Te raksta, ka 73 l:
www.automobile-catalog.com/car/2020/2913785/audi_rs6_avant.html
Te raksta, ka 73 l:
www.automobile-catalog.com/car/2020/2913785/audi_rs6_avant.html
Pārkopēšu komentāru, ko rakstīju citā foruma tēmā. Te komentārs vairāk iederas:
Paldies Mārim un veiksmei par iespēju pusotru stundu pavadīt ar Audi RS6.
Iepriekš mana pieredze ar Audi ir bijusi ļoti minimāla, ar RS sērijas Audi šī tikšanās bija pirmā manā mūžā. Tas, kas mani pārsteidza, ka pat pie Dynamic režīma šis auto turpina būt komfortabls limuzīns, jo gaita ir cietāka kā Comfort režīmā, tomēr ne pavisam cieta. Latvijā koplietošanas ceļos visdrīzāk visus 600 ZS un 3,7 sek. 0-100 km/h nemaz nav iespējams pilnvērtīgi izmantot, citādi ļoti ātri var palikt uz ilgu laiku bez autovadītāja apliecības. Tomēr spēku un jaudu var sajust tāpat.
Ir man neliela pieredze nedēļas garumā ar Mercedes Benz AMG C43. Tam ZS ir krietni mazāk, bet kārdinājums uz agresīvu braukšanu ar MB bija lielāks. RS6 vispār neizaicina uz agresiju. It kā brauc mierīgi, bet skat, ātrums jau krietni virs atļautā.
Līkumotos ceļos var labi izbaudīt pareizi projektētas piekares burvību – braukšana gluži kā kartingā. RS6 burtiski kā pielīmēts, nekādas izšūpošanas vai izslīdēšanas.
Pusotrā stundā diemžēl nebija iespējams apskatīt tuvāk aprīkojumu, lai par to pastāstītu sīkāk. Pieņemu, ka konkrētajam RS6, kas maksā 171,5 tūkst. EUR ir praktiski viss labākais, ko Audi šodien spēj piedāvāt.
Melnie griesti vairs nav nekāds jaunums, taču joprojām tā ir superīga lieta, kas dod vizuālu baudījumu, droši vien arī praktiskumu. Ātruma projekcija uz vējstikla arī nav nekas jauns. Pirmajās 30 sekundēs pat likās, ka projekcija mazliet traucē. Pēc tam pieradu un konstatēju, ka faktiski mērinstrumentu panelī (lasīt – displejā) vairs neskatījos. Tas nozīmē, ka ir ērti.
No iepriekš neredzētām “fīčām” man likās interesantās priekšējās Bang & Olufsen audio skandas. Iedarbinot auto, tās iznirst no priekšējā paneļa gluži kā Rolls Royse figūra no motora pārsega.
Otra lieta, ar ko iepriekš nebiju saskāries, ir gaismas režīma maiņa ar touchscreen funkciju nevis pogām vai slēdzi kā ierasts. Iespējams, tas Audi jau sen ieviests, arī lētākiem modeļiem. Bet man tas bija jaunums.
Ļoti patika zamšādas salona apdare. Tāds ir pat ātrumu pārslēgam - džoistikam. Un zamšādas stūre ir daudz patīkamāka kā ar parastu ādu apvilkta stūre.
Šis noteikti ir viens no retajiem t.s. sporta auto, ar kuru var gan braukt pa Biķernieku trasi, gan ar sievu uz operu, gan ar visu ģimeni un suni ceļojumā. Salonā vietas ir atliku likām. Aizmugurē pietiekami vietas trīs pieaugušiem pasažieriem. Vidējam pasažierim gan varētu nepatikt paaugstinātais tunelis grīdā. Bagāžas nodalījums ir ļoti ietilpīgs. Bet tas jau nav nekāds jaunums, kam ir bijusi saskare ar Audi Avant modeļiem.
Kopumā palika ļoti labs iespaids par šo auto, kam ir gan ļoti bagātīgs aprīkojums, salona apdare premium kvalitātē, superjaudīgs dzinējs, izcila piekare un kosmiska cena. Vismaz vidējam statistiskajam latvietim. Bet katrai precei ir savs pircējs. Ticu, ka tas, kurš iegādāsies šo auto, noteikti būs lepns par savu pirkumu un izbaudīs visu, ko tas spēj sagādāt.
Patēriņš mani nesatrauca. Es domāju, ka nevienu šāda auto īpašnieku tas nesatrauc.
Kad braucu ar AMG, bija jālej 98. Pieņemu, ka RS6 ir tāpat.
Kāju vicināju, bagažnieks nevērās. Varbūt ne tur vicināju . Vērās ar elektrisko pogu bagāžnieka vākā, kā arī ar atslēgu -pulti.
Kruīzkontrole bija. Neizmantoju.
Asistents, ja bija,tad nebija aktivizēts. Pieņemu, ka 170 kEUR vērtā auto tas viss ir.
Paldies Mārim un veiksmei par iespēju pusotru stundu pavadīt ar Audi RS6.
Iepriekš mana pieredze ar Audi ir bijusi ļoti minimāla, ar RS sērijas Audi šī tikšanās bija pirmā manā mūžā. Tas, kas mani pārsteidza, ka pat pie Dynamic režīma šis auto turpina būt komfortabls limuzīns, jo gaita ir cietāka kā Comfort režīmā, tomēr ne pavisam cieta. Latvijā koplietošanas ceļos visdrīzāk visus 600 ZS un 3,7 sek. 0-100 km/h nemaz nav iespējams pilnvērtīgi izmantot, citādi ļoti ātri var palikt uz ilgu laiku bez autovadītāja apliecības. Tomēr spēku un jaudu var sajust tāpat.
Ir man neliela pieredze nedēļas garumā ar Mercedes Benz AMG C43. Tam ZS ir krietni mazāk, bet kārdinājums uz agresīvu braukšanu ar MB bija lielāks. RS6 vispār neizaicina uz agresiju. It kā brauc mierīgi, bet skat, ātrums jau krietni virs atļautā.
Līkumotos ceļos var labi izbaudīt pareizi projektētas piekares burvību – braukšana gluži kā kartingā. RS6 burtiski kā pielīmēts, nekādas izšūpošanas vai izslīdēšanas.
Pusotrā stundā diemžēl nebija iespējams apskatīt tuvāk aprīkojumu, lai par to pastāstītu sīkāk. Pieņemu, ka konkrētajam RS6, kas maksā 171,5 tūkst. EUR ir praktiski viss labākais, ko Audi šodien spēj piedāvāt.
Melnie griesti vairs nav nekāds jaunums, taču joprojām tā ir superīga lieta, kas dod vizuālu baudījumu, droši vien arī praktiskumu. Ātruma projekcija uz vējstikla arī nav nekas jauns. Pirmajās 30 sekundēs pat likās, ka projekcija mazliet traucē. Pēc tam pieradu un konstatēju, ka faktiski mērinstrumentu panelī (lasīt – displejā) vairs neskatījos. Tas nozīmē, ka ir ērti.
No iepriekš neredzētām “fīčām” man likās interesantās priekšējās Bang & Olufsen audio skandas. Iedarbinot auto, tās iznirst no priekšējā paneļa gluži kā Rolls Royse figūra no motora pārsega.
Otra lieta, ar ko iepriekš nebiju saskāries, ir gaismas režīma maiņa ar touchscreen funkciju nevis pogām vai slēdzi kā ierasts. Iespējams, tas Audi jau sen ieviests, arī lētākiem modeļiem. Bet man tas bija jaunums.
Ļoti patika zamšādas salona apdare. Tāds ir pat ātrumu pārslēgam - džoistikam. Un zamšādas stūre ir daudz patīkamāka kā ar parastu ādu apvilkta stūre.
Šis noteikti ir viens no retajiem t.s. sporta auto, ar kuru var gan braukt pa Biķernieku trasi, gan ar sievu uz operu, gan ar visu ģimeni un suni ceļojumā. Salonā vietas ir atliku likām. Aizmugurē pietiekami vietas trīs pieaugušiem pasažieriem. Vidējam pasažierim gan varētu nepatikt paaugstinātais tunelis grīdā. Bagāžas nodalījums ir ļoti ietilpīgs. Bet tas jau nav nekāds jaunums, kam ir bijusi saskare ar Audi Avant modeļiem.
Kopumā palika ļoti labs iespaids par šo auto, kam ir gan ļoti bagātīgs aprīkojums, salona apdare premium kvalitātē, superjaudīgs dzinējs, izcila piekare un kosmiska cena. Vismaz vidējam statistiskajam latvietim. Bet katrai precei ir savs pircējs. Ticu, ka tas, kurš iegādāsies šo auto, noteikti būs lepns par savu pirkumu un izbaudīs visu, ko tas spēj sagādāt.
VAGiem var nomest bez psmatojuma. Nomaina nàkamo apkopes intervàlu un done
VAGiem var caur telefonu un speciālu moduli visu izdarīt.
Par citām markām nezinu, gan jau, ka tāpat kā VAG.
Vēl jādeaktivizē servisa paziņojums.
Salona un gaisa filtrus mainu pats, eļļu un filtrus pērku pats. Pri cipāviss, ko sagaidu no servisa - darbs eļļas nomaiņai, bremžu profilakse + vispārējā apskate
Paldies par jauko ziņu! Ar nepacietību gaidu tikšanos ar RS6
Nē, pēc reģstrācijas vairs nav nekas jāsūta. Visas darbības tikai aplikācijā. Tīri teorētiski var savā telefonā uztaisīt visu info ar tēva profilu. Bet tad arī sanāk, ka tēvs ir bijis jau sākotnēji iesaistīts šajā afērā
Nav tik vienkārši. Lai kontu aktivizētu, ir jāsūta arī selfijs. Citybee pusē salīdzina selfija bildi ar personas apliecības vai pases bildi.
Es reğistrējos, kad ārā bija krēsla. Tikai ar 5. vai 6.piegājienu izdevās reğistrēties.
Man Jazzam nesen iedegās paziņojuns, ka jàbrauc uz apkopi. Ir pagàjis gads. Bet gada laikā nobraukti vien 5000 km. Pie šāda nobraukuma 1km izmaksas nudien ir kosmiskas. Noteikti konkurē ar kādu premium kladi
Ja nav ar uzņēmumu saistītā persona (dalībnieks, padomes vai valdes loceklis), tad nav nekādu šķēršļu.
Ja auto grāmatvedības uzskaitē nav noamortizējies un to pārdod zem atlikušās vērtības, tad vairàk UIN jāmaksā, bet citādi nekādu problēmu.
VID var, protams, mēğināt traktēt, ka tas ir darba ņēmēja ienàkums, bet, ja šāds darījums nav regulārs, personīgi es nesaskatu šo kā kvalificējošu pazīmi.
Es savam četrgadīgajan Multivan arī nesen mainīju labo priekšèjo durvju blīvgumiju. Bija augšpusē atdalījusies no virsbūves un sairusi tajā vietā.
Kas tie par tādiem tīņu apzīmējumiem? - "kijaskoda pegivotvāgen dacijazapaebacija", msh arī raksturīgi ērmoti saukt dažādu marku un modeļu auto.
Kāpēc nevar normāli uzrakstīt? Jums pašiem šķiet, ka tas ir nenormāli asprātīgi?
Vislabàkais lietotais auto ir 2.paaudzes golfs. Punkts.
Nevajag pateikties.
Es jau sen ar ģimeni ceļoju tikai ar auto.
6 aviobiļetes - dārgi. Turklāt fizidki neiespējami transportēt koferus 6 personām.
Auto īre - ļoti dārgi. Jo faktiski jāīrē kā minimums VW Transporter veidīgais. Ja grib arī komfortu, tad Multivan vai MB V-klasse.
2009.gada vasarā bijàm ar viengadīgu Honda CR-V Itàlijā. Nācās izmantot Itāijā ADAC pakalpojumu. 2 reizes. Bet màjās tiku ar auto. Honda piedāvàja apmaksāt avio un viesnīcas mums visiem tolaik 5 cilvēkiem. Bet tad problēma būtu dabūt auto atpakaļ uz LV. Pie vainas bija nobeidzies kondicioniera relejs, kā rezultātā no rīta nebija elektrības un nevarēja pat atslēgt durvis. Tikai ar atslēgu. Kas interesanti, kondiška izturēja visu Itàliju un vēl ceļu mājup, uzturot 20 grādus salonā, kaut sistēmā tik ap 300 g šķidruma bija palicis
Motorolers rakstīja: Cik cilvēku tik viedokļu, Es NEKAD nepirktu Rav4 par 40K, bet ir kas pērk.
Runājot par Toyota jaunajiem hybrid, laikam beidzot kko ir izdomājuši, jo man čomam ir Camry hybrid (motors jau laikam tas pats) un tam ir līdzīgi rādītāji. Tas vismaz kaut cik attaisno viņu iegādi, tik to japāņu plastmasu būtu ielikuši kvalitatīvāku, par tehnoloģijām nerunāsim...
Tāpēc ir lieliski, ka ir tik dažāds piedāvājums tirgū un tik atšķirīga patērētāju gaume. Nevaram visi braukt ar Audi.
Katram noteikti ir sava formula, kā aprēķināt price-performance koeficientu, jo katram ir atsķirīgas komforta prasības, kā arī ekspluatācijas vajadzības un apstākļi.
Es gan lejupielādēji. Ja kāds vēlas izsekot, lai seko. Diez vai kādam varētu būt interesanta mana personība
Ticu un ceru, ka aplikācija sasniegs mērķi. Un esmu lepns, ka latviešiem ir izdevies ko tādu tik ātri izstrādāt.
Pirms kāda laiga gan kaut kur lasīju, ka, šķiet, Ķīnā arì jau kas līdzīgs bija izdomāts un ir guvis lielu atsaucību lietotàju vidū.
Tev pašam smiekli nenāk par šo apgalvojumu?
Honda CR-V (2015).
Savukārt manam Multivan ir tik labas tuvās gaismas, ka bez tālajām mierīgi varētu iztikt.
Manuprāt, ļoti laba alga = lieliska alga, jeb tie ir sinonīmi.
Mazliet dīvains salīdzinājums. Nesaprotu, kāpēc pie nosacījuma "lieliska alga", kas ir lielāka kā "ļoti laba alga", nepastāv varbūtība, ka iegādājas premium auto
Bet, ja tiešām kritēriji ir tieši tādi un ne citādi, es arī izvēlētos 2.variantu. Ar viduvējiem auto braucu arī tagad un nejūtu par to nekādu diskomfortu.
Savulaik savam Citroen C3 priekšējos lukturos spuldzes bija jāmaina ik pa 10-12 tūkst. km. Pie tam nomaiņa bija dikti čakarīga, jo nevarēja viegli piekļūt. Parasti iebraucu ātrajā servisā, kur par darbu paņēma 4-5 latus.
Pēc tam spuldes esmu mainījis pavisam retas reizies. Hondai FR-V, šķiet, divas reizes, bet Hondai Jazz (vecajam) - vienu. Hondai CR-V (2008.gada) mainīju abus priekšējos ksenonus pie 90 000 km nobraukuma (maksāja pāris ap 100 EUR). Vairāk gan neesmu mainījis.
Man visi auto jau padsmit gadus tikai BTA tiek apdrošināti.
Izmaksu nav bijis daudz, bet tajās retajās reizēs viss vienmēr operatīvi. Remonts vienmēr pie dīlera (arī pēcgarantijas auto). Ir gan 0% pašrisks, gan maiņas auto.
Cena arī pieņemama. Šobrīd neredzu pamata mainīt