msh rakstīja:
GB12 rakstīja:
Un tagad nosauc man kaut vienu iemeslu, kāpēc lai tas viss būtu vajadzīgs. Bezceļos tikpat kā nebraucu un tur, kur laukos sanāk šad tad iebraukt, vienmēr esmu bez problēmām ticis ārā arī bez pilnpiedziņas. Un jā, ja tev tas leišu radagabals būtu atdevis priekšpiedziņas auto? Tad bļautu, ka pilnpiedziņa ir sūds?
Atslēdzams ABS - priekš kam?
Īsta rocene - lai liktu jūtubā tādus urlātvideo kā tu uz tā lauku ceļa bez spidometra vai pie garāžām? Esmu sen izaudzis no tā vecuma, pareizāk sakot, man tas nekad nav licies stilīgi. A, ja gribēšu paslidināties, ir iespēja paņemt arī auto ar "īstu roceni"...
Bet man septiņgadīgais dranduļets tas pats tavējais jau vien ir, tikai jaunāks modelis. Savā laikā msh vectēvs bļaustījās, ka vienīgais īstais auto uz pasaules ir Audi 50 un B3 ir sūds, tagad msh saka, ka B6 pasāts / to pašu gadu Audi A4 ir sūds, msh mazdēlam leišu rads atdos B6 pasātu / Audi A4 un tas jūtubā visiem rādīs, kā bez paneļa velk pa lauku ceļiem un pa visiem forumiem bļaustīsies, ka šis ir pasaules īstais un vienīgais Auto.
Tā kā tev līdz dekstera līmenim vēl uiiii ko laisties [man patika viņa murgojums, kam par pamatu tika paņemtas viņa pāris redzētas manis bildes, pieliekot klāt sev pazīstamas lietas - es tak publiski neapspriežu ka viņš ir plikpaurains un briļļains putnubiedēklis, kurš izskatās vismaz 10 gadus vecāks nekā ir... ], ar tevi vēl var mēģināt padiskutēt. Tātad, tā mašīna, kuru man it kā "atdeva", bija visplikākās komplektācijas [labi, bija viena ekstra - centrālā] bezpiedziņas A80. Pabraucu, iepatikās, sāku krāmēt iekšā aprīkojumu, sapratu ka agrāk vai vēlāk uz q būs jāiet, jo nakuj braukt ar divriteņu audī, tad iestājās jaunais likums par ārzemēs regotu mašīnu vadīšanu un sagadīšanas pēc tika iepirkts esošais A90q.
Par izbraukšanu - piekrītu, arī ar bezpiedziņu esmu viskautkur izbraucis, bet ar q tas ir vēl patīkamāk. Gan nav man bijis tik izteikti kā visādiem stiliņa lietotajiem, kuri, nopirkuši savu pirmo kvatru, iestājoties ziemai, raksta tekstus par tēmu "kāds es agrāk biju idiots, bla bla bla"
Atslēdzams ABS? Drošībai. Uz ledus vai apledojuša ceļa mašīna ar šļūcošiem riteņiem apstājas ātrāk. Zinu ne vienu vienu 30-40+ gadus vecu braucēju, kas pērkot mašīnu, speciāli izvēlas bez ABS vai ja ir, ravē ārā.
Rocenes raustīšana mani arī nav nekad aizrāvusi, nevaru iebraukt kur ir tas kaifs braukt ar bezpiedziņu pa taisnu ielu un raustīt roceni, tāpēc 19 gadu vecumā sapratu ka vajag kvatru. Bet nu jebkurā gadījumā nenovēlu tev uzzināt cik izmaksā tās tavas rocenes motoriņi - minos ka skaitlis bija trīsciparu un pirmais nebija vieninieks, un kā reiz tava vecuma mašīnām dzirdēts ka viņi mēdz arī plīst
Bet mans vectētiņš neko nebļaustījās - padumjo savienībā nebija izvēle starp plīstošām lamatām un izturīgām mašīnām, kredītus un līzingus arī pakaļ nemeta - bet mans roku leņķis ir mantots no viņa [viņam gan pēdējo trīs desmitgadu vācu mašīnu elektronika, motora vadība un plastmasas saloni ir tumša bilde], un tā nu ir nejauši sanācis ka es eju viņa pēdās - viņš uzcēla, ja nemaldos, trīs mašīnas no lūžņiem. Tolaik gan tas bija arī finansiāli izdevīgi.
krix rakstīja:
msh rakstīja:
GB12 rakstīja:
Un tagad nosauc man kaut vienu iemeslu, kāpēc lai tas viss būtu vajadzīgs. Bezceļos tikpat kā nebraucu un tur, kur laukos sanāk šad tad iebraukt, vienmēr esmu bez problēmām ticis ārā arī bez pilnpiedziņas. Un jā, ja tev tas leišu radagabals būtu atdevis priekšpiedziņas auto? Tad bļautu, ka pilnpiedziņa ir sūds?
Atslēdzams ABS - priekš kam?
Īsta rocene - lai liktu jūtubā tādus urlātvideo kā tu uz tā lauku ceļa bez spidometra vai pie garāžām? Esmu sen izaudzis no tā vecuma, pareizāk sakot, man tas nekad nav licies stilīgi. A, ja gribēšu paslidināties, ir iespēja paņemt arī auto ar "īstu roceni"...
Bet man septiņgadīgais dranduļets tas pats tavējais jau vien ir, tikai jaunāks modelis. Savā laikā msh vectēvs bļaustījās, ka vienīgais īstais auto uz pasaules ir Audi 50 un B3 ir sūds, tagad msh saka, ka B6 pasāts / to pašu gadu Audi A4 ir sūds, msh mazdēlam leišu rads atdos B6 pasātu / Audi A4 un tas jūtubā visiem rādīs, kā bez paneļa velk pa lauku ceļiem un pa visiem forumiem bļaustīsies, ka šis ir pasaules īstais un vienīgais Auto.
Tā kā tev līdz dekstera līmenim vēl uiiii ko laisties [man patika viņa murgojums, kam par pamatu tika paņemtas viņa pāris redzētas manis bildes, pieliekot klāt sev pazīstamas lietas - es tak publiski neapspriežu ka viņš ir plikpaurains un briļļains putnubiedēklis, kurš izskatās vismaz 10 gadus vecāks nekā ir... ], ar tevi vēl var mēģināt padiskutēt. Tātad, tā mašīna, kuru man it kā "atdeva", bija visplikākās komplektācijas [labi, bija viena ekstra - centrālā] bezpiedziņas A80. Pabraucu, iepatikās, sāku krāmēt iekšā aprīkojumu, sapratu ka agrāk vai vēlāk uz q būs jāiet, jo nakuj braukt ar divriteņu audī, tad iestājās jaunais likums par ārzemēs regotu mašīnu vadīšanu un sagadīšanas pēc tika iepirkts esošais A90q.
Par izbraukšanu - piekrītu, arī ar bezpiedziņu esmu viskautkur izbraucis, bet ar q tas ir vēl patīkamāk. Gan nav man bijis tik izteikti kā visādiem stiliņa lietotajiem, kuri, nopirkuši savu pirmo kvatru, iestājoties ziemai, raksta tekstus par tēmu "kāds es agrāk biju idiots, bla bla bla"
Atslēdzams ABS? Drošībai. Uz ledus vai apledojuša ceļa mašīna ar šļūcošiem riteņiem apstājas ātrāk. Zinu ne vienu vienu 30-40+ gadus vecu braucēju, kas pērkot mašīnu, speciāli izvēlas bez ABS vai ja ir, ravē ārā.
Rocenes raustīšana mani arī nav nekad aizrāvusi, nevaru iebraukt kur ir tas kaifs braukt ar bezpiedziņu pa taisnu ielu un raustīt roceni, tāpēc 19 gadu vecumā sapratu ka vajag kvatru. Bet nu jebkurā gadījumā nenovēlu tev uzzināt cik izmaksā tās tavas rocenes motoriņi - minos ka skaitlis bija trīsciparu un pirmais nebija vieninieks, un kā reiz tava vecuma mašīnām dzirdēts ka viņi mēdz arī plīst
Bet mans vectētiņš neko nebļaustījās - padumjo savienībā nebija izvēle starp plīstošām lamatām un izturīgām mašīnām, kredītus un līzingus arī pakaļ nemeta - bet mans roku leņķis ir mantots no viņa [viņam gan pēdējo trīs desmitgadu vācu mašīnu elektronika, motora vadība un plastmasas saloni ir tumša bilde], un tā nu ir nejauši sanācis ka es eju viņa pēdās - viņš uzcēla, ja nemaldos, trīs mašīnas no lūžņiem. Tolaik gan tas bija arī finansiāli izdevīgi.
agri no rīta līki pirksti...
msh, no tās visas garās penteres, man ieinteresēja Tavs viedoklis:
kam ir paredzēts ABS?