iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
nomiks 07.08.2017 22:11

Ja augums 195 cm, tad Jazz nebūtu pareizā izvēle. Diez vai kompaktklase vispār būtu pareizā izvēle.

nomiks 07.08.2017 16:17

Ja gribēsi labi aprīkotu, tad arī 12 kEUR diez vai iekļausies.

nomiks 04.08.2017 17:33

Es par savējo Jazz ka reiz šodien maksāju ikmēneša maksājumu 81,42 EUR.

Bet nu es ienaksāju krietni bairāk kā klasiskos 10%, tāpat ir oplīze nevis finlīze.

nomiks 03.08.2017 14:22

Statjiks bija un droši vien man vēl ilgi paliks par Statjiku.

Kad Hansabanka mainījās uz Swedbank, arī vēl ilgi tā tika turpināta saukt par Hansabanku. Zinu dažus, kas vēl šodien tā sauc.

nomiks 02.08.2017 7:21

ezis71 rakstīja: Mani viens paziņa sabiedēja kad OCTA palikusi gandrīz uz pusi dārgāka.Tik traki patiesībā arī nav,bija 40 eur tagad 56 eur.

Man CRV pieaugums no 38 uz 48, bet Zafirai no 42 uz 60.

nomiks 02.08.2017 7:19

Manam Jazz joprojām zen 3000 km nobraukums. Tikko bija 2750 km

6.augustā būs 6 meneši

nomiks 01.08.2017 20:58

Msh

Es parasti cenšos pārvietoties plūsmas ātrumā. Uz Jelgavas šosejas tāds tas vidēji arī ir.

Sodus nemaksāju ne LV, ne ārpus. Jo nav iemesla. Jau rakstīju, ka arī CP neinteresē pārkāpēji līdz +20. Ar retiem izņēmumiem.

Nedaudz lielakam ātrumam nav pilnīgi nekāda sakara ar pašu auto. Bez tam mans CRV nu galīgi nevar tikt uzskatīts par premium vai kādu ārkartīgi dārgu auto.

Sāc beidzot pelnīt naudu nevis tik daudz sēdēt tepat forumā! Ka noprotams, tev rokas nav no d...as, tad liec lietā savas prasmes, pelni $ un maksā nodokļus. Tad arī varēsi jaunu Golf līzingā paņemt!

nomiks 01.08.2017 15:19

Tas taču ir skaidrs, ka šī sistēma nedarbojas, ja nav uzkrāsotas līnijas.

Paņem testā pats (ja kāds dos) un mēģini! Pirms tam iesaku apdrošināt arī savu dzīvību!

nomiks 01.08.2017 14:36

Noskaidroju. Bremžu uguņi deg, kad auto pats samazina ātrumu.

nomiks 31.07.2017 19:41

Nu jau 8 mēnešus nav ikrīta maršruts, bet bija 7 gadus.

Viss atkarīgs no satiksmes.

Tā gājeju pāreja ir reti tizlā vietā ierīkota - pašā līkumā un bav pārskatāma ne no gajēju, ne šoferu redzesleņķa. Tur vienmēr piebremzēju jau laicīgi, bet jāuzmanās, lai kāds pakaļā neienesas. Šādi negadījumi tur ir bieža parādība.

Vienmēr, VIENMĒR šķersoju krustojumu no atļautās joslas. Arī Stabu un Valmieras krustojumu. Īsi pirms šī krustojuma 99% gadījumu ir iespējams no kreisās joslas uz labo, nenaz netraucējot citus satiksmes dalībniekus. Par (ne)laimi Latvijā ir ļoti tūļīgi braucēji, vēlu uzsāk kustību, tadejādi radot iespeju citiem iespraukties priekšā. Ja redzu, ja nesanāks, nekad agresīvi nelienu. Ir ari pieklājīgi braucēji, kas palaiž. Tāpat arī pretējā virzienā - braucu pa Valmieras ielu un, ja jāgriežas pa kreisi uz Lāčplēša, laicīgi (aptuveni pretī Laneks) no labās sanāk parkārtoties uz kreiso joslu. Ja redzu, ka nebus iespējas, tad pa kreisi nogriežos nākamajā vai aiznākamajā krustā.

nomiks 31.07.2017 15:44

Skaidrības labad precizēšu, ka LV uz 150 km/h es nepārvietojos.

