Atbilde ir var, un lielā daļā gadijumu arī ikdienā to dara, tikai Porsche divsajūgs (PDK) ir ātrāks, uz papīra ari Ferrari/Maserati robots itka ir ātrāka kārba, taču reali ta maita prasti slidina sajūgu, un nekas tur ātràks kopsummā nav, un sajūga resurss ir ~50 tukst, un ja tā naskāk brauc tad tikai ap 20K.
Un tad vēl ir ZF8 HP automats un vēl dažas specifiskas kārbas (jā arī VAG grupā) kuras ir reāli ātrākas, bet uz VW tu tādas praktiski neatradīsi. Tads pat jox ir Toyota vs Lexus, kaut pavisam jaunajām Toyo jau ir krietni labāk utt.
Nedomāju ka pats, cik atceros atbrauca firma uzbetonēja pamatu plātni ar komunikācijām, un virsū "saskrūvēja" kaut kādu modulāru mājeli, tā ka acīmredzot paša izvelēts apsildes tips, bet siktumsūknis utml. kaut ko ko kompānija piedāvāja ...
Bet ja baigi interesē, varu uzprasīt konkrētus jautājumus kàdu vakaru, bet citādi kā Bradypus teica - verķis kas moduļu ziņā daydz neatšķiras no kondicioniera - ar ārēju "ventilatoru un kompresora bloku" un līdzīgi kā kondiķim iekšas daļu kas pūš siltu gaisu ...
p.s. kaut gan par kompresora novietojumu es moš muldu, neesmu pētijis kas un kur precīzi tādam tiek izvietots ...