Tas tieši korelē ar braukšanas režīmu. Tev parastii garie gabali. Pat Ungārijā biji, ja pareizi atceros.
Mans Jazz pamatā dienā kustās 4 reizes. Katrā pa kādiem 3 km. Ziemā daudz sanāk darbināt tukšgaitā, lai salonā būtu silti, kamēr gaida bērnus.
Tas tieši korelē ar braukšanas režīmu. Tev parastii garie gabali. Pat Ungārijā biji, ja pareizi atceros.
Mans Jazz pamatā dienā kustās 4 reizes. Katrā pa kādiem 3 km. Ziemā daudz sanāk darbināt tukšgaitā, lai salonā būtu silti, kamēr gaida bērnus.
Honda Jazz 2017, 1.3 i-VTEC, ar robota kārbu
Manam Jazz tūliņ, tūliņ būs gads un 9 mēneši. Atškirībā no VWfana Jazz, manējam nobraukums ir krietni mazāks un arī droši vien skarbākos apstākļos. Šobrīd ir nepilni 13 000 km nobraukti. Lielākoties Jazz pārvietojas lokāli pa mazpilsētu ar mazu, bet stabilu ikdienas nobraukumu. Ik pa reizei ar Jazz braucu uz Rīgu, ja nav nepieciešamības pēc lielāka auto un ja Jazz nav nepieciešams braukšanai pa mazpilsētu.
21 mēneša laikā nav noticis nekas tāds, par ko būtu jāžēlojas. Ak jā, vienu reizi riepā bija maza skrūve iespiedusies. To salaboja.
Neskatototies uz pavisam niecīgo nobraukumu, borta kompis jau divas reizes paspēja Jazzu nosūtīt uz apkopi - pirmā apkope veikta pie 4667 km nobraukuma (10 mēnešiem). Tas man izmaksāja 179,08 EUR. Nav maz.
Otrā apkope tika veikta, kad odometrā rādīja 11 306 km nobraukumu (atkal pēc 10 mēnešiem). Tas man izmaksāja 195,84 EUR. Joprojām nav maz.
Nākamā apkope jāveic februārī. Bet tā būs nevis parastā apkope, bet eļļas maiņa robotizētajai kārbai.
Par kārbu.
Robots nodrošina tiešām zemu degvielas patēriņu (ar visu izteikto pilsētas braukšanu vidējais patēriņš pēc bākas metodes nepārsniedz 7 litrus uz 100 km), taču ir ĻOOOOOOTI gauss. Igauņi vai somi droši vien priecājas, jo atbilst viņu mentalitātei, bet man par gausu. S režīmā ir žiperīgāks, bet līdz ar to arī skaļāks.
VWfans žēlojas par skaļumu salonā. Es gan nē. Bet es diezgan skaļi klausos mūziku, tāpēc blakus skaņas nevar īpaši dzirdēt. Jā, audio sistēma Jazzam ir ļoti pat "baudāma". Nav, protams, tik laba kā liepājnieka golfā MK II, bet mana mūziķa auss saka, ka ir ļoti OK.
Pērn vasarā sievasmāte ar Jazz devās uz laukiem Jūrkalnes pusē. KAd atgriezās mājās, apskatījos intereses pēc vidējo patēriņu, ko rāda kompis - 4,6 l/100 km. NETICAMI. Jāpiezīmē, ka Jazz ir izcili piemērots sievasmātes mierīgajam braukšanas stilam. Man ar pēc maniem standartiem mierīgo braukšanu uz šosejas mazāk par 4,9 l/100 sasniegt nekad nav izdevies.
Mans Jazz ir salīdzinoši labu aprīkojumu - ir parkingsensori priekšā, pakaļā, ir automātiskās tuvās/tālās gaismas (biksenoni), ceļa zīmju lasītājs, joslas lasītājs, bet nav klimatkontroles. Ir AC, bet klimats būtu ērtāks. Bet dēļ klimata cenas starpība uzreiz būtu liela, jo sanāk nākamā aprīkojuma paka.
