iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
nomiks 14.03.2019 11:35

Auto nenoliedzami labs, bet cena par augstu. Šis ir pirms facelift modelis, aprīkojuma līmenis vidējs.

Toties labi aprīkojas ar LPG un patērēs gāzi vidēji 11 litrus uz 100 km

nomiks 14.03.2019 8:51

Manu māju droši vien var uzskatīt par diezgan lielu (280 m2, ieskaitot garāžu), bet tā apzināti tika būvēta liela, lai katram bērnam būtu sava istaba, lai būtu atsevišķa istaba - kabinets, utt.

Brīžos, kad tīram māju, iedomājamies, cik labi bija dzīvot dzīvoklī, bet visādi citādi - vieni vienīgi plusi.

Kad bērni izaugs, visticamāk apsvērsim domu par mājas pārdošanu un mazāka īpašuma iegādi.

Ja es joprojām dzīvotu dzīvoklī, visdrīzāk vairāk par diviem bērniem mūsu ģimenē nebūtu, jo dzīvot 6-7 cilvēkiem 60 m2 ir nehumāni un briesmīgi. Jā, PSRS laikos lielākā daļa tieši šādi arī dzīvoja, bet nu tā nevar būt mēraukla kvalitatīvai dzīvošanai.

nomiks 08.03.2019 12:48

Katram savs.

Kad es cēlu māju, uzreiz zināju, ka no dzīvokļa neņemšu līdzi neko, izņemot idkienas lietas, bet no tehnikas - tikai TV, spēļu konsoles un kafijas aparātu. Visu pārējo gribēju jaunu, ko arī izdarīju.

Būtu stulbi uzcelt jaunu māju, bet iekārtot to ar vecām mēbelēm.

Nekas nav pastāvīgāks kā "pagaidām".

nomiks 07.03.2019 15:50

Man par Jazz, ko pirku jaunu par virs 16 kEUR, oplīzes maksājums ir vienu vakariņu restorānā vērtībā - 81,42 EUR.

Termiņš 60 mēneši, bet iemaksa bija diezgan liela

nomiks 05.03.2019 18:00

Neapskaud. Man tāpat ir 3 hipo kredīti.

nomiks 05.03.2019 16:15

Ja kredīti ir ņemti saprātīgi, stipri nepārspīlējot savus ienākumus, kā arī ja īpašums ir iegādāts par saprātīgu cenu, krīze noteikti atstāj iespaidu uz ikdienas sadzīvi, bet katrā ziņā ne kritiski.

Es tik labi kā 2009.gada krīzē neesmu dzīvojis nekad. Tieši krīzes laikā uzcēlu māju (bez kredīta), kas bez krīzes nekad nebūtu bjis iespējams.

nomiks 28.02.2019 8:07

Es droši vien atkārtošos, bet manā ieskatā vislabāk ir iegādāties tādu auto, kas ir jauns iegādāts Latvijā, kuram ir regulāri veiktas apkopes pie dīlera un kura nobraukums un tehniskais stāvoklis ik gadu ir viegli pārbaudām CSDD uzturētajā reģistrā.

Latvijā cilvēki pārsvarā brauc maz. Man ļoti daudzi paziņas/draugi ar auto nobrauc ne vairāk kā 15 tūkst.km gadā, bieži pat mazāk. Līdz ar to šādu 5-6 gadus vecu (jaunu) auto ar 70 tūkst.km nobraukumu atrast nav nereāli. Jo īpaši mazu auto segmentā.

nomiks 14.02.2019 10:17

Salīdzināt ar modeļa priekšteci pirms 20 vai 30 gadiem nav korekti.

Ir salīdzināmi auto, kas šobrīd ir līdzīgas klases un aprīkojuma.

Faktiski normāli aprīkots Multivan ir vienā cenu kategorijā ar to pašu MercedesBenz V-Klasse.

Lētāki ir Opel/Renault/Nissan brāļi, vai Totota/Peugeot/Citroen māsas.

Tas pats ar Passat. Šajā segmentā alternatīvu ir daudz. Ļoti labi nopakots Passat (kā Kasinsh79 lietošanā esošais, piemēram), maksā tik cik labi aprīkots Avensis un Yaris kopā ņemot.

Ar Golfu līdzīgi. Kamēr Multivan bija remontā, kādu laiku braukāju ar dīlera piešķirtu Golf. Tiešām labi aprīkots utt, bet nu maksāt par golfu 26-28 tūkst.EUR, manuprāt, ir pilnīgs neprāts

nomiks 13.02.2019 17:25

Šodien jauns Volkswagen nu nekādi nav uzskatāms par lētu.

nomiks 12.02.2019 16:58

Laikam lieki piebilst, ka es savam 3 gadīgajam "lūznim" nedomāju ne likvidēt EGR, ne čipot, ne darīt ko tādu, ko ražotājs nav paredzējis.

nomiks 12.02.2019 12:55

Manam kā reiz ir 2.0 TDI, ar visiem sarkanajiem burtiem, 204 ZS

nomiks 12.02.2019 10:56

"Motors met eļļu un tas sajaucas ar tām atgāzem un tai EGR izveidojas tāda balta pasta"

Precīzi. Dzesēšanas šķidruma traukā bija baltas nogulsnes. Izskatījās pēc pastas.

Tomēr eļļu gan motors neēda. Kopš pēdējās eļļas maiņas bija nobraukti mazliet virs 17 tūkst.km, bet eļļas līmenis joprojām bija normas robežās

nomiks 12.02.2019 9:36

Sīkāk man neko nepaskaidroja.

Kad nomainīja EGR vārstu, pēc 3 nedēļām apmēram uzpeldēja tā pati problēma, kuras dēļ EGR vāstu mainīja.

Tikai pateica, ka servisā jau stāv viens līdzīgs gadījums un tur ražotājs akceptēja motora galvas nomaiņu garantijas ietvaros.

Prasīju, vai plaisa vai kas cits, atbildēja, ka sīkāk neko nezinot, esot dots uzdevuims mainīt visu (iespējams, negrib detalizētāk stāstīt).

nomiks 12.02.2019 8:29

Turpinu stāstu par savu Multivan. Pēdējās divas nedēļas tas atkal stāvēja servisā.

Šoreiz mainīja motora galvu. Tipa sekas EGR vārsta problēmai. Cerams, ka tā.

Izrādās, ka konkrētā problēma Multivan T6 esot bieža parādība un Moller regulāri veic EGR vārsta un motora galvas maiņu garantijas ietvaros.

Katrā ziņā nākas secināt, ka šodien augstā VW kvalitāte ir stipri pārspīlēts apgalvojums.

Jebkurā gadījumā ceru, ka turpmāk vairs šāda tipa defekts neuzpeldēs un varēšu turpināt lietot savu Multivan nākamos gadus. Jo braukt ar šo auto man patiešām patīk. Arī ikdienā par Rīgu

nomiks 12.02.2019 6:44

Nu, nu...

Es ar no šiem neņemtu nevienu, bet pitktu Honda CR-v. Kaut vai salona un bagažnieka ietilpības dēļ.

nomiks 11.02.2019 22:25

No šiem diviem es ņemtu RAV4, lai gan vizuāli labāk patīk Tiguan.

nomiks 10.02.2019 21:17

Tas pats Golf MK1 vien ir. Ar nelielām izmaiņām, pie tam tikai uz slikto pusi ????

Protams, es tā nedomāju, tik cenšos lasīt msh domas.

nomiks 10.02.2019 14:49

Re, Māris rakstā oar RAV-4 norāda, ka 2,5l hibrīds būs gan priekšpiedziņai, gan pilnpiedziņai. Tā kā Tavs apgalvojums neatbilst patiesībai

nomiks 31.01.2019 15:04

Paldies.

Vāciski lasu, bet nesaprotu

Zinu, ka IG-L uzraksti man ceļā vairākkārt parādījās

nomiks 31.01.2019 13:52

iespējams.

Ko tas IG-L nozīmē?

nomiks 31.01.2019 13:27

Man pēdējos gados pieredze ir tikai ar jauniem vai gandrīz jauniem auto. Visiem tiem dators pats paziņo, kad laiks veikt apkopi.

CR-V apkopi sanāca veikt ik pa 8-9 mēnešiem, apmēram ik pa 15000 km. Dīleris vēl teica, ka tas jau esot diezgan daudz, citiem kompis jau pēc 8 000 km sūta uz servisu.

Jazzam sanāk vēl mazāks intervāls, apmēram, ik pa 5-6 tūkst.km, bet tam ir mazs nobraukums un braukšanas apstākļi pārsvarā ir lokāli pa Olaini īsos attālumos, bet daudzas reizes ik dienu.

Multivanam apkopi taisīju vasarā. Redzēs, kad tagad kompis dzīs

nomiks 31.01.2019 6:38

Bija zīme 100 km/h uz bāņa vairākos posmos.

nomiks 30.01.2019 17:28

Vakar apritēja mēnesis no brīža, kad Austrijā bija fotosesija uz bāņa. Šodien saņēmu arī čeku par 50 eur (kā plānots). Viss vāciski, nevienas bildes.

Atļauto 100 kmh vietā braucu uz 114 kmh.

Neko darīt, pats vainīgs - jāmaksā!

nomiks 29.01.2019 22:44

Jaunām Hondām pēc pāris tūkstošiem (precīzi neatceros) rekomendē veikt pirmo apkopi, bet tā nav obligāta.

Tajā tikai nomaina eļļu un eļļas filtru.

Vecajam (2008) CR-V to veicu, bet jaunajam (2015) un Jazzam (2017) neveicu.

nomiks 29.01.2019 12:46

Ar to skalošanu ir interesanti.

- Honda (Nippon Auto) kādreiz for free skaloja vienmēr, tagad arī prasa par to naudu.

- Amserv (Toyota/Lexus) arī vienmēr skalo for free.

- Amserv Krasta (Opel, Peugeot) pat nepiedāvā skalot. Man tas likās jocīgi. Kad Zafiru biju atstājis nopietnākā remontā uz vairākām dienām, tad saņēmu to atpakaļ tikpat netīru kā atdevu. Ok, klients bija cūka, ka tik netīru mašīnu atveda, bet vai tiešām darba devējam nav svarģa attieksme pret savu darbinieku, pret darba telpu un darba apģērbu tīrību?

- Moller Krasta (VW) visās reizēs manu busu noskaloja, pie tam ļoti kvalitatīvi un arī for free.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti