pabeigt ir lētāk, nekā iesaldēt uz 10 gadiem un tad atkal sākt būvēt tālāk
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
pabeigt ir lētāk, nekā iesaldēt uz 10 gadiem un tad atkal sākt būvēt tālāk
pabeigt ir lētāk, nekā iesaldēt uz 10 gadiem un tad atkal sākt būvēt tālāk
Toms Lūsis no TVnet turpina komentēt: Ja darba dienas vidū pabraukā pa pilsētu, paveras savdabīgi un neizskaidrojami skati. Piemēram, pie visiem lielveikaliem stāvlaukumi ir tā pārpakoti, ka grūti atrast kādu brīvu vietiņu. Pie Alfas pilns, pie Akropoles pilns, pie Spices pilns, pie Ikea pilns, pie Sāgas ieejas vispār cilvēku plūsma kā Londonā pusdienlaikā uz iepirkšanās ielas.
Un man nekad nav skaidrs – kas ir visi šie cilvēki, kuri darba dienas vidū nevis strādā, bet atrodas iepirkšanās centros? Nevienam taču nav naudas, valstī viss ir pilnīgā pakaļā, ir tik slikti kā nekad iepriekš. Kas ir šie cilvēki un kāpēc lielākajai daļai no viņiem ir labākas mašīnas par manējo? Kaut kāds neizskaidrojams fenomens.
Toms Lūsis no TVnet komentē: Man droši vien ir ļoti laimējies. Varētu pat teikt, ka man ir laimējies daudz vairāk nekā lielākajai daļai Latvijas iedzīvotāju. Jo, redziet, – gan es pats, gan visi mani radinieki, gan arī visi draugi, kurus uz ātru roku spēju iedomāties, šobrīd dzīvo labāk nekā jebkad iepriekš. Ir bijuši sūdīgi laiki, bet būtībā tomēr paliek tikai arvien labāk.
Bet gan jau vienkārši esmu piedzimis veiksmes krekliņā. Vai arī man ir kaut kādas rozā brilles, kas neļauj redzēt, ka patiesībā man un pārējiem viss ir slikti un kļūst arvien draņķīgāk. Jo valsts taču ir nozagta, nevienam nav naudas, viss iet postā un brūk. Pat vēl vairāk – tik slikti kā šobrīd neesot bijis nekad iepriekš! Kā es varu to neredzēt?
būsi vēl lielākā šokā, kad iesēdināsi četrus cilvēkus visos sēdekļos - gliemezis , ne auto
jā, šitas dīvaini, izskatās, ka onkam sagribējās patrakot ar sporta auto, tā sakot, izzināt robežas - savas un auto, bet, nez kāpēc ceļa malā uzradās vietējais janka ar traķi...hm
obligāti jāliek pilnīgi vienāda izmēra, jo ja ir 4x4, tad zobratiem būs nevienādi griešanās ātrumi un sabojāsies pārnesumkārba
Labprāt piedalītos.
jā, nu tās maziņās blusas, tie rallijmobiļi sīko vīriņu sports
ja tev ir 1,50m augums, tad tu vari mēģināt kļūt par pilotu
nu bet plačos tie auto, kas redzami, nu baigi uzpucēti! bail piedurt pirkstu! tā iztīrīti un izmazgāti, ka bail. neomulīgi paliek, skatoties uz tādiem, nez, kaut kas nav lāgā, ka tik stipri sapucēti
Kas tur tagad tai Rīgas- Liepājas šosejas posmā pie Saldus īsti notiek? Jau trešā ārkārtīgi smagā avārija ar bojāgājušajiem! Saule spīd, smuks laiks, kas īsti notiek? Kā var būt taisnā posmā melnais punkts? Kas darās to cilvēku prātos?
