Long term fuel trim to arī nozīmē, ka tie ir laika gaitā uzkrātie dati, pēc kuriem tiek attiecígi pamainīts degvielas sastāvs, ja aukstam motoram lej klāt lieku degvielu (startējot aukstu jau tāpat lej vairāk), var gadīties ka šāda degviela sūdīgi deg vai pat paspēj kondensēties uz cilindru sienām, kad motors silts ir daudz vieglāk veidot degmaisījumu, tas nekur nekondensējas utml.
Bet tā nav vienīgā kombinācija kādēl to degmaisījumu aukstam var sačakarēt. Tāpat kā tā vispār nav vienīgā iespējamā problēma.
Bet nu tieši uz to kādu degmaisījumu tu dabū, es skatītos visupirms, tad moš pārbaudītu kompresiju utt.
Vēl piemēram yz kaimiņa zāles pļāvēja, pēc iepriekšējās ziemaz -nelec, atstiepa pie manis, izskrūvêju sveci, viss dzirkstele ok utt . bet uz aci šķita ka atstarpe svecei par mazu, paņēmu un "uz aci" papletu lielāku (uz kādi 0,7 mm) un ar otro rāvienu pieleca ka prieks - secinājums dēļ mazas atstarpes dzirkstele "vieglāk pārlec" un nav pietiekami stipra lai aukstu degmaisījumu aizdedzinātu ...