iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6
krix 28.05.2013 8:51

krix rakstīja:

msh rakstīja:

GB12 rakstīja:

Un tagad nosauc man kaut vienu iemeslu, kāpēc lai tas viss būtu vajadzīgs. Bezceļos tikpat kā nebraucu un tur, kur laukos sanāk šad tad iebraukt, vienmēr esmu bez problēmām ticis ārā arī bez pilnpiedziņas. Un jā, ja tev tas leišu radagabals būtu atdevis priekšpiedziņas auto? Tad bļautu, ka pilnpiedziņa ir sūds?

Atslēdzams ABS - priekš kam?

Īsta rocene - lai liktu jūtubā tādus urlātvideo kā tu uz tā lauku ceļa bez spidometra vai pie garāžām? Esmu sen izaudzis no tā vecuma, pareizāk sakot, man tas nekad nav licies stilīgi. A, ja gribēšu paslidināties, ir iespēja paņemt arī auto ar "īstu roceni"...

Bet man septiņgadīgais dranduļets tas pats tavējais jau vien ir, tikai jaunāks modelis. Savā laikā msh vectēvs bļaustījās, ka vienīgais īstais auto uz pasaules ir Audi 50 un B3 ir sūds, tagad msh saka, ka B6 pasāts / to pašu gadu Audi A4 ir sūds, msh mazdēlam leišu rads atdos B6 pasātu / Audi A4 un tas jūtubā visiem rādīs, kā bez paneļa velk pa lauku ceļiem un pa visiem forumiem bļaustīsies, ka šis ir pasaules īstais un vienīgais Auto.

Tā kā tev līdz dekstera līmenim vēl uiiii ko laisties [man patika viņa murgojums, kam par pamatu tika paņemtas viņa pāris redzētas manis bildes, pieliekot klāt sev pazīstamas lietas - es tak publiski neapspriežu ka viņš ir plikpaurains un briļļains putnubiedēklis, kurš izskatās vismaz 10 gadus vecāks nekā ir... ], ar tevi vēl var mēģināt padiskutēt. Tātad, tā mašīna, kuru man it kā "atdeva", bija visplikākās komplektācijas [labi, bija viena ekstra - centrālā] bezpiedziņas A80. Pabraucu, iepatikās, sāku krāmēt iekšā aprīkojumu, sapratu ka agrāk vai vēlāk uz q būs jāiet, jo nakuj braukt ar divriteņu audī, tad iestājās jaunais likums par ārzemēs regotu mašīnu vadīšanu un sagadīšanas pēc tika iepirkts esošais A90q.

Par izbraukšanu - piekrītu, arī ar bezpiedziņu esmu viskautkur izbraucis, bet ar q tas ir vēl patīkamāk. Gan nav man bijis tik izteikti kā visādiem stiliņa lietotajiem, kuri, nopirkuši savu pirmo kvatru, iestājoties ziemai, raksta tekstus par tēmu "kāds es agrāk biju idiots, bla bla bla"

Atslēdzams ABS? Drošībai. Uz ledus vai apledojuša ceļa mašīna ar šļūcošiem riteņiem apstājas ātrāk. Zinu ne vienu vienu 30-40+ gadus vecu braucēju, kas pērkot mašīnu, speciāli izvēlas bez ABS vai ja ir, ravē ārā.

Rocenes raustīšana mani arī nav nekad aizrāvusi, nevaru iebraukt kur ir tas kaifs braukt ar bezpiedziņu pa taisnu ielu un raustīt roceni, tāpēc 19 gadu vecumā sapratu ka vajag kvatru. Bet nu jebkurā gadījumā nenovēlu tev uzzināt cik izmaksā tās tavas rocenes motoriņi - minos ka skaitlis bija trīsciparu un pirmais nebija vieninieks, un kā reiz tava vecuma mašīnām dzirdēts ka viņi mēdz arī plīst

Bet mans vectētiņš neko nebļaustījās - padumjo savienībā nebija izvēle starp plīstošām lamatām un izturīgām mašīnām, kredītus un līzingus arī pakaļ nemeta - bet mans roku leņķis ir mantots no viņa [viņam gan pēdējo trīs desmitgadu vācu mašīnu elektronika, motora vadība un plastmasas saloni ir tumša bilde], un tā nu ir nejauši sanācis ka es eju viņa pēdās - viņš uzcēla, ja nemaldos, trīs mašīnas no lūžņiem. Tolaik gan tas bija arī finansiāli izdevīgi.

agri no rīta līki pirksti...

msh, no tās visas garās penteres, man ieinteresēja Tavs viedoklis:

kam ir paredzēts ABS?

krix 28.05.2013 8:50

msh rakstīja:

GB12 rakstīja:

Un tagad nosauc man kaut vienu iemeslu, kāpēc lai tas viss būtu vajadzīgs. Bezceļos tikpat kā nebraucu un tur, kur laukos sanāk šad tad iebraukt, vienmēr esmu bez problēmām ticis ārā arī bez pilnpiedziņas. Un jā, ja tev tas leišu radagabals būtu atdevis priekšpiedziņas auto? Tad bļautu, ka pilnpiedziņa ir sūds?

