iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
krix 19.08.2013 17:33

iepriekšējā postā kaut kas nesakopējās pareizi.

msh rakstīja:

... Fofāgens deviņesmito otrajā pusē - nulto pirmajā pusē savos aparātos lika VR5, piektajā golfā jeņķiem bāzītē bija 2.5 20v, ā, un 2.2 20vt ir vnk leģendārs motors - par "neveiksmīgu" to nosaukt nevar nekādīgi. Mūsdienu atgāzu normu dēļ izskatās ka tas, iespējams, atgriezīsies, paskaties kas atrodas zem haubes RS3.

...

V5 nekur nederīgs dranķis, kam jaunam regulāri bija jāmaina dzesēšanas sūknis.

un kas galu galā notiks ar Kappa?

dzīs uz Libau, lai veiktu upgrade ar jaunām supernelūstoškomfortdaļām no audi?

ja nē, tad varbūt uzcep jaunu topik - msh pret autobūves attīstību(vai tamlīdzīgi)? vai vismaz pārnest pasaules nabas auto - B3 slavināšanu uz audi topiku?

krix 19.08.2013 17:31

msh rakstīja:

Shiirs rakstīja:

... Fofāgens deviņesmito otrajā pusē - nulto pirmajā pusē savos aparātos lika VR5, piektajā golfā jeņķiem bāzītē bija 2.5 20v, ā, un 2.2 20vt ir vnk leģendārs motors - par "neveiksmīgu" to nosaukt nevar nekādīgi. Mūsdienu atgāzu normu dēļ izskatās ka tas, iespējams, atgriezīsies, paskaties kas atrodas zem haubes RS3.

...

V5 nekur nederīgs dranķis, kam jaunam regulāri bija jāmaina dzesēšanas sūknis.

un kas galu galā notiks ar Kappa?

dzīs uz Libau, lai veiktu upgrade ar jaunām supernelūstoškomfortdaļām no audi?

ja nē, tad varbūt uzcep jaunu topik - msh pret autobūves attīstību(vai tamlīdzīgi)? vai vismaz pārnest pasaules nabas auto - B3 slavināšanu uz audi topiku?

krix 08.08.2013 0:23

msh rakstīja:

krix rakstīja:

zinu ka neticēsi, bet Opel Astra G izmaksā vēl lētāk, nemaz nerunājot par patēriņu.

Ticēšu, viena no pēdējām lētajām konstrukcijām kopā ar mk4 golfa platformas mašīnām. Bet tad labāk veco oktāviju, nesen gadījās redzēt kādi amarti nāk tai G astmai pakaļā - tā gan bija karavāna - fofāgena grupas aparātiem vismaz ir amarti kā mašīnai, nevis kā mocim

un?

neviens no maniem bijušajiem B4(4gab) un B3(2gab) gaitā nav bijis komfortabls kā šis Ādama šedevrs

PS neesmu dzirdējis, ka moto īpašnieki īpaši aizrautos ar amortizatoru maiņām. laikam kalpo ļoti ilgi.

krix 07.08.2013 23:44

msh rakstīja

... bet kas mūsdienās ir tāds, ar ko var lēti un uzticami pārvietot pakaļu? Normālas pakaļas pārvietotāja izmaksas gadā ir līdz kādam sotakam detaļās + TA, ...

zinu ka neticēsi, bet Opel Astra G izmaksā vēl lētāk, nemaz nerunājot par patēriņu.

krix 30.07.2013 17:13

GB12 rakstīja: Atraduši, kam to mēģināt iestāstīt... cilvēkam ar sektantisku pārliecību, ka 25 gadīgs audī quattro ir vienīgais Auto uz pasaules...

bet varbūt viņš ir jāpažēlo?

izrādīsies, ka tas ir viņa pēdējais(vienīgais) auto...

krix 27.06.2013 10:09

DekstersFF rakstīja: Vēl eļļa ar dzeses šķidrumu sajaucas radiatoros, arī tāds variants pastāv.

