iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 09.07.2019 12:08

ņemot vērā cik izsmeļoši aprakstīts konkrēts auto - ši ir vislielāka zīlēšana kafijas biezumos kādu kāds ir palūdzis forumos kurus reizēm lasu ;)

Bet primais uz ko parasti skatītos jebkuram auto - vai visas gaisa caurules ir veselas un kaut kur netiek piesūkts vai izpūsts kāds lieks gaiss - tāds reizēm mēdz arī elektroniskajai diagnostikai "paskriet garām". Bet citādi var būt da jebkas, sākot ar aizdirstiem degvielas filtriem un/vai sprauslām, pussprāgušu augstspiediena sūkni ...

WALA 09.07.2019 10:58

Forester - diemžēl boxera dīzelim es neticu (gan jau SS var atrast daudz Subaru ar nosprāgušu dīzeli) , man šķiet ka tie nevelk pietiekoši ilgi, citādi Subaru mēdz sāpīgi iekost daudz dārgākiem un augstākiem bezceļu auto.

Santa-Fe - nevaru neko pateikt, ir paziņām bijuši - neko ne labu ne sliktu neesmu dzirdējis, tātad visticamāk pilda savu funkciju bez lieliem kasjakiem.

x-trail - jau pieņemama izmēra motors, kalpo ilgāk, bet 2.0 ir drusku par mazu šim auto ( tas ir pasmags priekš tās klases/izmēra kurā atrodass). Labs automāts to var;etu kompensēt, bet nezinu kā ši kombinācija īsti dzīvē uzvedas.

WALA 09.07.2019 10:50

Par raimondsm ieliktajiem - man sviedoklis būtu tāds:

Toureg - riskanta kaste - bija populārs pirmskrīzes celtnieku auto, krīzes laikā liela daļa ne tos kārtīgi uzturēja, ne kā, un vests tika ir viss un visur.

Nissan - dranķīgs mazmotors, visticamāk noklāsies līdz 300K, ja nav 100% zināms nobraukums, tad pie 150-200K es teiktu ka tālos ceļojumos labāk šādu draugu neņemt līdz, no otras puses, ja ir labs meistars, tur škiet varēja paņemt Renault detaļas(lētākas par Nissan) un vainu derēja pa tiešo vai arī viegli piemērojamas.

KIA - par modeli pašam info nav, bet ix un lielajam sedanam paziņas ir gaidījuši daļas mēnešiem - citu sūdzību īsti nav.

Dodge Nitro - pamatīgi jāskatās kāda kārba - ja 5 ātrumu automāts, tad merša G-Tronic, kas bija ļoti laba kārba, citu diemžēl neko labu pateikt nevarēšu, LV ir maz izplatīts, līdz ar ko jautājums par rezerves daļu pieejamību.

Grand Cherokee - nav ko pateikt, labāks par parasto Cherokee tajā vecumā, bet IMO arī riskants pirkums.

Navara - šiem man negribas ticēt norādītajiem nobraukumiem. Jāskatas ar pieredzējušu aci uz dažādām pazīmēm vai nobraukums atbilst, ja ir aizdomas ka neatbilst - rezervē naudiņu motora remontam un gan jau vēl kaut kam, bet ja tiešām saudzīgi lietots - problēmu var arī nebūt.

Allroad - šo gadu Audi automātiskajām kārbām es tomēr ietu ar lielu līkumu. Citādi par Audi marku nekad nekādu sūdzību nav bijis.

Pathfinder - pa lielam tas pats kas Navara, ja būs dranķīgs sākums - diezin vai atkopsies. Bet ko tik visu nevar izdarīt par naudu ;)

Urban Cruiser - nezinu kapēc sērkociņkaste ielikta blakus lielākiem auto, bet lai jau būtu - auto nav ieguvis popularitāti, iesaku paskatīties vai LV vispār ir piedāvājumā normālas kvalitātes alternatīvas rezerves daļas. Un vēl paskatītos uz VIN - kur tas ir salikts. Citādi Toy maz un liel-auto pašu nekad nav pievīluši. Šim tādas nav ,bet man nepatīk Toyotas robotizētā ātrumkārba - pretīgi slēdzas pati (automāts parastais tad ir ātrāks un labāks)

WALA 08.07.2019 11:13

NU japāņi par tavu norādīto cenu pārsvarā ir "grabuļi" izņēmums ir Honda CR-V ( bet nu tas ir jāpārbauda uz savas ādas - cik ļoti tu pamani šīs lietas), Volvo par tavu norādito cenu var būt vai nu veci, vai jau pietiekami nojāti, kaut gan pārsvarā turpinās kalpot pietiekami ilgi un labi.