Atslēdzams ABS - priekš kam?

Īsta rocene - lai liktu jūtubā tādus urlātvideo kā tu uz tā lauku ceļa bez spidometra vai pie garāžām? Esmu sen izaudzis no tā vecuma, pareizāk sakot, man tas nekad nav licies stilīgi. A, ja gribēšu paslidināties, ir iespēja paņemt arī auto ar "īstu roceni"...

Bet man septiņgadīgais dranduļets tas pats tavējais jau vien ir, tikai jaunāks modelis. Savā laikā msh vectēvs bļaustījās, ka vienīgais īstais auto uz pasaules ir Audi 50 un B3 ir sūds, tagad msh saka, ka B6 pasāts / to pašu gadu Audi A4 ir sūds, msh mazdēlam leišu rads atdos B6 pasātu / Audi A4 un tas jūtubā visiem rādīs, kā bez paneļa velk pa lauku ceļiem un pa visiem forumiem bļaustīsies, ka šis ir pasaules īstais un vienīgais Auto.

Tā kā tev līdz dekstera līmenim vēl uiiii ko laisties [man patika viņa murgojums, kam par pamatu tika paņemtas viņa pāris redzētas manis bildes, pieliekot klāt sev pazīstamas lietas - es tak publiski neapspriežu ka viņš ir plikpaurains un briļļains putnubiedēklis, kurš izskatās vismaz 10 gadus vecāks nekā ir... ], ar tevi vēl var mēģināt padiskutēt. Tātad, tā mašīna, kuru man it kā "atdeva", bija visplikākās komplektācijas [labi, bija viena ekstra - centrālā] bezpiedziņas A80. Pabraucu, iepatikās, sāku krāmēt iekšā aprīkojumu, sapratu ka agrāk vai vēlāk uz q būs jāiet, jo nakuj braukt ar divriteņu audī, tad iestājās jaunais likums par ārzemēs regotu mašīnu vadīšanu un sagadīšanas pēc tika iepirkts esošais A90q.

Par izbraukšanu - piekrītu, arī ar bezpiedziņu esmu viskautkur izbraucis, bet ar q tas ir vēl patīkamāk. Gan nav man bijis tik izteikti kā visādiem stiliņa lietotajiem, kuri, nopirkuši savu pirmo kvatru, iestājoties ziemai, raksta tekstus par tēmu "kāds es agrāk biju idiots, bla bla bla"

Atslēdzams ABS? Drošībai. Uz ledus vai apledojuša ceļa mašīna ar šļūcošiem riteņiem apstājas ātrāk. Zinu ne vienu vienu 30-40+ gadus vecu braucēju, kas pērkot mašīnu, speciāli izvēlas bez ABS vai ja ir, ravē ārā.

Rocenes raustīšana mani arī nav nekad aizrāvusi, nevaru iebraukt kur ir tas kaifs braukt ar bezpiedziņu pa taisnu ielu un raustīt roceni, tāpēc 19 gadu vecumā sapratu ka vajag kvatru. Bet nu jebkurā gadījumā nenovēlu tev uzzināt cik izmaksā tās tavas rocenes motoriņi - minos ka skaitlis bija trīsciparu un pirmais nebija vieninieks, un kā reiz tava vecuma mašīnām dzirdēts ka viņi mēdz arī plīst

Bet mans vectētiņš neko nebļaustījās - padumjo savienībā nebija izvēle starp plīstošām lamatām un izturīgām mašīnām, kredītus un līzingus arī pakaļ nemeta - bet mans roku leņķis ir mantots no viņa [viņam gan pēdējo trīs desmitgadu vācu mašīnu elektronika, motora vadība un plastmasas saloni ir tumša bilde], un tā nu ir nejauši sanācis ka es eju viņa pēdās - viņš uzcēla, ja nemaldos, trīs mašīnas no lūžņiem. Tolaik gan tas bija arī finansiāli izdevīgi.

krix 27.05.2013 12:37

Pirmais rakstīja:

GB12 rakstīja:

Pirmais rakstīja: bazars ir par to, ka fans pastiprināti reklamē opel mokka.... atšķirībā no msh, kurš visiem stāsta, ka pasaules autobūve izbeidzās ar b3, fans savas passijas maina ik pa 3 mēnešiem....

patreiz ir mokkas ēra... pirms tam ir bijis pat yetībums.... par v6 fofāgenu nerunāsim, tas bija sen un vairs nav taisnība...

tikai mokkasfans fano par pilnpiedzinu krutākajā komplektācijā... tikai pats nezkāpēc visiem sola kādreiz nopirkt knapāko ķeblīti..... tikai tāpēc, ka jams izskatās makten līdzīgs pieaugušo puiku mokkai....

patreiz vienīgais arguments kāpēc nepirkt analoģisku pārvietošanās līdzekli par 2/3 no cenas tika minēti tikai trūkstošie 3 centimetri

Man argumenti būtu vairāki:

1. Lētā plastmasa salonā;

2. Dizains;

3. Tur fanam taisnība - dusterā atrast ērtu sēdpozīciju ir neiespējamā misija, bet tas ir tīri subjektīvi (es tādu nevaru atrast arī pēdējā Hyundai Sonata un Škoda Yeti);

4. Iespējams, atlikusī vērtība...

Karoče, Duster neiztur patīk/nepatīk pārbaudi. Tiesa gan, neesmu arī nekāds mokkas fans un arī braucis neesmu ne ar vienu, ne otru. Pret Dacēm principiālu aizspriedumu man nav, auto, tā teikt, savam pircējam. Tehniski, cik dzirdēts no lietotājiem (brauc viens radagabals un vēl viens paziņa) arī nekādu raksturīgu problēmu nav. Pats nepirktu, kā jau minēju, tāpēc, ka vienkārši nepatīk...

opeļa plastmasa ir apmēram 3500 latus dārgāka

dizains ir stiepjams jēdziens.... ne vienmēr kautko atšķirīgu var nosaukt par "dizainu" un opelis tāpat izskatās pēc mašīnas

ja akurāt vajag savādāk sēdēt, tad ir iespēja pārtaisīt sēdekļa stiprinājumus par tiem dažiem centimetriem

par kādu atlikušo vērtību tu runā??? oplīzinga?

vai par cik varēsi to mizu pārdot pēc 10 gadiem?

pēc oplīzes beigām opelis maksās teiksim 30% no vērtības... tas ir MAZĀK kā 3500 latus... tātad samaksājot to pašu naudu mēnesī par daciju - tā jau kādu laiku būs pilnība izmaksāta kamēr opelim vēl būs jāmaksā atlikums un dažus mēnešus arī īre

ja dacija pēc 10 gadiem maksās 500 latus.... tad varbūtība, kato žopeli varēs pārdot par 4000 ir vispār nulle

īsāk sakot - ja fans vēlas ekonomēt, tad mokka ir nepareiza izvēle..... ja fans vēlas stilu, tad kāpēc neņemt pilnpiedziņas topmodeli?

+100

krix 27.05.2013 12:34

GB12 rakstīja:

Pirmais rakstīja: ir pat vēl trakāk.... nevis vienkārši 3500 lati jāpiemeksā, bet var teikt, ka jāpiemaksā puse no mašīnas vērtības lai dabūtu apziņu, ka tu brauc ar žopeli

Pirmais - a kāda starpība - žopelis vai hrenaults? ar ko braukt ir lielāks kauns? būtu vēlams, ja atbildi varētu arī pamatot?

nesen pārdevu Renault, kas jauns bija pirkts sievasmātei. joprojām ir Opel, ko bračka atvilka no DE 2006.

vairāk fīču iegādes versijā bija Renault, pie tam cena bija ļoti patīkama 10500LVL(tiesa tālajā 2004.gadā). Nav ērts, ja esi garāks par 190cm. tāpēc sievastēvs(195cm) pie iespējas iepirka Nissan kaskaiš. Opel ir tomāts un krietni ērtāks arī sievastēvam, bet nedaudz rūsē.

braukt ne ar vienu nav kauns.

krix 27.05.2013 7:49

VWfans rakstīja:

Pirmais rakstīja:

šis ir topiks, kurā fans nespēj paskaidrot kāpēc ir jāpiemaksā 11000 latu par bezpiedziņas opeli, ja par 7500 var paņemt līdzvērtīgu daciju vai par 10500 (kas joprojām ir lētāk par bezpiedziņas žopeli) nopirkt daciju, kas ne tikai izskatās kā džips, bet jamai reāli arī ir tā pilnpiedziņa... tobiš tas, ka mokai sākās no 14000 latiem

Fans var gan to paskaidrot. Ir divi iemesli:

1. Dusterā esmu sēdējis, un tas bija neērti. Lai gan vadītāja sēdeklis regulējas uz augšu un leju, tomēr nav iespējams nolaisties pietiekami zemu - es palieku sēžam pārāk augstu, pārāk tuvu pie griestiem. Un vēl slikti, ka stūri nevar regulēt dziļumā - man prasītos to pievilkt sev tuvāk par kādiem 3 centimetriem.

2. Jauna Dustera salons ož - acīmredzot tie ir salona materiāli.

Tātad Mokkai šādu trūkumu nav, un tāpēc tā ir ņemama. Ja Dusterī būtu novērsti minētie trūkumi, tad varētu pirkt Duster 1,5 dCi !!!

vai neesi ievērojis, ka džipā sēdvieta nav aprīkota kā kartingā?

kam tev stūri tuvāk? tu guli vadītāja vietā vai arī stūri pievelc tik tuvu klāt lai varētu uz tās gulēt un kontrolēt spidometra rādījumu?

PS nekas personīgs, bet cilvis, kas iepēr auto, lai tas izskatītos pēc džipa, grib gulēt kartinga beņķī, bet baidās gāzēt, izskatās pēc pilnīga jampampiņa.

krix 27.05.2013 7:38

DekstersFF rakstīja: Kolka kūl Izrādās, Kolka kūļ ir ne tikai Kolkā, bet arī Nīcā. Nu, gar visu jūras krastu.

Kolka vairs īsti nav pie jūras, bet ir krietni tuvāk līcim, kur jūtama civilizācijas ietekme.

krix 27.05.2013 7:35

VWfans rakstīja: Krix

Sēdekļu auduma un priekšējā paneļa plastmasu materiāls man nešķiet svarīgs - man der arī tas, kas bāzes komplektācijā. Neesmu šajā ziņā izlepis.

neiet runa par izlepšanu, bet par to, ka Tu uzdod par zvaigzni auto bāzes versijā, bet salonu baudījis un sēdekļu regulējumu mocījis esi krietni aprīkotai versijai...

tas pats šķiet par to Tavu Merivu:

biji salonā, noprovēji krietni advancētāku modeli, un, savā taupīšanas tieksmē, kas būtībā nav slikta lieta, iepirki pašu minimumu, lai būtu jauns auto(liec aiz auss, Tavu maciņu neapspriežu);

un kad pirkuma eiforija beidzās, saprati, ka tis nav tis, tis ir drugijs;

nekas cits neatliek, sevis mierināšanai un savu spalvu pucēšanai par ļoooti veiksmīgu pirkumu, Tu sāk visiem pūderēt smadzenes ka esi iegādājis gandrīz pašu autobraukšanas etalona modeli(pirkuma cena/patēriņu/ tabureti uz kuras sēdi).

piemēram, parādījās Citroen DS3. bildēs smuks, sasolīts daudz. nopētīju salonā, izmetām līkumu ar niknāko versiju. patīkams mazs spridzināmais auto, gludām pilsētas ielām un piepilsētas braukšanai pa asfaltu. bet, apskatījis bāzes versiju, saprotu, ka tur nav pat puse no sīkumiem, kas piesaista top versijā(ne tur nošūtās stūres, ne tur krāsainie durvju paneļi ar kičīgi nošūtām ručkām, ne tur smukie aļakarbon ielaidumi panelī, ne tur sānu balsti sēdekļiem, ne citas fiškas).

Nu sajūta tāda pati, kad čomam aizej līdz uz tusu, jo esot divas jaunietes, viena, kas redzēta un ir ar patīkamiem gabarītiem, viņam nedod, jo istabas biedrene paliek tukšā. aizej tur, bet tur pilnīgais bāzes modelis, ne pupu, ne jaudas, un piedziņa arī tikai klasiskā...

krix 26.05.2013 23:59

bobcat rakstīja: Svaigākais hīts, par tādu Deksterdomāšanasveidīgu džeku. Šamais nopirka lietotu kāpurnieku. Kad es viņam piedāvāju, davai aizbraukšu paskatīšos kas tas zvēru pirms pirkuma, tak nē, *******-uij viņam jābaro visādi liekēdāji. Ok, lai notiek.

Pēc nedēļas šamais atveda to brīnumu, lai paskatās kas par vainu, neesot jaudas. Miniet kas bija par vainu? Pārdevējs bija iesmērējis traktoru ar motoru, kāds nemaz nepienākas dotajam modelim. Pie viena vēl šis un tas ir aplasīts un nefunkcionē. Un kurš tagad ir vainīgs ka ir iztērēta kaudze ar naudu (tuč pāri 10 tkm) par lūzni kurš nespēj savus kaulus pavilkt, kur vēl darbu padarīt.

un kāds ir cipars par to, ka brauksi apskatīt mani interesējošu tehniku un pateiksi, ka to nav vērts ņemt?

vai apskates aktā uzskaitīsi visus -, ieskaitot ka dzinējs nav tam paredzētais?

krix 26.05.2013 22:28

VWfans rakstīja: Faktiski lai Mokka būtu Sapņu Mokka, tai ir jāpiepērk šādas ekstras:

- metālisku krāsu Velvet Red par 298 latiem;

- ,,dokatku,, par 28 latiem (jo standartā ir riepu remonta komplekts);

- kartera aizsargu par 142 latiem;

- signalizāciju par 156 latiem;

Kopā cena sanāk 11788 lati !

nu redz, jau pašā sākumā esi samelojies - bez papildus aprīkojuma tā Mokka nav pat Tavai santīmtaupīšanai piemērota. Un gribēji vēl citiem iestāstīt...

vai beidzot atbildēsi arī uz jautājumu par salona apdari? kā ir ar to apdari standarta versijai? ir tie sēžamie tik pat baudāmi kā izbaudītajai versijai salonā?

