![]()
![]()
"Nāc ar līkumiem" domas un vārda "dižgar" ![]()
![]()
![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
![]()
![]()
"Nāc ar līkumiem" domas un vārda "dižgar" ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.Pakonsultējies ar ChatGPT sava vārdu krājuma papildināšanas nolūkos, citāk laikam esi parklausījies Republikāņus, tiem ar ļoti īss tas vārdu krājums sagadījies ...
Piedod "ka iejaucis", bet TAS nav ko kāds nīst, un tava izpratne par to ar ko īsti cīnās "biedri" Briselē un Vašingtonā ir maldīga.
Bet skaties uz to kā gribi bez zināma sociālisma TU neizdzīvosi, it īpaši tad, kad Chat GPT utml. AI atvasināti štrunti kļūs tiešām tik labi kà te reklamē ....
Atkal uzdarbojas :
iauto.lv/forums/user/replies/23388
iauto.lv/forums/user/replies/23386
iauto.lv/forums/topic/42447-buy-fake-usd-online-whatsapp-1725-867-9567
iauto.lv/forums/topic/42446-kur-var-iegadaties-viltotu-naudu-whatsapp-447436442801
iauto.lv/forums/topic/42444-kb-registret-krekort-online-https-documentromanesc-com
iauto.lv/forums/topic/42443-where-can-i-buy-counterfeit-money-whatsapp-447436442801
Es te prikola pēc arī pabakstīju ChatGPT, un secināju, ka "sarunāties" vismaz angliski - ir OK, kaut atbildes ir stipri vispārīgas/nekonkrētas. Bet smieklīgais šajā pasākumā ir ka AI nespēj pārvaldīt savus skaitļošanas resursus, ņemot vērā jautājumu ne tik lielo sarežģītību es tomēr būtu sagaidījis, ka atbilde aizņem vairāk laika, nevis man rāda ka ChatGPT resursi izsmelti ![]()
Šodien ar ap 8:20 Ziepim burtiski "izlidoju" cauri, un pa D tiltu būšu darbā tāpat kā "labos laikos" ...
Šodien biju "neģēlis" braucu pa sev neraksturtīgu maršrutu gan Mārupē ( izlaidu Liepājas ielu paskatījies, ka tur jau iestājies "vasaras kā parasti"), gan arī uz 13. janvāra vairs nelīdu, kaut pār Akmenīti braucu. 2+h vietā šodien 1h10 min. kas ir tikai drusku sliktāk par 45-55 min. ziemas "hronometrāžu" ...
Ja jau vajag atlaides, tad acīmredzot autobusu joslas jāzīmē kā "dubultās" viepusēji pārtrauktās, lai EV var no autobusa joslas "lekt ārā" nepārkāpjot ... vai arī vispār jāliek visur tikai pātrauktā ...
Nu ja to sauc par hujarīšanu, tad vai nu tavs pļaujamais ir daudz par mazu, vai arī tev vajag robotu ...
Labas - manai CR-V tur salika priekšu atpakal pec stirnas notriekšanas (maksāja apdrošinātājs). Bračka savus auto dzen.
Viss jau jopcik "skaisti", tik kā to pannu tīrīt, jo cik no video izskatas, tad pannai nav ūdens padeves "snīpja", attiecīgi veidā kā vislabāk to varētu tīrīt (nelejot udeni motoros) - tas ir aizvākts ...
I know, bet ir pietiekami daudzi, kas pie Vienībenes griež pa labi - tas samazinātu "šos kadrus" un vēl daži kam vajag Vienībenes kreiso ar varētu tur ērti uzgriezt - "nesaņemot" Ziepīša => Bieriņu braucējus pretī.
Bet kopsummā tā situācija ir idiotiska ar to ka aizliedza kreiso, tur ir diezgan labs serviss ar visu virsbūvju remontu pa kreisi aiz dzelzceļa un tālāk arī bērnudārzs, vai ja ļoti labi zina ko dara - tad var izlīst pie "bērnu slimnīcas" Ulmaņgatvei pa apakšu ...
Šitai sērgai ir "lēts risinājums" - ja gar dzelzceļu sataisītu to bedru un peļķu lērumu lai var pa Bikstu ielu līst ārā gar/uz Maksima, tad vismaz 1/3 daļa problēmu izzustu. Es pats to peļķu "līdz ceļiem" lērumu esmu šturmējis dažu acu priekšā ar savu FR-V jo bija jāpaspēj uz Jelgavas šosi vakarpusē (Jelgavas virzienā) izlīst ierobežotā laikā ... visi citi "grieza riņķī" ...
Esmu viens no tiem (kas laiž), ja redzu ka tas tikai uzlabos situāciju nevis sačakarēs vairāk. Mani nerausta tas cik kuram ir "garš" un kāds ir iemesls ...
Vienīgais par ko es "cepšos" ja "tu" izlikies par veiklu "līdēju", bet pēc tam "maisies man pa kājām" ....
Tas viens pārkāpējs manu kustības ātrumu ietekmē varbūt par sekundēm 5, bet tas bariņš "nelaidēju" manu kustību ietekmē vismaz par paŗis minūtēm, jo pilnīgi bez sajēgas lien krustojumā iekšā, lai tikai "kāds nenoīsinātu" ... un tad vairs nebrauc neviens ...
Es jau teicu "in general", bet izskatas ka cilvēku stulbuma/"alkatības" dēļ tas kas ir normāli 45 min. pārvērties par 2 h ... un man tik daudz netraucē "līdēji", es gribētu teikt ka man traucē "nelaidēji", "gulētāji" un tie kas "neredz" kas satiksmē notiek un salien krustu škērsu krustojumos ...
Te tev būs "jau izcirsta taciņa":
www.volkswagenforum.co.uk/threads/dsg-gearbox-compatibilities.35371/
www.volkswagenforum.co.uk/threads/vag-engine-transmission-codes.15758/#post-51831
P.S. cik noprotu ir app, kurā ir saraksts ar saderīgām kārbām, ar piebildi, ka softa updeits var būt vajadzīgs !
Tā ir vēl tālāka nākotne, bet kaut kas uz to pusi tur izskatās ka bija ...
"In general" izņemot pēdējās 2 reizes par kurām "iekakāju" man Dienvidnieks bija ilgāk par vismaz 10 min. ar visu to ka māku relatīvi bez korķa izbraukt ... apbraucot Ziepi utml.
Un man reāli jams "der" tā kā galamērķis ir pie Domina.
Uz lidostas pārvadu nav nemaz tik sarežģīti izbraukt pa no Kantora - ir vismaz 3 ceļi, tiesa nav 100% "taisni" :
1) gar Old Captain, vai gar FedEx tad gar Printful/ Ruuki voleja centru ārā uz luksaforu uz "lidostas ceļu".
2) Pa Stīpnieku ceļu, līdz Robežnieku ielai, tad pa Robežnieku ielu līdz Dzirnieku un pa to līdz luksam.
3) Pa Stīpnieku ceļu līdz Ozolkalnu ielai, tad uz Dzirnieku ...
Ja pie 60K sadalās kaut vai tikai tās daļas ko aprakstīju, tad pie 300K jau būs jāliek 5. motors iekšā ( kas neizklausās reālistiski, jo 5. motora vērtība, un varbūt pat jau 3. , stipri pārspļaus auto vērtību). Eļļas dzeses siltummainis izraisa joku kad "eļļas paliek stipri par daudz un dzeses šķidruma par maz", un to motoru tikai ja ļoti paveicas nav jāmaina pēc tādas "izklaides". Tas pats ar ar to turbīnas blīvējumu, ja nebūtu iededzies "check engine" - kas tā varēja sagadīties, tad turbīna varēja aiziet pa pieskari, un atkarībā no tā kā "nobirst turbīna", motors ar var būt norakstāms ...
Tāpēc es saku, ka visādu vainu "progresīvs" pieaugums ir iespējams tikai labi saliktiem ilgspēlējošiem motoriem, bet mūsdienu plastmasas "pārcentības" laikā - dažādi blakus "nieki" kas nekorelē ar nobraukumu "ievieš korekcijas" ...
Nav tik traki es sev "pa sētu" palaižu vadu un izpļauju grāvi tūlīt aiz sētas. Seviški ērti nav - 220V "cilpa" ap kaklu sanāk, bet man netraucē ... benzīnnieks itkā labāks, bet izmēru dēļ ar grūti "grozīties" pie sētas, tāpēc ir diezgan mazs "sūds" ko gandrīz vai 1 rokā var turēt. Vajadzētu tādu kur motors uz muguras un ir lokanais pļaujam galvas pievads, bet nu tādi maksā tik, ka tiem 40 metriem man "varde žņaudz"...
Tipa šitādu:
tik nu ķīnieti es īsti negribētu - XZ kā ar daļām ...
Makitas instrumenti darbojas visu gadu, 1000Nm "impact" skrūvpistole, mazāks "90 grādu" skrūvgriezis šaurām vietām, zaru/zāles šķēres/trimmeris utml. Ir vēl citas Makita lietas bet manām vajadzībām lielākoties tās uz 220V ...
"Apbruņots un bīstams" - zāle un krūmi "saturas" ... ![]()
Aptuveni 2h no Mārupes mājas līdz Dominai, ilgākais kamēr pa Liepājas ielu tiku pāri Ulmaņa g., un tad no ex-falla līdz 13 janvāra otrs ilgākais laiks.
Bet ir doma šo bezjēdzīgo eksperimentu vairs neatkārtot ...
Vairāk nekā pusei šoferu bezmaksas pārbaudē problēmas ar kvēpu filtru; katram desmitajam vēl vasaras riepas
23
Vairāk nekā 2300 kilometru bez uzpildes un uzlādes - Hongqi HS6 uzlādējamais hibrīds uzstāda Ginesa rekordu
8
Bradypus rakstīja: Pis taisni, slepkavniek.
Jau redzu, ka esi sailgojies - nekas neraudi - ievelc dziļi elpu un sagatavojies "drīz pērsim" Republikāņu puses lohus ;)