Vensam tagad nepatīkot vārda brīvība Ukrainā. Zelenskis par daudz atļaujoties apstrīdēt Trampa murgus. Viņam vajagot turēt muti.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vensam tagad nepatīkot vārda brīvība Ukrainā. Zelenskis par daudz atļaujoties apstrīdēt Trampa murgus. Viņam vajagot turēt muti.
Jūs neko nedarāt. Visi vai gandrīz visi iauto video ir noformēti nevis kā informatīvi izglītojoši, bet kā stāstoši loham, ka viņš kārtējo reizi tiek čakarēts. Arī pēdējais piemērs par Lienes ielu. Nevis - sorry veči, satiksmes izmaiņas un ja negribi būt lohs tagad te ir jābrauc šādi. Bet gan - nu te dome sapisa, lai nokāstu naudu ( šito vienmēr uzsverat, jo loham tak jājūtas kā izčakarētam loham) salika zīmes savādāk un kameras un pašāš beigās arī vēl varēja tak darīt īsti nesaprotami kā citādāk.
Nav praktiski neviena video izglītojošā formā bez tā iekļautā naratīva, ka viss tiek darīts lai lohu čakarētu.
Un nabaga lohs, noskatījies to video, piebrauc pie šī krustojuma un mēģina atcerēties kas tad bija jādara. Nu nesanāk viņam, jo galvenais uzsvars video bija uz to, ka visas izmaiņas loha čakarēšanai.
Biedrība būtu laba lieta, ja galvenais uzdevums būtu autovadītāju izglītošana. Kaut vai par tiem nopistajiem dīzeļiem - stāstam visiem , ka tas nav un nevar būt labi, ar tiem pārvietoties pilsētu ielās un indēt cilvēkus.
Nu tad jau Venss arī savos apgalvojumos kļūdījās. Kāds Tev problēmas ar vārda brīvību Latvijā? American style vārda brīvība pie mums nozīmētu, ka visiem krievu kara atbalstītājiem ir atļauts to darīt publiski visos iespējamos veidos.
Latvijā arī vēlas aizliegt būvēt mošeju, kur lūgties.
Kur palika Vensa vārda brīvība, kad AP korespondents turpināja saukt Meksikas līci par Meksikas? Viņu par to izlingāja no Baltā nama.
Lietotājs manstein ir lohs. Viņš te nesen taisījās parakstus vākt par tehnisko apskati ik pēc 2 gadi. Lai gan attiecīgs likums jau ir pieņēmts.
CSDD statistika gan rāda, ka lielākā daļa lv autobraucēju pārvietojas ar nopistiem hlamiem. Kas apskati nav spējīgi ar pirmo reizi iziet un maksā mazāk kā normāls elektro ritenis. Tā ka maksā nodokļos viņi sūdu, nopelnīt īsti nejēdz, tikai ar diršanu interneta mēģina kādus pārliecināt, ka šiem esot lielāka taisnība.
Ja sodītie ir lohi, tad arī 3x mierīgi varēja no tiem paņemt. Ko tur sīkumoties.
Ļoti labi vērtējam. Maģistrālajās ielās tas netiek uzstādīts. Waze invāzija pat iekšpagalmus sāka pārvērst par maģistrālajām, ar šim zīmēm problēma tiek risināta. Tās zonas ir paredzētas rajona rezidentiem vai apmeklētājiem. Tiem nav nepieciešams nēsāties pa ielām ar 60kmh.
Lietuvā ir platākas joslas? Tur no šī gada ir noteiktas minimālās distances, kas jāievēro apdzenot.apsteidzot velosipēdistus.
Patria ir sēdēts gan vadītāja vietā pie stūres, gan desanta nodalījumā.Sēdekļi bija samērā ok, ventilējamie, Kārba automātiskā, stikli biezi un nepārāk lieli bet ceļu redzēt var, lietus sensors nepārbaudīju vai ir. Garāka auguma braucējam pie stūres var būt nianses ar pārredzamību.
Lidosta atrodas Mārupē. Kāda Rīgas domei gar to šobrīd daļa?
Kad beidzot aizliegs kūpošus dīzeļus iebraukt Rīgas centrā? Pilsētas, kur domā par mierīgo iedzīvotāju veselību, tādi ierobežojumi jau sen ir ieviesti.
Tramps atbildēja lohiem? Ir tagad miers?
Nebūt ne, Tev vajag tikai piekabi ar izņemamiem sēdekļiem.
Vēl, kā jau te viens biedrs minēja, mums jāņem vērā iespējamais pie frontes valsts statuss. Iestājoties nepatīkamai situācijai ir ļoti iespējami elektrības, sakaru un apgādes pārrāvumi. Šādā gadījumā elektromobilis komplektā ar saules paneļiem var būt vienīgais uzticamais transportlīdzeklis, ar kuru kaut kur iespējams aizbraukt. Īpaši ārpus lielākajām pilsētām. Degviela var būt grūti pieejama un dārga, bet saule ik pa laikam uzspīd un lauku iedzīvotājs var tad samērā lēti aizbraukt kur nepieciešams.
Eiropai ir sava galva, nav jāskrien pakaļ viena paveca amurikāņu onkuļa murgiem.
Īsti progresīvs lohs - fb.watch/xhWqDyYqBb/?fs=e
Konkurences trūkums nāk par labu tikai ražotņu īpašniekiem, patērētāji no tā parasti cieš un beigās samaksā vairāk.
Un? Tak pat Ķīnas vadonis ir skaidri pateicis, ka viņi diemžēl nevar šo stratēģiju realizēt savādāk, kā līdz 2030.gadam turpinot audzēt emisijas. Un oglekļa neitralitāte ir plānots sasniegt 2060. Gadā. Tāpēc teikt, ka ķīnieši to visu ignorē, vispār neiedziļinoties faktos, ir vienkārši stulbums.
Nekad. Eiropai pajāt uz tādu Trampu. Vienreiz jau atteicās. Arī vairums amerikāņu kompāniju cik zināms formāli teiks, ka piekrīt prezidenta kuram, bet reāli neko īpaši nemainīs. Jo ASV ir tāpat kaudze likumu jau pieņemti, kompāniju ilgtermiņa stratēģijas sen pielāgotas zaļajam kursam.
Kāpēc viņiem jāatgriež, ja Tu kādam citam apmaksāji sodu? Ja kvīts nepareizais numurs ir reāls, nekas nav automātiski jāatgriež. Ja ienāk divi maksājumi, arī tad nekas automātiski nebūtu jāatgriež, jo kā viņiem zināt kurš ir pareizais?
Kāpēc attention whore saukt par reindžeru?
Šitādi ātrie caurbraucēji ir sērga Valdeķu aplī. Šie nesās virzienā uz Ziepi un uzskata, ka viņam ir automātiskā priekšroka izbaraukšanai cauri aplim bez bremzēšanas. Lai gan jebkuram auto, kurš griež iekšā aplī no Tadaiķu ielas, neviens no viņiem nav jālaiž kamēr nav iebraucis aplī.