pēc apraksta spriežot, labie beņķi ir tikai biezākām versijām kā papildus aprīkojums.

par kartera aizsargu. Nebūtu pašam krājumā Opel Astra, tad pabrīnītos par jaunu auto kam standartā nav kartera aizsargs. Bet kā man Opel dīlers izstāstīja, tad šis aprīkojums nemaz neesot domāts kā kartera aizsargs, bet gan skaņas izolācijai un motortelpas aizsargāšanai no putekļiem. un benzīna G Astrai tā ir ekstra...

paklājiņus vismaz iedos bez maksas? vai arī bāzei tie nav aprīkojumā? un nevajag ar, jo lieko svaru līdz vadājot, var uzrauties uz papildus 0,002L/100km,

un padomā, vai vajag to "dokatku" - arī svars

krix 25.05.2013 13:10

DekstersFF rakstīja: Tātad, vel viens stāsts par augstspiediena sūkni Cummins dzinējam. Tika veikts remonts dzinējam pagājušajā gadā. Ziemā tehnikas nomnieks kaut ko iegāza bākai , kas līdzinās degvielai, bet nekas labs nesanāca un vienība nostājās. Noņēmu sūkni un aizvedu testēt. Remonts maksājot 400 ls, esot pilns ar ūdeni, rūsu utt. Labi, lai remontē. Pēc 1 dienas zvana,ka remonts esot 800 ls ( tādus tieši ciparus nosauca) , jo jāmaina esot vēl tur kaut kas, ko uzreiz neesot pamanījuši.

Klients nožagojās un remontu noturējām līdz pavasarim,kad būs vairāk līdzekļu. Šonedēļ izdomājām savākt no tā remontētāja un aizvest citam. SIA Nērings. Tie zvana pēc 2 dienām un stāsta,ka sūknis esot pilnīgi darba kārtībā, dodot visās pozīcijās nepieciešamos parametrus un tur iekšā neko mainīt nevajagot.

1. Kur ir problēma un kāpēc tarantass nostājās?

2. Kāpēc tādas atšķirīgas remontētāju cenas un skats uz lietām?

Dīlera šim verķim LV nav . Vispār jau ir, bet viens kabinetā sēdošs puisēns, kurš, lai dabūtu detaļu dzinējam, palūdza man iedot detaļas numuru un tad viņš varot mēģināt sameklēt. Man jāiedod dīlerītim ( vai kas viņš tur ir ) detaļas numurs

Tā kā jātiek galā būs pašiem, bez Dīlera.

PS. Kā redzams, daudz ko varu pastāstīt.

vai tas sūknis finālā darbojas ar? vai arī esi gatavs sev piešūt birku - dīlers un darīt visu pats?

krix 25.05.2013 13:00

VWfans rakstīja:

krix rakstīja:

vai Mokka ir zvaigzne tāpēc, nodoklis mazs, degvielu neēd un Briselē(alias rietumos) dēļ viņas čurā biksēs? dēļ patēriņa tāpat paspēlē Meriva.

OK, vēl Tu minēji ka ir ērti sēdēt pie stūres un stūri var dikti saregulēt...

un viss?kā šis modelis var būt zvaigzne, ja tērē vairāk degvielu(nodokļi arī lielāki) kā visu auto etalons - Meriva?

krievu tirliņu izgājieni trubā neskaitās.

Mokka ir zvaigzne tāpēc, ka par kompaktklases auto cenu var nopirkt mašīnu, kas ārēji izskatās pēc džipa. Mokka ir vienā cenā ar tādu tipisku kompaktklases pārstāvi kā Toyota, taču Mokka ir augstāka un ērtāka. Tādā gadījumā - ja izvēle ir starp Auri, Golfu un Mokku, tad jāņem ir skaistā Mokka ķiršu krāsā!

tad kas ir Mokka?

kompaktklase vai kaut kas kas izskatās pēc džipa?

kāpēc Auris, kāpēc Golfs, tie tak neizskatās pēc džipa?

kas tā par tieksmi iepirkt kaut ko, lai tikai izskatītos pēc džipa un tad ietaupīt santīmu par bezkomfortu? jo komforta versiju tak nevar pirkt - par dārgu.

Mitsubishi ASX, vai tas arī izskatās pēc džipa? ja jā, tad nu gan ir sapūderētas smadzenes LV iedzīvotājiem - pajāt ka sūds un bez smuka kociņa, galvenais, ka mārketings to parāda kā līdzīgu džipam...

tā kā vienīgais normālais arguments ir sēdpozīcijas regulēšana, pie tam noteikti tika veikts top komplektācijai, un skaistums ir subjektīvs viedoklis, man labāk vizuāli patīk Renault Capture, tāpēc nesaprotu kāpēc bez argumentiem piesiet zvaigznes statusu pelēcīgam auto?

krix 24.05.2013 23:26

VWfans rakstīja: Transportlīdzekļa ekspluatācijas nodoklis Mokkai ar abiem benzīna motoriem ir 66 lati, bet ar dīzeļmotoru - 75 lati gadā.

vai Mokka ir zvaigzne tāpēc, nodoklis mazs, degvielu neēd un Briselē(alias rietumos) dēļ viņas čurā biksēs? dēļ patēriņa tāpat paspēlē Meriva.

OK, vēl Tu minēji ka ir ērti sēdēt pie stūres un stūri var dikti saregulēt...

un viss?kā šis modelis var būt zvaigzne, ja tērē vairāk degvielu(nodokļi arī lielāki) kā visu auto etalons - Meriva?

krievu tirliņu izgājieni trubā neskaitās.

krix 24.05.2013 8:33

VWfans rakstīja: Ja man reāli pietiek ar 1,3 CDTI piedāvāto jaudu un vilkmi, tad kāpēc man pirkt 1,7 CDTI ???

ja pietiek, tad ir labi.

bet nevajag to minimālismu uzsvērt kā dzīves normu, kas būtu jāievēro arī citiem.

ja Tev degvielas patēriņš ir galvenais, kas nosaka auto izvēli, tad izvēlies velosipēdu. Tam ir nekāds degvielas patēriņš, jo nekādu nodokļu bonusu LV par mazauto iegādi tāpat nav.

tā Mokka salonos jau ir parādījusies?

krix 23.05.2013 13:50

anonimikis rakstīja: Daudz kur pēdējā laikā salikti mazie apļi. Un tad nu braucēji izrādās kā kurš prot un aizmirst dažas noteikumu lietas.

Divi ļoti tipiski piemēri ir Strēlnieku ielas aplītis un Ziepniekkalna aplis uz Valdeķu ielas.

1) Aplis nav neregulējams krustojums, kurā darbojas labās rokas likums. Tam, kurš iebrauc aplī, ir jādod ceļš pa apli braucošajam. Un nekādā ziņā nav jādod ceļš tam, kurš no apļa vēl ir labi tālu, bet ir ļoti sacerējies lielā ātrumā izlidot tam cauri.

2) izbraucot no apļa jādod ceļš gājējiem. Strēlnieku ielā tipiski, ka nesas pa Dzirnavu ielu un domā ka braucot taisni ir priekšroka pret visiem.

atmiņa nedaudz klibo, bet kā bija ar zīmēm Strēlnieku ielā pirms apļa izveides? vai Strēlnieku iela nebija galvenā?

sen tur nav braukts, bet Ziepītī vēl senāk.

krix 23.05.2013 13:47

GB12 rakstīja:

krix rakstīja:

Un vai ir kāda bilde ar lētāko salona apdari? ja jau jaunajam LandCruiser tā plastmasa ir dranķis, tad ko dabūši šeit?

Nu, pēdējās paaudzes vojādžerim apdare arī ir visai atbaidoša.

nešaubos, bet šobrīd par tādu neesmu interesējies, jo man vēl joprojām ļoti patīk vecais modelis ar visiem dīzeļa un neGrand mīnusiem

krix 22.05.2013 19:21

Pirmais rakstīja: šajā portālā nav nevinea, kas tādu mantiņu nelietotu

katram taču gribās lai būtu garāks

p.n.

pirms gadiem 10 mēs veicām normālu eksperimentu uz mana zilā renaulta.... lietotājam rx7 bija kādi 10 tie veºķi ienākušies...

eksperiments ietvēra patēriņa un dinamikas mērījumus.... tā nu toreiz sanāca, ka (laikam) kādas 2 nedēļas nobraukāju ar to magnētu....

patēriņš tika mērīts 3 reizes pirms fufeļkamša, ar jamo un pēc tam... metode - pieliet pilnu bāku un aizbraukt uz liepāju(ja pareizi atceros.... vai ventspili)

braucieni bija praktiski vienādos apstākļos....

tāpat tika mērīta mašīnas dinamika... vienā un tajā pašā fiziskajā vietā... izmantota tika iekārta no www.gtechpro.com

rezultāti parādīja, ka ir pilnīgi pokui ir magnēts pielipināts vai nav....

ir arī labas ziņas - lieka smaguma (nu tā magnēta) vadāšana patērīnu un mašīnas dinamiku neietekmē

kā tad neietekmē?

a nu ka parēķini. ja vienādi rezultāti bija gan bez pribambasa, gan ar, tad iznāk ka ar papildus svaru auto spēja izpildīt standarta normas. Cik % no auto masas iznāk tā bezdeluška?

krix 22.05.2013 19:17

VWfans rakstīja: Mokka ir izcila!

www.youtube.com/...

Kā Mokka var būt izcila, ja reiz pats rakstīji

VWfans rakstīja: Ja nu es tanī tālajā braucienā, piemēram, uz Birmingemu vēlētos lielu un komfortablu auto, tad es to varētu izīrēt ...

tātad tāliem braucieniem Tu iesaki sevi pakļaut nekomfortabliem apstākļiem? Mazohists?

pie tam, Tava iedotā saite ir par turbo modeli, kā paliek ar "kārdinošo" bāzes modeli? vai esi apzinājis cik lēts tas ir?

Citroen DS3 top versijā arī patīkams ir, bet, ieraugot sākuma komplektāciju, nemaz nav vēlme bāzi iegādāties.

krix 21.05.2013 12:22

Crankshaft rakstīja: krix

Papīrs,

bet tas nav auto, tas ir velkonim-ledlauzim, ko iegādājām ziemas mēnešiem.

------------------------

Tā jau arī sapratu

dzinējs Nohab-Polar MN19S, divtaktu. Smalka eļļa nav, bet visu nomainīt tāpat nav lēti 3-4cbm. tāpēc tagad buramies, pēc cik motorstundām jāveic eļļas analīzes, lai varētu mainīt ar pieliešanu

-------------------

Nu jā, savulaik mans "jājamzirdziņš" bija tieši eļļu analīzes ...diez, šodien to kāds LV to dara? Principā "lielpatērētājiem" tas ir visai būtiski ...

dara gan.

piemēram Statoil saviem klientiem to veicot bez maksas.

es eļļas analīzes pasūtu pie bijušajiem studiju biedriem, kas savulaik darbojās Kuģniecības laboratorijā.

domāju ka ir vēl arī citi.

krix 21.05.2013 9:50

kā jau chankaishi rakstīja eļļu pilnībā maina reti, jo pat manā gadījumā tas maiņas minimums ir 3000L.

veic analīzes, un pēc eļļas ražotāja rekomendācijām pielej/nolej noteiktu daudzumu(parasti 200L-1000L) eļļas.

a par plaisu noteikšanu vairak tāpēc, ka pārdevējs veica pirms nodošanas veica blīvslēgu maiņu dažiem cilindriem, un kļūdījās ar čaulas izņemšanu - neatskrūvēja 3 eļļošanas lubrikatorus(kas saliecās). rezultātā 18h laikā no Pitea atveda jaunu čaulu, bet vecā palika man krājumos. Tagad gribu veco pārbaudīt uz plaisām un samērīt, lai ir normāla rezerves daļa. Vai arī Tolmets sitīs plaukstas.

Chankaishi, kas tev Shell piegādā?

krix 21.05.2013 9:33

VWfans rakstīja: Ir tāda vācu lapa www.spritmonitor.de , kur auto lietotāji reģistrē datus par degvielas uzpildēm. Tanī lapā, ja izfiltrē datus, tad dīzeļdegvielas vidējais patēriņš mašīnām ar dīzeļmotoru sanāk šāds:

Opel-Meriva 6,06 litri uz 100 km

Volkswagen-Sharan 7,40 litri uz 100 km

Chrysler Voyager 8,56 litri uz 100 km

Chrysler Grand Voyager 9,03 litri uz 100 km

sanāk ka auto ar 7 vietām tērē tikai par 2 litriem vairāk kā auto ar 4 vietām.

ja brauc tikai 1 cilvēks, tad liels auto izskatās dumji. bet ja jau ir 4 un regulāri, tad manuprāt ērtāk un praktiskāk ir izmantot 7 vietīgu auto.

krix 21.05.2013 9:27

VWfans rakstīja:

krix rakstīja: vai atbildēsi uz jautājumu, kas vēl izņemot degvielas patēriņu Tevi saista Mokka?

Mokka ir skaista, un Mokkā ir izcili ērta sēdēšana, jo plašos diapazonos var noregulēt sēdekli un stūri, un ir daudz vietas virs galvas.

OK, vienreiz noregulēji stūri un sēdekli, ir daudz vietas virs galvas. Skaista? Nezinu, man sievietes šķiet skaistas, bet auto var patikt vai nepatikt. Atzīstu, ka vizuāli Mokka ir patīkama, bet odziņas nav.

Plus izlasot aprakstu, secinu, ka ar šādu auto grib piesaistīt jaunas ģimenes ar maziem bērniem(līdz 2gab). bērns ir ērti iesēdināms auto krēsliņā - jauki.

Bet, lai ieceltu ratus, bagāžnieka mala ir par augstu,

lai sīcis(~2gadi) ierāptos vai izrāptos pats, slieksnis ir krāsots ar ūdens krāsu un ļoti augsts. krāsojums būs čau.

Un vai ir kāda bilde ar lētāko salona apdari? ja jau jaunajam LandCruiser tā plastmasa ir dranķis, tad ko dabūši šeit?

Tāpēc Tavs apgalvojums par iekārdinošu auto bāzes versijā manā gadījumā šķiet pārsteidzīgs.

PS par piedāvāto Voyager. vecās stow'nģo sistēmas benķi man nepatika, tāpēc neizvēlētos Tevu variantu. Man ir 2005.gada ar neielokamajiem benķiem, kas man patīk vislabāk. Jaunākajiem ir swivel'n'go, kad būšu pamīcījies pa tādiem, zināšu atbildi

krix 21.05.2013 8:54

msh rakstīja:

krix rakstīja:

vai tā knapākā versija nav krietni pilnāka par Mokka pilno versiju? un kurš Tev liek ņemt no nulles?

pameklē, un atradīsi Mokkas cenā labu 2006.gada džeri. Tici, ka ģimene arī to novērtēs. Ja bērni par lielu, tad mazbērni točno.

pie tam, šis gan ir mans subjektīvais viedoklis, tā supper dupper stow'n'go benķi(tad dārza soliņš ir ērtāks, ir pilnīgs sūds par kuru arīdzan drausmīgi fanoja visa pasaule.

Tad jau labāk attiecīgu šarānu - pie noteikuma ka visi seši pasažieri nebūs basketbolisti, izmērs būs vairāk nekā pietiekams, bet 1.9 vai 2.0 TDI diez vai rīs tik daudz degvielas kā tas džera 2.8

Vispār gribējās uzprasīt - kas tas par tādu jocīgu kruīza ātrumu - 112 kmph - lai nemitīgie apdzīšanas manevri atgādinātu ka tiek pārkāpts ātrums, bet tajā pašā laikā ja tomēr sanāktu nofočēties, soda lielums būtu tur kaut kādās robežās?

kruīza ātrums atkarīgs no laika un ceļa apstākļiem, kā arī no kuras gultas un ar kuru kāju izkāpu.

nezinu kāds ir patēriņš Sharan, iespējams ka mazāks par Voyager, jo nav man tāds bijis. bet cilvēki, kas lietojuši Sharan un Galaxy atzinuši, ka nav vērts piemaksāt par VW brendu.

krix 20.05.2013 19:17

Chankaishi rakstīja: www.britishpolarengines.co.uk/...

Shitie droshi vien, ka var arii angliski izsuutiit. Skatos - krievi ar paziist sho verkji, l/b Moshcnij, 1967.g. nav juusu braalis?

no british, tagad nohab ir zem wartsila.

Moshcnij ir šās pašas sērijas(sistervessel)

krix 20.05.2013 19:06

nomiks rakstīja: Ceļu satiksmes likuma 23.panta pirmās daļas 6.punkts:

23.pants. Transportlīdzekļu vadītāja apliecību kategorijas un šīm kategorijām atbilstošie transportlīdzekļi: B — mehāniskie transportlīdzekļi, izņemot A kategorijas motociklus, kuru pilna masa nepārsniedz 3500 kilogramus un kuri ir konstruēti un paredzēti ne vairāk kā astoņu pasažieru pārvadāšanai, neskaitot vadītāju, kā arī šādas kategorijas vilcēja savienojums ar piekabi, kuras pilna masa nepārsniedz 750 kilogramus. Ir atļauts arī šīs kategorijas vilcēja savienojums ar piekabi, kuras pilna masa pārsniedz 750 kilogramus, ja šā savienojuma pilna masa nepārsniedz 4250 kilogramus.

Izskatās, ka ar 2013.gada 1.janvāri netaisnība novērsta. Tagad sanāk, ka jebkurā gadījumā var ar B kategoriju vadīt sastāvu ar pilnu masu līdz 4250 kg. Pirms gada tā vēl nebija.

Bet vispār jocīgs formulējums tagad sanāk. Pantā noteikts, ka var ar piekabi līdz 750 kg un arī virs. Varēja tā arī skaidri ierakstīt, ka kopējā sastāva masa nedrīkst paºsniegt 4250 kg un viss būtu skaidrs.

pirmais skaidrojums ir labs dīvaiņiem, kas neprot rēķināt. paņem B kategorijas auto un piekabi ar pilnu masu līdz 750kg, un zin ka darbojas likuma ietvaros.

pārējos gadījumos ir kaut kas jāzin(kaut vai kas ir pilna masa) un jāmāk rēķināt

krix 20.05.2013 18:36

Pirmais rakstīja: jūs visi esat pilnīgi loši, kas nepērk bērnam to labāko....

viens staigā abidas trennūzenēs un par pēdējo naudu paņem recārrou

otrs akli notic veikala pārdevējai, kas droši vien saņem atkatus no katra pārdotā ķebļa....

pareizā izvēle ir te www.carkoon.com/...

visā tevis teiktajā ir tikai taisnība par otkatu pārdevējai, jo viņa ir arī veikala īpašniece. un par abibas trenuškām neko nezinu.

nopirku vot šāda tipa beņķi

www.besafe.com/...

un ne dēļ brenda, bet tāpēc, ka var augstu sēdēt un ir ērti regulēt gulēšanas, sēdēšanas pozīcijas. cena iznāca zemāka kā biju sagatavojies iepirkt brendu.

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti