Jā, Multivanam varu bagažnieku atvērt gan ar pogu no salona, gan ar pulti arī tad, ja izņemta atslēga no aizdedzes.
Sākotnēji bija, ka varēju tikai aizvērt ar pulti, bet tad settingos ieķeksēju, ka var arī atvērt.
Jā, Multivanam varu bagažnieku atvērt gan ar pogu no salona, gan ar pulti arī tad, ja izņemta atslēga no aizdedzes.
Sākotnēji bija, ka varēju tikai aizvērt ar pulti, bet tad settingos ieķeksēju, ka var arī atvērt.
Atgāzes, atgāzes...
Nu re, ne tikai VW, bet arī MB ir līdzīgas problēmas. Manam Multivan (2016) pie nepilniem 110 tūkst. km odometrā saistībā ar atgāzēm ir mainīts nevien EGR vārsts un motora galva (garantijas remonts), bet arī cieto daļiņu sensors jeb kā rēķinā rakstīts "partikula spiediena devējs" (470 EUR).
Šis ir reāli jocīgi. Nedomāju, ka visām škodām ir šādi.Tas taču tik ērti, iznākot no veikala, ar pulti vai ar kāju attaisīt bagažnieku. Multivanam šādu opciju var ieķeksēt vadības blokā (ja ir elektropievads bagažniekam). Tiešām ļoti ērti. Nespēju varis iedomāties, ka man būtu obligāti jāatver vadītāja durvis, lai iekrāmētu iepirkuma maisus bagažniekā.
Mans otrais auto bija Toyota Corolla liftback (88'). Tai rieši tā arī bija - bagažnieku varēja atvērt vienīgi no salona. Gluži kā motora pārsegu vai degvielas uzpildes vāku.
Nē, nē. Divi Citroen man ir bijuši.
Nesaku NEKAD, bet pagaidām noteikti uz šo marku neskatos
Apskatījos, ka LV Citroen dīleri tiešām nekur nenorāda, ka pieejami DS modeļi.
Es pat nebiju pamanījis, ka DS ir nodalīta kā atsevišķa marka. Šķiet, vēl nesen bija Citroen DS modeļu līnija.
Šis intresanti:
Ceļu satiksmes likuma 51. panta piektā daļa noteic, ka par transportlīdzekļa vadīšanu, ja nav atbilstošas kategorijas transportlīdzekļu vadīšanas tiesību, piemēro naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no astoņām līdz piecdesmit sešām naudas soda vienībām (no 40 līdz 280 EUR).
Savukārt sestā daļa noteic, ka par transportlīdzekļa vadīšanu, ja nav transportlīdzekļu vadīšanas tiesību (transportlīdzekļu vadīšanas tiesības noteiktā kārtībā nav iegūtas vai ir atņemtas) piemēro naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no piecdesmit sešām līdz simt četrpadsmit naudas soda vienībām (no 280 līdz 570 EUR).
Pa manam sanāk tā, ka ja nav nekādu tiesību (arī ne rollera), tad sods no 280 līdz 570 EUR, bet, ja ir M kat. tiesības, bet nav A kat. tiesības vai pat B kat. tiesības, tad sods ir no 40 līdz 280 EUR.
Zini, es vēl pirms pusotra gada biju pārliecināts, ka man mocis nebūs.
Tā kā A kategorija man bija, tad tā mēsla vietā gribēju nopirkt normālu rolleri. Izpētīju, ka Honda SH ir ideāli piemērots - uzticams, lieli riteņi, kas padara braukšanu mīkstāku utt.
pirku lietotu, bet ss.com bija niecīgs piedāvājums - tikai 2 gab. Viens bija kaut kur Cēsīs, otrs man netālu no darba. Uzzvanīju, konstatēju, ka tam ir 150 cm3 ierasto 125 cm3 vietā, kas bija tieši labi, jo vairāk jaudas. Ar šo rolleri nobraukāju vairāk kā gadu. Pilnīgs bezproblēmu rolleris. Bet uz šosejsas ar 100 km/h nebija īpaši omulīgi, jo īpaši, kad kāda fūra vai buss nobrauc garām vai jāapdzen. Ja pa pilsētu, tad Honda SH ir ideāls.
Nopirku par 1300 eur. Pēc gada pārdevu par tiem pašiem 1300 eur, pa starpai neveicot pilnīgi nevienu ieguldījumu, izņemot degvielu. Pārdevu 1 dienas laikā.
Paŗdevu, jo tomēr nolēmu iegādāties savu pirmo motociklu. Jaunu. Arī Hondu, protams.
Nu neiet man ātrāk. Ja nu vienīgi no kalna lejā
Tukšgaitā slāpst nost. Karburatora maiņa nepalīdzēja. Tāda sajūta, ka problēma ar degvielas padevi.
Pēc ziemas vismaz pusstunda paiet, kamēr dabū pie dzīvības. Pēc atam arī, ja ilgāk pastāv, ilgi nevar iedarbināt. Karoč pilnīgs mēsls
Tur tiešām kādam jaunietim būtu ko pētīt, tik manam jaunietim tas galīgi neinteresē. Viņam tāpat kā man patīk braukt, nevis ķimerēties.
Tieši šādu ķīniešu mēslu es savulaik (2015. gada vasarā) nopirku jaunu. Papīros 49 cm3, dzīvē "ir" 70 cm3.
"IR" liku pēdiņās, jo rolleris ātrāk par 45 km/h tāpat nebrauc. Vispār tas droši vien ir neveiksmīgākais transportlīdzekļa pirkums manā pieredzē.
Pēc tam paņēmu Honda SH150, ar to bija pavisam cita braukšana, bet tam gan jau vajadzēja A kategoriju, jo 150 cm3.
Otreiz es ķīnieti vairs nepirktu un nevienam neiesaku. Stāv garāžā ar ļoti mazu nobraukumu (pat 1000 km nav nobraukts), bet netiek izmantots. Droši vien būs jāatdod lūžņos
Braukt ar 125 cm2 rolleri ar M kategorijas tiesībām ir tas pats, kas braukt ar mašīnu bez B kategorijas.
Sods ir par transportlīdzekļa vadīšanu bez tiesībām.
Policistam nav jākondtatē ātruma pārsniegšana. To var redzēt uzreiz planšetē, noskanējot numura zīmi, cik cm3 ir "pēc papīriem". Tiesa gan apturēt policija bez iemesla arī nedrīkst. Ja nu vienīgi ir redzams, ka brauc persona, kas jaunāka par 18 gadiem.
Ja dokumentos ir 49 cm3, bet faktiski ir vairāk, tad droši vien vienīgi ātrums var būt sākotnējais kritērijs. Kāds principiālāks policists varētu arī izņemt rolleri un nodot eksperīzei.
Ar standartiem ikdienā strādāju arī es (ne ceļu satiksmes jomā). Un tā tas ir, ka standartiem ir ieteicamais nevis obligāts raksturs, ja vien normatīvajos aktos nav noteikts citādi,
Katrs LVS apstiprinātais standarts ir autortiesību objekts, tāpēc to izsniegšana ir tikai par atlīdzību. Kas, protams, ir reāli savādi. Piemēram, 2 standartus es ar kolēģiem esam paši rakstījuši, LVS tos apstirprināja tādā redakcijā, kādā to iesniedzām, bet mums pašiem šie standarti jāpērk par naudu.
2008.gadā pirktai jaunai Honda CR-V visu sajūga komplektu mainīju pie 140 tūkst.km. Vēl kādus 30 tūkst.km varēju braukt, bet kaitināja neliela skaņa pie sajūga izspiešanas.
Par Africa Twin es ļoti labi esmu lietas kursā ja nemaldos, pirktākais Honda mocis pagājušajā gadā gan LV, gan citur. Šķiet, 2019. (?) Gada mocis Eiropā.
Labi nepārzinu moto tirgus piedāvāju, bet ka tik šis nav vienīgais savā klasē, kas pieejams ar automātisko (robotizēto) kārbu.
Transalp un Africa esot klasika. Uzticami un baudāmi.
Konkrētajam jau 20 gadi. Var jau būt, ka tejniski tur nekas nav ne mainījies, ne neapgūstams, bet nu 20 gadi ir solīds vecums jeburam transportlīdzeklim.
Es savu pirmo moci Honda NC750S nopirku tikai pagājušajā gadā. Pirku jaunu, jo pats neprotu un nevēlos ņemties ar tehniskām lietām.
Bet vispār līdzīgi kā ar auto, arī močiem ir tik atsķirīgas mērķauditorijas un attiečigi arī izpildījums - žiletes, krosa moči, čoperi, pilsētas, tūreri u.c. Visdrīzāk katrā šajā kategorijā ir kāds izteikts līderis un tieši otrādi - nedrīkst ņemt.
Es paņēmu hondu, jo biju lasījis atsaukmes, izpētījis arī YouTube, ka konkrētais modelis ir ļoti labs tieši pirmajam mocim. Pie reizes arī tas, ka Honda, kuras es cienu un lietoju jau kopš 2007. gada.
Šķiet, ka arī BRC aktīvi reklamējas, ka nogādā klienta noskatīto auto uz LV. Pirms tam pārbaudot uz vietas. Ja pareizi atceros, tad komisija 5% no auto vērtības.
650 "Cita lieta, ja nu gadījumā kādam (loham..) šodien ir pie rokas nekaunīgi 36k"
Tev tiešām šķiet, ka visi, kam ir pie rokas 36 kEUR ir lohi? Manuprāt, tieši pretēji - tas drīzāk liecina par finanšu pratību, t.i. prasmi neiztērēt visu naudu patēriņā, bet arī veikt uzkrājumus.
Manā gadījumā navaktuāli šis, jo ir privātmāja, kas apkurināma ar slitumsūkni, 32A pieslēgums ir un par to maksāju neatkarīgi no tā, vai ir EV uzlādes ierīce vai nav.
Es tik ar vienu no saviem auto esmu nobraucis tik daudz - ar Honda CR-V, kuru lietoju 8 skaistus gadus.
Es domāju, ka pagaidām joporjām EV drīzāk ir stils nekā ekonomija.
Tā ir iespēja samazināt ikmēneša operatīvās izmaksas, ja iegādājas bez līzinga, piemēram.
Esmu vienreiz mēģinājis rēķināt, bet nekādi nevar tikt pie objektīva rezultāta, jo:
1) elektroenerģijas cenas var būtiski mainīties ik gadu;
2) šobrīd ir daudz bezmaksas uzlādes vietas (IKEA, Akropole u.c.), līdz ar to iespējama daļa uzlādes bez izmaksām;
3) nav īsti skaidrs, kāda varētu būt tālākpārdošanas vērtība, piemēram, pēc 5 gadiem, kas varētu būt diezgan optimāls vidējais lietošanas ilgums;
4) uzlādes izmaksas mājā un publiskā uzlādes vietā atšķiras.
Bet mani pašu ļoti interesē šāds aprēķins, jo šobrīd esmu pārdomu procesā, vai vienu no saviem trim auto nemainīt uz EV.
Pēc Gada Auto 2021 testiem man ļoiti iekrita sirdī Honda e. Mobile.de par 24-26 kEUR var atrast labus eksemplārus ar 4-6 tūkst.km nobraukumu. Bet nu distance 150 km pagaidām vēl neuzrunā
CH-R hibrīds ir labs, arī 2+2 ģimenei. Esmu braucis!
O, jā. Šis 90.-jos bija sapņu auto daudziem. Priekšējā vējstikla apsilde vien bija ko vērta. Elektro logi...
Arī mazais bràlis Sierra bija labs. Vismaz vizuāli.
Nomiks ar šito nav braucis un neplāno.
Varbūt tādēļ, ka vēlas iegādāties citu auto? Kaut vai jaunu DS.
Vai tiešām, Tavuprāt, pārdod tikai tad, ja bēdu ieleja?