Tuvinieku dzīvības ir vislabāk glābt, aizliedzot tiem kāpt iekšā 30 gadus vecā golfā. Mana CRV pie 150 kmph ir augstāks drošības līmenis ka tavā golfā pie 70 kmph.
Redz, atšķirībā no tevis es pa šo šoseju braucu ikdienā. Braucu tā, lai krustojumos vispar nav jāstāv. Manā maršrutā šādi krustojumi ar luksoforiem ir divi.
Ja biežāk paceļotu pa Eiropu, tad zinātu, ka 100 kmph ir atļautais ātrums daudzviet pat tādos posmos, kur LV vairak par 70 neriskē likt.
Šodien ar jauno Civic pa tavu mīļo Liepājas šoseju braucu abos virzienos. Turpceļā līdz Skrundai, atpakaļceļā no Saldus. Jāatzīst, ka pa Ventspils šoseju brauc mazāk disciplinēti. Īpaši atpakaļceļā ap 18.00. Visi smuki viena garā rindā uz 105 kmph pēc spidometra. Bija daži, jas visus riskanti apdzina, bet uzskatu, ka šoreiz tas tiešām bezjēdzīgi, jo garajai rindai sākumu nevarēja redzēt. Asas izjūtas gan tie daži noteikti izbaudīja.
Vienīgi remonta posmos pie luksoforiem veca sērga - katrā vietā 2-3 brauca pie sarkanā garam visai rindai.
CP bija tikai divas vietās - trafarēts Opel Mokka Priedainē (ta, kas pie Kuldīgas) un netrafarēta Škoda Octavia combi Jaunolainē. Waze smuki informēja par abiem posteņiem


















Biju brīvdienās paņēmis no Nippon testā jauno Honda Civic ar 1.5 l benzīna motoru maksimālajā komplektācijā. Tādam jaunam cena 27,5 kEUR.
Teikšu tā, ka šādi aprīkotu auto gribētu savu nākamo auto. Nevar teikt, ka mans CRV būtu slikti aprīkots, bet ir vairākas lietas, kas man tiešām patika, kā praksē darbojas:
1) adaptīvā kruīzkontrole. Nekad tā nebiju ar tādu saskāries, bet tā ir super opcija. Distanci līdz priekšējam auto var regulēt 3 pozīcijās (tālu, vidēji, tuvu) un priekšē'jā auto ātrums tiek monitorēts ļoti precīzi, gan samazinot ātrumu, gan palielinot ātrumu.
Te gan es iedomājos, ka diez vai iedegas bremžu signāli, smazinoties ātrumam, līdz ar to aizmugurē braucošajam diez cik omulīgi nav, redzot, ka strauji samazinās ātrums, bet bremžu ugunis nedeg. Varbūt kļūdos.
2) Brake Hold funkcija. Apstājoties D režīmā, nav jātur nospiests bremžu pedālis. Zinu, ka VW šāda opcija jau sen ir, bet Hondām līdz šim nebiju manījis.
3) bezvadu uzlādes stacija. Ar Samsung Galaxy S8 strādā perfekti. Ar Iphone 6S bija problēmas - nestrādāja
4) automāts strādā klusi, nemanāmi, nodrošina ļoti labu dinamiku (182 ZS);
5) braukšanas joslas saglabāšanas palīgsistēma arī ir laba štelle - tā notur auto joslas vidū un samazina nepieciešamību manuāli veikt korekcijas ar stūri. Tas tiešām reāli strādā. Apzināti izmēģināju.
6) par lietus sensoriem, adaptīvajām gaismām, joslu maiņas brīdinājuma sistēmu, aklās zonas sensoriem neko nerakstu, jo tas viss ir pat manā Jazz, līdz ar to priekš manis nebija nekāds jaunums.
Nobraucu kopā 680 km, no kuriem par pilsētu kādus 15 km, pārējais šoseja un grants ceļš (kādi 50 km).
Borta kompis rādīja vidējo patēriņu 6,7 l/100. Reāli pēc bākas metodes bija 7,0 l/100 km. Protams, tas ne tuvu neatbilst ražotāja solītajam degvielas patēriņan, bet melošu, ja teikšu, ka braucu ekonomiski. Nebūt ne.
- Neliels, bet tomēr mīnuss, ir tas, ka trūkst saules briļļu novietnes (griestos vai priekšējā panelī).
- Biju pārsteigts, ka nav start&stop sistēmas. Man CRV un Jazz tāda ir. Personīgi es šādas sistēmas trūkumu novērtēju ar plus zīmi, jo saviem auto tāpat to vienmēr izslēdzu, kad braucu.
- Lielākais jaunā Honda Civic (hečbeka) trūkums ir troksnis salonā. Ja līdz 100 km/h vēl ir normas robežās, tad, piemēram, pie 130 km/h sarunāties salonā jau kļūst apgrūtinoši un ceļa+vēja skaņas jau kļūst kaitinošas. Pie 150 km/h pat radio uzgriezts uz max īpaši nelsāpē trokšņus.
Runā, ka sedani neesot tik skaļi un tā ir hečbeku īpatnība, bet negibas tam ticēt. Jazz nav tik skaļš, CRV arī ne. Pat Opel Zafira ne tuvu nav tik skaļa, neskatoties, ka fonā var dzirdēt nelielu dīzeļa rūkoņu.
Tieši iedomājos, ka Kasinsh79 šāds Civic ļoti labi derētu tālajos braucienos uz Poliju, jo ir ļoti dinamisks, salīdzinoši ekonomisks un komfortabls auto. Bet lielā trokšņa dēļ šāds variants viņam pat nebūtu apskatāms, jo tālos gabalos ilgstoši klausīties būtu pilnīgs mazohisms. Varbūt ir iespējams labāk nopakot durvis, bet nedomāju, ka tas nodrošinās izcilu klusumu salonā.