Bet par 8K - es labāk paskatītos XC70 virzienā, kaut gan man vispār nav skaidrs kādēļ LV vajag tos parketa verķus, ja vien nav doma braukt medībās un tad protams ar parketnieku saprātīgi braucot var diezgan patālu aizbraukt līdzi visādiem busiņiem un 4x4 bezceļniekiem.

WALA 27.06.2019 16:03

Protams ka tā ir, un ir vēl vien lieta tajā Eiropā - lielajai masai var stāstīt ko vien grib - brauks ar to kas pašu kabatai tuvāks, tā ka neticu ka vieglie dīzeļi iznīks tuvākajā desmitgadē, ja vien neparādās kāds brīnumlīdzeklis kas elektro-kastes nepadarīs par nepārspējamām visas dzīves situācijās.

WALA 27.06.2019 12:48

Ekoloģij - phe, tas viss ir figņa ja nauda griežas, pie kam tas ļauj diezgan pamatīgi skrūvēt cenas augšā, kaut gan pieļauju, ka veicot motoru uzlabojumus bez visādām izmešu papildierīcēm kā katalizātors utml. mēs iegūtu daudz mazāku degvielas patēriņu, zemāku auto cenu un kopsummā apšaubu ka ekoloģija zaudētu, drīzāk domāju ka pat iegūtu, jo nebūtu jāražo komponentes, kuru materiālu un pārstrādes izmaksas un kaitējums ekoloģijai nav mazāks.

Un atklāti - nesaprotu kādēļ mēs tā steidzamies atbalstīt "ekologus" vienā virzienā, bet citā vispār "diršam" visam virsū (tas tā prasti sakot par to ko redzu ikdienā kā ļaudīm veicas ar atkritumu (ne)škirošanu). Un piedevām par to visu mums noslauc pamatīgu kāpostu.

Tas laikam cilvēcīgi - regulāri iekrist uz "reklāmas aktivitātēm".

WALA 27.06.2019 12:37

Nu nu, un kraviniekie tagad pēkšņi sāks braukt ar benzīnu, vai ūdeņradi, vai elektrību. Klau nu padomājam veči drusku ar galvu, ja pēkšņi kāds vairs neražotu vieglos ar dīzeli, kas paliek - benzīns un hibrīdi, kamēr elektriskie nekļūs pietiekoši tālu distanču spējīgi un/vai kamēr ūdeņradis nepārņems pasauli. Jas tas tā notiks pieļauju ka visticamāk benzīna cena celsies ( izņemot ja pēkšņi naftinieki sabīstas no pārējas uz elektrību ), un tikko kā dīzelis būs jau būtiski lētāks būs atakla pamatota vieglo dīzeļu ražošana. Šobrīd īstenība nodokļu politika čakarē šo pasākumu, bet nu tāpat apšaubu ka piemēram pick-up segmentā Eiropa pēkšņi dīzeli izmetīs no tiem auto.

WALA 27.06.2019 12:28

Domāju ka VW grupas tarataikām sakarā ar izmešu skandālu ar atlaidēm ir čābīgi ( no vai vismaz čābīgāk kā iepriekš) un vēl man visu laiku neliek mieru jautājums par to vai tik šie nesāk kaut kādas pozīcijās pie ražošanas ekonomēt. Protams to var darīt arī saprātīgi un gala lietotājs tikai iegūs, bet var būt arī citādi ...