Izņēmuma kārtā īslaicīgi un vietā, kur to daudzmaz var atļauties ceļa seguma un satiksmes intesitātes dēļ ar konkrētu mērķi apskatīties, uz ko auto ir spējīgs.

LV pilnīgi pietiekami braukt līdz 120 km/h (kur atļauts uz 100).

nomiks 31.07.2017 15:40

Valmieras iela posmā no Kurbada līdz Matīsa ielai ir tiešs paraugs, kā nevajadzētu organizēt satiksmi.

7 gadus tur braucu ik rītu. Es kā zinātājs vienmēr izmantoju to, ka tur brauca daudz nezinātāju. Katrā ziņā tur sanāk reāla staigāšana pa joslām, ja iepriekš nav bijis zināms, kurā vietā kurā virzienā katra josla paredzēta

nomiks 31.07.2017 9:55

Vienības gatves Eko Gāze jau ilgstoši stāv cena 0,500. Man ar atlaižu karti sanāk 0,457.

nomiks 31.07.2017 9:54

Biju brīvdienās paņēmis no Nippon testā jauno Honda Civic ar 1.5 l benzīna motoru maksimālajā komplektācijā. Tādam jaunam cena 27,5 kEUR.

Teikšu tā, ka šādi aprīkotu auto gribētu savu nākamo auto. Nevar teikt, ka mans CRV būtu slikti aprīkots, bet ir vairākas lietas, kas man tiešām patika, kā praksē darbojas:

1) adaptīvā kruīzkontrole. Nekad tā nebiju ar tādu saskāries, bet tā ir super opcija. Distanci līdz priekšējam auto var regulēt 3 pozīcijās (tālu, vidēji, tuvu) un priekšē'jā auto ātrums tiek monitorēts ļoti precīzi, gan samazinot ātrumu, gan palielinot ātrumu.

Te gan es iedomājos, ka diez vai iedegas bremžu signāli, smazinoties ātrumam, līdz ar to aizmugurē braucošajam diez cik omulīgi nav, redzot, ka strauji samazinās ātrums, bet bremžu ugunis nedeg. Varbūt kļūdos.

2) Brake Hold funkcija. Apstājoties D režīmā, nav jātur nospiests bremžu pedālis. Zinu, ka VW šāda opcija jau sen ir, bet Hondām līdz šim nebiju manījis.

3) bezvadu uzlādes stacija. Ar Samsung Galaxy S8 strādā perfekti. Ar Iphone 6S bija problēmas - nestrādāja

4) automāts strādā klusi, nemanāmi, nodrošina ļoti labu dinamiku (182 ZS);

5) braukšanas joslas saglabāšanas palīgsistēma arī ir laba štelle - tā notur auto joslas vidū un samazina nepieciešamību manuāli veikt korekcijas ar stūri. Tas tiešām reāli strādā. Apzināti izmēģināju.

6) par lietus sensoriem, adaptīvajām gaismām, joslu maiņas brīdinājuma sistēmu, aklās zonas sensoriem neko nerakstu, jo tas viss ir pat manā Jazz, līdz ar to priekš manis nebija nekāds jaunums.

Nobraucu kopā 680 km, no kuriem par pilsētu kādus 15 km, pārējais šoseja un grants ceļš (kādi 50 km).

Borta kompis rādīja vidējo patēriņu 6,7 l/100. Reāli pēc bākas metodes bija 7,0 l/100 km. Protams, tas ne tuvu neatbilst ražotāja solītajam degvielas patēriņan, bet melošu, ja teikšu, ka braucu ekonomiski. Nebūt ne.

- Neliels, bet tomēr mīnuss, ir tas, ka trūkst saules briļļu novietnes (griestos vai priekšējā panelī).

