iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
nomiks 30.01.2018 17:06

Man personīgi pagaidām OCTA cenu kāpums ir jūtams, bet ne tik daudz, lai par to paustu savu sašutumu.

1) Opel Zafira (BM 16.klase: 2016.gada jūnijā OCTA pirku par 40,24 EUR, 2017.gada jūnijā - 61,13 EUR. Starpība 20,89 EUR jeb +52%.

2) Honda CR-V (BM 17.klase): 2016.gada jūlijā OCTA pirku par 34.51 EUR, 2017.gada jūlijā - 46,93 EUR. Starpība 12.42 EUR jeb +36%.

3) Honda Jazz (BM 16.klase): 2017.gada februārī OCTA pirku par 40,10 EUR, 2018.gada janvāra beigās- 76,09 EUR. Starpība 35,99 EUR jeb +90%.

Visas OCTA pie BTA

nomiks 28.01.2018 17:36

Nezinu. Nekad nav bijusi vēlne tur braukt pēc degvielas. Domāju, ka no Shell tur tikai nosaukums, bet degvielas un servisa kvalitāte ir tas pats TREST

nomiks 27.01.2018 23:01

Satekles ielas SHELL ir arī LPG

nomiks 25.01.2018 16:56

Droši vien tāpēc, ka ir izstrādāts kaut kāds kopīgs standarts!

Kāpēc A4 lapa ir tieši tādā izmērā un ne savādāk?

Varbūt autovadītāja apliecību varētu izgatavot reģistrācijas apliecības izmēros (kā padomju laikā). Tad arī varētu vienā maciņā abus dokumentus glabāt

nomiks 24.01.2018 18:45

Tikko kā atgriezos no Vācijas. Nedēļu vizinājos ar nomas auto Hyundai i30. Kad paņēmu nomā, tad nobraukums bija vien 1400 km.

+ ļoti kluss, motoru nedzird vispār. Tikai pēc tahometra var saprast, vai motors darbojas vai nē;

+ nav ne jausmas, kāda līmeņa aprīkojums bija konkrētajam i30, bet aprīkojums bija ļoti labs - piemēram, apsildāmā stūre, adaptīvās bremzes, joslu brīdināšanas funkcija, automātiskās tuvās - tālās gaismas, ceļa zīmju lasītājs, navigācija,

+ viedtālruņu bezvadu uzlādes vieta. Tāda pati kā jaunajai Honda Civic. Uz iphone, manuprāt, nedarbojas, bet ar Samsung viss štokos!

+ vadītāja krēsls ērts, viegli varēju atrast sev ērtu sēdpozīciju. Arī pārējie pasažieri nesūdzējās (sieva blakus, 2 bērni aizmugurē).

No plusiem tas arī laikam viss.

Braukšana tāda viduvēja - varbūt arī ziemas riepu dēļ, bet līkumos nejutos baigi droši. Uz nedaudz slidena ceļa par pāris reizes bija sajūta, ka var arī neierakstīties līkumā, tomēr i30 pats kaut kā spēja savākties. Laikam jāpateicas elektronikai.

Degvielas patēriņu dators rādīja vidēji 7,3 litri uz 100 km. Manuprāt, normāli. Ne daudz, ne maz. Bet jāņem vērā, ka sanāca daudz pa kalnainu reģionu vizināties (Kēnigze, Zalcburga), turklāt ziemā.

- ļoti vārgs motors. Konkrētajam bija 1,4 l motors ar manuālo kārbu. Brīžiem likās, ka kalnā nāksies stumt Tāpat arī, ik reizi, kad gribējās dinamiskāk uzsākt, tas vienmēr ar tādiem grūdieniem (rāvieniem) sanāca. Ja grib līdzeni braukt un pārslēgt ātrumus, tad vai nu jābrauc ļoti mierīgi, vai arī, kārtīgi paceļot apgriezienus, ko ikdienā neesmu pieradis darīt.

Pad tad, kad i30 neitrālajā ripoja ar kādiem 5-7 km/h, tad ar otro ātrumu nebija iespējams uzsākt. Bija jāliek pirmajā ātrumā, tas, savukārt, atkal nozīmēja milzīgu grūdienu. Vai nu atkal kā vecajiem gazikiem - jāpastrādā ar akseleratoru un jāuztaisa pārgāze. Tad viss štokos.

