"Nepiederošās personas" pie revis brauc ar "dāvanu", tātad kravu, un kravu (pie)vest drīkst ;)
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
"Nepiederošās personas" pie revis brauc ar "dāvanu", tātad kravu, un kravu (pie)vest drīkst ;)
Btw iesaku paņemt Trodo.lv ievadīt sava auto valsts numura zīmi, izvēlēties precīzi tavu motoru utml. ( tas ja piedāvā šādu izvēli, dažreiz, jau pec VNR tavu auto atpzīst 100%)
Tad izvēlies "Degvielas sistēma" => "Maisījuma sagatavošana" => "Droseļvārta apsaiste" => izvēlies jebkuru parādīto droseli, tad zem daļas "attēla" ir sadaļas "Teh. parametri ", "OEM numuri" un "Saderīgie auto" - pēc tā var paskatīties saderīgoss auto !!!
Un no tā saraksta es ņemtu un skatītos uz saderīgām Škoda (Octavia), jo liela varbūtība ka starp noškiltiem (auto) un tev "derīgiem" motoriem, tās var būt visizplatītākās !!!!
P.S. te ir piemērs kā tas izskatītos, es tik nezinu vai es pareizo motoru paķēru no saraksta:
Mūsdienās tā vairs ļoti bieži nav taisnība.
Mums darba BMW 218 Sports Tourer ar ~ 60Kkm nobraukumu, turbīnas vadības blīvējums (gumija) sagāja .irsā. un turbīnas vadības bloku piepūta pilnu ar motoreļļu. Tāpat mūsdienu stulbums ar eļļas dzēsēšanu kura realizēta motoram pieskrūvējamā siltummainī (nereti apvienots ar eļļas filtru), kurā pienāk dzeses šķidrums no radiatora:
Un tamlīdzīgu stulbu risinājumu ir kalniem, lai arī pēc definīcjas lielākā daļa jauno motoru būtu ilgspēlējoši, visas šitās plastikāta detaļas, 35'000 starpliku kas laika gaitā sacietē utml. padara visādas ar nobraukumu nesaistītas problēmas par praktiski galveno "sāpi" ...
P.P.S. atkarībā no motora tev var derēt arī Škoda, Seat, Audi analoga daļa, nu vai vismaz atspere ! iepsējams ka atspere der pat no vecāka modeļa utml ... Dažos šrotos var "nemt detaļu zobos" un aiziet uz vietas pēc izskata "samērīt" ...
Kā būtu ar motora speceni/parametriem un dampja ražošanas gadu. Bet mana pieeja būtu, ja vien nav letak pirkt visu kopumā, tad atrast ss.lv noškiltu tava verķa analogu un palugtu to noskrūvēt un notirgot ...
īpaši ja vajag tikai atsperi, varbut var atrast bojatu detaļu kurai atspere vesela, un tad jau vispār pa lēto var dabūt ...
Vel var provet rrr.lt palūret utml.
P.S. Trodo.lv 2 litru dīzeļa drosele izmaksā zem 200EUR ...
Politika (Rep. vs Dem.) ASV sāk palikt ļoti "nejauka" un "fake news" tiek radītas un izplatītas biezā slānī:
nypost.com/2023/05/18/advocate-lied-about-vets-getting-kicked-out-of-ny-hotels-for-migrants-pol/
Nezinu vai te daudzi lieto paroļu pārvaldības rīkus, bet cik redzēts kompànijās KeyPass ir populārs rīks - tad nu šobrīd ir atrasts veids kā tikt pie "lietotāja master paroles" :
www.helpnetsecurity.com/2023/05/17/cve-2023-32784/
P.S. CVE-2023-32784
Kā amerikāņu "kapitālistu" darīt visu max lēti reizēm mēdz smagi "atspēlēties" (par šo naftas un gāzes vadu kvalitāti jau diezgan sen atsevišķos štatos runā ka ir/būs ziepes)
Laikam kāds kombains vai sējmašīna nav spējusi tur izbraukt
Bet vispār mani fascinē "dzīvojamā zona" ceļam kas ieiet mežā ... 30 zīmes tur utml. ... Tad būtu likuši dzīvojamo zonu visur nevis katras takas galā pa zīmei ...
Plusus stabili nedod, bet vai ir tik sliktu ka tiek màlēts - es teiktu atkarīgs no motora. Es arī 99,9 % to meslu slēdzu ārā manualai Hondai, man traucē "sistēmas lēndarbība" ...
Formāli jau tev 100% taisnība, taču ir jāspēj diezgan precīzi dozēt un iespēju robežās to N koncentrāciju strauji jāpalielina tad ja tomēr kaut kas aizsvilstas ... Tādēļ itkā jau labi zināma lieta, bet ja ja ir pamanījušies sertificēt, tad acimredzot ir pamanījušies atrisināt pāris ar šo "risinājumu" saistitas pašsaprotamas iedzimtās kaites
..
Patiesībā, ja ir kādi intersanti "vietējie" pasākumi laukos, par kuriem neko daudz neviens neraxta utml. - tam pat būtu vērts uzcept atsevišku tēmturi. Liepilsētu "eventi" kaut kā līdz galam vairs neaizrauj ...