WALA 26.06.2019 11:16

Un vairāk par tēmu - atslēgas vārds ir izvēle, man dažādos dzīves posmos (bērnu vecums/daudzums) ir bijuši dažādi auto, ir bijušas taburetes, ir amīšu (nu jau vecs) pick-up utt. Esmu šo to nomājis utml. Kad meita bija maziņa un vajadzēja ratus vadāt - es nespēju sevi iedomāties lietojot luksusa sedanus/universālus, vajadzēja kaut ko kur iemet ratus baigi nespringstot ir 5+ vietas utt. (tagad protams SUV krosoveru, minivan-veidīgo tam pašam BMW ir gana plaša izvēle). Vienīgi neesmu galīgi priecīgs par to ka visiem šausmīgi liekas ka vajag pāriet uz elektro auto, tas mani joprojām nepārliecina, tā kā ir dienas kad vienā gabalā tiek nobraukts 360+ km, kas tikai retai elektro kastei ir pa spēkam.

WALA 26.06.2019 11:02

ja gribas izrādīties tad vajag kā anekdotē:

Jaunais biznesmenis ( trupmāk tekstā "JB", orģinālā "jaunais krievs" ar visiem pareizajiem zelta aksesuāriem ) ierodas mūzikas veikalā ar tekstu:

"Man te tusiņš stilīgiem večiem briest, vajadzētu kaut ko baigi stilīgo no mūzikas instrumentiem un pa atbilstošu cenu nu tā uz "20+ stabiem" un tā lai nevienam citam nav"

Pārdevējs padomā - "OK, ir man te baigā retā lieta - Stradivāri bungas speciāli tādiem spiciem pircējiem un mūzikas pazinējiem kā tev"

JB - "O, cik tādas nāk"

Pārdevējs - "30 stabi"

JB - "30, OK der - piegādāsi uz P. Brieža 25 ..."

Tusiņš:

Visi stāvā sajūsmā par "Stradivāri bungām", tik viens tāds vienkāršāks čomaks klusiņām saimniekam - "Vecais da tevi kapitāli piečakērjuši - Stradivāri izgatavoja tikai vijoles."

Pēc tusiņa JB klāt mūzikas veikalā -

"Da b%^%^ ko tu man te iesmērēji, man te čoms teica ka Stradivāri tikai vijoles taisījis ..."

Pārdevējs - "Skaidrs ka taisija vijoles, bet tās bija parastiem mirstīgajiem, bet īstiem pacaniem taisīja bungas …"

WALA 25.06.2019 15:01

Spriežot pēc aprakst tēmas sākumā man gribētos teikt kas šai meitenei/sevietei padomi nav vajadzīgi. Tā teikt nesaprotu kādēl te bija jāraksta/jāprasa … - kautgan varbūt nojaušu.

Man škiet ka jāiet ķert sava simpātija uz saloniem, vai mazlietotu auto plačiem pie saloniem - jā ļoti liela varbūtība ka mēģinās par auto vēsturi "makaronus karināt" utt. utjpr., bet ņemam noskatamies to kas vienkārši vislabāk patīk, tad atrodam otro vietu kas arī gandrīz tikpat labi patīk, un tad meklējam kas tajos auto ir slikts intreneta dzīlēs. Un ja joprojām auto turpina patikt jebkurs no variantiem - ņemam ciet, ideāli ja ir kāds paŗdevējs kuram spēj uzticēties, ja ne tad jālasa atsauksmes par LV vai tamlīdzīgiem plačiem. Pašo ģimenei auto nopirkām kad ar auto braukājām pa Igauniju, un tur trāpījas viens no apsvērtajiem auto, tā arī viens dienas laikā nopirkām lietotu autpo pa 8K Ls vai 8K EUR - vairs precīzi neatceros ( mums bija Ls, Igaunjiem jau EUR). Braucu vēl tagad.

WALA 17.06.2019 10:22

Tikko pa Horvātiju novālēju ap 2K km ar jaunu Renault Captur 90 Tce ar 900 ccm 3 cilindru benzīna dzinēju un manuāli.

