iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
nomiks 12.02.2019 9:36

Sīkāk man neko nepaskaidroja.

Kad nomainīja EGR vārstu, pēc 3 nedēļām apmēram uzpeldēja tā pati problēma, kuras dēļ EGR vāstu mainīja.

Tikai pateica, ka servisā jau stāv viens līdzīgs gadījums un tur ražotājs akceptēja motora galvas nomaiņu garantijas ietvaros.

Prasīju, vai plaisa vai kas cits, atbildēja, ka sīkāk neko nezinot, esot dots uzdevuims mainīt visu (iespējams, negrib detalizētāk stāstīt).

nomiks 12.02.2019 8:29

Turpinu stāstu par savu Multivan. Pēdējās divas nedēļas tas atkal stāvēja servisā.

Šoreiz mainīja motora galvu. Tipa sekas EGR vārsta problēmai. Cerams, ka tā.

Izrādās, ka konkrētā problēma Multivan T6 esot bieža parādība un Moller regulāri veic EGR vārsta un motora galvas maiņu garantijas ietvaros.

Katrā ziņā nākas secināt, ka šodien augstā VW kvalitāte ir stipri pārspīlēts apgalvojums.

Jebkurā gadījumā ceru, ka turpmāk vairs šāda tipa defekts neuzpeldēs un varēšu turpināt lietot savu Multivan nākamos gadus. Jo braukt ar šo auto man patiešām patīk. Arī ikdienā par Rīgu

nomiks 12.02.2019 6:44

Nu, nu...

Es ar no šiem neņemtu nevienu, bet pitktu Honda CR-v. Kaut vai salona un bagažnieka ietilpības dēļ.

nomiks 11.02.2019 22:25

No šiem diviem es ņemtu RAV4, lai gan vizuāli labāk patīk Tiguan.

nomiks 10.02.2019 21:17

Tas pats Golf MK1 vien ir. Ar nelielām izmaiņām, pie tam tikai uz slikto pusi ????

Protams, es tā nedomāju, tik cenšos lasīt msh domas.

nomiks 10.02.2019 14:49

Re, Māris rakstā oar RAV-4 norāda, ka 2,5l hibrīds būs gan priekšpiedziņai, gan pilnpiedziņai. Tā kā Tavs apgalvojums neatbilst patiesībai

nomiks 31.01.2019 15:04

Paldies.

Vāciski lasu, bet nesaprotu

Zinu, ka IG-L uzraksti man ceļā vairākkārt parādījās

nomiks 31.01.2019 13:52

iespējams.

Ko tas IG-L nozīmē?

nomiks 31.01.2019 13:27

Man pēdējos gados pieredze ir tikai ar jauniem vai gandrīz jauniem auto. Visiem tiem dators pats paziņo, kad laiks veikt apkopi.

CR-V apkopi sanāca veikt ik pa 8-9 mēnešiem, apmēram ik pa 15000 km. Dīleris vēl teica, ka tas jau esot diezgan daudz, citiem kompis jau pēc 8 000 km sūta uz servisu.

Jazzam sanāk vēl mazāks intervāls, apmēram, ik pa 5-6 tūkst.km, bet tam ir mazs nobraukums un braukšanas apstākļi pārsvarā ir lokāli pa Olaini īsos attālumos, bet daudzas reizes ik dienu.

Multivanam apkopi taisīju vasarā. Redzēs, kad tagad kompis dzīs

nomiks 31.01.2019 6:38

Bija zīme 100 km/h uz bāņa vairākos posmos.

nomiks 30.01.2019 17:28

Vakar apritēja mēnesis no brīža, kad Austrijā bija fotosesija uz bāņa. Šodien saņēmu arī čeku par 50 eur (kā plānots). Viss vāciski, nevienas bildes.

Atļauto 100 kmh vietā braucu uz 114 kmh.

Neko darīt, pats vainīgs - jāmaksā!

nomiks 29.01.2019 22:44

Jaunām Hondām pēc pāris tūkstošiem (precīzi neatceros) rekomendē veikt pirmo apkopi, bet tā nav obligāta.

Tajā tikai nomaina eļļu un eļļas filtru.

Vecajam (2008) CR-V to veicu, bet jaunajam (2015) un Jazzam (2017) neveicu.

nomiks 29.01.2019 12:46

Ar to skalošanu ir interesanti.

- Honda (Nippon Auto) kādreiz for free skaloja vienmēr, tagad arī prasa par to naudu.

- Amserv (Toyota/Lexus) arī vienmēr skalo for free.

- Amserv Krasta (Opel, Peugeot) pat nepiedāvā skalot. Man tas likās jocīgi. Kad Zafiru biju atstājis nopietnākā remontā uz vairākām dienām, tad saņēmu to atpakaļ tikpat netīru kā atdevu. Ok, klients bija cūka, ka tik netīru mašīnu atveda, bet vai tiešām darba devējam nav svarģa attieksme pret savu darbinieku, pret darba telpu un darba apģērbu tīrību?

- Moller Krasta (VW) visās reizēs manu busu noskaloja, pie tam ļoti kvalitatīvi un arī for free.

nomiks 27.01.2019 15:30

Arī šofera pusē ir ērti atvērt ar pogu 3 sekunžu laikā nevis manuāli ar roku 8 sekundes.

Var jau arī atvērt durvis, bet mēs te runājam par komfortu!

nomiks 27.01.2019 13:12

Ja jābrauc kādā stāvvietā, kur automātā jāpaņem/jāieliek biļete, ja izmanto McDrive un vēl dažādi ja, tad nu gan ir ērti, kad logs ir elejtriski paceļams.

Arī karstā vasarā, kad uzkarsis salons, uzreiz atver visus logus un ātri izvēdina.

nomiks 26.01.2019 15:28

Tā ir, uz Varšavu 7 stundas, atpakaļ - 14. Un ar beigtu auto.

nomiks 22.01.2019 8:36

Tas tiešām ir ātri.

Es līdz Varšavai parasti tieku 9 stundās, bet nu es tik ātri nekad nebraucu.

nomiks 21.01.2019 12:44

Vai Tiguanam ir kādas īpašākas logu slotiņas, ka jāpērk 3 reizes dārgāk nekā citur?

Bet par to priekšējo paneli nudien interesanta nianse. Izskatās, ka reizi gadā jāņem nost panelis un jāsalasa zudušās lietas

nomiks 20.01.2019 19:35

Katram savi tikumi. Bet nevar noliegt to, ka braukšanas komforts un drošība ir daudz augstāka jauniem automobiļiem. Es nerunāju par Krievijā vai Ķīnā ražotajiem.

Tavam golfam kārbas un tilta nomaiņa izmaksā tik maz, jo tu pats to paveici. Vidējais statistiskais vadītājs to nespēj izdarīt. Arī es. Ja to darītu servisā, tad izmaksas būtu kosmiskas.

Tad vēl jāņem vērā laiks, kas patērēts, lai nomainītu to visu. Tajā laikā tev golfs nav pieejams, savukārt savai dzīvesbiedrei neesi pieejams tu.

nomiks 16.01.2019 20:04

GB12 rakstīja: California būtu štelle. Starp citu, ir kāds kādreiz interesējies, vai tādu Multivanu var pārbūvēt par California tipa mašīnu ar guļvietām uz jumta? Vai dajebkuru citu busu (Vivaro, Viano utt.)? Un cik tas plus mīnus varētu izmaksāt?

l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.ikamper.lv%2F&h=AT11tmalUVs9BPLGfUL7dcpCHgOT5k4Af8uVAhjTNtfX9Dp8jf0cL-jQYNeHqu19bGkVZ6J9ETCijhZ2bX-0YUzjrbwmBG3k5OyFuWTpmd4Rxg76ZRFCVNQ72Q

nomiks 16.01.2019 15:25

Es domāju, ka viss ir atkarīgs no vērtības krituma pēc tiem pašiem 2 gadiem. Redz, konkrētajam Multivanam pēc 2 gadiem vērtības kritums bija 20 kEUR, kas ir baigais cipars.

Bet, ja jauns auto maksā 16 kEUR, bet divgadīgs - 12 kEUR, tadvērtības kritums ir tikai 4kEUR, kas divu gadu griezumā nav daudz. Šādā cenas kategorijā es uzskatu, ka labāk ir pirkt jaunu.

Arī savus CR-V, kas maksāja ap 30 kEUR, es pirku jaunus. Jazzu arī pirku jaunu, tāpat Honda FR-V. Savukārt, Opel Zafira jauna maksā nesamērīgus 35 kEUR, taču 3gadīgu to nopirku par 15 600 EUR.

nomiks 16.01.2019 14:21

Bija gan dārgāk par 32 kEUR

nomiks 16.01.2019 6:41

Šo auto nevarētu atļauties iegādāties jaunu. Konkrētā Multivana (jauna) cena bija 57 kEUR. Tas ir pārāk dārgi, jo īpaši, ja ģimenē aug četri bērni.

nomiks 15.01.2019 21:25

1) iepriekšējie lietotāji manam Multivanam bija LOV (BMX federācija), kas noomāja šo auto oplīzē 2 gadus. Apkopes tika veiktas Moller Krasta.

2) es pa lietošanas laiku arī apkopi esmu veicis tikai vienu reizi un to veica Moller Krasta. Turpmākās apkopes visdrīzāk arī tiks veiktas turpat.

3) atšķirībā no lielas daļas forumiešu, nekad neesmu jājis kapeiku attiecībā uz automašīnām.

4) ticu, ka konkrētais defekts bija ražošanas brāķis nevis normāls ekspluatācijas nolietojums. Pretējā gadījumā Moller to nekad nebūtu novērsis kā garantijas defektu.

nomiks 15.01.2019 17:01

lētāk ir iegādāties vai izīrēt telti, liekamu uz jumta. Redzēju tādu auto izstādē Ķīpsalā. Sapakojas vienā jumta bagažniekā un viegli transformējas aprīkotā teltī. Tikpat viegli arī saliekas.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti