Sprauslas?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Uzskatu, ka tūrisma nozarei stratēģiski svarīgās vietās ir jābūt ierobežotam pakalpojumu sniedzēju lokam. Lidostā, autoostā, pie Centrālās stacijas, pie viesnīcām.
Tas varbūt nenodrošina zemāku cenu, toties augstāku kvalitāti noteikti. Bieži tieši taksometrs ir tas, kas rada pirmo iespaidu par Rīgu.
Ja vēl kāds atceras pirms nepilna mēneša manu iesūtīto video par baltā taksometra Toyota vadītāju, kurš iebrauca tehniskās apskates bedrē Antenas ielā, tad varu papildus darīt zināmu, ka tieši šīs firmas īpašnieks (viņam pieder lielākā daļa šādas mazas un blēdīgas taksometru formas) ir tā persona, kas panāca šo visnotaļ dīvaino spriedumu.
Viņam reiz piederēja melnie merši, tad baltās toyotas. Visi, kas siro pa un ap Vecrīgu, autoostu u.c.
Vadītāji latviski nerunā un mazāk par 10 EUR gandrīz nekad nav gatavi vest pa no Laimas pulksteņa līdz viesnīcai Latvija.
Olainē. Te Mežaparka estrāde tādos pašos toņos
Mana māja ar nav tālu. Uz Jelgavenes varēsim kārtīgi notestēt!
Mazāks nobraukums oplīzes laikā nedod nekādu atpakaļpirkuma vērtības palielinājumu. Turpretī lielāks nobraukums rada pienākumu maksāt papildus diezgan lielu summu.
Hondas jebkurā gadījumā ir izdevīgāk pašam pārdot, jo tirgus vērtība ir augstāka nekā oplīzinga līgumā norādītā.
Par Renault neesmu tik drošs
Gaumes lieta. Man, piemēram, ļoti patīk.
Biju reiz brīvdienās paņēmis no Nippon testā tieši šo pašu konkrēto, kas bildē, jauno Honda Civic ar 1.5 l benzīna motoru maksimālajā komplektācijā. Tādam jaunam cena 27,5 kEUR.
Teikšu tā, ka šādi aprīkotu auto gribētu savu nākamo auto. Nevar teikt, ka mans CRV būtu slikti aprīkots, bet ir vairākas lietas, kas man tiešām patika, kā praksē darbojas:
1) adaptīvā kruīzkontrole. Nekad tā nebiju ar tādu saskāries, bet tā ir super opcija. Distanci līdz priekšējam auto var regulēt 3 pozīcijās (tālu, vidēji, tuvu) un priekšē'jā auto ātrums tiek monitorēts ļoti precīzi, gan samazinot ātrumu, gan palielinot ātrumu.
Te gan es iedomājos, ka diez vai iedegas bremžu signāli, smazinoties ātrumam, līdz ar to aizmugurē braucošajam diez cik omulīgi nav, redzot, ka strauji samazinās ātrums, bet bremžu ugunis nedeg. Varbūt kļūdos.
2) Brake Hold funkcija. Apstājoties D režīmā, nav jātur nospiests bremžu pedālis. Zinu, ka VW šāda opcija jau sen ir, bet Hondām līdz šim nebiju manījis.
3) bezvadu uzlādes stacija. Ar Samsung Galaxy S8 strādā perfekti. Ar Iphone 6S bija problēmas - nestrādāja
4) automāts strādā klusi, nemanāmi, nodrošina ļoti labu dinamiku (182 ZS);
5) braukšanas joslas saglabāšanas palīgsistēma arī ir laba štelle - tā notur auto joslas vidū un samazina nepieciešamību manuāli veikt korekcijas ar stūri. Tas tiešām reāli strādā. Apzināti izmēģināju.
6) par lietus sensoriem, adaptīvajām gaismām, joslu maiņas brīdinājuma sistēmu, aklās zonas sensoriem neko nerakstu, jo tas viss ir pat manā Jazz, līdz ar to priekš manis nebija nekāds jaunums.
Nobraucu kopā 680 km, no kuriem par pilsētu kādus 15 km, pārējais šoseja un grants ceļš (kādi 50 km).
Borta kompis rādīja vidējo patēriņu 6,7 l/100. Reāli pēc bākas metodes bija 7,0 l/100 km. Protams, tas ne tuvu neatbilst ražotāja solītajam degvielas patēriņan, bet melošu, ja teikšu, ka braucu ekonomiski. Nebūt ne.
- Neliels, bet tomēr mīnuss, ir tas, ka trūkst saules briļļu novietnes (griestos vai priekšējā panelī).
- Biju pārsteigts, ka nav start&stop sistēmas. Man CRV un Jazz tāda ir. Personīgi es šādas sistēmas trūkumu novērtēju ar plus zīmi, jo saviem auto tāpat to vienmēr izslēdzu, kad braucu.
- Lielākais jaunā Honda Civic (hečbeka) trūkums ir troksnis salonā. Ja līdz 100 km/h vēl ir normas robežās, tad, piemēram, pie 130 km/h sarunāties salonā jau kļūst apgrūtinoši un ceļa+vēja skaņas jau kļūst kaitinošas. Pie 150 km/h pat radio uzgriezts uz max īpaši nelsāpē trokšņus.
Runā, ka sedani neesot tik skaļi un tā ir hečbeku īpatnība, bet negibas tam ticēt. Jazz nav tik skaļš, CRV arī ne. Pat Opel Zafira ne tuvu nav tik skaļa, neskatoties, ka fonā var dzirdēt nelielu dīzeļa rūkoņu.
Patstāvīgi un pastāvīgi TA reizi gadā eju kopš 1999.gada (tolaik VAZ-21011). Līdz šim brīdim NE REIZI nav prasīts uzrādīt aptieciņu, ugunsdzēšamo vai avārijas trīsstūri.
Ugunsdzēšanamais man ir tikai Opel Zafirā. Vēl no rūpnīcas. Pat nezinu, vai derīgs.
Aptieciņa un trīsstūris ir visās mašīnās.
1 h ir iebraukšanai. Brauc ārā kaut vai pēc nedēļas
Vienmēr pirms iebraukšanas samaksāju 2 EUR ar Mobilly aplikācijas palīdzību. Ērti un nav dārgi, ja ņem vērā, ka par P nav pēc tam jāmaksā
VW nav 5 gadu garantijas, kā piemēram, KIA.
Ražotāja garantija ir spēkā arī citās valstīs.
Domāju, ka jā. Tik jaskatās, vai 5 gadi ir rūpnīcas vai dīleta garantija. Bieži ražotājs dod 3 gadus, bet dīleris dod pats pagarinato līdz 5 gadiem. Tad gan citā valstī tas var nestrādāt
Domāu, ka ekonomiski izdevīgāk ir turpināt braukt ar esošo auto, par kruu nevien maksā ikmēneša oplīzes maksājumus, bet arī esi veicis pirmo iemaksu.
Nu un, ka dīzelis un maz nobrauksi. Toties viens normāls auto, ar kuru vajadzības gadījumā var braukt arī ceļojumā. Parkoties "pa lielam" nekādas starpības.
Ja gribi izlīst vismaz pa nullēm, tad sarēķini, vai šobrīd esošā tirgus cena irpietiekama, lai segtu atlikušo oplīzes maksājumu ar visu atpakaļpirkuma maksu. Ja vēl izdodas atsists atpakaļ arī pirmo iemaksu, tad vispār ideāli.
Gaumes lieta.
Man tajā patika viss, izņemot lielo troksni salonā
Es savu S8 par 570 eur nopirku. Tas ir krietni lētāk kā Iphone 7
Es C kategoriju mācījos Fortūnā. Par instruktoru Māri tikai pašas labākās atsauksmes . Diemžēl no telefona pazudis viņa numurs.
D1 kategroiju dabūju bonusā, tikai atkārtoti vajadzēja ierasties CSDD nokārtot teoriju atsevišķi uz D katgeoriju.
Nekad nav bijis tā, ka ar savu CR-V nevarētu ieparkoties, ja paredzēta vieta 1 auto. Man pilnībā pietiek vietas ieparkoties, ja vietas garums pārsniedz 0,5 m no automašīnas garuma. Ir bijis, kad vieta pat mazāk, bet tad gan ir baigi jāstumdās. Bet nav neiespējami
Ar Golf II savulaik daudz esmu braucis, jo mūsu ģimenē tas bija viens no auto daudzus gadus. Tajā laikā (1996 - 2004) tas bija diezgan ērts un skaists auto. Bet tas viss bija pirms 20 (DIVDESMIT) gadiem!
Runājot par CR-V, vēl nesen tajā aizmugurē sēdēja 3 bērni katrs savā krēsliņā. Tagad viens bez padirseņa. Visiem vietas pietika. Esam 5 pieauguši tēvaiņi braukuši uz PČ hokejā ātpus LV nekādu problēmu. Tavā Golf tas nebūtu bijis iespējams.
Ņem vērā, ka šodienas kompaktklase pēc izmēriem ir sasniegusi kadreizējās vidējas klases izmērus, bet C klase jau labu laiku atbilst kadreizējās E klases gabarītiem.
Es nesaku, ka katrs mans auto ir šīs kategorijas etalons, bet katrā ziņā Tavs Golf tāds noteikti arī nav. Vismaz šodien. Pirms 30 gadiem bija. Toreiz man bija 7 gadi
Mjā... ir slimības, kuras nav ārstējamas. Q7 = Audi 80. CR-V un Zafira = kompaktklase...
Tu kaut reizi Zafirā esi iekāpis. Nu vismaz tādā, kas no 2013.gada ražota? Atbrauc kādreiz uz iauto boulingu. Iedošu patestēt un tad nokomentēsi tepat vēlreiz!
Varu saderēt, ka tajā pašā iebrauktuvē var iebraukt arī vidējs kravas auto vai kravas buss. Visu nosaka pieredze un meistarība.
Nosauc kaut vienu iemeslu, kāpec ar lielu kuģi pilsetā grūtāk!
Var lūdzu sīkāk pastāstīt, kāpēc ar lielu auto pilsētā grūtāk kā ar mazu? Parkošanās nesagādā problēmas, jo pārsvarā visur (vismaz Rīgā) stāvvietas iekrāsotas un vienada vieta gan lieliem kuģiem, gan mazauto.
No pieredzes, ar lielu auto IR vieglāk!
Balsoju par Samsung! Iphone pašam nekad nav bijis, bet ir viedoklis par to
Lai nerastos klaustrofobiskas sajūtas
Reiz LPG uzpildes laikā apskatīju vienu 2013.gada Sienna. Ļoti patika. Pie 7 komfortablām sēdvietām liels bagažnieks. Īpašnieks teica, ka jau nez kuro Sienna nopircis. Katru reizi arvien jaunāku. Es pirms Zafira iegādes arī kā variantu izskatīju, bet neizvēlējos cenas un ekspluatācijas izdevumu dēļ. Vēl vienu līzi ņemt negribējās