Daudzviet leņķis būs sūdīgs - bet šur un tur varētu gan.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Daudzviet leņķis būs sūdīgs - bet šur un tur varētu gan.
Nezinu kas par štelli, bet ASV vietām kā jauna ziņa uzpeldējis relatīvi vecs pētījums no Stenfordas, par to ka BEV lādēšana būtu jāpārorientē uz diennakts gaišo laiku, lai nav tā ka visi dabon maksāt par šīm "elektriskajam izklaidēm" lielas summas:
news.stanford.edu/press-releases/2022/09/22/charging-cars-honight-not-way-go/
Vēl kāds ražotājs ( ARC ) ir nolaidis lažu Air-Bag kontekstā:
Jelgava - Rīga ir pārāk īss maršruts, lai vispār būtu jēga pārkraut/ar to ķēpāties - tie būs tikai tupi zaudējumi visiem, izņemot varbūt LDz ...
Ar to arī ir tā intersanti, bija gadījumi, kad mobilie svari uzrāda pārkautu kravu, kamēr lielie (ostā) saka, ka viss vairāk kā OK , klāt protams netiku stāvējis, un nezinu vai kravu pa ceļam "neizrediģēja", tomēr visam ir nianses, ieskaitot to ka mobilie svari ne vienmēr var nomērīt ko vairāk, kā svaru uz asi, tāpat arī vietas izvēle mērījumiem var izspēlēt jokus ...
Uzkraušana un izkraušana no vagoniem nav ērta + tā ietver papildu izmaksas, un nav jau ari tādas "preču stacijas" , kur ērti uzkraut un pārkraut ....
Un ja godīgi LV nav ne tadu mežu apjomu koncentretu vienā vietā, ne ari tik lieli attālumi, lai tam būtu finansiāla jēga ...
Vienmēr viss tiek un tiks darīts "pa mazākās pretestības ceļu" ...
Kas tur ko vērtēt, ja tam ir ekonomisks pamatojums, tad to jau sen vajadzēja atļaut, ja tas bojā ceļus (ceļu infrastruktūru), tad sen visus vajadzēja "uzvilkt" pēc pilnas programmas. Tas ir nomāls "mežonīgais" kapitālisms, kad cenšās nopelnīt vairāk darot "to pašu darbu".
ASV ne tādi vien brīnumi tika un tiek darīti, tik nu tur uz valsts lielceļiem attiecīgi "brīnumdari" tā nebraukā ( vai ja braukā tad tiek formētas minimums smagsvaru utml. vienreizējas licences), jo tiek regulāri pārbaudīti:
nettts.com/student-learning/what-are-weigh-stations-on-the-highway/
Ziemeļvalstis jau pasen pēta iespējas laist garos smagsvarus braukāt utml. Tas nav neiespējami ...
Nacionālo apziņu nevar "uzbūvēt vienā dienā" - attiecīgi arī apziņa ka valsti jāaizsargā, jāseko politiskajiem procesiem, jāiet vēlēt tautas kalpus utml. nerodas no "tukša gaisa".
Man reiz bija draudzene, kas skaidri un gaiši deklarēja, ka ja es aiziešu mil. dienestā - ar mums ir viss cauri ... tā ir ļoti greiza attieksme, kas rodas visticamāk no pilnīgi aplamas izpratnes par dažādiem procesiem un notikumiem apkārt ... un varbūt mazliet no latvju tautas vēsturiskās pieredzes, kad katrs karo par "citu varu", tikai paši par savu valsti ne ...
Nu jau tu ar uzdod jautājumus uz kuru labi zini atbildi, ja padomāsi - tas ir lobijs un nauda. Taču tas viss ir štrunts, ja ņem vērā cik ļoti šie hokeja čempionāti aizrauj tautu. Tas ir ļoti līdzvērtīgi Dziesmu un Deju svētkiem, vai lielākajiem valsts svētkiem utt.
Bet ja gribas "rakt dziļāk" tad papēti kāpēc kādreiz gladiatoru cīņas tika organizētas ...
Neviens jau neliedza strādāt ja gribējās, mums iedeva brīvu, kādam deva citas izveless iespejas, maksa kā brivdienās pienākas, vai iespeja nemt citu dienu brīvu utml.
Bet nu galvenais jau pakunkstēt "īsti latviskā" garā ...
Oh well, that is life - man neitrāli, bet tiem kas bija Tamperē ekstra diena nāks par labu (kaut ticams ka bija paņēmuši brīvdienu).
Jā, bet nu tā noformēšana kompleksiem jautājumiem un info ko uzprasīju ir ļoti izdevusies, ja varētu ta teikt - pat sakarīgāk kā 80% cilvēku spētu, un pat sarunas kontekstu savelk kopā ļoti labi, tik kā teicu dažas atbildes ir diezgan vispārīgas.
Cita starpā apsveicu visus ar mūsu hokejistu nopelnītu bronzu un tā rezultātā mums visiem piešķirto brīvdienu !!!!
www.saeima.lv/aktualitates/saeimas-zinas/32316-29-maijs-bus-svetku-diena-lemj-saeima
Gan jau "labdari" ar vēlmi uzinstalēt kādu "labdabīgu" app.
Tagad jāgaida Nomiks reportāža no Tamperes
Vienigi droši viņam ne tikai balss izblauta, bet arī pirksti "izbļauti" ...
Redzēsim cik nobraukšu, jo rūsa ir gan problēma, bet nu savu FRV sametinaju, un braucu tālāk 330K +
Kas tur ko apvainoties, tas tak kolchozs, kur neviens nekad nedomāja, ka tā iedzivotaju blivums paleksies ...
Viss organizets tikai lauksaimnieku vajadzībam ...
Intersanti blakusefekti tām "Novičok vakcīnām". ;)
Ja būs iemesls pievērst tam uzmanību - pievērsīs, kā piemēram acīmredzami dūmojošs, vai deg check engine (tiem kuriem DPF jābūt, bet vēl laiž ar Check engine cauri).
Man 2017 auto jau vairs stabili ar check engine cauri nevar izbraukt, būs atkārtota. Un varbūt kļūdos, bet atmiņā palicis ka pēc 2015 gada ar "Check engine" vairs cauri neiet.
Bet nu kuriem DPF bauda - nav ne jausmas, Hondām ar to man nav bijušas problēmas t.i. neesmu manījis ka būtu kaut mazākais iemesls raut DPFu nost ...
Olainē šodien būs pasākumi:
www.olaine.lv/lv/pasakumi/olaines-novada-svetki-2023-dziedi-dejo-svini-olaine
Nu saņemies ... vēlreiz ... tas nav tik grūti ...
Neko tu neesi ne norādījis ne pierādījis izņemot faktu, ka tu esi vēl zemāk diskusiju limeni par tiem kas uzmanto "ad hominem" ko pats tik "kvēli" šeit "apkaro". Nu īsts Don' Kihots ![]()
Es jau iespejams ari gribētu lai tu par to nerunā, tomēr tu spītīgi turpini par to un tikai par to runāt. ![]()
Labais piemērs – Jūrmalā atjauno maksimālo ātruma ierobežojumu 70 km/h uz Dzintaru gaisa pārvada (+ VIDEO)
12
Vai atbalsti, ka ziemā tiek mainīts maksimālais atļautais braukšanas ātrums no 110 uz 90 km/h? (+ VIDEO)
74
Brocēni -> Liepāja ar tā uz ātru roku škiet ka bezjēdzīgi kraut uz dzelzceļa, ja vien iekraušana vagonos nenotiek uzreiz rūpnīcā, un izkraušana uzreiz tur kur vajag galapunktā. Ja ir jāpārkrauj uz kravas auto un tāpat vēl kaut drusku jāved - viss nav jēgas.
Maršruts kurš pieviecams zem 2 stundām, ja ir jāpārkrauj kaut puspiekabe ar paletēm tad ideālos apstākļos jārēķina minimums 2 min. uz paleti iekraušanai un izkraušanai, pie tā ka autkāra/elektrokāra operators izcili zina ko dara. Paletes puspiekabē iet no 22 līdz 30 (eiro standarts), attiecīgi ja +1 stundu jāpārkrāmē + vēl visi papīri un iebraukšanas teritorijās utml. - un vairs nafig nav jēgas, ja jau ir kaut tikai vienu lieku reizi jāpārkraujas.