Kopumā esmu ļoti apmierināts ar šo auto, jo tas precīzi atbilst tām funkcijām, kuru dēļ šis auto tika iegādāts.
Visticamāk tas manā mājsaimniecībā kalpos vēl daudzus gadus, bet 100 000 km nobraukumu diez vai sasniegs. Bet ne jau tehniskās izturības problēmu dēļ, bet niecīgā ikdienas nobraukuma dēļ.
Savu Multivan gandrīz vienmēr pildu tikai Nestē ar ProDiesel.
Jazzu - CircleK vai Nestē
Otrais teikums neatbilst patiesībai
kasinsh79 rakstīja: Man personīgi aktuāla tēma, varbūt kāds padalīsies ar SAVU ideju, kā rīkoties gudrāk.
Tātad, pagaidām man ir tikai vecās apbūves zemes gabals Rīgā, Ziepniekkalnā. Tas jāsagatavo būvniecībai - respektīvi, jālikvidē traucējošie koki (ābeles) un krūmi (milzīgi, kādi 20+gadīgi). Kokus es nozāģēšu pats, ar prieku, izmantojot jaudīgu motorzāģi. Tomēr pats rakt neko negribu - ne tos 16 celmus (cits lielāks, cits mazāks - cits tagad, cits no pagātnes, kas redzams ārā no zemes, bet kas traucē komunikāciju trasēm utt.), ne kopā 27 celmus&krūmus Tas viss ir jāaizved prom, jo man to mantojumu noteikti nevajag - pietiks, ka kaimiņam un sev atstāšu koku stumbrus malkai.
Vajag traktoru celmu izrakšanai, vajag (ko?) tā visa transportēšanai prom. Ideāli, ja tas notiek vienlaicīgi, jo ar rokām samest konteinerā nebūs reāli. Vai konteiners? Vai labāk (gudrāk) vienlaicīgi ar traktoru arī pašizgāzējs, kas stāv un gaida uz ielas utt.? Cik m3 vajag vispār? Tāda, lūk mana tēma
Koku ciršanas atļaujas jau esi saņēmis?
Māri,
Varbūt var uztaisīt, ka uz epastu atnāk notifikācija, ka kāds ir atbildējis uz konkrētā lietotāja komentāru?
Paldies. Tiešām pārrakstījos
Ne tikai. Sastrēgumos lieti noderētu tiesības izmantot A joslu. Uzlādi iriespēja veikt gan savā mājas garāžā, gan darbā.
Arī bezmaksas parkings ir laba priekšrocība.
Ja es piedalītos, būtu lielākā interese par:
1) Misubishi Eclipse Cross. Salīdzinātu ar Honda CR-V.
2) Citroen C3 Aircross. Salīdzinātu ar pirmās paaudzes Citroen C3.
3) Nissan Leaf. Jo arvien pastiprinās doma par elektroauto savā garāžā.
Motorolers rakstīja: Nu Lukstiņam ir tāda alga, ka viņš droši vien nezin cik maksā piens un maize veikalā! ????????
2017.gadā kopā 82 tūkst. EUR jeb vidēji 8633 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas. Nu nav nekas ārprātīgs.
nomiks rakstīja: Pasākums vienmēr ir bijis līmenī.
Labprāt piedalītos arī 22. septembrī.
Tomēr plāni mainījušies.
22. septembrī diemžēl nekādi netieku.
Pasākums vienmēr ir bijis līmenī.
Labprāt piedalītos arī 22. septembrī.
Subaru Legacy outback
Domāju, ka stresa situācijā pat dzimtajā valodā var rasties problēmas ar precīzu negadījuma aprakstu un vietas koordinātēm.
Gandrīz par 100% dtoši, ka šoferis iemidzis. Paveicās, ka fūrei nebija liels ātrums, jo var redzēt, ka pirms tam ir ātruma ierobežojums 60 km/h.
Ir jāņem vērā, ka video autors ir latvietis, bet negadījums notika Polijā. Nedomāju, ka latvietis spētu poļu dispečeram adekvāti izstāstīt, kur un kas noticis, cik cilvēki cietuši utt.
Par to, vai steidzās sniegt pirmo palīdzību, video klusē. Bet, spriežot pēc detalizētas informācijas par vadītāja izkļūšanas no auto un tā, ka nokļūšana galamērķī aizkavējās pat 3 h, secināms, ka vienaldzīgs filmētājs nav palicis.
Piekrītu apgalvojumam, ka ar jaudīgāku auto apdzīšanas manevrs ir vieglāk īstenojams un mazāk bīstams. Bet pie nosacījuma, ka vadītājs ir "cilvēks saprātīgais".
Ja divatā jābrauc kāds garāks gabals, izvēlos ar braukt nevis ar Jazz, kuram benzīna patēriņš būtu zem 5 l uz 100 km, bet gan ar Multivan, kuram ProDiesel patēriņš ir ap zem 9 l uz 100 km. Drošāka apdzīšana ir viens no iemesliem.
Braucot pa nu jau vairs ne tika jauno Tīnūžu - Kokneses īsti neesmu saskāries ar bīstamu apdzīšanu un situācijām, kad ir tuvu "purns purnā", taču uz Saulkrastu ceļa gan tas ir izteikti bieži novērojams
Skatīties vai braukt?
Man pa 2+1 ceļu nākas braukt ne pārāk bieži. Bet katru reizi iz divējādas sajūtas.
Kad pats vēlos veikt apdzīšanas manevru, priecājos par šādas piespiedu apstāšanas jolas esamību, jo īpaši, kad priekšā esošais pieklājīgi pavirzās pa labi. Taču nepatīk, ja šādu pašu manevru veic man pretī braucošais
Man Opel Zafira bija baltā krāsā. Balts ir arī mans VW Multivan.
Kukaiņi un piķis ir problēma, taču putekļu neredz tiešām. Un mazgāt arī vieglāk.
Vispār Multivan dēļ tā virsbūves tipa izteikti daudz kukaiņu paliek uz kapota, bampera un radiatora restes. Pirms mazgāšanas uzpūšu kaut kādu odu noņemšanas līdzekli, pēc tam ar kerheri noskaloju. Ir mazāk, bet nu paliek tāpat.
Reklamētais produkts izskatās tīri neko. Pat esmu gatavs pamēģināt.
Vai to var iegādāties arī kaut kur normāli pieejamā vietā, piemēram CircleK?
Kaimiņiem Škoda Fabia ir tumši sarkana ar melnu jumtu. Izskatās tīri tā neko
Transportlīdzekļu reģistrācijas apliecības man biežāk atrodas mājās nekā makā.
Man ir bijis, kad arī reida laikā aptur, bet līdzi nav ne reģistrācijas apliecības, ne vadītāja apliecības. Atveru savā viedtālrunī CSDD aplikāciju un tur viss skaisti parādās.
Nekad neesmu saņēmis šodu par šo.
Pie atļautiem 90 km/h parasti brauci pēc spidometra 108 km/h, kas pēc gps atbilst 103 km/h. Mērierīcēm (radariem) pie šāda ātruma kļūda ir 3 km/h, tāpēc sanāk, ka ir tikai 100 km/h. Par +10km/h bildes nesūta un zizli arī nevicina.
Pie atļautiem 100 km/h attiecīgi braucu 118 km/h. Pilsētā - līdz 65 km/h. Pēc spidometra.
tad drīzāk sanāk divas nedēļas nevis gandrīz trīs.
Manuprāt, nav nemaz tik traki daudz procentos, ja tas ļauj dzīvot labāk jau šodien nevis gaidīt ilgāku laika periodu, kamēr iekrāj nepieciešamo.
Bet nu katram savs.
Ja gandrīz 3 nedēļās tikai 487 €, ieteiktu meklēt labāk atalgotu darbu.
Ir ērti. Ātri pieradu. Ja mašīnā tālrunis novietots statīvā, tad ļoti labi atbloķē, atpazīstot seju.