Ko tu īsti gribi dzirdēt ???
Bet citādi man prieks ka ne tev tadi video ir intersanti ne arī noderīgi, es no tiem "paņēmu” lietas, kas noder man ...
Ko tu īsti gribi dzirdēt ???
Bet citādi man prieks ka ne tev tadi video ir intersanti ne arī noderīgi, es no tiem "paņēmu” lietas, kas noder man ...
Ko gan tieši tu par šo gribēji dzirdēt? Vai pirmo repliku kas man ienaca prātā , ka vai tad tev internetu atņēmuši, vai Amazon, Ebay, vai Aliexpress nav pieejams ???
Bet ja tuvak tēmai, tad reiz(sen) tepat iAuto vienam Probe īpašniekam ieteicu atveramiem lukturiem reflektorus utml. visu komplektu meklēt pie traktoru rezerves daļām, un tur arī atrada sev vajadzigo lietu (lētāk kā dažs labs cita kantoris vieglajiem). Pats sev FR-V droseli, no amazon Acura TL detaļu nesen sūtīju un braycu ar to bez bēda par 3dalu cenas utml.
Ja būs labojama problēma pašam ar savu Stiga vai tamlīdzīgi, tas vari rēķinaties ka nepirkšu to dārgāko detaļu, ja vien nebus butiski pārāka kvalitātē ...
Varbūt arī šis kādam palīdz:
Šitam ir turpinājums:
P.S. varam nošpikot un reanimēt Rebir zīmolu .. ![]()
NU ja šis Jaguar no Ford ēras, tad mierīgi var būt "savstarpēji aizvietojamas" komponenetes un līdzīgas problēmas. Bet nu Jag vēsturiski ir daudz savu idiotisku kasjaku ar ...
Nu tad visupirms ar roku pameģini pagriezt, vai nav noķīlējis, ja griežas viegli, tad skaties vai drošekļi un štekeri vietā...
Bet nu Jaguar(am) es īsti precīzi nezinu kā realizēts tas viss, ja trapīsiez kads info webā tad iemetīšu ...
p.s. ja dampis modernāks un klimai/kondiškai ir vadības bloks, tad OBD klūdas butu vērts ari palūret .
Par kuru ventilatoru tu runā? Jo kondiškai darbojoties vajadzetu stradāt vismaz vienam no dzeses radiatora ventilatoriem zem haubes un tad protams ari iekšējam salona ventilatoram un vel arī atbilstošām gaisa kanālu klapēm/aizvariem ...
Vēl mazliet par zāles pļāvējiem, kas "īsti" ir "lēti" :
BTW Vienīgais kas mani ļoti izbrīna, ka ir kaut kāda atsaukšanās uz vecām kartēm, normāli katru gadu tiek atjauninātas locijas ( pieņemot ka ir jaunumi, un "dzirnavas" uz ūdens == jaunumi) , vai vismaz ir kaut kādi oficiāli paziņojumi oficiālajās vietnēs utml. par izmaiņām ( piem. tas pats gadījums par Lielupes grīvas dziļumu/seklumu, ir publiski pieejama info). Tāpat jebkurš kuģošanas ceļš ostu tuvumā un arī škēršļu tuvumā parasti tiek atzīmēts ar bojām vai stoderēm, kas nu kurā gadijumā piemērots.
Sevišķi skaidrā prātā kāds tur stabili nav bijis ja atļāva kuģim "brīvi dreifēt" ...
Piem. Baltijas jūras locija:
www.lja.lv/sites/default/files/page_attachments/Locija_LV.pdf
P.S. izdota 2014, bet ar labojumiem 2020.gadā
Un 2021. gada izdevums ar 2023 .gada labojumiem:
Intersanti, ka šī "tupele" ir piederējusi balticshiping.dk ( tāda reklāma uz jamā vēsturiski ir stāvējusi). Tāpat intersanti ka šīs kompānijas kuģu flotē ir atsevišķi kuģ kas saucas RIX -Kautkas ... Hmm, saistība ar Rīgu ????
Bet es teiktu ka ir varbūtība, ka dažs labs kapteinis un komanda varētu nebūt bijusi skaidrā !
Nu arī Latvijā kāds "atļāvies" uzrakstīt par "zaļā virziena" radītājiem izaicinājumiem kontekstā ar enerģētiku:
www.db.lv/zinas/elektrotikls-jabalanse-pec-fizikas-nevis-politikas-likumiem-511422
Sarunāsim ka beidzam dirst tukšu, ir kaudze ar privātpersonu auto ar DPF kuriem ar DPFu problēmu nav un nav bijušas, un auto ātrāk sarūsē nekā tam nomaina DPF. Problēmas lielākoties var rasties tad ja runājam par "auto parkiem" ar specifiskiem lietošanas režīmiem, piem. tiem kas braukalē tādā stilā kā policija, ka DPFs var arī neiziet reģenerācijas ciklu normāli. Bet principā tie kuri regulāri "knapi velkas" ar dīzeļiem, arī tiem ir vairāk problēmu nekā pārējiem.
P.S. Tu paņem un paskaties kaut ss.lv ieselektē visus dīzeļus pēc 2010. gada un tad palūri cik lieli nobraukumi un citas lietas ...