- uz stūres pārāk daudz dažādas pogas izvietotas. Skaļuma regulēšana, brīvroku sistēma, source (pārslēgt radio, cd, usb, utt), kruīzkontrole, paneļa informācijas pārslēgšana. Varbūt arī ikdienā pierod, bet man likās par daudz.

- regulāri iesprūda priekšējo labās puses durvju ārējais rokturis. Kad attaisīja vaļā, tas negāja atpkaļ iekšā. Priekš praktiski jauna auto tas ir pilnīgi nepieņemami!

- dažas reizes atpakaļgaitas ātrumā izdevās ielikt tikai pēc atkārtota mēģinājuma. Ar pirmo reizi kaut kā līdz vidum ielikās. Arī šis priekš praktiski jauna auto ir pilnīgi nepieņemami!

Neesmu pētījis, cik šāds i30 varētu maksāt, bet, manuprāt, kādus 15-17 tūkstošus EUR par tik labi aprīkotu ir vērts maksāt. Bet ne vairāk.

nomiks 21.01.2018 11:43

Līdz šim varēja diviem auto dabūt atlaidi, ja katrs uz sava vārda reģistrēts.

Cerams, ka nekas šajā sakarā nav mainījies.

nomiks 21.01.2018 8:56

1) ierindas pilsoņi pie šādas Volgas nevarēja tikt,

2) padomju laikā daudzbērnu ğimenēm bija iespēja ( ja pienāca rinda) tikt pie mikroautobusa RAF, kur arī bija 7 vietas

nomiks 18.01.2018 8:02

Es tā aptuveni rēķināju, ka dzīvoklī apkure sanāca 2 reizes dārgāka, bet tā kā māja ir 4 reizes lielāka, tad kopumā šobrīd sanāk divreiz dārgāk nekā bija dzīvoklī

nomiks 13.01.2018 15:48

Nejauc mazgāšanos ar skalošanos

nomiks 13.01.2018 14:46

Malkai ir vairāki mīnusi - 1) vajadzīga vieta, kur to novietot, 2) regulāri nepieciešama cilvēka iesaistīšanās, lai papildinātu krāsni, 3) lai sakārtotu malku, jāpatērē daudz brīvā laika, 4) ja savs mežs, tad malka vēl arī jāsacērt.

Nav iespējams aizbraukt slēpot uz 10 dienām, nelūdzot kādam palīdzību apkures uzturēšanā.

Varu tikai brīnīties, cik daudz laika Tu atņem savai ģimenei, krāmējoties ar malku,būvējot ģeneratoru,rokot bunkuru.

Es laiku izmantoju citādi.

nomiks 13.01.2018 13:49

Ir duša un 10 l boilers ir pilnīgi pietiekams, lai 6 cilvēki noskalotos siltā (ne karstā) ūdenī.

10 l boilerī ūdens ļoti ātri uzsilst.

Lielāku nelieku, jo ziemā vajag pēc katras reu

Izes ņemt nost, lai neaizsalst

nomiks 13.01.2018 12:29

Kādu citu viedokli par siltumsūkni Tu ceri sagaidīt no cilvēka, kura bizness ir gāzes apkure?

Kaut kur sen lasīju, ka 7 gados atmaksājas starpība starp gāzes un siltumsūkņa izbūves un apkures izmaksām un pēc tam siltumsūknis palīdz ietaupīt.

Es joprojām palieku pie uzskata, ka ērtākais apkures veids ir tieši dabasgāze.

nomiks 13.01.2018 10:13

Es labprāt būtu gribējis gāzes apkuri, bet tas vai nu ne bija iespējams, vai arī bija iespējams par nesamērīgi lielām izmaksām.

Gāzes apkuri izbūvēt ir lētāk, bet ikmēneša maksājumi ir lielāki par siltumsūkņa apkures izmaksām. Tā vismaz apgalvo.

