kolumbs rakstīja:
nomiks rakstīja: Papildinot iepriekšējo...
Piemēram, aizvakar EKO gāzes automātiskājā gāzes uzpildes stacijā uzpildīju gāzi 24,59 l par Ls 9,20 (0,374 Ls/l) un no iepriekšējās uzpildes reizes biju veicis 226,1 km. Ar benzīnu šo pašu ceļa posmu būtu nobraucis ar 21,53 litru jeb naudas izteiksmē Ls 19,96 (0,927 Ls/l Valmieras ielas Statoil ar atlaidi). Ietaupījums sanāk Ls 10,76 jeb pat vairāk kā 50%
50 % gluži nesanāks, jo jārēķina, arī ka benzīns patērējas+ iekārtas apkopes.
Es taču jau ņēmu vērā, ka tērē arī benzīnu, tāpēc rēķinu, ka patēriņš ir 9,5 l nevis 10 l uz 100 km, kas atbilst 0,5 l uz 100 km. Nu apkope 32 latu apmērā uz 20 000 km nekādu būtisku iespaidu uz aprēķinu neatstāj - tie ir 16 santīmi uz 100 km jeb aptuveni 0,18 l benzīna uz 100 km



















DekstersFF rakstīja: Ko nozīmē 'ieekonomēt' ?? Nekas tur ieekonomēts netiek. Tiek braukts vienkārši vairāk, kā topika autors arī pateica-lai nav jādomā.
Tā kā viss šis 'ieekonomēts' ir buļļa sūds.
Kā te pareizi Pimais norādīja- VWfans arī 'ieekonomēja', pērkot dīzeli. Nu viņš RAUD par kvēpu filtriem, blīvju maiņām utt. Visa 'ieekonomēšana' ir pakaļā.
Iekš PSRS ar bija skaļš sauklis 'Ekonomijai jābūt ekonomiskai'
Arī pēc gāzes iekārtas uzstādīšanas braucu tikpat, cik agrāk. Nobraukums vidēji 25 000 gadā bija arī agrāk, ko apliecina nepilnu 5 gadu laikā veiktais nobraukums gandrīz 118 000 km. Runājot par excel tabulām, varu pateikt, ka tas aizpildīšana man pēc katriem izdevumiem prasa ne vairāk par pusminūti, un pa šo laiku nevaru palikt ne bagātāks, ne nabagāka.