Auto pastāvīgi piekrauts ( 2 pieaugušie + 2 lieli bērni + 1 mazs)

Principā ļoti OK auto, it īpaši LV apstākļiem (Horvātijā līdz 150 km/h pa bāni mierīgi). Tas kur šim auto drusku pietrūkst ir kalni, kaut gan pārsvarā visur ar 3 ātrumu kalnos skrien ka prieks tik jātur virs 2K apg./min.. Ļoti izteikti tas bija jūtams mums pie īres nama - stāvs kalns virs 50 metri garumā jāpieviec uzreiz no mājas. Tur arī nokrīt zem 1500 apg./min. - viss stājies nost slīpumā- uzber ogles un spolēdams sāc rāpties ( bija gadījumi kad pretī nāca un tur tās pusotram zirgu pajūga paredzētās ielas ir drusku pa šauru pat diviem tādiem Renault).

Tātad kā jau teicu LV apstākļiem ļoti pat apsverams auto, jā grabulis ( īpaši dēļ sūdīgi nostiprinātas numura zīmes uz aizmugures vāka - tā pastāvīgi kaitināja), bet visādi citādi ērts un pat braucot ~ 500 km vienā gabalā - ļoti OK, man ar lielākiem un itkā ērtākiem auto ar muguru ir bijis pat sūdīgāk jau pēc otrā simtiņa. Aizmugurē pats neielīdu, bet pastāvīgi sēdēja dēls kurš ir garāks par mani un ~ 190 cm - problēmas neizjuta, ne augztsumā ne kā citādi - vietas pietiek.

Klimats ar ļoti OK, pie +25 līdz 35 grādi ārā saulē iekšā ap 20 - 22 grādi tur mierīgi.

Start/stop sistēma ar nebija kaitinoša, kādas pāris reizes kaitināja griezes momenta trūkums ( dCi - dīzelim tādai problēmai nevajadzētu būt) uzsākot no vietas pret kalnu.

Īsumā kaut kā tā.

Šī gada ietvaros ir doma nopirkt savaigu pilsētas auto, tad jau uzrakstīšu vai izvēle kritīs uz Captur. (Vairāk patīk Honda, BMW un Toyota mazauto, bet tad jau redzēs)

WALA 20.05.2019 14:42

Csst, klusāk, ja visi pilsoņi taps likumpaklausīgi, tad tak valsts budžetā būs iecirsts pamatīgs robs, un "slaucēji" atnāks un teiks ka es un tu par maz nodokļus maksājam.

WALA 20.05.2019 9:51

Ai nu tauta ko ta jūs grib - tie kas pa ziemu nebrauc + jaunie autoskolu "izlaideņi" ir uz ceļiem salīduši ārā. Un vēl protams principiālie - es ievēroju ātruma ierobežojumus (~ 90 km/h pēc speedo) un iepūtiet man - tas nekas ka ieraudzīs radaru vai CP, un vēl atmetīs uz kādiem knapi 80km/h. Man ir aizdomas ka cilvēki nedz zin CSN, nedz arī ievēro ceļa zīmes, līdz ar ko - nedod dievs kāds sāk midžināt aizmugurē, jāpriecājas ka stūri aiz uztraukuma neatlaiž vispār.

WALA 29.05.2014 23:38

Nav tāda ideāla un pareiza balsošanas veida, nav tādu pareizo "saulvežu" utt. Kamēr no paši (visi !!!) neizaugsim - tikmēr arī dzīvosim tā kā dzīvojam. Šajās vēlēšnaās varēja balsot par kuru poltisko spēku vien ienācā prātā, tikai šķiet Ždanokas kompānija principā ir zemē nomestas balsis - "ķērcošā vārna" jau sen visiem Eiropā ir tukša vieta. Par pārējiem - lai izdodas ko sakarīgu paveikt ( nepārprotiet - Latvijai tur nav reālu iespēju izdarīt ko labu pašiem sev, tācu tehniski viss kas ir labs globāli ES tehniski agri vai vēlu nenāks par sliktu mums).

WALA 15.02.2014 22:37

Bet principā labam vadītājam tomēr ir svarīgi izjust to kas notiek aizmugurē.

