Kurš teica, ka auto ir nekopts?
Tieši pretēji, auto ir kopts un kārtībā. Tikai sajūta ir tāda, ka nepilnvērtīgajam ir dota vara izpildīties un pacensties kaut ko salauzt vai izdarīt visu iespējamo, lai iekabinātu 2 un 3
Kurš teica, ka auto ir nekopts?
Tieši pretēji, auto ir kopts un kārtībā. Tikai sajūta ir tāda, ka nepilnvērtīgajam ir dota vara izpildīties un pacensties kaut ko salauzt vai izdarīt visu iespējamo, lai iekabinātu 2 un 3
Man laikam ir veicies. Tādu gadījumi nav bijuši, lai man būtu jāsūtīta cietušo dēt. Man palīdzēja, kad divdesmitnieka dullumā paliku uz ceļa. Un tā arī es pie iespējas palīdzu.
Man pikapā visu laiku ir līdz 2 tauvas (26mm x 10m un 6m), 3 šeikeļi, aķene ar garajām muciņām(21,19,17), trekteris un cenšos turēt arī kanniņu 5L ar dīzeli. Ir arī gumijas zābaki un darba cimdi. Un neesmu ne lauksaimnieks, ne mežinieks.
Tā nesaki. Nissan xtrail 2,2d, ir dzirdēti gadījumi, kad auto bez stābremzes esot paripojis un pārlekusi ķēde, jo eļļas spiediena spriegotājiem nav.
Un, jo gudrāki dzinēji, jo vairāk stulbas kļūdas, kas prasa dzinēja kapitālo remontu.
vieplis rakstīja: Vai jūs gadījumā neizbaudat arī momentus, kad citi (kas nav jūsu čomi) iestieg sniegā, nevar piešķilt, pārkarsē dzinējus, zaudē citus auto šķidrumus, pārsit riepas?
Protams ka izbaudu. Tikai nevis konkrētā cilvēka nelaimi, bet to, ka esmu kādu izvilcis, aizvilcis, palīdzējis nomainīt cauro riepu, pieliet izbraukto degvielu utt Tas ir kaifs, kad redzi kā cilvēkam, kurš tiko ir bijis bezcerīgā stāvoklī, ir atgriezies dzīves prieks un viņš pasaka paldies. Tikai žēl, ka visiem šķiet kā pienākums dot naudu. Reāli pietiek ar paldies un rokas spiedienu.
Bet tos mudakus, kuri, veicot savus darba pieākumus, ir tik augstu, ka nevar auto īpašniekam pavaicāt par niansēm konkrētam auto, vajag apņirgt un nolikt. Ja reiz visu zin un māki, tad stum manu auto. Ja spečukam šķiet, ka vienādi jārauj roķene kā asfalta riepai tā arī MT(atļautas uz koplietošanas ceļa) riepai, tad nāksies klanīties un atvainoties par to ka auto ir "lēkājis" pa ruļļiem un plēsis riepas.
Ar belarusu nebraucu, bet tas traktors tas ir gan. Bet par šrotu gan nesauktu.
Un pēc TA regulēju tikai tāpēc, ka apskatē rauj to kloķi nejēgā, bet man patīk tieši īsais stāvbremzes gājiens jeb kā Tu teici 2 vai 3 klikšķi. Un ar to pilnībā pietiek ne tikai ikdienas slīpumiem, bet arī RIB laivas nolaišanai/izcelšanai. Un slips pie manis nav nekāds lēzenais
Domāju, ka par to neviens nav pat iedomājies. Tāpat kā nav iedomājušies ko darīt, ja stāvbremze notur kardānu.
Tieši tāpēc nemetīšu. Labāk pieciest to idiotismu un pēc TA pārregulēt roceni, kā piemaksāt par tehnisko jefiņu izrādīšanos.
Un izbaudīt momentus, kad tie "experti" iebrauc auzās. Ir prieks skatīties kā četratā stumj nost auto no ruļļiem, jo pirms testa nav atslēguši esp.
Tieši tāpēc nemetīšu. Labāk pieciest to idiotismu un pēc TA pārregulēt roceni, kā piemaksāt par tehnisko jefiņu izrādīšanos.
Un izbaudīt momentus, kad tie "experti" iebrauc auzās. Ir prieks skatīties kā četratā stumj nost auto no ruļļiem, jo pirms testa nav atslēguši esp.
Novilkt stāvbremzi ir tā pat kā aizslēgt auto durvis. Pie tam automātam tādā secībā kā uzskaitīja msh
Uzskatu, ka kārtība un noteikumi kādā TA pārbauda stāvbremzi ir stulbums. Stāvbremzei pamatfunkcija ir nodrošinat auto neizkustēšaos no miera stāvokļa, nevis apstādināt auto, esot tam kustībā.
Novilkt stāvbremzi un pacelt auto slīpumā. Tas būtu vienkārš un normāls stāvbremzes pārbaudes veids.
Kemperis busiņš ir ne tikai pensionāru dzīves stils. Tā ir liela priekšrocība, ja ceļo ar sīkajiem.