- Biju pārsteigts, ka nav start&stop sistēmas. Man CRV un Jazz tāda ir. Personīgi es šādas sistēmas trūkumu novērtēju ar plus zīmi, jo saviem auto tāpat to vienmēr izslēdzu, kad braucu.

- Lielākais jaunā Honda Civic (hečbeka) trūkums ir troksnis salonā. Ja līdz 100 km/h vēl ir normas robežās, tad, piemēram, pie 130 km/h sarunāties salonā jau kļūst apgrūtinoši un ceļa+vēja skaņas jau kļūst kaitinošas. Pie 150 km/h pat radio uzgriezts uz max īpaši nelsāpē trokšņus.

Runā, ka sedani neesot tik skaļi un tā ir hečbeku īpatnība, bet negibas tam ticēt. Jazz nav tik skaļš, CRV arī ne. Pat Opel Zafira ne tuvu nav tik skaļa, neskatoties, ka fonā var dzirdēt nelielu dīzeļa rūkoņu.

Tieši iedomājos, ka Kasinsh79 šāds Civic ļoti labi derētu tālajos braucienos uz Poliju, jo ir ļoti dinamisks, salīdzinoši ekonomisks un komfortabls auto. Bet lielā trokšņa dēļ šāds variants viņam pat nebūtu apskatāms, jo tālos gabalos ilgstoši klausīties būtu pilnīgs mazohisms. Varbūt ir iespējams labāk nopakot durvis, bet nedomāju, ka tas nodrošinās izcilu klusumu salonā.

nomiks 30.07.2017 21:29

Tuvinieku dzīvības ir vislabāk glābt, aizliedzot tiem kāpt iekšā 30 gadus vecā golfā. Mana CRV pie 150 kmph ir augstāks drošības līmenis ka tavā golfā pie 70 kmph.

Redz, atšķirībā no tevis es pa šo šoseju braucu ikdienā. Braucu tā, lai krustojumos vispar nav jāstāv. Manā maršrutā šādi krustojumi ar luksoforiem ir divi.

Ja biežāk paceļotu pa Eiropu, tad zinātu, ka 100 kmph ir atļautais ātrums daudzviet pat tādos posmos, kur LV vairak par 70 neriskē likt.

Šodien ar jauno Civic pa tavu mīļo Liepājas šoseju braucu abos virzienos. Turpceļā līdz Skrundai, atpakaļceļā no Saldus. Jāatzīst, ka pa Ventspils šoseju brauc mazāk disciplinēti. Īpaši atpakaļceļā ap 18.00. Visi smuki viena garā rindā uz 105 kmph pēc spidometra. Bija daži, jas visus riskanti apdzina, bet uzskatu, ka šoreiz tas tiešām bezjēdzīgi, jo garajai rindai sākumu nevarēja redzēt. Asas izjūtas gan tie daži noteikti izbaudīja.

Vienīgi remonta posmos pie luksoforiem veca sērga - katrā vietā 2-3 brauca pie sarkanā garam visai rindai.

CP bija tikai divas vietās - trafarēts Opel Mokka Priedainē (ta, kas pie Kuldīgas) un netrafarēta Škoda Octavia combi Jaunolainē. Waze smuki informēja par abiem posteņiem

nomiks 29.07.2017 7:34

Iepriekšējam CRV rūpnīcā uzstādītie xnenoni nokalpoja 90 tūkst.km, kad viena spuldze sāka nedaudz mirgot. Nomainīju abas. Tolaik Nippon piedāvāja oriģinālās par 110 latiem. Nopirku bixenon.lv (laikam tā saucas), kas atrodas Čaka un Tallinas ielas stūrī, PHILIPS ražojumu par 45 latiem (2 gab.) Līdz pārdošanai nobraucu aptuveni 75 tūkst.km, un xenoni strādāja nevainojami.

nomiks 28.07.2017 20:30

Nu nezinu, nezinu. Es ar savu Zafira (2013) no Varšavas pat bez čurupauzēm vienā plēsienā uz Olaini atbraucu, šķiet, 9 stundās. Vispār nejutu nekādu nogurumu. Ne mugurai, ne pakaļai. Tieši otradi, man Zafira krēsls šķiet ļoti viegli noregulējams ideālajā sēdpozīcijā.