kā pēdējo notestēju VW I.D. 7. tā arī ir -VW Passat elektriskā versija būtībā, tas nozīmē, visi izmēri, gabarīti līdzīgi, salons tikpat plašs un praktisks, kā jau VW, viss līdzīgs, ar niansēm, jo tomēr elektroauto, tāpat kā Škodai Kodiakam, līdzīgi ekrāni, gan aiz stūres, gan vidū uz priekšējā paneļa. sajūtas tās pašas, sēdies un brauc! braucot tāda solīda, smagnēja sajūta, nu, protams, tas ir elektroauto, kuram apakšējā daļā ir salīdzinoši smagi akumulatori, bet tas ir visiem elektroauto, vienam vairāk, citam mazāk, it kā auto ir ar kaut ko smagu "piekrāmēts". Gaitas īpašības ļoti labas, paātrinājums ļoti labs, tāpat kā citiem elektroauto šajā testā. hm, jā, daudz paātrinājumu "aprij" daudz kilovatus, drīz vien būs jāmeklē uzlādes vieta, bet eko režīmā, mierīgi braucot, var aizbraukt un atgriezties atpakaļ, tikai jāizplāno ceļa garums un uzlādes vietas.
mersis ir un paliek mersis. tas ir pirmais. otrais - no ārpuses var redzēt, ka MB inženieri pamatīgi pastrādājuši pie auto virsbūves gaisa applūstamības, nu tas ir, gaisa pretestības mazināšanas, virsbūvei ir maksimāli plūstošas formas, un! man radās sajūta, ka arī iekšā salonā viss ir pakārtots plūdlīnijām! visvairāk nogludinātais salons no visiem testa automobiļiem! nav asu stūru vai plakņu, lauzumu, protams, pogas un regulēšanas kā jau mersim, tik daudz, ka būtu jāpavada zināms laiks, lai visu šo daudzumu tā kārtīgi apgūtu un ikdienā izmantotu! braukšanas un stūrēšanas ziņā viss ok, relaksējies, saslēdz uz šosejas visus auto pilotus, mūziku, navigāciju un brauc Rīga-Tallina
hm, pienācu klāt un nodomāju, maziņš gan, bet smuks
nākamais, nez, kā būs ar iekāpšanu un sēdēšanu? mazs tomēr, un, vismazākais no visiem iAuto testa automobiļiem, bet, skatoties, kā citi veči, smaidīdami, kāp iekšā un ārā un azartiski brauc ar šo Peugeot 208 Labs ir, kad pienāk mana kārta, raušos iekšā šajā mazauto. pirmais pārsteigums - varu normāli iekāpt un iekārtoties pie stūres! pirmā sajūta - visi iekšējie izmēri kā piemērīti un pats jocīgākais, pareizos attālumos un izmēros! sajūta, ka viss ir pievilkts klāt un atrodos tādā kā burbulī, no kura izsūknēts gaiss un nav nekā lieka, bet nav arī kaut kas traucējošs, vai kaut kur spiež
bet mazs auto, un līdz ar to veikls un vadāms gandrīz vai kā liels kartings, līdzīga sajūta kā braucot ar Mini, un, protams, aiz sevis iesēsties aizmugures sēdeklī nevaru, 208 tomēr ir tiešām mazs auto...Nu bet pilsētas ielās un stāvlaukumos, kā zivs ūdenī, visur iebrauks un visur iegrozīsies! gan ārpuse, gan iekšpuse, viss man patika, piestāv arī koša zaļa krāsa, tik mazam auto jābūt pamanāmam, ja auto būs pelēks vai brūns, ir lielāka iespēja, ka tādu sīkaļu kādi citi augstu sēdošie SUV-os braucošie nepamanīs... GT versija - nu tīrs braukšanas prieks!
pats lielākais auto iAuto pavasara testā, pavisam liels, šeit vietas pietiek visam un visiem, pateicoties gandrīz vai kastveidīgajam dizainam, vietas ir maksimāli daudz, sēžu un braucu! pirmais, ko pamanu, ja griež stūri pa labi vai pa kreisi, aizstūres ekrānā parādās atiiecīgi labā vai kreisā pusē apaļš lodziņš ar aklās zonas attēlu, papildus drošībai, kad pirms pagrieziena skatās sānu spogulī, interesanti! mazāk pieredzējušiem braucējiem, un iesācējiem it īpaši, tas varētu ļoti palīdzēt izvairīties no avārijas situācijām braucot pagriezienos vai mainot joslas, jo reāli pie stūres drīz vien jūties kā liela šosejas tankkuģa vai konteinerkuģa stūrmanis, un drīz vien var likties, ka citus mazāku izmēru auto vienkārši pastumsi malā, ja vajadzēs mainīt trajektoriju izmēri un gabarīti ir lieli, visi tevi redz, jo nevar kaut ko tādu tik lielu un būdīgu nepamanīt
ir jau protams arī vēl lielāki auto - kingi, kā, piemēram Ford F-150. ikdienā vienam pašam ar tādu KIA EV9 braukāt, šķiet, nav tā labākā doma, bet, ja ir kupla ģimene un daudz darīšanu un kravu, mantu vešanu maršrutos pilsētas dzīvoklis - lauku māja, vasarnīca - veikali utml. tad īstā izvēle!
tā, pirmais jautājums, kas ir KGM par zvēru? nedaudz pacietības un māte gūgle dod atbildes! izrādās - Dienvidkorejas vecākais automašīnu ražotājs SsangYong Motor Company ir mainījis uzņēmuma nosaukumu uz KGM
rokā ir! un vēl - KGM | SsangYong – korejiešu kvalitāte, labāka, nekā jūs domājat! tieši tā! un dizains tāds viltīgs, skatos uz priekšējām lampiņām un izskatās pirmā mirklī pēc Jeep ar samiegtām acīm
un - pārsteigums - 7 gadu garantija un 100 000 km garantija akumulatoram! solīdi!
sēžos un braucu - spied pedāli un auto iet ļoti labi! izskats tāds kantains, tāds tojotalandkrūzerveidīgs, man patīk, salons plašs, vietas pietiek arī aizmugurē, bagāžnieks solīds, kārtīgs džipveidīgs elektro auto! tā kā nupat tikai šo auto sāk piedāvāt Latvijā, tad, dīlerim būs jāpastrādā ar reklāmu un mārketingu, jo tas ir kas pilnīgi jauns Latvijā.
iespaidi? grūti kaut ko savu uzrakstīt, ka esi izlasījis garus un plašus citu viedokļus auto ļoti labs, tas gan, ka Renault brālēns, sajūtas līdzīgas, bet ar japāņu dizaina piesitienu, nedaudz asākas līnijas, gan virsbūvē, gan interjerā, ikdienai, viss ir noslīpēts, sēdies un brauc! gan pietiekams plašums salonā, gan bagāžnieks normāls, un ja jau šis Xtrail ir pagājušā gada auto konkursa uzvarētājs, tas jau pats par sevi daudz ko izsaka, un ja, jāsalīdzina ar jaunākajiem konkurentiem, šī gada konkursantiem, nekur tālu jau sāncenšu auto nav aizbēguši, drīzāk jau tikai kādās niansēs ir atšķirības, no braucēja "parastā" viedokļa sākt meklēt atšķirības
nu tad jau jāķeras pie lineāla - sākam mērīt ekrānu lielumu, salona iekšējos izmērus utt, utt
tā, sēžos kodiakā, iekārtojos, aplūkoju salona dizainu, vidus konsoles ekrānu, aiz stūres ekrānu, pogas, pirmais iespaids patīkams, braucam! nu, ļoti labi! Škoda jau tas pats VW vien jau ir! Čehi salikuši savas atšķirības gan ārējā, gan iekšējā dizainā, bet kaut kas pa vidu TIguan un Touareg izmēriem ir! aizmugurē plašums otrajā rindā, tālāk izrādās, ir trešā sēdekļu rinda, bērniem noteikti tur patiks sēdēt un braukt
viens kārtīgs lielas ģimenes auto, vecāki, bērni, daudz mantu, kas nu kuram vedams, bet ietilpīgs un liels auto, šad tad var arī ko lielāku un garāku vest, tik jānoloka sēdekļi aizmugurē, un lai dabūtu līdzenu grīdu, vidējās rindas sēdekļi jāpabīda uz priekšu, lai pilnīgi horizontāli nolocītu trešās rindas sēdekļus, Kodiaks ir čehu SUV vislielākais pārstāvis, izdevies!
Tiguan -bija, ir un paliek viens no Volkswagen modeļiem, iekāpjot, uzreiz var pazīt VW nedaudz augstāks par Golf, iekšējos izmēros viss ir ērti un pārskatāmi, sēdies un brauc!
vadāmība un sajūtas, kā pie tautas auto stūres ārējais un iekšējais dizains ir krietni uzlabots, salīdzinot kaut vai ar pašu pirmo Tiguan paaudzi, liels solis uz priekšu, teikšu, man pirmā Tiguan paaudze pēc ārējā un iekšējā dizaina, - kā lai to saka - "neuzrunāja", bet šis, pēdējais modelis vai feislifts, patiešām ir uzlabots un pirmie iespaidi - labs braucamais!
neatradu jauno 2024 gada topiku, tāpēc rakstu iespaidus šeit
tātad pēc Volvo EX30 un Renault Scenic E-Tech sēžos Toyota CHR un braucu!
pirmais iespaids - no ārpuses šķita mazāks un pie sevis nodomāju, kā nu būs ar to iekāpšanu, sēdēšanu un braukšanu? kā par brīnumu, bez problēmām! no iekšpuses lielāks, nekā no ārpuses likās! ātri var ieriktēties, visu saregulēt un braucam! viss ir patīkami un pierasti, jo ja esmu braucis ilgstoši ar Toyota Yaris, tad pie Yaris brālēna stūres sajūtas ir gandrīz tādas pašas! tā kā Toyota reāli ir pasaules lielākais auto ražotājs (nu varbūt, šobrīd kāda ķīniešu marka apdzen vai apdzīs skaitliskajā saražoto auto daudzumā), tad faktiski viss ir līdz pēdējam pārdomāts un noslīpēts, ar savu odziņu, protams, jo Yaris un CHR atšķiras, tāpat kā Corolla vai Camry, bet japāņu Toyota gēni jau nekur nav pazuduši
opā! pārsēžoties pēc Volvo EX30 uz Renault Scenic, nonāc no Zviedrijas Francijā!
jā, pirmais, kas savādāks, ekrāni, savādāka grafika, pogas un slēdži nedaudz atšķiras, bet auto tikpat ērts un labi braucas, kas interesanti, parastā atpakaļskata spoguļa vietā, tādu pašu izmēru, tikai nedaudz platāks, datora displejs!
laba lieta! jo patiesībā, ja paskatās no vadītāja vietas uz aizmuguri, skatu traucē aizmugures beņku pagalvji un samērā šaurais aizmugures logs, bet displejā rādītais aizmugures skats ir krietni krietni plašāks!
ripo un brauc labi, tikai augstāks par Renault Megane RS, ar ko arī savulaik izbraucu testā iekš iAuto
testu dienā šis bija pirmais auto pēc kārtas, ar ko braucu, tā ka salīdzināt nebija ar ko
pirmais iespaids - interjers un eksterjers ieturēts ziemeļnieciskā stilā, kā jau Volvo, atturīgi solīdi, bez pārspīlējumiem, viss savās vietās, labi pārredzami ekrāni un pogas, vadība, kā jau elektro auto, klusi slīd uz priekšu kā skandināvu jahta, vai drīzāk vikingu laiva
šis ir drīzāk mazu izmēru nekā vidēja izmēra auto, bet ikdienas vajadzībām pilnīgi pietiek, bagāžnieks arī pietiekami ietilpīgs
Ļoti izlīdzināts visās īpašībās: patīkami plašs un ērts, var labi iekārtoties pie stūres, eksterjers un interjers mierīgas neuzkrītošas līnijas un formas, aizmugurē ērta sēdēšana, bagāžnieks ļoti liels, braukšana solīda un klusa, daudz visādu palīgu, braukšanas režīmu izvēle. Patīkams un praktisks auto ģimenei ar bērniem. Ekrāni gan aiz stūres gan pa vidu uz paneļa pietiekami lieli, labi nolasāmi, ar daudz funkcijām.
viens pats brauci, jeb pārējie kā krava bija līdzi?