Meklē vien speciālistu, kas var palīdzēt. Bet nebrauc pie 'speciālista'.

ja caur radiatoru, tad parasti pazūd eļļas līmenis. un gana ātri.

pie tam parasti lieko šķidruma(emulsijas) daudzumu izspiež caur izplešanās trauku.

krix 26.06.2013 18:44

DekstersFF rakstīja: Un piedevām vēl tie tramvaji.... Braucu es šodien uz Teiku, viens tāds man tik brauc un brauc pa priekšu, garš kā tāds rakveres cīsiņš un nebeidzas.

piedod, bet kādus cīsiņus tu lieto, ja rakveres cīsiņš ir garš?

krix 26.06.2013 10:31

GB12 rakstīja:

msh rakstīja: kā minimums to passātu vajadzēja ņemt ar 4motion

kāds sakars nortel jautājumam par patēriņu ar pasātu un braukšanas māku?

sakars ir vienīgais un īstais - Tev vienkārši nav Audi 90 Quattro

attiecīgi viss ir slikti - ne tā sēdi, ne tā svilpo un patēriņš arī nekāds...

krix 21.06.2013 10:02

... A ja nu ne?

tad būs tikai sliktāk un salonā netīrāk.

aiz cimdu nodalījuma parasti ir salona filtrs un ventilators, auto Tev nejauns, noteikti ka bija daudz visādi dranķi tur savākušies, ko "meistars" neiztīrīja un salona filtru(lētāko) ar nevarēja pareizi ielikt...

krix 03.06.2013 7:11

nav vienkāršāk pie auto dīlera uzzināt kodu?

varēsi izmantot vairākkārt, bez liekas laika šķiešanas un papildus tēriņiem.

piemēram Nissan pārstāvis Krons Auto to izpildīja 20min laikā un maksāju tikai 10LVL(Norde gribēja 20LVL un mašinu bija jāatstāj uz pusi dienas)

krix 03.06.2013 7:03

aansis rakstīja:

modena rakstīja:

Kaut nekur nav teikts, ka uz konkursu jānāk ar viduvēju kvalitāti

Nav teikts? Vidēju?! Tu vispār sajēdz, kādi ir iepirkuma nosacījumi Latvijā? ZEMĀKĀ CENA! Kvalitāti pārdot IUBam pieņemamā veidā ir praktiski neiespējami - tapēc arī visi piedāvā labākajā gadījumā viduvēju.

kvalitāti var pārdot, ja iepircējs zin kas ir jānopērk.

apskaties IUB nosacījumus, kā sastādīt iepirkumu...

ir divi ceļi - zemākā cena un saimnieciski izdevīgākais. vienkāršākais ir zemākā cena.

jo saimnieciski izdevīgāko iepirkuma komisijās parasti nemāk sastādīt - formulas, kritēriju procenti un ne mazāk svarīgais, ka tālāk par nopirkšanu finansējums un atbildība parasti nesniedzas.

tai pašai zemākai cenai jau nav ne vainas, ja kādu reizi ceļu būves pasūtītājs apšaubītu zemāko cenu oficiāli, ka tā ir nepamatoti zema cena.

krix 31.05.2013 7:37

Opel Insignia, kas ir manu paziņu īpašumā.

Toyota Avensis pašam šķita gana piemērots, kad meklēju lielāku auto 5 cilvēkiem

krix 31.05.2013 6:12

DekstersFF rakstīja: Man frizētava nav aktuāla.

un meitai matus ari pats šķērē?

krix 31.05.2013 6:10

Crankshaft rakstīja: krix

riepas piestātņu fenderiem ir santīma mīlēšanas tipisks paraugs, kaut arī dažkārt labāk tā, kā pliks betons. un ostām parasti jau ir savas tehnikas riepas

=================

Ieteiktu tev kaut i-netā pačekot, kas ir santīma mīlēšanas

tipisks paraugs, attiecībā uz fenderiem! Ja kas, fenderi no riepām ir ļooooti populāri pasaulē, un vispopulārākie un

dārgākie ir no aviācijas riepām taisītie - 100% dabiskais

kaučuks, nekādu metāla kordu , utt. ...

atbrauc apskaties kā izskatās pie manis ostā, kur netiek izmantotas riepas, bet speciālās atdurgumijas.

un vari aizbraukt uz kādu citu ostu, kur izmanto riepas.

nav tur šāds skats

www.nrlmry.navy.mil/...

bet betons ir vairāk cietis, kā piestātnēs kur izmanto pareizus fenderus.

nesaku, ka nevar izmantot, bet nav tām riepām vajadzīgā amortizācijas spēja.

krix 30.05.2013 9:08

iciks rakstīja: Ne gluži mainīja, bet pievienoja citu pārbaudei. Beigās palika oriģinālais. Tas serviss kādas 2h noņēmās, bet, gods kas gods, nenoplēsa ne lata. Citi par "diagnostiku", kas ne velna neparāda arī plēš...

ja reiz viņi nenoplēsa ne lata, tad aizbrauc un palūdz, lai paeksperimentē ar slēdzi arī...

bet ja esi pamanījies noslīcināt auto, tad nebrīnies, ka vados ieperinājies zaļais.

krix 30.05.2013 6:45

Chankaishi rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Jā, Eko osta pieņem, bet max kravas auto riepas. Par cik man ir pārsvarā traktoru....tad nekas nesanāk.

Pazvanies pa ostaam - varbuut panjems piestaatneem fenderiem. Ogres pashvaldiibai - dambjus buuveet Zivju sargiem - Baltijas juuraa rifus renjgju naarsta vietaam taisiit, kaut kad dzirdeeju, ka kaut ko taadu dara.

riepas piestātņu fenderiem ir santīma mīlēšanas tipisks paraugs, kaut arī dažkārt labāk tā, kā pliks betons. un ostām parasti jau ir savas tehnikas riepas

zivju sargi, kas veidoja nārsta vietas, jau sen ir izmiruši, neesmu dzirdējis, ka kāds beidzamos 10 gadus ar to būtu nodarbojies. iespējams, ka tie paši zaļie neļauj jūrā slīcināt bīstamos atkritumus.

krix 29.05.2013 23:28

DekstersFF rakstīja:

krix rakstīja:

un vēl atradās kreisais lukturis no Audi 80. skopums un apziņa, ka tomēr nācis no leģendāra auto, neļauj atdot to lētāk par 2Ls

No tā zaļā,ja ?

jā, no zaļā gan

krix 29.05.2013 16:26

kolumbs rakstīja: Gan jau ka skrūvē savu audi, nav laika rakstīt....

ja tas bija viņš, tad ies vectēva pēdās. cels no miroņiem augšā.

krix 29.05.2013 15:43

DekstersFF rakstīja: Bet ierēdnīši neko nezin... saņem piķīti, ķeksītis ir un visi smaida. Un tādi Tamuži ar Zaļo punktu miljonāros.

tie kuri nezin- nesmaida, jo aldziņa maza ...

krix 29.05.2013 14:22

plauktā atradās dzelzs disku uzliekamās smukuma plastmasas. original no Citronen C2 VTR, R15, skaits 2 gab.

noteikti ka nav svaigi, atrodas Saulkrastos. saskaņojot laikus, varu pa ceļam nogādāt līdz galvaspilsētai.

bez maksas neļauj latviskais skopums atdot, tāpēc cena 1Ls gab.

un vēl atradās kreisais lukturis no Audi 80. skopums un apziņa, ka tomēr nācis no leģendāra auto, neļauj atdot to lētāk par 2Ls

krix 29.05.2013 14:09

uupis rakstīja: Kāds var pateikt no kāda materiāla jaunajiem, augsto griestu, tramvajiem ir izgatavots strāvas noņēmējs uz puspanta?

auto gāze par dārgu? meklē lētāku variantu?

krix 29.05.2013 14:06

DekstersFF rakstīja: Ievedot riepas valstī, tiek iekasēts DRN. Kur tas paliek ??

Milzīgās ierēdņu armijas uzturēšanai, kuriem neinteresē sakārtot sistēmu, jo algu tikpat saņems, ir sistēma kārtībā vai nav.

sistēma strādā ka vai nu...

naudiņa no DRN grozās ļoti labi un atbilstoši sakārtoti, ir kaudzēm šeptmanīšu - viendienīšu, kas tai regulāri pieslēdzas. un tipa darbojas, cik saprotu Tu esi kādam baram pat piezvanījis, bet reālu izpildītāju nav.

tālākais ir tikai personīgi novērojumi, pieredze kuģu apsaimniekošanā un izdarīti secinājumi.

viss notiek uz papīra, lai tikai uzturētu vajadzīgās atļaujas un iespējas. tiek imitēta atkritumu savākšana, nodošana un pārstrāde, lai dabūtu DRN un PVN atmaksas. ja nu gadās, ka kaut kas jāizved no pašvaldībām vai valsts uzņēmumiem, kur cena pakalpojumam līdzvērtīga NASA pakalpojumiem, tad mēdz būt kreņķis, kur to sū likt, jo nezin ko ar tādu darīt vai skopums neļauj izdarīt pareizi.

tad sameklē kādu nosacīti vientuļu vai pamestu fermu, kalti vai kaut ko tamlīdzīgu, un tad vari brīnīties kas atrodas bedrēs un ēkās.

krix 29.05.2013 12:15

msh sen nav dzirdēts ēterā ...

krix 29.05.2013 12:12

Chankaishi rakstīja: Vispaar shis te topiks aizies tuukstoshos komentu bez kaada iespaida uz celju buuveetaajiem. Mees tomeer visi esam veeleetaaji, shis ir pirmsveeleeshanu laiks,, kad visvieglaak ir panaakt kaut kaadu vismaz darbiibas oficiaalu soliijumu. Ir tachu veeleetaaju iniciatiiva - tipa mes, veeleetaaji, pieprasaam izveidot parlamenta izmekleeshanas komisiju par peedeejos gados izteereeto celju buuves un remontu naudu. Ar aarzemju speciaalistu -ekspertu piesaisti. Kuri neatkariigi vareetu izveerteet reaali ieguldiitos liidzekljus un uz projekta papiira esoshos. Un saliidzinaat, un atrast, kur palikusi nauda, ja taa nav izmantota celju buuvees un remontos. Ar attieciigajiem secinaajumiem par valsts atbildiigajaam amatpersonaam un kompaaniju vadiitaajiem. Klaigaashanai bez darbiibas vai vienkaarshai datu vaakshanai tachu nav jeegas. Gan tachu te ir kaads jurists, kas to vareetu noorganizeet. Es, cik nu speeshu, reaalu darbiibu atbalstiishu!

Kāpēc Tu domā, ka importa eksperti atradīs, kur palikusi nauda?

Zinu, ka mums pašiem ir pietiekami daudz labi izglītotu un zinošu ceļu būves speciālistu, kuri netiek pie darba, jo nav sakaru vai ir vēlējušies prakses laikā strādāt kā pienākas.

krix 29.05.2013 11:59

pie kuriem apsaimniekotājiem Tu interesējies?

kā mani informēja ZAAO, tad reālie riepu iznīcinātāji un noracēji LV ir tikai 2 - BAO un Ekoosta, kaut gan agrāk tās svilināja Bročos cementa fabrīķī.

privātie vieglo auto riepas var nodot bez maksas, komerctehnikas riepas no privātiem nepieņemot, bet komersantiem par riepu nodošanu utilizēšanai liekot maksāt naudiņu.

kad pasūtīju izvest cita veida bīstamos atkritumus(naftu saturošus), tad izdevīgāks bija BAO. Tiesa bija nedaudz jāuzgaida, kad iekļaus mani savā maršrutā. Cena bija līdz 100LVL par m3.

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti