Sviestains "skats uz dzīvi" mūsu CEO ir gan Hilux, gan A7 un esam IT kompānija, un jams no sava a la "brīvā stila" uzvalka tikpat kā "neizlien" ...
P.S. nav mednieks, vienkārši kaut ko izdomàja pie savas mājas vai "dāčas taisīt/celt" ...
Sviestains "skats uz dzīvi" mūsu CEO ir gan Hilux, gan A7 un esam IT kompānija, un jams no sava a la "brīvā stila" uzvalka tikpat kā "neizlien" ...
P.S. nav mednieks, vienkārši kaut ko izdomàja pie savas mājas vai "dāčas taisīt/celt" ...
Es ar pievienojos šai kurnēšanai par ieskrējiena joslām ... "vasaras un svētdienas braucēji" saradušies bariem.
P.S. ka tik nav "eko braucēji"- visur-gliemeži ...
Gan jau ka stipri atkarīgs uz ko tēmēts pats motors, tad protams arī kam tas modelis domāts, vai "mācītājam" vai pacanam ar kepku ... tiesa praksē vismaz uz dīzeļiem ir bijis ka tas uz "kepku" orientetais auto "mācītāja" rokās spēj būt daudz ekonomiskāks kā tas "mācitājam" tēmētais ...
Nu viņiem "bija izvēle" padižoties "Muhosranskas centralaja laukumā" un dabūt "pamatīgu mietu pakaļā" no ukraiņiem, vai laukumā patrenkāt karadarbībai neizmantojamus lūžņus ...
Cita starpā investīciju kontekstā jau laiciņu sekoju līdz šim "jokam" tā kā par "tech gigantu" patieso vērtību man ir zināmi "aizspriedumi" :
Mike Lynch: Autonomy founder extradited to US in criminal case -
Šis gan nav tieši saistīts ar "slēdžiem un pogām", bet gan par vēl vienu "bulšitu" autobūvē ko paģēr mūsu "zaļā eko-ikdiena":
Pieņemot ka piem. Tesla kameru sniegto info nevar interpretēt 2 veidos ar perfekti vienādu varbūtību ...
Patiesībā svarīgāk ir tas ka ir pieredze, un ir intuitīva reakcija uz kaut ko aizdomīgu, vai to spēj elektronika (???)... - strādājot serveru elektronikas un programatūras lauciņā - tā nav nopelnījusi manu uzticību ...
Jo 6h no vietas braukšana nav cilvēku ikdiena ... un cilvēku kļūdu procents palielinās apstākļos kad būtiski samazinas redzamība ( migla, škēršļi utml.) iedod šo info cilvēkam - un "kļūdīsies" tie kas prasti "aizmigs" pie stūres ...
Tiesa pēc sevis varu pateikt, ka brīdī kad tava galva ir aizņemta ar 35 citām lietām - cilvēks arī pieņem aplamus lēmumus, un statistika škiet saka, ka riskantākās ir pirmās pāris minūtes sākot braukt ...
Bet jebkurā gadījumā, pieļaujot cilvēku tizlošanos, elektronika mūs neglābs ... IMHO !
Jo vairāk visādu asistentu un drošības sistēmu, jo nevērīgāki paši autovadītāji ... tas ir vienīgais mans iebildums pret šīm sistēmām ...
BTW vakar uz Akmens tilta uzbrauktuves pie LNB izskatas ka sarkans Tesla bija ieskrejis vienam pakaļā ... tā kā drusku smieklīgi ne ?!?!
P.S. cita starpā tas čoms izmācijās Policijas Akadēmijā un vismaz kādu laiku stabili strādājā par policistu ...
Velns viņu zin vai tā negāja - daudzas lietas nebija plaši zināmas, tā kā info apmaiņa teiksim starp D-pili un V-pili varēja aizņemt pat mēnešus. Ir bijis pietiekami par ko šausmināties arī tajos laikos ...
Labi zinu kā labs čoms savulaik ar vienu ar man labi zināmu meiteni no klases "kasījās", nekad nebiju klāt, bet zinu ka nereti pa skolu klīda "atsauksmes", vai bija vai nebija fiziska kontakta vai tikai vārdi ( vai varbūt ziemā ar pikām nomētāja) - HZ, jo praksē zinu ka meiča ar ne vienmēr stāstija gluži patiesību ...
Vēl 10-it gadi vēlākai Honda tās pašas problēmas, pat pie tā ka iepriekš ieraksti pie numura balsī nosauktu "palamu", atpazīst kā nu sagadas ... Bet tā kā neciešu pat saņemt zvanus kad braucu - man PH ...
Avīze tas jau mūsdienās "pačotna", liels retums 😜
Atvilkās viens no senilākajiem bomāriem šeit un pamēģināja iestāstīt ka nav senils un nav bomārs ...😜
Ar investīcijām un akcijām gadās arī šādi, 10 miljardi "izkūp gaisā" :
fortune.com/2023/05/02/carl-icahn-net-worth-billionaire-plunges-hindenburg-research-short-seller/
Jā, to ka tas vismaz sākotnēji sitīs pa kabatu - tas ir fakts, tiesa pārvadātāji jau ar nav lohi, būs iespēja "iestāstīt" ka citādi nevar - izdarīs, un "lieko naudu" mierīgi zinās kur likt ...
Bet citādi ASV jau ir gana daudz H2 tehnikas, Volvo (visi smagsvari) mega korporācija, Hyundai, Toyota, JCB utt.
Tas ka tam ar "zaļumu" maz sakara - ir drusku cits jautājums ...
Realitātê ir vairāki ceļi - kā, aizliegt neatbilstošiem auto pārvietoties, un EPA kopā ar policiju ātri "uzvilks" visus kas domā savādāk, otrs uztaisīt ceļu lietošanas nodevas, un jo neekoloģiskāks auto jo lielākas (šī gan ir no loģikas viedokļa idiotiska sistēma, bet idejiski to var) ir izmaksas, un pie pārvadājumu jau diezgan zemas maržas, daydzi paši nebrauks ...
Tam gan ir cits blakusefekts - dzelzceļš var piedzīvot kravu pieaugumu ...
Noklausījos līdz galam, tevis minētās lietas nesadzirdēju šajā intervijā, bet kopsummā kāds "izliekas" ka nesaprot no kā pats pelna, bet tas kas varbūt varētu kādam noderēt bija satilpināms pāris minūtēs ... vidēji intersanti no psiholoģiskā aspekta, taču formāta un ilguma dēļ - laika nosišana un tikai, bet nu ja braucot uz darbu nav nekā labāka ko darīt - ir paciešami ...
Patiesībā, jo lielāks DC turētājs, jo svarīgāk cilvēku "health and safety", jo gāzes dzēšanai ir daži būtiski mīnusi, un viens no tiem ir ka cilvim nav sevišķi daudz laika "ņemt kājas pār pleciem", ja tagad atmiņa nepieviļ, tad LV klasiski ir 30 sekundes, vai jāpaspēj atslēgt, bet kontroles panelis ir ārpusē ... ja vēl ar single durvīm atstājot durvis vaļā - gāzes sistēma automātiski nestrādās, tad ar "slūžu durvīm" tāds variants neeksistē ... un ja rodas problēmas ar drošām durvīm ar PIN un biometriju - tad ir baigās auzas ...
ASV ir pieprasījums pēc konservatīvas, "vienkāršam cilvēkam" saprotamas politikas, bet uz tā rēķina tauta tiek oportūnistiski "apčakarēta" mēģinot iestāstīt ka "progresīvā politika" kopā ar visiem atbalstītājiem ir baigais draņķis ...
P.S. Neesmu vēl līdz galam ticis, bet viena lieta gan - Pītersons gan ir audzis vismaz tajā jomā kas ir kvalitatīvu jautājumu uzdošana, lai arī varbūt prasītos intervējamā viedokļa mazliet kritiskāka uztvere, vai arī tāds kā "lūgums" pēc dziļāka domas izklāsta, citādi ir vietām jūtams ka intervējamais tikai maļ pa riņķi vienu un to pašu "tēzi" ne sevišķi dziļi un ne sevisķi gudri un padziļināti skaidrojot savu viedokli ( kaut tajā pašā laikā jau "intervijas" sākumā pats norāda ka "tagad" vs "viņa laikā" izglītības kvalitāte esot slikta).
Ta jau precīzāk būtu teikt ... "jāpieliek pirksts" ![]()
Es komentēju tavu likto video, parunāšanās ar tevi mani ne uztrauc, ne interesē, tas tā ja gadījumā pa visu šo laiku tev bijis grūti saprast un salikt 2+2 ...
Vairāk nekā pusei šoferu bezmaksas pārbaudē problēmas ar kvēpu filtru; katram desmitajam vēl vasaras riepas
24
Vai ar birstēm automātiskajā automazgātuvē var saskrāpēt auto — saskrāpēt motora pārsegu? (+ VIDEO)
18
Tas ka progress IR - ir nenoliedzami, bet vai es tādu gribu un vai man vajag - drīzāk ka ne - es ciest nevaru kad auto var izdomāt darīt kaut ko citu kā es esmu iecerējis, jo ir bijis gadījums kad piem. uz tā paša Akmens tilta esmu speciāli vilcis uz tramvaja sliedēm nevis bremzējis, un tikai pēc tam bremzējis ... gribetu redzēt kādu lēmumu pieņemtu Tesla , tas pats ar sarkano gaismu, kad redzu ka astē drusku par optimistisku kāds nàk (un ticams ka vilks pār sarkano) un tad spiežu grīdā ... bieži tas nav bet kādu 1x pa gadu varētu būt ka sanak tādas situācijas ...