Nedaudz "labu vārdu" par motoriem un to kopšanu, un kā B&S izdomājis labi pelnīt uz patērētājiem:
Kaut gan no citas puses protams viņiem arī bija reāla probēma:
www.fox6now.com/news/briggs-dwd-doj-announced-deal
Un būtu žēl ja jamie aizietu pa skuju taku un tā vietā nāktu kaudze ar dranķīgiem ķīniešu plaģiātiem ...
Ja nu kādam vēl interesē "dzīves salīdzinājums" tad šis pāris regulāri vlogo par atsķirībām ASV un Vācijā, abi ir mācījušies ASV ( IMO vīrs bija vācietis, un sieva - amerikāniete) abi universitāšu mācībspēki ( ja pareizi atceros) iepriekš dzīvojuši/srādājuši ASV.
Pa lielam Vācijas vietā "liekot" Eiropu es ļoti varu sasaitīt savus personīgos novērojumus (te un ASV) un domas/secinājumus ar šiem Black Forest family vlogiem.
P.S. un tāpēc arī es reizēm saku ka ASV tikai dažas/atsevišķas lietas ir labākas kā šaipus "dīķim" ...
Patiesībā bateriju ražotnes neprasa "daudz" darba roku, visvairāk tautas nodarbina R&D, kvalitātes kontrole, un robotu/konvejeru uzturēšana darba kārtībā, jo pārējā daļā jo mazāk cilvēku, jo labāk ...
Pa lielam "idejiski" kaut kur diezgan tuvu tam kā pie mums zāles ražo (Olainē utml
) , vai medicīnas optiku (Līvanos), tik ar daudz lielāku robotizācijas limeni ...
Varu vēl šo to "piemest" kopējam "fleimam" no vācu Deutsche Welle:
NU jau te bez jēgas spama tēmu saradies!
IMO ir pienācis laiks taisīt sistēmu kad ja lietotājam nav neviena posta nevar jaunu tēmu taisīt. Un visiem "jaunajiem" ir jāiztaisa vismaz viens ieraksts kādā eksistējošā tēmā, vai piem. specifiskā tēmā "Iepazīstinu ar sevi" vai tamlīdzīgi. UN vēl bija
Neesmu kadu brīdi tur braucis, bet "jauni stabi" vietām "hostē" gan videjā ātruma radarus ceļa posmā (kā uz Rigas apvedcela pie J-Mārupes) , gan kravinieku vinjetes "slazds" ar automatisku soda naudas piestādīšanu.
Dancotāju tautai kā latviešiem, vajadzētu vispār būt dziļi pie kājas par visiem ekostulbingiem un darīt tikai to kam ir reāls ekonomisks pamatojums, privātā, uzņēmuma vai valsts līmenī, un visas inciatīvas ar "skriešanu pa priekšu ratiem" iesālīt un saknē ...
P.S. Un pārtraukt atbalstīt ķīniešu oficiāli atļauto gaisa un vides piecūkošanu ...
Reizēm eko-sacensība atstāj "aiz sevis" intresantus autobūves artefaktus:
"Ups, we did it again!"
Vēl šur un tur pamodušies par to ka saules paneļu parstrāde laut kā "klibo":
www.bbc.com/news/science-environment-65602519
P.S. te gan liek lielas cerības uz pārstrādes rūpnīcu FR, tiesa nespeju iedomāties, ka tas būs ekoloģijai OK, "balstīties" uz vienu rūpnīcu FR...
Gan tas gan vēlviens "pacenties":
Pa lielam mana kaimiņa verķim karbūzis ir sūdīgs, bet tā nav butiska problēma, tikai siltam/aukstam ar izjūtu jāpamaina "gaze" t.i. degvielas padeve, jo jams ir drusku uz "degvielas pa daydz" pusi, attiecīgi darbinot var atri "aizliet".
Bet lielāko problēmu noķēru tagad kad atbrauca pie manis vēlreiz - skatos izolene uztita lai gāze "pilnā ručkā", bet šim verķim "pilnā ručkā" ieslēdz arī čoku, attiecīgi svece jamam melna "pēc velna". Notīrīju sveci un izdedzinaju drusku, novācu izoleni, un palocīju to gāzes kloķa mehanismu, jams reāli neturējas vietā, tapec tur tā izolene ...
Un vismaz man tas verķis uzvedās vienkārši ideāli (t.i. ar zināmu sapratni par to ka karbiķis ir tāds kā nu ir) ...
Es tevi nesaprotu, mani priecē ka Aldis vairs īsti nav uz politiskās skatuves, un tā kā nešķiet intersanti sekot viņa "dzīves stilam", man pilnīgi vienalga, ko jams dara un kurš pie šamā un kur ierodas ...
Ja jams pēkšņi no sevis izspiestu kaut ko gudru un noderīgu, tad tas vēl varētu būt intersanti, bet citādi ...
Mums ir pilnīgi cits klimats un tad kad ir auksts pie mums 90% gadījumu ir zems mitruma līmenis, un caurmērā vispàr diezgan zems. Kad biju vasaras vidū Washington D.C.(t.i. Baltā Nama un Kapitolija apkàrtnē) tad 5 min. ārpus kondicionētas vides un tev prasās pēc aukstas dušas, pat rokas jau "līp" ...
Tā ka jā tas ir mazā mērā attiecinams yz mums, taču ir "spirtotai" degvielai šāds defekts, un maz/reti lietotiem un glabàtiem kā pagadas tā problēma mēdz būt . Bet citādi tas ir tikai aicinājums pieskatīt savu tehniku labāk un izprast par to drusku vairāk ...