Zini bišķu jau nenāk par ļaunu ja spēj saprast to kādas ir reālaās cenas lietām. Vieglais vecs ( 15- 20g.) un apdauzīts (ne sasists lupatās) bet satiksmē lietojams auto maksā ~ 200 -250 Ls ( lai tādu savestu kārtībā jāsamaksā vēl apmēram no 250 Ls uz augšu), vecs labs ( nu tāds ar kuru gadu var droši nobraukt bez kapitālieguldījumiem) un ar "garu" apskati vieglais jau maksā ~ 1000 Ls , tad džipveidīgajiem kā minimums cenas ir x2 un tiem kas ir atzīti kā ilgspēlējoši aparāti, tiem jau savas reizes 3 līdz 4 un dažreiz pat vairāk.
Tāda ir dzīves realitāte, ja tam neesi gatavs - tad nav nemaz ko lūrēt tajā virzienā.


















Paklau tu esi izliecies, ja es pieminu gadus tas nenozīme ka es tos pērku pēc gadiem, tacu tavs pieminētais nobraukums ir pilnīgi bezjēdzīgs cipars - speedo "kruķī", tavas norādītās robežas nobraukuma ir tieši tikpat "gudra" un bezjēdzīga lieta kā statistika.
Tavā minētajā Anglijā nobraukums ir objektīvs rādītājs, un tur tu aºī vari pastīties uz tiešam kaut cik ekonomiksi pamatotām cenām ( BTW tieši balstoties uz tām + "nacionālo" īpatnību pierēķināšana klāt ir tās cenas kuras nosaucu.
P.S. zini domā par mani ko gribi, taču vienu varu pateikt - 20 gadīgu auto izjaucot detaļās par to var nopelnīt caurmērā vairāk nekā pārdodot to vien gabalā, tādēļ pa savam tās "buratīno zemes" cenas ir vairāk kompromiss starp to lai tirgonis varētu nopelnīt, bet tu varetu iegūt braucamu auto. Anglijā kur neviens nejebīsies ar vecu auto kuram k-kas gļūcī, un arī maz ticams ka pats jamo jaux detaļām tad āºī rodas tādas cenas kas atbilst viņu tirgum un pie reizes arī auto stāvoklim.