iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
nomiks 24.03.2021 6:59

Braukt ar 125 cm2 rolleri ar M kategorijas tiesībām ir tas pats, kas braukt ar mašīnu bez B kategorijas.

Sods ir par transportlīdzekļa vadīšanu bez tiesībām.

Policistam nav jākondtatē ātruma pārsniegšana. To var redzēt uzreiz planšetē, noskanējot numura zīmi, cik cm3 ir "pēc papīriem". Tiesa gan apturēt policija bez iemesla arī nedrīkst. Ja nu vienīgi ir redzams, ka brauc persona, kas jaunāka par 18 gadiem.

Ja dokumentos ir 49 cm3, bet faktiski ir vairāk, tad droši vien vienīgi ātrums var būt sākotnējais kritērijs. Kāds principiālāks policists varētu arī izņemt rolleri un nodot eksperīzei.

nomiks 23.03.2021 9:39

Ar standartiem ikdienā strādāju arī es (ne ceļu satiksmes jomā). Un tā tas ir, ka standartiem ir ieteicamais nevis obligāts raksturs, ja vien normatīvajos aktos nav noteikts citādi,

Katrs LVS apstiprinātais standarts ir autortiesību objekts, tāpēc to izsniegšana ir tikai par atlīdzību. Kas, protams, ir reāli savādi. Piemēram, 2 standartus es ar kolēģiem esam paši rakstījuši, LVS tos apstirprināja tādā redakcijā, kādā to iesniedzām, bet mums pašiem šie standarti jāpērk par naudu.

nomiks 20.03.2021 13:53

2008.gadā pirktai jaunai Honda CR-V visu sajūga komplektu mainīju pie 140 tūkst.km. Vēl kādus 30 tūkst.km varēju braukt, bet kaitināja neliela skaņa pie sajūga izspiešanas.

nomiks 17.03.2021 6:39

Par Africa Twin es ļoti labi esmu lietas kursā ja nemaldos, pirktākais Honda mocis pagājušajā gadā gan LV, gan citur. Šķiet, 2019. (?) Gada mocis Eiropā.

Labi nepārzinu moto tirgus piedāvāju, bet ka tik šis nav vienīgais savā klasē, kas pieejams ar automātisko (robotizēto) kārbu.

nomiks 16.03.2021 14:20

Transalp un Africa esot klasika. Uzticami un baudāmi.

Konkrētajam jau 20 gadi. Var jau būt, ka tejniski tur nekas nav ne mainījies, ne neapgūstams, bet nu 20 gadi ir solīds vecums jeburam transportlīdzeklim.

nomiks 16.03.2021 10:53

Es savu pirmo moci Honda NC750S nopirku tikai pagājušajā gadā. Pirku jaunu, jo pats neprotu un nevēlos ņemties ar tehniskām lietām.

Bet vispār līdzīgi kā ar auto, arī močiem ir tik atsķirīgas mērķauditorijas un attiečigi arī izpildījums - žiletes, krosa moči, čoperi, pilsētas, tūreri u.c. Visdrīzāk katrā šajā kategorijā ir kāds izteikts līderis un tieši otrādi - nedrīkst ņemt.

Es paņēmu hondu, jo biju lasījis atsaukmes, izpētījis arī YouTube, ka konkrētais modelis ir ļoti labs tieši pirmajam mocim. Pie reizes arī tas, ka Honda, kuras es cienu un lietoju jau kopš 2007. gada.

nomiks 15.03.2021 12:30

Šķiet, ka arī BRC aktīvi reklamējas, ka nogādā klienta noskatīto auto uz LV. Pirms tam pārbaudot uz vietas. Ja pareizi atceros, tad komisija 5% no auto vērtības.

nomiks 12.03.2021 9:46

650 "Cita lieta, ja nu gadījumā kādam (loham..) šodien ir pie rokas nekaunīgi 36k"

Tev tiešām šķiet, ka visi, kam ir pie rokas 36 kEUR ir lohi? Manuprāt, tieši pretēji - tas drīzāk liecina par finanšu pratību, t.i. prasmi neiztērēt visu naudu patēriņā, bet arī veikt uzkrājumus.

nomiks 11.03.2021 19:51

Manā gadījumā navaktuāli šis, jo ir privātmāja, kas apkurināma ar slitumsūkni, 32A pieslēgums ir un par to maksāju neatkarīgi no tā, vai ir EV uzlādes ierīce vai nav.

nomiks 11.03.2021 19:40

Es tik ar vienu no saviem auto esmu nobraucis tik daudz - ar Honda CR-V, kuru lietoju 8 skaistus gadus.

Es domāju, ka pagaidām joporjām EV drīzāk ir stils nekā ekonomija.

Tā ir iespēja samazināt ikmēneša operatīvās izmaksas, ja iegādājas bez līzinga, piemēram.

nomiks 11.03.2021 18:31

Esmu vienreiz mēģinājis rēķināt, bet nekādi nevar tikt pie objektīva rezultāta, jo:

1) elektroenerģijas cenas var būtiski mainīties ik gadu;

2) šobrīd ir daudz bezmaksas uzlādes vietas (IKEA, Akropole u.c.), līdz ar to iespējama daļa uzlādes bez izmaksām;

3) nav īsti skaidrs, kāda varētu būt tālākpārdošanas vērtība, piemēram, pēc 5 gadiem, kas varētu būt diezgan optimāls vidējais lietošanas ilgums;

4) uzlādes izmaksas mājā un publiskā uzlādes vietā atšķiras.

Bet mani pašu ļoti interesē šāds aprēķins, jo šobrīd esmu pārdomu procesā, vai vienu no saviem trim auto nemainīt uz EV.

Pēc Gada Auto 2021 testiem man ļoiti iekrita sirdī Honda e. Mobile.de par 24-26 kEUR var atrast labus eksemplārus ar 4-6 tūkst.km nobraukumu. Bet nu distance 150 km pagaidām vēl neuzrunā

nomiks 02.03.2021 16:41

CH-R hibrīds ir labs, arī 2+2 ģimenei. Esmu braucis!

nomiks 26.02.2021 18:33

O, jā. Šis 90.-jos bija sapņu auto daudziem. Priekšējā vējstikla apsilde vien bija ko vērta. Elektro logi...

Arī mazais bràlis Sierra bija labs. Vismaz vizuāli.

nomiks 22.02.2021 22:00

Nomiks ar šito nav braucis un neplāno.

nomiks 18.02.2021 18:25

Vislabāk patīk Teams, jo konektējas ar kalendāru, ir funkcionāls un ar pārraides kvalitāti parasti nav problēmu

nomiks 17.02.2021 14:11

Samsung Galaxy S20

nomiks 16.02.2021 11:13

Ideja šķit ļoti labi, bet konkrēti man droši vien nepiemērota. Ar Multivanu trasē ārdīties nebūtu prātīgi, savukārt ar Jazz vai Corsa ārdīties nav iespējams,jo ir mazjaudīgi dzinēji, kas kontrolētas sānslīdes treniņiem tomēr ir būtisks arguments.

nomiks 13.02.2021 9:10

Izbraukt neinteresē, bet testa iespaisus labprāt palasīšu

nomiks 12.02.2021 19:51

120 eur mēnesī ir tikai līzinga maksājums. Apdrošināšana, riepas, degviela, apkopes, mazgāšana, logu šķidrums + ...

Ne velti gatavoju rakstu par faktiskajām izmaksām, kur 270 eur ikmēneša maksājums pārvērtās par 666 eur.

Pēc proporcijas šim sanāktu ap 280 eur mēnesī, kas ir jau gandrīz 10 eur dienā. Tur ne tikai 2 kafijas, bet arī pusdienas un vakariņas sanāk.

nomiks 01.02.2021 16:50

Man dēlam ir šāds: www.euronics.lv/t/120067/it-tehnika/31-5-ieliekts-full-hd-led-va-monitors-optix-mag322cr-msi/optixmag322cr

Izmanto, gan mācībām, gan spēlēm, gan vizuālajai grafikai. Man paziņa arī neieteica ņemt ieliekto, jo līnijas var sakropļotas izskatīties, bet dēls teica, ka netraucē un ir ļoti ērti. Spēlēm šis ir vispār super. Tiesa gan cenas kategorija ir vairāk kā 2x par Tev vēlamo

nomiks 01.02.2021 6:52

Lielisks apskats!!!

nomiks 26.01.2021 21:32

Tàpēc jau ņēmu mazlietotu. Jaunu tādu par 64 kEUR nekad nepirktu. Ņemtu labāk MB V-klasse.

37kEUR ir +/- adekvāti. Tikpat maksāja jauns, bet īsā (standarta) versija Family pakotnē, kur gaismas ir Xenon nevis LED, sānu durvis tikai labajā pusē nevis abās, nav Webasto u.c.sīkumi.

Īsajā variantā gan nesaredzu nekādas proekšrocības pret citiem miniveniem. Nu vismaz bagažnieka aspektā. Salonā vietas ir daudz. Tur strìda nav. Un vadāmība kā vieglajam. Toties pārredzamība ir super. Jo īpaši ar LED gaismām. Par tām noteikti ir vērts piemaksāt.

nomiks 26.01.2021 13:03

Es savu iegādājos 2 gadīgu ar 67 000 km nobraukumu par 36 900 eur.

Komforts, aprīkojums, ietipība, dinamika, izskats u.c. Viss mani apmierina. Braukt ar Multivan ir bauda. Jo īpaši uz Eiropu. Degvielas patēriņš arī ir saprātīgs.

Bet uzticamības koeficients varētu būt augstāks.

Piekrītu msh, ka problēmas sakne ir ES noteiktās izmešu normas, kas spiež ražot maza apjoma, bet forsētus motorus, kas attiecīgi ir daudz niķīgāki.

nomiks 26.01.2021 8:40

Es taču tà arī rakstīju, ka 3 no 5 ☆ ir auto novērtējums nevis servisa novērtējums.

Ja man aptauja būtu jàpilda pēc blīvgumijas maiņas apmeklējuma, es būtu novērtējis servisu ar 1 ☆. Aptaujas parasti ir par pēdējo apneklējumu.

nomiks 26.01.2021 7:00

3 no 5 ir auto nevis servisa novērtējums. Ar servisu viss +/- ir ok.

Šāds vērtējums ir saistīts ar vairàkiem neplānotiem servisa apmeklējumiem, kas, manuprāt, nav ok auto, kura jauna cena ir 64 tūkst. un kura nobraukums vēl nav pat 115 tūkst.km.

Par to esmu jau iepriekš citā diskusijā rakstījis.

1) pie 2,5 gadiem un 70 tūkst.nobraukuma pēc dsudzkārtējiem servisa apmeklējumiem tika konstatēts, ka izplūdes gāzes nonàk dzesēšanas sistēmā. Rezultāts - mainīts EGR vārsts un motora galva. Paldies Moller, ka šo paņēma kā garantijas gadījumu (Multivan, kuru pozicionē kā ğimenes auto, ražotājs vienlaikus klasificē kā biznesa auto, garantija attiecīgi 2 gadi).

2) pie 105 tūkst. nobraukuma (4 gadi) nācās mainīt durvju blīvgumiju (apmēram 100 EUR). Rudenī nevis ziemā. Vienkārši atlīmèjās no virsbūves. Te gan bija vēl stāsts par to, ka servisā nomainīja tām pašàm durvīm tikai citu blīvgumiju, kas bija pilnīgi kārtībā. Bojāto pavirši pielīmēja un teica, ka viss salabots. Nācās pēc nedēļas braukt atkārtoti.

3) pie 115 tūkst. nobraukuma nācās mainīt cieto vielu daļiņu sensoru (ceru, ka pareizi nodefinēju). Attiecīgi vèl 500 EUR.

Tā arī anketā norādīju, ka no visiem auto, kas man bijjuši, Multivan ir visdārgākais ekspluatācijā tieši neplānotu remonta izmaksu dēļ.

Atgādināšu - VW Multivan Long 2.0 TDI (204 ZS), DSG, 2016

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Lasītākie raksti

Jaunie raksti