He, he Aerones iekš foto (ieks'DB) izskatās ka parādijies pirmais reālistiskais vēja turbīnu apkalpojošais robots:

Izskatas ka droni nav izrādījušies pietiekami labi praktiskai lietošanai ;)
He, he Aerones iekš foto (ieks'DB) izskatās ka parādijies pirmais reālistiskais vēja turbīnu apkalpojošais robots:

Izskatas ka droni nav izrādījušies pietiekami labi praktiskai lietošanai ;)
Kas tev liek domāt ka nevar -
medium.com/@erikvanzijst/a-digital-quartz-clock-from-scratch-a80ec5e427
Ja nu vēl atrodas kāds kuru aizrauj AC/Shelby Cobra:
Ja godīgi man nupat ar paliek intersanti, kā tu domā no šī jautājuma nonākt līdz teorētiskam risinājumam ?!?
Runājot par ekoloģiju, te ir viens koncepts kurš tehniski ļoti palīdz ekoloģijai, bet saprotams šacakarē visu olu biznesu un ir mazliet smakojošs:
earth911.com/home-garden/go-green-keeping-chickens-can-help/
P.S. Un no plastmasas iepakojumiem ar kaut kā vajadzētu tikt vaļā, nu tā ka pavisam ...
Reāla laika sistēmās, kādas visticamāk būs tās kuras veiks autonomu vadību, kļūdu skaitam ir jābūt ļoti mazam, citādi sabrauktu gājēju, velosipēdistu utml. būs vairāk kā tad ja pat visi brauktu vieglā šmigā ....
Bet ja tās nav/nebūs reāla laika sistēmas tad tāda vadīšana būs salīdzināma ar to kad autovadītājs pie stūres raksta īsziņu ....
Tad kāda jēga par to sodīt un/pārmest "bezatbildīgiem" autovadītājiem, ja pēc būtības atļaujam lažu, kura vēl piedevām izmaksās miljardus jau tikai izstrādē vien ...
Ja vien tam dīzelim nav izrāvuši balansējošās vārpstas utml lietas, vai līkām rokām sačipojuši - tu to atšķirību no benzīna nejutīsi. Sākot jau ar Honda 1,6 dīzeli, nerunājot par Stellantis un/vai PSA 2,7 līdz 3.0 dīzeļiem es teiktu ka tie dīzeļi pat vispusēji pārspēj salīdzināmus benzīna dzinējus
Minhauzens "uzdarbojies" ????
nra.lv/latvija/regionos/23981-svetki-minhauzena-muzeja-32-maija.htm
BTW vecākai tehnikai (ar starteri) ir arī dīzeļa iesmidzes sprausla- specifiska kvēlsvece ieplūdes traktā, kur tai uzkarstot līdz kārtīgai kvēlošanai atveras dīzeļ sprausla, un ieplūdē tiek izveidota maza "eļļas lampa", kas strādā praktiski tikpat labi kā kvēslsveces cilindros. Tad vēl protams ir ar palaidējmotoriem kuriem izplūdi laiž dīzeļa ieplūdē utml. visādi veidi kā kā veic priekšsildīšanu ...
Bet principā tehniskā kārtībā esošs dīzeļa dampis dara tā :
Dīvaini gan ka man ikdienai ir tikai dīzeļi, un 3 litru benzīns stāv pie sētas ... ![]()
Es būtu par to ka beidz fufeli dzīt, bet ja dzenam fufeli, tad man šoziem tikai benzīna kaste ir lūgusi "piepīpēt"...
Dzīvoju reiz Rīgā, bet kad gandrīz katru nedēlas nogali braucu uz Madonas rajonu ap 2000-jiem, tad braukāju ar "naglenēm", kaut ir sagadijies braukt uz turieni pa sniegiem arī ar platām vasarenēm ...
Tagad - jau 10+ gadu nekad neesmu pircis "naglas" - nav tādu braukšanas apstākļu kur vajadzētu, pat ja 1 x divos mēnešos uz to pašu Madonas rajonu aizšauj.
P.S. radzes nav pārvērtētas - bet tas ka tās reāli reti vajag - tas atbilst patiesībai, vadītājs ar smadzenēm iespējams 1 x 10 gados iekulsies tur kur bez radzēm nevarēs, bet tas tiešām nav iemesls pirkt radžotas riepas ... bet ir kam radzes būtiski atvieglo braukšanu ikdienā (ziemā) ... ir vienkārši pareizi jāizprot un jāapsver riski ...
Tu LV dzīvo ???
Radzes ir ļoti konkrēta un vajadzīga lieta mūsu laukos, jā tās čakarē asfaltu, taču uz ledus nav nekā labāka par radzēm, un ja vēl tu daudz brauc pa granteni, tad tu principā pat ceļu nebojā.
Ar ķēdēm ir mega liela ķēpa, tās arī nolietojas un ja sūdīgi sagadas - uztīsi uz ass, un otreiz vairs pat likt īsti tās ķēdes negribēsi ;)
Nu tad varbūt izstāsti sīkāk, kas par produktu/pakalpojumu, vai uz kādu mērķa/vecuma grupu tēmēts, varbūt būs kāds kurš tepat apgrozas par baltu velti pamanīs kur ir problēmas sakne ...
Problēma var pat nebūt saistīta ar ko un kā reklamējies, bet pašā produktā/pakalpojumā ...
Par Tesla Semi "good & bad":
Tehniski to māk jebkura reklāmas aģentūra, bet cik lielā mērā spēs sasniegt tavus izvirzītos mērķus, un cik ļoti tevi noslauks un/vai piečakarēs, būs atkarīgs no tevis paša. Pietiekami daydzas reklāmas aģentūras joprojām tenderos uzrāda "uzvarošas cenas", kam ar reālām apsolīto "spotu" vai "skatu" izmaksām ir attāls sakars, ja pats neko nesaproti, tad kā paveiksies ar godīgumu runājot aci pret aci ;). Zinātne tur ir liela iekšā, bet zinātāji tevi tāpat ap stūri var viegli apvest ...
Un ir arī reklāmas devēji, kurus vajadzētu atšaut par cilvēku vulgaris maldināšanu ...
Man ar nekādu problēmu ar visiem 300+ taukšķ dzinējiem, savulaik ar 1,6 benzīniem bija pat raustīgāk un nepārliecinošāk ... kvēlsveces japīšiem strādā vnk. ideāli.
Vlogā aprakstītais nav AMG unikāla problēma, taču piekrītu ka ir gana daudz MB modeļu, kam ne tuvu nav tāds papildaprīkojums ;)
P.S. :
Man pašam bija 1990 gada JDM Celica GT4 kas pie manis atbrauca no UK, tad uz RU veda knapi tikpat cik uz UK ...
tipa 10-tos vienību ...
Paskaties Japānā izsolēs tirgoto auto nobraukumu !
Un tur "rullē" sab.trans.
Vecāku Mercedes īpašnieku auto uzturēšanas reālijas:
Renault produkts un nelūzt ??? Neticu, drīzāk jamo paspēj izmest pirms tas sāk lūzt, jo ir tik lēts !
Pilsētās var saprast, ārpilsētā - tā pati Spānija nav tā bagātākā valsts lai stulbotos ar "ātru novecojušu auto aizvietošanu", pie kam Japānā jau sen ir pierādījuši, ka pavisam mazs auto un motors (a la kei-car, kuriem piedevām tur vēl bija vēsturiski nodokļu atlaides) ekoloģijai ir stipri kaitīgāks kā vidējas klases auto ... īpaši ja privātie brauc tik maz kā Japānā ...
Vai ar birstēm automātiskajā automazgātuvē var saskrāpēt auto — saskrāpēt motora pārsegu? (+ VIDEO)
32
Kāpēc 90-gadīgs auto īpašnieks, kurš nolēma automašīnu nogādāt metāllūžņos, saņēma par to sodu? (+ VIDEO)
3
Šis vēl ir izdarāms, ja var atrast ledlauzi kas tur tiktu cauri upes dziļuma dēļ - kamēr nav sācis nopietni kust pamazām izlauzt visu upes vidu tīru ...