Gāzes katli nav tik niķīgi kā siltumsūkņi, tāpēc joprojām uzskatu, ka gāze ir labākais risinājums, ja vadās no lietošanas ērtības un izmaksu price/performance.

nomiks 13.01.2018 7:35

Iedomājies?- ne visiem patīk līst aukstā ūdenī. Bērniem jo īpaši

nomiks 12.01.2018 22:27

Elektrības rēķins var būtiski atšķirties atkarībā no ikdienas ieradumiem un uzturētās istabas temperatūras. Man ziemā patīk, ka ir ļoti silts, tāpēc mājā ir +24°C.

2017.gada decembrī 254 EUR, novembrī - 182 EUR, oktobrī - 160 EUR, septembrī - 103 EUR, augustā - 85 EUR, jūlijā - 90 EUR, jūnijā - 97 EUR, maijā - 132 EUR, aprīlī - 201 EUR, martā - 236 EUR, februārī - 257 EUR, janvārī - 289 EUR.

Apkurināmā platība 254 m2, 3 dvieļu žāvētāji uz pastāvīgu ūdens cirkulāciju, visu dienu ieslēgts TV un virtuvē šiverējas sievasmāte. Vannā bērni iet gandrīz ik vakaru. Reizi 2 nedēļās pirtī tiek darbināts 10 l boileris.

Cerams būs pietiekoši izsmeļoši, lai izdarītu kādus secinājumus

nomiks 11.01.2018 14:05

pilnīgi piekrītu.

Man divi vecākie bērni (9 un 12 gadi) grib sēdēt vienmēr tieši 3.krēslu rindā. Pieaugušajam tur tiešām nav ērti, jo kāju atbalsta punkts ir ievērojami augstāks kā salonā. Bet bērniem pilnīgi pietiekami.

Es sākumā arī skatījos uz ko Traficveidīgo, bet izvēlējos tomēr Zafiru tā iemesla dēļ, ka ikdienā tas vairāk pēc vieglā auto izskatās un uz ceļa uzvedās nekā buss.

Ja jābrauc reizi gadā uz Eirotpu, tad lētāk ir busu iznomāt nekā uzturēt visu gadu.

nomiks 10.01.2018 13:22

Man ir 2013.gada Zafira un otrajā rindā kājām vietas ir vairāk kā pietiekami pat augumā ļoti raženam cilvēkam.

Par pirmās un otrās paaudzes Zafirām nemāku teikt - neesmu tādas lietojis

nomiks 10.01.2018 7:03

Izskatās, ka šie būs īstie. Vēl ir Ford Transit Custom.

Par 30kEur var jaunu dabūt.

Katrā ziņā es Mutivan un Voyager arī nenorakstītu pirms laika. Izskatās, ka autors vadās no maldīgiem priekšstatiem. Vairākirm draugiem ir Multivan, diviem - Grand Voyager. Diviem kaimiņiem - Forrd Transit Custom. Visi apmierināti. Tiesa gan visiem tie ir dārgāki par 15000 €

nomiks 10.01.2018 6:58

Ford Flex man 3 nedēļu garumā bija nomas auto Kanādā. 7 vietu izpildījumā bagažnieks ļoti mazs.

nomiks 10.01.2018 6:55

Honda FR-V, Fiat Multipla, Renault Traffic (2 rindas + liels bagažnieks). Noteikti ir vēl

nomiks 09.01.2018 20:29

Citroen C4 Grand Picasso

Citroen C8

Opel Zafira. Te pie 6 pilnām vietām mazs bagažnieks.

Honda FR-V. Bagažniekā rati + vēl viskautkas mierīgi ielien.

VW Multivan, Caravelle

Chrysler Voyager

Sarakstu var turpināt mūžīgi. Volvo XC90, Toyota Land Cruiser, Audi Q7, Škoda Kodiaq...

Svarīgi saprast arī budžetu

nomiks 09.01.2018 20:24

Ja ģimenē 6 cilvēki, priekš kam 7vietīgs auto? Ar 6 vietām nepietiek?

nomiks 30.12.2017 19:17

Visdrošāk ir braukt ar Golf II. Tos nezog.

msh ir veiksminieks!

nomiks 27.12.2017 19:53

2.paaudze. msh gadījumā - VW Golf II

Lasītākie raksti

Jaunie raksti