Par to "nevelk" ir ļoti atkarīgs no skatu punkta, bet tā nu ir sagadījies ka visu mūsu atmiņās "huļigankas" utml. verķi palikuši atmiņā kā "spooortiskas" spēļmantiņas, kamēr Toyota/Lexis kā samerā pavecāku kungu auto. Bet motoru ziņā Toyota-Lexis ir diezgan daudz ko likt pretī BMW, piekare un vadāmība gan lielākāja daļai Toy-Lex izņemot Toyota Altezza/Lexus IS pirmo paaudzi ( un protams vecās daudzas Celica ST165, ST185, ST205, ST202 ar SuperStrut, Supra ...) ir stipri uz komfortu orientēta.
Daži piemēri :


.jpg?t=162991388244)

P.S. "vecās" Supras 3 litru dzinējs cita starpā ir iekšā daudziem 3 litru Lexus, kas tos ar tagad padara par "tūninga kārotāju" preci ... un to dzinēju no Toyota vēl pat dažus gadus atpakaļ varēja no rūpnīcas jaunus pasūtīt ( dragreisam daudzi to 2JZ-GTE sūtīja un "grieza") ...






















NU jopcik, 650 tak skaidri pajautāja kā tiek noteiks ka spiediens ir "nenormāls" ?!?!?
Jo uzkarstot jebkurš škidrums izplešas ( tiesa ūdens arī sasalstot izplešas) utml. un attiecīgi rada spiedienu slēgtā sistēmā, radiatoram vāciņā ir noteiktam spiedienam paredzēts vārsts, kurš attiecīgi atveroties ļauj daļai antifrīza nonākt "izplešanās traukā", tāpat arī liekam tvaikam utml. ļauj izplūst.
Tā kā vispār spiediens kurš ir lielāks par apkārtējās vides spiedienu dzeses sistēmā ir pilnīgi normāla parādība, tas arī samazina dzeses škidruma vārīšanās risku , kā gadījumā ja raditorā būtu tīrs ūdens un tas uzkarstu līdz 100 grādiem, ja sistēmā ir lielāks spiediens par atmosfērisko, tad ūdens vārīšanos auto raditaorā IMO var "pacelt" līdz 110 grādiem (precīzu skaitli atkal grūti pateikt, jo radiatora vāciņi ir ar dažādu "spiediena pretestību/noturību").