Primais rakstīja: galvenā torsen fīča vienkāršos vārdos ir - grieze tiek pievadīta tai pusei, kurai ir lielāka saķere
tas, ka viens rats var brīvi griezties gaisā tiek apiets bremzējot to riteni, kas ir gaisā...
Sorre, bet nav tads darbibas princips Torsenam ( es veelreiz saku nejaucot iekshaa Audi Q konkreeto implementaciju).
Torsens nepaardala griezes momentu, bet to iespeejams dara konkreeta Audi Q implementacija, no kaa arii ir tads efekts ka tu raxti. Principaa sava buutiibaa Torsens ir visvienkaarshaakais LSD ( ja vinju ielike priekshas vai aimugures asii), tobish vinsh vienkaarshi blokjeejas ja ir atshkjiriiba starp vienas ass ratiem.
Savukart Audi Q implementaacijaa ( tagad ir taadas aizdomas, bet neredzot sheemu 100% par to nevaru buut paarliecinaats)), vinsh ir uzlikts taa ka vinja vietaa faktiski vareetu atrasties arii briivais difs, jo tieshi taa shis Torsens konkreetaja gadiijuma tur straadaas, tikai ar to atshkjiriibu, ka parastajam buutu attieciiba no 0:100 liidz pat 100:0 atkariiba no taa kura ass griezjas vieglaak, kameer Torsens ar kaut ka paliidziibu tomeer to speeku dala sakariigaak.



















Par Torsen ir izlasiits arii krietni autoritatiivaaks source par Wiki.
Konkreeti intereseejos par shemu attieciiibaa uz Audi Q.
P.S. pagaidaam Primais nestriideeshos par to tavu pieredzi, jo kaa jau teicu, ja ir taa ka redzeeju vienaa ne sevishkji sakariigaa bilzjukaa, tad
1-kaart tev ir taisniiba par spoleejosho 1 ratu
2-kaart Torsena pielietojums Audi Q ir viena vieniiga naudas izmeshana ne par ko.