Vai nevar būt tā, ka tu esi pieradis braukt ļoti zemā sēdpozīcijā vai arī ar pārāk slīpu atzveltni? Ja mugura ērti nepieguļ atzveltnei, tad mugura ir saspringta un ātri piekūst.

nomiks 27.07.2017 13:44

msh

Tā eļļa pa lielam izklausās pēc lohotrona tāpat kā tur visādi degvielas magnēti un tamlīdzīgas lietas

Par šo tev piekrītu. Arī man speciālisti teica to pašu, tāpēc vecajam neliku. Jaunam uzlika bez papildus piemaksas, tāpēc piekritu.

Neesmu tehnisks cilvēks kā tu, tāpēc neprotu argumentēt par vārstu regulēšanas nepieciešamības pamatotību. Ja man spečuki saka, ka vajag - es tiem uzticos un daru. Kā jau rakstīju iepriekš, vismaz pēc 60 000 km šāda regulēšana nebija nepieciešama.

Bet vispār offtopic aizgājis. Te ir tēma par lielisko un dinamisko SAAB 9-5.

nomiks 27.07.2017 13:41

Ne gluži. 90grādu leņķis nekādi nesanāk, jo sēdekis ir ar slīpumu uz leju uz aizmuguri.

Mercedes V-klasse gan derētu. Šodien nomērīju. Bet tāds maksā vismaz 60 000 eur un nekādi nav šīs tēmas objekts.

nomiks 26.07.2017 21:30

Vecajam CRV bija 2.0 l motors. Eļļošanas sistēma nebija uzstādīta. Ieteica pēc 60000 km regulēt vārstus. Uzlika uz stenda un secināja, ka nekas daudz nav jāregulē. Nobīde ne lielāka kā ar benzīnu braucot.

Jaunajam CRV tāds pats vecais, labais un jau daudzus gadus uzticamais 2.0 l motors. Uzstādīja arī papildus eļļošanu LPG iekārtai. Pec 60000 km varēšu salīdzināt.

nomiks 25.07.2017 22:49

Ja nemaldos, ar LPG darbināmu vispār nedrīkst turēt slēgtās telpās. Tā nan teica LPG uzstādītāji. Arī uz prāmja ne. Drikst, ha parslēdz uz benzīna padevi.

Brt problēma atrisināta, js LPG uzpildes vieta ur aiz degvielas uzpildes vāja. No ārpuses nemaz nevar pateikt, ka ir LPG.

nomiks 25.07.2017 16:37

Skaidrs ir viens - jauns šādām prasībām atbilstošs auto nesanāk pilnīgi noteikti.

Varbūt kļūdos, bet 90 grādu leņķi vienīgi VW Multivan un tam līdzīgie var nodrošināt.

nomiks 25.07.2017 16:02

Man ar Opel Zafira 2.0 CDTI maršrutā Olaine-Tallina-Olaine izdevās sasniegt 4,8 l/100 km (bet tas pēc datora). Pēc bākas metodes droši vien kādi 5,1 l/100km sanāca.

Bet priekš Tiguan ar benzīna motoru tas tiešām ir ļoti zems patēriņš.

Ar Jazz šajā maršrutā noteikti patēriņš būtu ap 4,5 l/100 km, bet nu Jazz ir mazāks un vieglāks par Tiguan

nomiks 24.07.2017 7:05

Uz Jelgavas šosejas CP patruļas vienmēr ir bijušas lojālas. Pat tad, kad ir zīme 90, līdz 110 (pēc gps) nekad neaiztiek.

nomiks 21.07.2017 12:59

Ar Skandi Auto sasitīts uzņēmums.

Par šo baumas jau pirms kādiem 3-4 mēnesīem dizrdēju. Arī par to, ka būs pie Bentley salona blakus. Autotirgotāju vidū šī ziņa jau sen bija izplatījusies!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti