rudens68
Un lūk arī atbilde, kapēc iekārta nestrādā kā vajag. Varbūt pretaizdzīsanasiekartas tur uzstāda labi, taču to nekādi nevar teikt par LPG iekārtām
rudens68
Un lūk arī atbilde, kapēc iekārta nestrādā kā vajag. Varbūt pretaizdzīsanasiekartas tur uzstāda labi, taču to nekādi nevar teikt par LPG iekārtām
Es arī liku garantijas mašīnai. Nobraukums tik kadi 5000km bija. Maksāja 740 eur. Es gan faktiski uzliku mīksto motora garantijai, jo pēc LPG uzlikšanas ražotāja garantija off.
Līdz pēdējai LPG uzpildei mans CR-V ar gāzi bija nobraucis 29908 km, kopumā patērējot 3275,09 litrus gāzi par kopā 1573.42 EUR.
Naudiskais kopējais ieguvums tobrīd bija 339,44 EUR. Bet tas, ņemot vērā LPG iekārtas uzstādīšanas izmaksas 740 EUR un apkopju + vārstu eļļas iegādes izmaksas 67,44 EUR. Protams, aprēķinā ņemts vērā, ka nedaudz tiek patērēts arī benzīns, tādēļ aprēķinā ir iekļauts koeficients, saskaņā ar kuru salīdzināmais potenciālais degvielas patēriņš ir par 20% mazāks neka LPG patēriņš.
LPG iekārta atmaksājās pie 22 445 km nobraukuma
Man ar LPG bija aprīkots iepriekšējais CR-V (2008) un esošais CR-V (2015) arī. Nekādu problēmu ne vienam, ne otram.
Ja brauc kopā ar kādu, kas nav tavas mājsaimniecības loceklis, ir svarīgi, lai līdzbraucēju humora izjūta, intereses un finansiālais stāvoklis ir līdzīgs.
Tieši šos kritērijus mēs vienmēr ņemam ērā, kad piedāvājam kādam pievienoties ceļojumā. Ja tos ievēro, tad nav nekādu problēmu!
Relax! GB12 rakstīja, ka pašam ik dienu 5 avārijas? No viņa postiem neparprotami skaidrs, ka viņs ir apdrošināšanas brokeris vai kas līdzvērtigs, tāpēc arī ir cieša un bieža saskare ar CSN un atlīdzību izmaksām!
Domāju, ka ar LPG nebūs problēmu ceļā.
9-5 noteikti būs komfortablāks par Mondeo, bet LPG nāksies uzpildīt vismaz 3 reizes biežāk nekā dīzeli.
Es brauktu ar savu auto. Jo savs ir savs
Tātad,
MB V-klasse, 2016.gada decembra izlaidums, riepas un aprīkojums oriģinālais. Ātruma starpība starp spido un faktisko nomērīta ar Waze palīdzību.
Interesanti, ka, izmantojot oriģinālo MB navigāciju, tajā uzrādītais ātrums sakrīt ar spidometrā norādīto (gan ar bultiņu, gan digitālo). Taču, ieslēdzot Waze, parādās pavisam cita aina. Reizi nedēļā ar šo MB braucu pa to pašu maršrutu ar ātrumu, kā aprakstīju iepriekš. FR izvietojums ir labi zināms un mani tas neietekmē, tā kā ar Waze palīdzību esmu aprēķinājis, ar kādu ātrumu pēc spido varu braukt, lai, noņemot spidometra kļūdu un FR kļūdu, nepārsniegtu +10km/h. Jau iepriekš rakstīju, ka gandrīz vienmēr maršrutā ir izvietots pārvietojamais FR un bildes līdz šim neesmu saņēmis (ptu, ptu, ptu).
Es ikdienā pārvietojos maršrutā Olaine - Rīgas centrs. Regulāri uz ceļa satiekamies ar VWfanu, viņš var apliecināt manus braukšanas paradumus
Uz Jelgavas šosejas zem Jūrmalas - Salaspils pārvada ir uzstādīts stacionārais FR. Kādreiz es biju viens no retajiem, kas gar to brauca 105 pēc spidometra, tagad lielākā daļa tur brauc tieši ar šādu ātrumu.
Es ņemu vērā apstākli, ka FR līdz 10 km/h nesūta sodus, jo par šādu pārkāpumu ir paredzēts arī brīdinājums. Tā kā sods netiek personificēts, tad šādu sodu likšana tikai radītu izdevumus. tas pats attiecas arī uz pārvietojamajiem radariem.
Liepājā gan neesmu bijis kādus gadus 7 vismaz
Es vienmēr. FR soda no +11. Tā kā vēl klāt nāk korekcijas kļuda +3, tad reāli +14. Mana ikdienas maršrutā ir 2 FR katrā virzienā. Kur atļauts 90, es VIENMĒR braucu ar 106-108 pēc spidometra, kur atļauts 70 - ar 85.
Manam CR-V bez jebkādām papildus signalizācijām ir 0% pašrisks jebkuram riskam. Keyless go nav. Prēmija 450 eur.
Keyless go nesadārdzinātu polises cenu, bet zādzībai paceltu pašrisku uz 15%.
šŠ labi zinu, jo kā reiz vakar apdrošināju!
Reizi nedēlā braucu uz Inčukalnu. Pārvietojamie radari abās pusēs šajā maršrutā ir gandrīz katru reizi, kad braucu. Stacionārie arī pilns. Papidlus šiem vēl ik pa laikam redzu trafarētas un netrafarētas CP mašīnas. Tāpēc pie atļautajiem 100 km/h braucu ar 119 km/h (pēc spidometra), kas atbilst 111 km/h pēc GPS. Noņemot rada kļūdu 3-4 km/h, sanāk, ka ātrums ir 108 km/h. Par šādu ātrumu bildes nesūta.
MB V - klasse ir prognozējami neprecīzs spidometrs. Gan pie 80 km/h, gan pie 120 km/h kļūda ir precīzi 8 km/h
Man arī pēdējie 3-4 posti vienmēr nodublējas. Un nespiežu es neko atkārtoti. Vienmēr nākas uzreiz otro postu izdzēst.
O, šoreiz gan ar pirmo reizi!
Slotiņas visiem saviem auto pērku vidēji reizi divos gados. Parasti Ape Motors pērku Champion vai Bosch. Kalpo bez problēmām
Manam nopīkstēja, kad imobilaizers atpazina auto (vai otrādi). 6 gadu laikā bateriju nemainīju
Par aizmugurējo beņķi man nekad nav pīkstējis. Tikai priekšējo
Sorry par kļūdām. Rakstu ne no datora
Man šads pīkstiens bija, ja atvertas durvis, uzsāk kustību ar neatlaistu roceni vai netiek lietota kada no drošibas jostām. Iespejams uz blakus krēsla nolikts kāds maisiņš, kas kadā bedrē liek domāt, ka uz kresla kāds sēž. Citu ideju nav, jo bezjēdzīgi nekad nekas nebija pīkstējis
Precīzi. Manai sievasmātei ir tāda pati problēma. Un tāpēc Jazz ir ļoti labs risinājums - ir kompakts, ar augstu sēdpozīciju, bet nav krosovers vai pseidokrosovers.
Darbā vienam autiņam ir CX20.
VR - pareiz GB12 raksta. Tie bija domāti Valsts robežsardzei, bet viņi beigās atteicās, jo secināja, ka būs pārāk uzkrītoši ceļu satiksmē un tad visi pamanīs ikvienu pārkāpumu. Stāsts līdzīgs kā savulaik ar Ministru kabineta (ministriem) mašīnām paredzētajiem numuriem MK (MK-1 bija premjeram, Satiksmes ministrijai, šķiet MK-19, utt.).
Visi, kas ar X numuriem, tagad parādījušies, jo tagad par atsevišķu piemaksu (šķiet ap 30 eur) ir iespējams no savulaik izsniegtajiem īsajiem numuriem pārveidot uz garajiem A tipa numuriem
TouotaFans neder, jo viņam ir Škoda Fabia un Honda Jazz. Tātad - Škondafans
Par drošību nav jābēdā - tāpat kā Audi A6 arī Honda Jazz ir saņēmusi 5 zvaigznes Euro NCAP testā.
Bet vispār nav pareizi salīdzināt divus dažādas klases auto.
Manā Zafirā arī ir daudz vairāk vietas nekā Jazz, lai arī cena 3 gadīgai Zafirai bija līdzīga jauna Jazz cenai.
Patēriņa ziņā arī izmaksas līdzīgas. Bet braukšanas mērķis ar katru auto ir atsķirīgs.
Uz Vāciju es šodien ar Jazz nebrauktu, jo pastāv izvēle, vai braukt ar CR-V vai Zafira.
Bet esmu savulaik ar Citroen C3 vairākkārt uz Vāciju, Ungāriju, Austriju un Čehiju braucis. Nekāda vaina. Ja vēl būtu bijis kondicionieris un kruīzkontrole, vispār pa pirmo būtu!
Jazz tehniskie dati:
bagāžas nodalījuma tilpums (līdz logiem) - 354 l
max (bez aizmugurējā sēdekļa, līdz logam) - 884 l
max bagāžas nodalījuma tilpums (ar nolaistu aizmugures sēdekli) - 1314 l
Vai vari nosaukt vēl kādu šīs klases auto, kam ir līdzvērtīgs risinājums Magic Seats, kāds ir Jazz?
Te vēl mazliet par aizmugurējiem krēsliem:
Visvairāk VWfans varētu ieekonomēt, ja viņam piešķirtu dienesta auto, tai skaitā ar apmaksātu degvielu ceļam uz no darba.
Piekrītu MJanim. Topik gav.n.o., avtor mudak!
VWfana aprēķini ir viņa paša lieta un ir ļoti interesanti lasīt viņa pieredzi. Turpretī atsevišķu expercu viedokli vienkārši nav iespējams lasīt, jo viedokļa tur parasti nav, tikai buļļa kakas.
EURO AUTO ilgu laiku turējās, pateicoties Rīgas Taksometru parkam, kas ilgtsoši pirka tikai Renault (Scenic, Trafic un Master). Tagad RTP ir pamatā uz Ford un MB pārgājuši.