Samsung Galaxy S20
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Samsung Galaxy S20
Ideja šķit ļoti labi, bet konkrēti man droši vien nepiemērota. Ar Multivanu trasē ārdīties nebūtu prātīgi, savukārt ar Jazz vai Corsa ārdīties nav iespējams,jo ir mazjaudīgi dzinēji, kas kontrolētas sānslīdes treniņiem tomēr ir būtisks arguments.
Izbraukt neinteresē, bet testa iespaisus labprāt palasīšu
120 eur mēnesī ir tikai līzinga maksājums. Apdrošināšana, riepas, degviela, apkopes, mazgāšana, logu šķidrums + ...
Ne velti gatavoju rakstu par faktiskajām izmaksām, kur 270 eur ikmēneša maksājums pārvērtās par 666 eur.
Pēc proporcijas šim sanāktu ap 280 eur mēnesī, kas ir jau gandrīz 10 eur dienā. Tur ne tikai 2 kafijas, bet arī pusdienas un vakariņas sanāk.
Man dēlam ir šāds: www.euronics.lv/t/120067/it-tehnika/31-5-ieliekts-full-hd-led-va-monitors-optix-mag322cr-msi/optixmag322cr
Izmanto, gan mācībām, gan spēlēm, gan vizuālajai grafikai. Man paziņa arī neieteica ņemt ieliekto, jo līnijas var sakropļotas izskatīties, bet dēls teica, ka netraucē un ir ļoti ērti. Spēlēm šis ir vispār super. Tiesa gan cenas kategorija ir vairāk kā 2x par Tev vēlamo
Lielisks apskats!!!
Tàpēc jau ņēmu mazlietotu. Jaunu tādu par 64 kEUR nekad nepirktu. Ņemtu labāk MB V-klasse.
37kEUR ir +/- adekvāti. Tikpat maksāja jauns, bet īsā (standarta) versija Family pakotnē, kur gaismas ir Xenon nevis LED, sānu durvis tikai labajā pusē nevis abās, nav Webasto u.c.sīkumi.
Īsajā variantā gan nesaredzu nekādas proekšrocības pret citiem miniveniem. Nu vismaz bagažnieka aspektā. Salonā vietas ir daudz. Tur strìda nav. Un vadāmība kā vieglajam. Toties pārredzamība ir super. Jo īpaši ar LED gaismām. Par tām noteikti ir vērts piemaksāt.
Es savu iegādājos 2 gadīgu ar 67 000 km nobraukumu par 36 900 eur.
Komforts, aprīkojums, ietipība, dinamika, izskats u.c. Viss mani apmierina. Braukt ar Multivan ir bauda. Jo īpaši uz Eiropu. Degvielas patēriņš arī ir saprātīgs.
Bet uzticamības koeficients varētu būt augstāks.
Piekrītu msh, ka problēmas sakne ir ES noteiktās izmešu normas, kas spiež ražot maza apjoma, bet forsētus motorus, kas attiecīgi ir daudz niķīgāki.
Es taču tà arī rakstīju, ka 3 no 5 ☆ ir auto novērtējums nevis servisa novērtējums.
Ja man aptauja būtu jàpilda pēc blīvgumijas maiņas apmeklējuma, es būtu novērtējis servisu ar 1 ☆. Aptaujas parasti ir par pēdējo apneklējumu.
3 no 5 ir auto nevis servisa novērtējums. Ar servisu viss +/- ir ok.
Šāds vērtējums ir saistīts ar vairàkiem neplānotiem servisa apmeklējumiem, kas, manuprāt, nav ok auto, kura jauna cena ir 64 tūkst. un kura nobraukums vēl nav pat 115 tūkst.km.
Par to esmu jau iepriekš citā diskusijā rakstījis.
1) pie 2,5 gadiem un 70 tūkst.nobraukuma pēc dsudzkārtējiem servisa apmeklējumiem tika konstatēts, ka izplūdes gāzes nonàk dzesēšanas sistēmā. Rezultāts - mainīts EGR vārsts un motora galva. Paldies Moller, ka šo paņēma kā garantijas gadījumu (Multivan, kuru pozicionē kā ğimenes auto, ražotājs vienlaikus klasificē kā biznesa auto, garantija attiecīgi 2 gadi).
2) pie 105 tūkst. nobraukuma (4 gadi) nācās mainīt durvju blīvgumiju (apmēram 100 EUR). Rudenī nevis ziemā. Vienkārši atlīmèjās no virsbūves. Te gan bija vēl stāsts par to, ka servisā nomainīja tām pašàm durvīm tikai citu blīvgumiju, kas bija pilnīgi kārtībā. Bojāto pavirši pielīmēja un teica, ka viss salabots. Nācās pēc nedēļas braukt atkārtoti.
3) pie 115 tūkst. nobraukuma nācās mainīt cieto vielu daļiņu sensoru (ceru, ka pareizi nodefinēju). Attiecīgi vèl 500 EUR.
Tā arī anketā norādīju, ka no visiem auto, kas man bijjuši, Multivan ir visdārgākais ekspluatācijā tieši neplānotu remonta izmaksu dēļ.
Atgādināšu - VW Multivan Long 2.0 TDI (204 ZS), DSG, 2016
Es gan klientu apmierinātības aptaujā pēc pēdējā Moller apmeklējuma uz jautājumu, vai esmu apmierināts ar savu VW, atbildēju ar 3 no 5 ☆
Čoms kā reiz tirgo: m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/xc70/U3QIHE1lSF8=.html?1610900756
Ne vienmēr. Abus savu CR-V gaidīju apmēam 4 mēnešus no pasūtījuma veikšans brīža. Bet Honda gadījumā ir druksu citādi - 3 iespējamie aprīkojuma līmeņi un viss. VAG gadījumā liek kā puzli kopā. Saliek iekšā tikai to, ko pircējs konkrēti pasūtījis. Tāpēc parasti hāgaida ilgāk. Jo īpaši, ja kāds no aprīkojuma elemenetiem ir reti nepeiciešams vēl kādam citam.
Atceros, ka iepriekšējā darba vietā pirms kādiem 8 gadiem bija nepieciešams VW Caddy. Transporta daļas vadītājam bija vecs uzskats, ka nekas nevar būt labāks par ar roku atveramiem logiem, ja logs daudz jāvirina. Tad nu mašīnu nācās gaidīt apmēram 8 mēnešus, kamēr vēl vismaz 9 tikpat dulli pircēji izteica šādu vēlmi.
Negribu sabaidīt, bet pēc Passat varētu būt klaustrofobija piemesties, iekāpjot Tiguan. Ja Touareg, tad pavisam cita lieta.
Manuprāt šis būs downgrade nevis upgrade. Bet anyway darba auto ir vislabākā marka.
Ja būtu sūds, nekad kā nākamo auto neizvēlētos Hondu. NEKAD.
Vismaz kādreiz Honda īpašniekiem bija ļoti augsta lojalitāte Honda zīmolam. Līdzīgi kā Lexus, Audi, Saab un Volvo.
Es 3 Hondas esmu pircis Bensonā un 2 - Nipponā. Tāpēc zinu, ko runāju
Atceros, ka Bensona laikā Hondām atlaidi varēja dabūt max 3% un nekādas akcijas nekad nebija. Toreiz tika pozicionēts, ka Honda pircējs jau savu izvēli ir izdarījis tāpat un tādēļ atlaide nav veids, kā piesaistīt klientu, Šāds princips nāca no Eiropas lielā dīlera.
Šodien gan var redzēt, ka ik pa laikam "izmet" kādu akciju. Piemēram, uz lielisko Honda C-RV Hybrid.
"Tas jau bija gaidāms. Jau apmēram gadu tur valdīja gandrīz kapa klusums - jaunu auto ekspozīcijas praktiski nebija. Laukumā ārā daži lietotie auto un viss. Viens servisa pieņēmējs, sekretāre un servisā daži mehāniķi. Bez valdes dzīvoja ļoti ilgi, faktiski agonijā.
Vēl jau ir otrs Honda dīleris - Wess, kā arī SAN Motors, kas veic autorizētu servisu. Tā kā tukša vieta nav palikusi.
Varu tikai piekrist, ka šodien Honda dīleris vairs galīgi nav tas pats, kas pirmskrīzes gados. Bensons bija uzstādījis tik augstu kvalitātes latiņu, kādu šodien nepiedāvā neviens. Varbūt vēl Amserv (Toyota/Lexus) kaut ko līdzīgu spēj piedāvāt.
Vēl tagad atceros, ka, braucot garām Bensons Auto salonam (pie Spices), šad tad tur iegriezos, tikai lai padzertu kafiju vai karsto šokolādi kopā ar šokolādes ruma kūciņu, ko ik dienu tikko svaigi ceptu veda no restorāna Vincents.
Reizi gadā klientu lojalitātes pasākumi, personalizēti apsveikumi svētkos, pēcpārdošanas apkalpošanas kultūra...
Par to visu šodien var tikai sapņot.
Mjā...Škoda Octavia.
Garlaicīgi
Pat ar Multivan nav jūtama nekāda nestabilitāte.
Reiz man bija Honda FR-V, kam koncepts 3+3 vietas. Turējās pie ceļa kā pielīmēts. Bet tam zena piekare, liels attālums starp riteņiem.
Bija man reiz arī Citroen Xsara Picasso. Tas gan tāds nestabilāks bija, toties vieta salonā un bagāžas nodalījumā bija fantastiska. Toreiz piedzima 1.bērns. likās, ka uzreiz vajag minivenu. Tagad par to varu tikai pasmieties.
Dažādībai lieku uz Toyota Yaris Hybrid.
Uz šo es atkal pamazām skatos. Man arī bijuši divi gab. - 2008.gadā un 2015.gadā iegādāti jauni.
Un FR-V - 2007.gadā iegādāta jauna.
FR-V pārdevu "perekupam" par kapeikām. Mazs nobraukums, bet izrūsējis bija OMG.
Abi CR-V bija lieliski auto. Uz jauno skatos gan tikai hibrīdu. Šobrīd pat ir akcija - par atuveni 35 kEUR var dabūt bāgātīgākajā komplektācijā un hibrīdu. Konfekte!
msh rakstīja: Kāpēc stādot ātruma rekordus tiek gaidīta ideālā gaisa temperatūra? Gan jau tā paša iemesla dēļ - vēsākā laikā gaiss blīvāks, attiecīgi pie tāda pat spiediena motors jaudīgāks + vēsāks gaiss vairāk dzesē kūleri, attiecīgi vēl lielāks blīvuma pieaugums. Pie viena zemākas gaisa temperatūras turbiķim var pieļaut agrāku aizdedzi un/vai lielāku pūtienu.
Nezinu neko par taviem "momentānajiem" patēriņiem - man braucot piecus gadus ar golfu un mērot patēriņu pēc bākas metodes, vienīgā garo gabalu braucienu patēriņu atšķirība ir no tā, vai mašīnai ir vasaras vai ziemas riepas virsū, pārējais pa lielam pie kājas. Ar gāzi ir vēl interesantāk ; neesmu vēl varējis iebraukt uz kādiem fizikas likumiem balstās tas ka vidējais patēriņš ļoti minimāli sasaucas ar braukšanu - teiksim, braucot no Rīgas uz Liepāju ar spēcīgu pretvēju, aizbraucot galā, uzpildoties un izrēķinot patēriņu, tas sanāca tieši tāds pats kā braucot bezvējā...
Man visiem auto, kam bija (un ir) LPG, vidējais patēriņš būtiski neatšķiras dažādos braukšanas režīmos. LPG gan daudz lielàku nozīmi spēlē fizika (āra temp.) un gāzes sastāvs, kas bieži mēdz atšķirties.
Vislabāk patīk Teams, jo konektējas ar kalendāru, ir funkcionāls un ar pārraides kvalitāti parasti nav problēmu