Bija man reiz gadījums starp Siguldu Līgatni, ka vilku garām "kolonnā tusētājiem" - savu iespēju robežās - nepārspīlējot ar "paņemt vairāk" kā spēju norīt. Nepateikšu kurā brīdī man uz dzīšanu pievienojās pavisam vecs 5 BMW, bet nu pielipa jams man pie bumpera uz apdzīšanu ( neteikšu ka jutos komfortabli, jo arī garām tā kā sākumā jams negāja), un protams ka kādā brīdī "vilcieniņbraucēji" bija atstājuši vietu "pusotram" auto, un protams arī pretī nāca ( nu ne tā ka avārījas situācija, bet BMW īsti palikt nav kur).

Reāli nācās pārkāpt savai komforta robežai un iebraukt apmēram metru no priekšejā auto pakaļas un tad sākt atmesties, lai BMW ir kur palikt (arī bija spiests pielipt man metru vai pat mazāk astē pie apmēram 100km/h). Beigās laikam arī tas pakaļējais "vilcieniņbraucējs" (aiz BMW) atkāpās, bet nu situācija reāli draņķīga, un atliktu kādam tikai nepiemēroti izpildīties/nobīties un būtu lielas ziepes.

WALA 15.02.2014 22:22

Palaidniex rakstīja: ...

Ja priekšā āzis un pakaļā āzis - bums ir neizbēgams, ja pa priekšu āzis, aizmugurē 119. Ievērotājs - bums iespēja ir minimāla, ja pa priekšu normāls, bet aizmugurē āzis, situācija saspīlēta un bums varbūtība ļoti liela. ...

Piedod bet tad arī tas pa vidu ir tāds pat "ragainis", jo tehniski ja uzskati ka ir liela bumša varbūtība - priekšējais ir "jāatlaiž" - pofig pat ja grasies apdzīt.

Šo es savai sievai "iedzinu galvā" tad kad viņa sīko gaidot joprojām intensīvi stūrēja apkārt - obligāti atstāt ~ 3 sekunžu distanci, un ja kāds ir pielipis "pie dibena" tad to palielināt vēl par kādu sekundi. Arī pilsētā, pofig par visiem līdējiem !

WALA 15.02.2014 0:43

Palaidniex rakstīja: ... Nu nav mums jaunieši gatavi vilkt pa līkumainu un kalnainu granteni ar max atļauto, nespēj situāciju kontrolēt, bet ai kā gribas...

Ja godīgi - neskaitot jaunēkļus kunga prātā - jaunatne ir visai spējīga, BET ... lielākā daļa kastu ar ko tie pārvietojas nav piemērota "gāzšanai" pa šiem lauku ceļiem. Nu nav BMW ar sēdinātām (vai vēl trakāk - apzāģētām) atsperēm. dies-zin-kādiem amortiņiem, pusprāgušām piekares gumijām un aizaizpērnā gada asfalta riepām "arkls" Kangaru kalniem.

Var braukt arī sūdīgākiem aparātiem, arī pa granteni, bet ne jau "rallija" režīmā.

P.S. Esmu pamēģinājis pats cik "efektīvi" uz grants priekšpiedziņas Avensis ar 205 platuma lietus riepām liekas škērsām nelielā līkumā jau pie 60 km/h.

WALA 18.04.2012 10:40

Yetti rakstīja: Nu ko var niekus nest... Tiko ir vēl kāds (gājējs, velo, u.t.t.) tā ir satiksme un attiecīgi satiksmes dalībnieki, ja slēgtā trasē tad uz organizatora vai braucēja atbildību, tikko cietušais, tā pa fimfi visiem pa ķēdi...

Es nebūtu tik pārliecināts.

Paskaties no cita skatu punkta (tā ka nekāda sakara ar skolu) - tu uz savas privātas zemes "ārdies" ar traktoru un kaut kādis bomārs pakļūst tev zem ratiem vai vēl trakāk uz izkapts.

1) bomāram tavā privātīpašumā nekas nebija meklējams

2) CSN uz lauka principā nestrādā, tādēļ ar nereģistrētiem kvadiem, sniega močiem utml. pa savu lauku vālē līdz izmisumam.

3) vienīgais kas šāda situācijā būtu attiecināms - darba drošības likumi/noteikumi.

Kā jau teicu tas principāli atšķiras no skolas teritorijas, bet tas minēts kā piemērs ka nav tik viennozīmīgi ar tām "balkusteritorijām", privātīpašumiem, whatever.

WALA 18.04.2012 9:33

Es veči teiktu ka jau nosaukumā viss pateikts- CEĻU satiksmes likums un CEĻU satikmes noteikumi, ceļa definīciju jau te tauta paskaidroja. Līdz ar ko skolas tertorijā šie CSN īsti nedarbojas, taču katrai teritorijai/īpašumam var būt savi noteikumi, kur informācija par "lietu kārtību" tiek izteikta ar tām pašām standarta ceļa zīmēm.

Tādā gadījumā pēc teritorijas likumīgā īpašnieka, vai pārstāvja lūguma "ļaundari" ir iespējams "ietekmēt" likumīgā ceļā.

Pašvaldības policisti šķiet varētu būt tie kam skolu teritorijās pat īpašu uzaicinājumu nevajadzētu, jo skolas cik atceros bija pašvaldību īpašums.

WALA 13.10.2011 17:19

msh rakstīja:

WALA rakstīja:

Pavecākiem "mazajiem - 80/90" Audi.

No modeļiem, kurus vēl var novērot uz ceļiem, 4x100 nāca tikai B2 bezpiedziņai, un es pat nezinu vai tikai četru katlu eksemplāriem, vai arī pieciem. Pareizajai piedziņai bija 4x108. Sviests

Sviests gan bet cik saprotu tad kaut kāda mistiska materiāla ekonomija sanāk.

WALA 13.10.2011 12:36

4 x 100 skrūves nav retums un bija gana daudziem auto ( vecajām 1,6 Celicām līdz 1992 gadam pat bija).

Honda Civiciem/CRX

Pavecākiem "mazajiem - 80/90" Audi.

kaut kur līdz 98 gadam dažādiem VW (Golf, Jetta, Passat ...)

Nissaniem

Kia

...

WALA 07.10.2011 12:52

Crankshaft rakstīja: Varbūt jāmeklē Rietumpusē? Kā nekā Vojadžerus taisīja

un taisa Austrijā, Eiropas tirgum. Paskatījos UK lapās -

tur stūres reikas lietotas ir par 100 - 120 GBP gabalā. Varbūt jāpameklē pa R-Eiropas saitiem?

Vispār dažiem auto (spriežot pēc koyotiem) ir lielas atšķirības starp UK/DE autosiem, bet dažiem to praktiski nav. Te nesen UK Previai iekš LV mans čôms sūtīja krustiņu pie dīlera, tak izrādas ka jamie atškirās kriesās un labās puses stūrei. A no ST185 Celicas vispār visu stūres mehānismu var pārlikt no vienas puses uz otru, protams tikai attiecīgi pielabojot hidropievada caurules.

WALA 03.10.2011 13:41

snabulis rakstīja:

Jostas krāsai nav nozīmes,ja dikti gribās nopērc kādu vēlies,fakts ir tāds ,ka sievietēm nav novērots 'Rembo'kompleks un viņas cīnoties ir nežēlīgākas.Austrumu cīņas var būt arī kulinārija!

Nu vispār jau jebkuram cilvēkam kuram ir bijusi darīšana ar jebkādiem pašaizsardzības vai cīņas kursiem ir vienkārši skaidras cilvēku vājās vietas, tādēļ ja vien neesi gatavs tās aizsargāt, vai arī tev nav nežēlīgi augsts sāpju slieksnis - tad pašam līst kauties ir pilnīgi bezjēdzīga nodarbe.

WALA 30.09.2011 10:40

sarashkins rakstīja:

WALA rakstīja: BTW ja man nāktu prātā kasīties ar taxistiem es iepirktu UAZ markas dampi un liktu kur un kā ienāk prātā, un "notikuma vietas" pēc sadauzītiem takšiem brauktu prom tikai tā.

P.S. saprotams to kasti uz sava vārda nekad mūžā nenāktu prātā reģistrēt.

Tu traucēsi taksometriem iebraukt tiem paredzētajā stāvvietā!

Viena lieta es teicu "JA man nāktu prātā" ..., un otra lieta ja tas UAZiks nav uz mana vārda, tad ir pilnīgi pofigs ko par to saka CSN !!!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti