Ar standartiem ikdienā strādāju arī es (ne ceļu satiksmes jomā). Un tā tas ir, ka standartiem ir ieteicamais nevis obligāts raksturs, ja vien normatīvajos aktos nav noteikts citādi,
Katrs LVS apstiprinātais standarts ir autortiesību objekts, tāpēc to izsniegšana ir tikai par atlīdzību. Kas, protams, ir reāli savādi. Piemēram, 2 standartus es ar kolēģiem esam paši rakstījuši, LVS tos apstirprināja tādā redakcijā, kādā to iesniedzām, bet mums pašiem šie standarti jāpērk par naudu.


















Braukt ar 125 cm2 rolleri ar M kategorijas tiesībām ir tas pats, kas braukt ar mašīnu bez B kategorijas.
Sods ir par transportlīdzekļa vadīšanu bez tiesībām.
Policistam nav jākondtatē ātruma pārsniegšana. To var redzēt uzreiz planšetē, noskanējot numura zīmi, cik cm3 ir "pēc papīriem". Tiesa gan apturēt policija bez iemesla arī nedrīkst. Ja nu vienīgi ir redzams, ka brauc persona, kas jaunāka par 18 gadiem.
Ja dokumentos ir 49 cm3, bet faktiski ir vairāk, tad droši vien vienīgi ātrums var būt sākotnējais kritērijs. Kāds principiālāks policists varētu arī izņemt rolleri un nodot eksperīzei.