Jebkurš atrakciju parka apmeklējums, jebkuras atkāpes no ieplāno ieplānotā grafika, jebkuri satiksmes sastrēgumi ļauj paveikt visu mierīgi bez lieka stresa.
PS tur kur jālido nav jābrauc ar kemperi un otrādi
Lietots vāks ar stiklu maksā tik pat cik jauns, jo visiem tas sarūsē ļoti ātri. Un ir, vai vismaz nesen bija, pieprasīta prece.
Ja vāks nav sarūsējis, tad var mainīt stiklu.
Ja sarūsējis, tad pērc vien jaunu
Tur kur netaupa uz kafijas pupiņām, ūdeni un aparāta apkopēm
Ir dzerta pretīga kafija gan Viršos, gan Lukoil, gan Statoil, gan no name.
Toyota Hilux 3.0D,
1.reģistrācija 2013.gads, noripojis pietiekami, vismaz 3 eļļas maiņas gadā
ja tīrs, tad melns
var braukt visur
pilna masa zem 3000kg... :-)
Ja tikai ar B kategoriju, tad vislabāk iegadāties piekabi ar pilnu masu līdz 750kg.
1 vai 2 asis. Plusi ir abām, tāpat kā mīnusi.
Man labāk patīk 2 asis:
1.pareizi izvietojot kravu, var samazināt līdz minimumam spiedienu uz sakabi
2.stabilāk ripo
3.labi tur virzienu atpakaļgaitā
Ar bremzēm vai bez.
Ar bremzēm parasti aprīko piekabes ar pilno masu virs 750kg. Un visbiežāk tam jau vajadzēs BE kategoriju. Nav maznozīmīgi kādu auto izmantosi vilkšanai. Salīdzini vilcēja un piekabes masas, kā arī iespējamos vilkšanas maršrutus. Ja paredzi ka bieži vilksi smagu piekabi un pa pilsētu, labāk ņemt ar bremzēm. Arī raidera iekraušana/iebraukšana būs vieglāka, ja piekabe būs ar bremzēm un atbalsta kājām.
Lāgas vai torsioni. Man patīk lāgas, kaut arī tukša piekabe būs "lēkājošāka" kā torsionu.
Lētāku vai dārgāku. Skaties, kas ir ražotājs tiltam un bremzēm. Izplatītākie ir ALKO vai Knott. Abiem nav ne vainas, bet dodu priekšroku Knott(subjektīvs viedoklis). Dārgākas piekabes būs arī ar mazāku pašmasu, attiecīgi vairāk krava līdz pilnas masas sasniegšanai vai mazāka masa jāvalkā līdz.
Tiki piekabju piedāvājumā ir 2 asu piekabe ar pilnu masu 750kg, taču reāli katrs tilts ir paredzēts 750kg. Sanāk 750+750-piekabes pašmasa=aptuveni 1100kg kravai, nepārslogojot lāgas un amortizatorus. Piekabe bez bremzēm. Pašam tāda ir. Nav lēta.
Arī izmēri tai piekabei ir tuvu vēlamajiem izmēriem. 3m garums, platumu neatceros, bet šķiet ka ir tie 1.5m. Dziļa, bortu augstums 400mm. Ja vēlies, tad var apkabināt ar tentiem(tos iesaku izgatavot atsevišķi, atbilstoši savām vajadzībām) un papildus bortiem, vai pat uzmontēt vāku.
PS varu pārdot savu ![]()
izskatās, ka vakar rakstītais ir pazudis tīmeklī
laiki norezervēti, varu piedalīties
mani šobrīd var notvert tikai zvanot(darbojas pāradresācija, telefons samirka) vai arī rakstot uz epastu
kristapshm (sobaka) gmail (punkts) com
Debica, iespējams ka arī Frigo2, man bija uz B4 Quattro.
Patika labāk par Bridgestone, ko uzliku pēc nobrauktām Debica
Interesenti ir.
Iespēja arī ir.
Dunlop Grandtrek SJ6
bija viens komplekts uz Nissan 3gadus
tagad uz Mitsubishi būs jau 2. ziemu
iespējams, ka vajadzētu kādu jaunāku modeli pamēģināt, bet kaut kā nemana
iebrauc bodē, kur iegādājes rezerves daļas, un pajautā pārdevējam, lai parāda bildi kā komplektējas priekšējā statne.
Ja kaut kas iztrūks, varēsi uzreiz piepirkt klāt
Esmu pret velobraucējiem, kuri kvartāla robežās mētājas no brauktuves uz ietvi un atpakaļ.
Vēl trakāk, ja tas notiek uz vienzirziena ielas un velobraucējs minas pretēji braukšanas virzienam...
Tiesas lēmums vienmēr ir jāuzskata par objektīvu lēmumu, bet diežēl pamatojumu tiesas lēmumam sagatvo veikli puikas, kuri honorāra dēļ nekautrējas vājāko, bieži vien nepamatoti, pagrūst zem sitiena.
Vernon, tu esi vājš nīkulis, kurš var vankšķēt noslēpies aiz biezā saimnieka naudas. Bez tās tu esi tukša vieta vai drīzāk tā šaurā , brūnā svītriņa apenēs, kas spēj tikai smirdēt.
Un arī tai ir vairāk argumentu, lai smirdētu...
Vernons ir zelta bedre advokātam.
Administrē svešu naudu, likumus pārzin hobija līmenī, spēj samusināt 200 izpildītājus uz pretlikumīgu rīcību, jebkuru lietu, savas pašpārliecinātības dēļ, ir gatavs sajāt saknē... Un tas viss tikai tāpēc, lai par lielu vai ļoti lielu naudu, obligāti pamatojoties uz 10.punktu, varētu uzvarēt tiesvedībā.
Līdz šim brīdim nebiju sapratis, kāpēc Vernon vēlas, lai bremžu signāls ir brīdinājuma signāls.
It kā brīdinājuma signāls ir dzeltena(oranžā) krāsā, attiecīgi brīdina jeb informē, bet lietotājam nedod nekādu priekšrocību.
Savukārt bremžu uguns ir sarkanā krāsā. Attiecīgi šāda krāsa nozīmē aizliegumu.
Sarkans - braukt nav atļauts, neatkarīgi no uguns veida luksofors, bremžu uguns, gabarītuguns, sarkanā bākuguns utt.
Tad kādā brīgī nāca apskaidrība.
Vernon ir ceļu satiksmes seksuālais maniaks. Pie tam ar tieksmi pēc anālā sex, iespējams ka pat homoseksuāls, jo citādi nav izskaidrojama tieksme pēc citu, kaut arī transporta līdzekļu, pakaļu samīcīšanas. Legālas samīcīšanas. Protams ka ir problēma - sarkanās lampiņas un 119.punkts to legāli neļauj.
Tāpēc arī meklē dažādus CSN interpretācijas veidus, lai legalizētu vai vismaz attaisnotu savu tieksmi samīcīt priekšā braucošo dzelzs dupsi.
Bet, ja nopietni, tad, Vernon, esi tik čakls un pasaki, kura gada noteikumos, vēlams ar visu nodaļas un punkta Nr., bremžu signāli ir bijuši brīdinājujma signāli. Derēs ar PSRS vai Vīnes konvencija. Taču precīzi. Vai vari?
1000 es būšu tur.
Sorrī, neiznāca agrāk ielūkoties iekš lapas.
Ja nav jābūt, var zvanīt
divi 9 divi 6 divi 8 9 viens
msh rakstīja:
krix rakstīja: Ar belarusu nebraucu, bet tas traktors tas ir gan. Bet par šrotu gan nesauktu.
Un pēc TA regulēju tikai tāpēc, ka apskatē rauj to kloķi nejēgā, bet man patīk tieši īsais stāvbremzes gājiens jeb kā Tu teici 2 vai 3 klikšķi. Un ar to pilnībā pietiek ne tikai ikdienas slīpumiem, bet arī RIB laivas nolaišanai/izcelšanai. Un slips pie manis nav nekāds lēzenais
Pa lielam izklausās ka problēma ir vai nu pārāk vārgā rocenes mehānismā, ka tu to vēlies no apskates rūķīša glābt, vai arī īberīgā mehānismā kurš pieļauj uzlikt pārāk lielu jūtību [cik esmu novērojis, tas mēdz rezultēties smagā kloķī], un tev tas ir iepaticies, un apvienojumā ar iepriekšējo punktu, jāsargā mehānisms no apskates rūķīša...
Kurš teica ka jāsargā?
Stāvbremzi ir jālieto tai paredzētam mērķim, lai auto patvaļīgi neizkustētos stāvēšanas laikā. Nevis auto apstādināšanai.
Ir arī sports un blēņošanās, bet TA nedod slēdzienu vai auto atbilst šādām aktivitātēm. TA pēc definīcijas dod apliecinājumu, ka auto ir drošs ikdienas lietošnai kopējā satiksmē.
Vecie autoskolas pasniedzēji mūs mācīja, ka stāvbremzi novelk tikai tad, kad auto nekustas un vienlaicīgi ir nospiests bremžu pedālis. Jā, tas bija PSRS laikos, un pa lielam tika pamatots ka tā mazāk staipīs rocenes troses un bremzes kalpos ilgāk. Bet, ievērojot viņu dotos padomus, manaiem transportlīdzekļiem bremzes kalpo ilgi un gana efektīvi. Rekords bija C2, kurš ar oriģinālajām bremzēm noripoja 3,5 gadus un 143k km. Pickup tik ilgi nenovelk, tiem jāmaina ap 100k km, bet tiem slodze ir citādāka
Un, tā kā tas darbojas, kāpēc ir man būtu jāpriecājas par to manu auto pārbauda to laužot. Pie tam es, to daru viegli pievelkot rokturi, bet TA rauj ar spēku.
Rezultāts tāds, ka pēc tādas parbaudes tas kloķis nekustas tā kā man patīk. Tāpēc tracina pārbaudes veids, tāpēc katru reizi regulēju.
Nezinu cik Tu novizinies gadā, bet pie maniem 50k+ km gadā man patīk, lai auto ir tāds kā man patīk un ērti.
PS kāpēc piekabes bremzes nepārbauda uz ruļļiem?