Biežākā problēma BMW un MB ir "aizlieti" vadības bloki ... un iemesls - bieži vien kāds neizdarīts servisa darbs kā lūkas ūdens notek-trubiņu pārbaude - tīrīšana utml.
Attiecīgi ja gribas iesipt sani un pielūdzam "elektro-kastēm jau nekas nelūzt dievus" - tad ātri vien var aizliet pāris blokus, un tas auto nekur nebraux. Jo nu BMW un MB tie atrodas vienkārši "ideālās" vietās.
Bet nekontaktus parasti izraisa lohi kas grābstas kur nevajadzētu ... tur gan varētu pieļaut ka BEV specifikas un instrumentu dēļ tomēr strādās stipri kvalificētāki kadri ...
















Man jau gan šķiet ka praksē parasti jebkurās augsta līmeņa sarunās tiek "iestrādātas" zināmas "lamatas", lai skaidrs no kurienes "vējš pūš". Ja es to spēju izdomāt, es domāju ka militāristi stabili to izmanto, ja ir aizdomas ...