salīdzinošu sū nopriks bet ar normālu motoru un veselu virsbūvi - tad ielīdīs tais 300EUR, visam citam drīzāk ka ne, bet nu mazums reizēm paveicas.
Piem. Pazinu cilvēku kas ar darba auto - jaunu Renault 19- brauca ļoti ilgi un saudzīgi, tādu dampi brīvi ar 300Kkm ņemtu ar atplestām rokām. Bračka paņēma no darba 3 (laika) gadīgu FFocus ar tuvu 300K par cenu ap 2-3K, arī teicu lai ņem, kaut arī auto nemaz tik vizuāli ideāls nebija, bet motors un viss cits bija ļoti OK.
Moš ir caur pazīšanos iespējams tādu joku izgriezt - kad paņemt kādu ex-darba auto pa tiešo no tā īpašnieka, bieži tie ir apskrāpēi utml. bet labā tehniskā stāvoklī, t.i. ir viegli labojami kosmētiski defekti.



















Tā vairs dara tikai tie kuriem utilizācijas sertfikāta nav principā, vai arī ir pie kājas ja pazaudēs. ;)
Pārējiem vai nu pieņems par 0 EUR ( laikam kaut ko var tad izkomplektēt un pārdot, bet pārējo tipa pareizi jāutilizē), vai būs dabas resursu nodoklis.