Te var diezgan skaidri nojaust, cik ļoti mēs "tuvojamies" "Zaļajai enerģijai":
Piemērs kā Ķīna mēģina nozagt visu kas ir kaut kā vērts:
Varbūt ir vēl kāds kurš ir bijis vai grasās iet uz JRT :
ŽIŽEKS. PĪTERSONS. GADSIMTA DUELIS.
www.jrt.lv/izrades/zizeks-pitersons-gadsimta-duelis/
Lai arī "psiholoģiskais un iformatīvais fons" ne katram būs "sagremojams" tomēr teiktu ka pasākums ir tā vērts ... un tēlojums iepriecina, lai arī protams Džordana Pītersona tēls ir tieši tikpat intersants un reizē kaitinošs cik orģināls ...
P.S. bet kā vienkārša izklaide un "prāta atpūtināšana" - ši izrāde gan nederēs, lai arī tajā ir izklaidējoši momenti!!!
Nesanās nelielās diskusija par Datu Centriem kontekstā, tagad izrādas ir vēl viens inovatīvs "uguns dzēšanas" veids Datu centros - samazinot skābekļa saturu apkārtējā vidē:
P.S. tas garām skrienot no info par Deac jauno datu centru (DC3) iekrita acīs.
Kas, kas, bet jaunai Honda, Toyota utml. tu tikai ļoti piekasoties varētu ko atrast, Teslai tu ej prasti garām, un kasjaki "paši lec acīs". Un es toč ceru ka blīvējuma vietas utml. beidzot ir bez kasjakiem, jo tādu mazlietotu Tesla es pat pa 10 K neņemtu, jo pēc 3 gadu lietošanas ir stipri paliela varbutība ka kaut ko aizlies, īpaši jau tiem "gullwing" tipa durvīm ...
Nekad nebūtu gaidījis, ka A. Švarcnegers būs Republikāņu saprāta balss (viens no):
Vienīgā "besīgā lieta" ka dažiem auto tā sūda baterija atrodas kaut kur zem priekšas paneļa, ko neizjaucot paneli nevar nomainīt ...
Par to ka smagnējs nav jautājuma, problēma acimredzot ir tad kad dod "pedāli grīdā" līkuma izejā + vēl tā idiotiskā stūre
...
Bet nu arī ... 2 apļus pa 20 km trasē un auto jau pārkarsis ...
Ja BMW ir elektrības gluki, tad iesaku paskatīties, vai mitrums nav problēma, jo nu jamiem tie dažādie vadības bloki ir iebazti tādās vietās kur ūdens krājas. Piem lūkas notekām aizsērējot ir varbutība ka aizlies bagažnieka moduļus, vai kādu zem pasažiera kajam utml
. Ari no salona ventilacijas bija kaut kāds jox, kad vareja aizliet viena specifiska modeļa vadības bloku, kas škiet bija pasažierim zem kājām ....
Pa lielam BMW ar fīčām, patiešām var kļūt par nopietnu murgu ...
P.S. Bet pieskatīts BMW ir tās naudas vērts, un ja butu lieks laiks, joka pēc pirktu tos ar elektriskuem gļukiem un provetu atrast kas par nelaimi ...
Vispār smieklīgi - Tesla "reportāža" saka ka esot baigi drošais auto utml. bet Mišas kanālā saka ka tas pats verķis ir ļoti dranķīgs vadāmībā brīdī kad uzņem ātrumu:
driveteslacanada.ca/news/privately-owned-tesla-model-s-plaid-nurburgring-sebastian-vittel/
BTW - nejauši vienā manā "kanālā" tikko iekritis Teslonis Nirnburgringā ( piedod, bet nu kas , kas bet Tesla nav un nebūs manu pirkumu "sarakstā") :
Tev tak nevienc nespiež "mīlēt" manu "ķerru", un vecākai Teslai jau ar nebutu ne vainas, ja vien amīši jēgtu paneļus ražot taisnus un tad vel pareizi un precīzi salikt kopā. Dažu svaigu Teslu redzot man bija bail jaunajam lepnajam Tesla īpašniekam rādīt virsbuves kasjakus... cerams tagad jaunāmTesla vairs nav ta ka vienkārši noejot garām (neko speciàli nemeklējot) - brīvi izvēlētai pusei jau redzami vismaz 2 virsbūves panelu kasjaki ...
Labais piemērs – Jūrmalā atjauno maksimālo ātruma ierobežojumu 70 km/h uz Dzintaru gaisa pārvada (+ VIDEO)
12
Vai atbalsti, ka ziemā tiek mainīts maksimālais atļautais braukšanas ātrums no 110 uz 90 km/h? (+ VIDEO)
74
Nē gluži tā arī nav ...
bet ja privātīpašnieks saskaņo un tas nav pretrunā ar pašvaldību attīstības plāniem ( piem. galveno ielu tur ieplānojuši utml.) , CSN un elementāru drošību uz ceļa - tad jā var dabūt "to ko vēlies".