iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
nomiks 07.06.2017 7:04

Saistībā ar sēnēm uz šosejas

nomiks 06.06.2017 17:18

Man apsolītais eksemplārs joprojām ir spēkā?

nomiks 05.06.2017 15:36

Ja laistīsi ar ūdeni, ko ņem no spices, un nelietosi filtru, sprauslas visnotaļ ātri aizsērēs. Visādi citadi redzu rikai plusus. Arī apsvēru domu par sādu sistēmu, bet, tā kā dārza laistīšanai izmantoju spices ūdeni nevis pilsētas, tad domu par sistēmu atmetu. Par šādu problēmu stāstīja čaļi, kas ierīko šādas sistēmas

nomiks 05.06.2017 9:07

Diemžēl Honda FR-V netiek ražotas jau gandrīz 10 gadus. Tas nozīmē, ka to ir iespējams iegādātāties ne jaunāku par 2008.gadu.

nomiks 02.06.2017 9:54

Manam Jazz or RE sērijas numurs

nomiks 31.05.2017 11:40

Es arī šādu iespēju neizmantotu.

nomiks 29.05.2017 13:00

Man ikdienā ir pieredze ar Honda dīleri (Nippon Auto) un Opel dīleri (Amserv Krasta). Kā diena pret nakti. Honda uzvar, protams.

Diemžēl neviens dīleris šodien nenodrošina tādu servisu, kāds reiz bija Hondām Bensons Auto laikos.

nomiks 29.05.2017 11:43

Dienvidu tilta 4.kārta bija nepieiešama jau sen. Jo īpaši tiem, kas dzīvo jaunajā Ziepniekkalnā, Mārupē, Olainē, Jelgavā utt.

Šobrīd savienojuma elements starp Dienvidu tiltu un Jelgavas šoseju ir Baloži (Medemciems) , kur satiksmes intensitāte ir nepiļaujami liela priekš tik maza ceļa. Tādēļ tur ir salikti guļošie policisti (5 gab.) un āruma ierobežojums 30 km/h.

nomiks 26.05.2017 14:01

No praktiskā viedokļa man keyless arī labāk patiktu, bet es neesmu gatavs tikai par šo funkciju ik gadu par KASKO piemaksāt kādus 20%.

Ja es veļētos tādu aprīkojumu, kurš iespējams vienīgi komplektā ar keyless, tad, protams, izvēlētos šo!

nomiks 24.05.2017 14:30

Precizēšu ar faktu, ka Tu esi rīdzinieks!

nomiks 24.05.2017 11:44

Es vienmēr piedalos vēlēšanās un balsoju par, manuprāt, prātīgāko kandidātu. Skaidrs, ka kreisi orientētas partijas no manis NEKAD nedabūs balsi, bet starp pārējām tomēr cenšos atrast kādu, par ko balsot.

Piekrītu, ka balsot par mazu uz neperspektīvu partiju ir muļķīgi, jo tā balss proporcionāli aizies pie tiem, kas tiek iebalsoti.

Vienā ziņā krieviem ir labāk - viņiem ir viena partija SC, savukārt latviešiem savas balsis jāsadala starp daudzām lielākām un sīkākām partijām.

Vajadzētu kā ASV - vai nu republikāņi, vai demokrāti un miers!

Bet vispār es uzskatu, ka pašvaldību vēlēšanās bija jātaisa viens liels saraksts ar visiem, kas pretendē, un katrs vēlētājs atzīmē sarakstā attiecīgos deputātus, kurus vēlas redzēt domē.

nomiks 24.05.2017 10:09

IMHO diezgan precīzs apraksts!

nomiks 24.05.2017 8:45

Olainē ar ceļiem viss ir kārtībā. Tas nozīmē, ka būtu tikai labi, ja nekas nemainītos

nomiks 23.05.2017 14:56

Ups, pēdējais Jazz, loģiski, ka 2017.gada

nomiks 23.05.2017 14:36

1) Citroen C3 (2004'). Viengadīgan (tas bija 2005.gadā) auto Polijā iedegās Check Engine un ieslēdzās apgriezienu ierobežotājs uz, šķiet, 1500 apgriezieniem stundā. Pēc daudzkārtējas izslēgšanas/ieslēgšanas vienu brīdi lampiņa pazuda. Veiksmīgi tiku līdz mājām. Braucu pie dīlera (tolaik Auto Statuss Maskavas ielā), žie kļūdu nekonstatēja. Pēc nedēļas iedegās atkal. šoreiz LV. Kamēr tiku līdz servisam, lampiņa atkal izdzisa. Ar nedegošu lampiņu dīleris neņēma pretī, līdz beidzot izdevās noķert to brīdi, kad dega lampiņa un tiku līdz servisam. Garantijas ietvaros nomainīja gaisa masas mērītāju un līdz pat šodienai ar šo vairs nekādu problēmu nav bijis.

Otra lieta, kas bija raksturīga C3 - regulāri uzkarsa brezes un sāka briesmīgi sīkt. Risinājums - ik pa 10 000 km bija jāveic bremžu sistēmas profilakse - jātīra suporti. Vēlāk uzliekot neoriģinālos bremžu diskus un uzlikas problēma pazuda un nav parādījusies.

2) Honda FR-V - 10 gadu laikā šis auto ne reizi nav bijis garantijas remontā.

3) Honda CR-V (2008'). Hondai bija nepilni 3 gadi un nobraukums pie 60 000 km, kad Itālijā no rīta nevarēju iedarbināt un pat atslēgt ar pulti. Bija pilnībā izlādējies akumulators. Izsaucu bezmaksas palīdzību (Honda Europa Care Serviss programmas ietvaros) un auto tika ar būstera plalīdzību iedarbināts. Nodomāju, ka varbūt esmu lampiņu atstājis salonā ieslēgtu. Pēc 2 dienām turpat Itālija atkal no rīta tā pati problēma. Kaimiņu auto bija vadi, ar tiem piestartēju. Paralēli sazinājos ar Nippon Auto un izstāstīju, ka atkal atkārojās. Vakarā pie veikala sāka stipri kūpēt no kapota un tāda dīvaina skaņa. Likās, ka noklapēja motors. Attaisīju kapotu, a tur viss smuki. Pēc 5 minūtēm iedarbināju atkal un viss bija kārtībā. No rīta atkal pazuda elektrība. Man tas vairs nelikās smieklīgi. Jau sakārtoju visu, ka manu auto savāc uz servisu, vietā iedod maiņas auto un atpakaļ visiem 5 apmaksā avio uz mājām. Bet tad paliek problēma, kā auto dabūt atpakaļ uz LV, bet par to nebija jādomā. Atkal atbrauca itāļu LAMB. iedarbināja un meistaram uzreiz bija skaidrs, kas ir pie vainas - izrādās, manam CR-V esot problēma ar gaismām, jo tās visu laiku degot, kad iedarbināts auto, un tās nav iespējams izslēgt. Mans arguments, ka Ziemeļeiropā tā ir visiem auto, viņu nemaz nepārliecināja Beigās veiksmīgi tiku mājās un uzreiz devos uz servisu. Izrādās, ka uz īso bija aizgājis kondiciniera relejs un tie dūmi, kas nāca no motora telpas, bija kondicioniera šķidrums. Kas sistēmā bija palicis vairs tikai nepilni 200 g. Kas interesanti, klimatkontrole bija uz 20 grādiem uzlikta un tā nevainojami strādāja arī bez kondiškas šķidruma. Tik drusku skaļāk rūca kondiška.

Pa garantiju visu sataisījaun turpmāk šāda problēma vairs neparādījās.

Pa garantiju manam CR-V nomainīja arī durvju gumijas abām aizmugurējām durvīm. Tās bija izdilušas, manuprāt, no bērnu krēsliņa pastāvīgas ievietošanas un izņemšanas, kas berzās gar gumijām. Nippon paši problēmu atklāja un paši piedāvāja nomainīt. No manas puses sūdzību par šo nebija.

Vienas apkopes laikā man tika darīts zināms, ka uz CR-V bagažnieka pie numura apgaismojuma esot pamanāma rūsas pazīmes. Domāju, ka tā bija ražotāja vēlāk konstatēta problēma visiem šīs sērijas auto. Tika nomainīts bagažnieka vāks pret jaunu!

Īsi pirms garantijas termiņa beigām parādījās nepatīkama grabēšana pie aizmugurējā labā riteņa. Izrādījās, ka bija vainīgs ksenona lukturu augstuma indikators (mērītājs? Pat nezinu, kā to pareizi sauc). Nomainīja pa garantiju.

Pirms garantijas termiņa beigām SAN Motors (otrs autorizētais Honda serviss) man piedāvāja atbraukt uz pirmsgarantijas beigu pārbaudi. Vēl garantijas ietvaros gandrīz pusi piekares pārlasīja.

Šķiet bija viens kaut kāds rūpnīcas atsaukums, bet to sataisīja parastās apkopes ietvaros.

Honda Jazz - 12 gadu laikā šis auto ne reizi nav bijis garantijas remontā. Viens rūnīcas atsaukums bija, kas tika parastās apkopes ietvaros salabots. Jazzam tad jau bija kādi 8 vai 9 gadi!

Honda CR-V (2015). Sāka gļukot automātiskās gaismas (ato bija nepilns pusgads). Garantijas ietvaros tika kaut kas pārprogrammēts un tagad viss OK. Ceru, ka tas būs vienīgais garantijas apmeklējums.

Honda Jazz (20017). Auto pārāk jauns, lai apmeklētu grantijas remontus un ceru, ka tas arī nekad nebūs nepieciešams.

nomiks 19.05.2017 11:07

Man ar visiem auto ir bijis tā, ka tiklīdz sāku domāt par pārdošanu (Tavā gadījumā - atdošanu atpakaļ), tā sāk lūzt.

Tā man bija ar Citroen Picasso, kuram 2 dienas pirms pārdošanas salūza kondiška. FR-V, savukārt, nedēļu pirms atdošanas sievastēvam ieskrēja stirna kriesajā spārnā, Jazzam,kurš nekad dzīvē nebija lūzis un kuru nesen pārdevu, pēķšni noklājās starteris (nācās ielikt 100 EUR).

Tā kā lūdzies, lai Tavs VW Passat ātrāk tiek saražots

nomiks 17.05.2017 14:09

Vairāk laikam tāpēc, ka Audi ir ļoti laba skaņas izolācija

nomiks 17.05.2017 12:01

Tātad:

1) CR-V ir diezgan kluss un tas ir klusāks gan par Jazz, gan arī par Jazz.

2) Zafira kā jau dīzelis ir skaļāka par Jazz, jo Zafirai dzird motora darbību. Ceļa trokšņus Zafira slāpē daudz labāk kā Jazz, bet kopumā Zafira ir skaļāka.

Man skaļums nekad nav bijis izvēles kritērijs, jo vienmēr mašīnā klausos radio vai kādu ierakstu. Klusums mani biedē

Kolēģim radio traucē pie stūres, tāpēc viņš vienmēr brauc klusumā. Acīmredzot tāpēc viņš par savu iedālo auto uzskata Audi.

nomiks 16.05.2017 19:52

Reiz aizbraucu ar Jazz vēlā vakara stundā uz Rīgu. Turpceļā braucu nesteidzīgi, pa šoseju 95, pilsētā 55, bez straujiem paātrinājumiem. Patēriņš bija 4,1 litrs (borta dators). Atpakaļ braucu normāli. Vidējais patēriņš uzkāpa līdz 5,5 litriem

nomiks 16.05.2017 13:38

Manam Jazz vēl nav pat 2 000 km nobraukti. Robotkārba ir diezgan gausa, lielāku dinamiku var dabūt vienīgi ar S režīmu. Bet ikdienas vajadzībām braukāšanai lokāli pa mazpilsētu ir ļoti OK. Degvielas patēriņš patīkami pārsteidz. Pie visa tā, ka braukā tikai pa pilsētu, patēriņš nepārsniedz 6,5 litrus uz 100 km.

Par skaļumu nemāku teikt, jo ļoti maz pats ar šo auto braucu. Jebkurā gadījumā Jazz ir skaļāks par CR-V, bet klusāks par Zafira (dīzelis).

Reiz arī ar savu Jazz uz Jelgavenes "izspiedu" 150 km/h. Droši vien ietu vēl mazliet vairāk. Bija žēl auto. Vadāmība bija lieliska. Par skaņu nebēdāju, jo ieslēdzu skaļāk radio

nomiks 12.05.2017 10:31

Artilērijas ielas čaļi cieši sadarbojas ar tiem, kas Cēsīs.

Atrādi Artilērijas ielā, tālāk viņi paši visu atrisinās.

Par Katlakalna ielu neko iepriekš nebiju dzirdējis

nomiks 11.05.2017 11:35

Nodzēs kļūdu un atod perekupam. Ar sirdsapziņmas pārmetumiem būs jādzīvo viņam. Bet viņi jau imūni pret šo!

Ja remonts 3000, tad cik maksā jauns?

Cēsīs ir izcili robotu meistari. Kolēģim bija līdzīga šaize ar pasvaigu A6ar nobraukumu zem 100 000 km. Moller prasīja 4500, bet Cēsīs čāļi par 2500 restaurēja

nomiks 11.05.2017 11:32

Te viens labs video par Duster. Krievijā tas gan eksistē ar Renault zīmolu.

youtu.be/eiIZ4r7gnLQ

Nevaru nepiekrist. Reiz sievasmātei, vēlāk arī manam sencim bija Logan. Tehniski uzticams, bet nu komforta ziņā VAZ-2101.

nomiks 08.05.2017 16:51

Taisnība. Bet braukšanas sajūtas un komforts ir nesalīdzināms.

Cilvēki ir dažādi, prasības pret dzīvi un auto ir atškirīgas.

Pie šodienas rocības es Dacia nepirktu, pat, ja tai vērtības krituma nebūtu vispār!

nomiks 26.04.2017 15:07

Tīri informācijai. Amserv jau daudzus gadus saņem Ichiban balvu, ko Toyota Europa ik gadu pasniedz labākajam dīlerim. Balvas piešķiršanas svarīgākais kritērijs ir klientu apmierinātība.

Wess šogad vispār uzmeta lūpu un pameta balvas pasniegšanas ceremoniju, jo cerēto balvu nesaņēma.

Šajā ziņā Amserv ir ļoti precīzs sauklis - Redzi Toyota, domā Amserv!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti