iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8
nomiks 21.12.2022 9:52

Līdz 2023. gada augustam ir vēl pa lēto - 8,3 centi par 1 kW/h. Vasarā sanāk 2 EUR/100 km, ziemā - 4 EUR/100 km.

Ja lādējas publiskajās maksas uzlādes vietās, tad, protams, izmaksa tuvojas iekšdzedzes auto izmaksām

nomiks 21.12.2022 8:44

Papildinot rakstīto, bezmaksas RS stāvvietas Rīgā, tostarp Vecrīgā, ir tiešām liels pluss. Sievai birojs ir centrā, var noparkoties pretī birojam un pilnīgi par velti. Tāpat, kad pilsētā ir kādi svētki vai nedēļas nogalēs, kad stāvvietu atrast centrā ir gandrīz nereāli, tad vienmēr glābj Vecrīga

Tāoat ar elektroauto centrs ir ātrāk izbraucams. Kad plānoju maršrutu, pēc iespējas cenšos izmantot sabiedriskā transporta joslas. Laika ieguvums ir diezgan nozīmīgs.

nomiks 20.12.2022 22:57

Ziemā viss tas pats, bet ar vienu būtisku izmaiņu - patēriņš. Ja vasarā ap 15 kWh/100km, tad ziemā 24 -25 kWh/100 km. Pat vairāk dažreiz. Range ir apmēram 160 km jeb apmēram 2x mazāks. Tā kā man ir mājā piejama uzlāde, tad to kā lielu mīnusu nevērtēju.

Šobrīd nobraukti 7100 km, "degvielas" izmaksas ir nepilni 75 EUR. Labprāt izmantoju pieejamās bezmaksas uzlādes vietas.

nomiks 12.12.2022 11:36

Paturpinot tēmu, pirms divām nedēļām jau atkal Nordeka buss pie Olaines dzelzceļa pārbrauktuves ieplēsa aizmugurē auto, kas stāvēja (aizliegtais signāls bija pārstājis degt, bet kustību paspēja uzsākt tikai priekšējie auto). Attiecīgi vagoniņā tika sastumti četri priekšā stāvošie auto. Divi (viens, šķiet, Volvo, otrs - mana tēta RAV-4) ir neatjaunojami, divas Škodas tika cauri ar salīdiznoši viegliem bojājumiem.

nomiks 05.12.2022 10:04

Vispārīgi:

CR-V = cirvis

MB G klase = geļiks

Audi 80 B3 un B4 = burbulis

ŽIgulis = žiceris

Hyundai = hujdaj

Lada Kaļina = Lada Fekaļina

Savējos auto esam dēvējuši šādi:

Toyota Corolla - Duksīitis (jo numura burti bija DU)

Citroen C3 - ezītis (vizuāla līdzība)

CR-V - cirvis vai bobiks

Multivan - muļtjiks

Pārējiem auto nekādas īpašas iesaukas nav bijušas

nomiks 11.11.2022 12:10

Nortel ir taisnība. Droši vien ne visi, bet daļa ražotāju par šo "uzlīmīti" prasa papildu samaksu.

nomiks 11.11.2022 9:21

BTW, ne vienmēr var viegli atpazīt plug-in auto, jo tiem nav speiciālu numura zīmju. Pie IKEA regulāri lādējas VW un Škodas, kas izskatās kā parasti iekšdzedzes dzinēju auto, taču tiem ir arī elektro uzlāde. Precīzi nezinu, bet, cik sapratu, nobraukt var ap 60 km ar elektrību vien. Rīgai faktiski ir pietiekami. Vienīgā bēda, ka šie auto ļooooooti lēni lādējas

nomiks 10.11.2022 12:11

Izvēloties Multivan, ir jārēķinās ar lielāku degvielas patēriņu (vismaz līdz 6.1 paaudzei) un lielākiem apkopes/uzturēšanas izdevumiem (jo skaitās komerctransports).

Manam Multivan (2.0 TDI (vis trīs sarkanie burti un lielākā jauda)) degvielas patēriņš ārpus pilsētas ir ļoti pat OK. Ja brauc uz Pērnavu (spiests ievērot ātrumu), tad vidējais patēriņš 6,5 l/100 km. Ja tikai pa pilsētu, tad ar 11-12 litriem jārēķinās.

Braucot uz Eiropu, visās reizēs vidējais patēriņš pēc bākas metodas bija praktiski vienāds - 9,1 l/100 km, bet tur gan kalni, gan bānis.

Gan jau, ka T7 ir ekonomiskāks

nomiks 10.11.2022 10:37

Vai esi braucis ar klaisku Multivan? Nezinu, kā ir iepriekšējām paaudzēm, bet T6 vadās kā vieglais auto pilnīgi noteikti. Arī lielā ātrumā līkumos ir ļoti stabils. Noteikti nav sajūtas, ka brauc ar busu (kā tas ir, piemēram, ar Renault Trafic). Vienīgais, kas nodod, ka tas nav vieglais auto, ir augstā sēdpozīcija, lielie spoguļi un milzīgais salons, skatoties atpakaļskata spogulī.

nomiks 10.11.2022 9:08

Nu varētu arī par to salona spoguli pastrīdēties. Un jā, Multivan sānu spoguļi laikam ir labākie spoguļi, ar kādiem man ir nācies sastapties. Pat MB V-klasse nav tik lieliski spoguļi.

nomiks 10.11.2022 9:05

Par T6.1 taisnība, bet tas ir pieejams tika 4Motion un īsajā versijā. Long nav pieejams. Savukārt, T7 Long versijā ir apmēram T6.1. (īsā versija) izmēros.

nomiks 09.11.2022 21:40

Neērts? Ļoti pat ērts. Lietus laikā ideāla nojume. Var stāvēt apakšā pilnà augumā. Ne Porziņğis gan. Manam ir elektropievads, atveras/aizveras bez spēka.

nomiks 09.11.2022 15:44

Es kā Multivan T6 lietotājs jau gandrīz 5 gadus varu nešaubīgi teikt, ka jaunais Multivan nav Multivan, bet drīzāk Sharan +.

Bet nebūs melots, ka arī vecais, labais Multivan parastajā (lasīt - īsajā) versijā arī nav nekāds ietilpības etalons. Runa ir par bagāžas nodalījumu. Jā, salonā vietas ir daudz, taču bagažnieks ir ļoti pat neliels. Manējais ir Long versijā un tāds gan ir superietilpīgs un ceļošanai ļoti piemērots. Šobrīd ikdienā vairs nav nepieciešamība pēc tik liela un ietilpīga auto, bet žēl pārdot (šobrīd tirgus cena šim ir tāda pati, par kādu to nopirku pirms 4,5 gadiem), jo garos gabalus ar neko citu nemaz negribas braukt. Uzturēt gan arī baigi racionāli nav, jo tas vairāk stāv nekā pārvietojas.

nomiks 23.09.2022 10:25

MAn gan šķiet, ka tieši otrādi. Impulsa pirkumi visbiežāk tiek veikti, kad ir kāda īpaša akcija vai noliktavas atlikumi. Ja plāno, tad sanāk gaidīt ilgi un parasti bez īpašām akcijām.

nomiks 22.09.2022 12:20

Pārbaudīju. Tev bija taisnība Patiešām strādā arī manuāli, kad darbojas tuvās gaismas.

nomiks 21.09.2022 18:06

To, kā ir parasti, es zinu, jo šis ir mans trešais Opelis,

Tikko pārbaudīju vēlreiz. Var tikai uzmidžināt, bet nofiksēt nevar. Pamēğināšu naktī vēlreiz arī manuālajā režīmā, auto režīmā arī naktī nebija.

nomiks 24.08.2022 8:40

Pirmie iespaidi par manu jauno auto (Opel Mokka e).

Ir nobraukti pirmie 1750 km. Naudas ziņā ir iztērēti tikai 19,11 EUR (izmaksas par uzlādi, kas veikta mājā). 4 reizes esmu izmantojis bezmaksas uzlādes iespējas pie tirdzniecības centriem. 4 reizes esmu izmantojis bez maksas iebraukt Jūrmalā (8 EUR), kā arī jau vairākkārt esmu novietojis stāvēšanai RS uzturētajās stāvvietās (arī Vecrīgā) (vēl apmēram 15 EUR). Tātad jau šobrīd ir acīmredzams finansiālais ieguvums.

Par braukšanas sajūtām nekā īpaši stāstāma nav - dinamika ir ļoti, ļoti laba, bet, izmantojot Sport režīmu. To gan ikdienā neizmantoju. Pārsvarā braucu Eco režīmā, izmantojot rekūperācijas funkciju, kas nodrošina pietiekamu dinamiku, lai iekļautos ikdienas satiksmē gan pilsētā, gan ārpus tās. Patēriņš: vidējo patēriņu rāda ap 14,5 kWh/100 km (ja uzlādēju mājās, sanāk 1,89 EUR/100 km). Pilsētā patēriņš ir ap 14 kWh/100 km, bet ārpus - 18 kWh/100 km. Pēc 100% uzlādes rāda range 350 km, kas ir reāli izpildāmi, ja brauc tikai pa pilsētu. Tā kā man sanāk braukt arī ārpus, tad reālais range (vismaz vasarā) ir 320 km. Bet tas pie nosacījuma, ja brauc, ievērojot CSN. Pagaidām +/- tas vēl izdodas

Mājas apstākļos uzlādes process ir diezgan ātrs - 64 km/h jeb apmēram 8 kW. Pagaidām wallbox pieslēgts pie 3fāzu 16 A automāta. Domāju, ka jaudīgāks nemaz nav nepieciešams, jo 3-4 h ir absolūti pieņemami. No 1fāzu rozetes gan lādēšana ir lēna - tikai 6 km/h, taču kā alternatīva gandrīz bezizejas situācijā tā noteikti ir.

Manai Mokai ir vidēji lielais (10'') displejs. Reizēm kaitina lēnā reakcija uz pieskārienu. Braucot, navigācijā ievadīt adresi ir tikpat kā neiespējami. Pie katra sīkākā nelīdzenuma atmet sākotnējā solī. Tā kā vai nu jāievada pirms brauciena uzsākšanas vai labāk lietot waze (mana izvēle) vai google. Audio ir vidējā līmenī. Ja uzliek izteiktākus basus, tad sānu skandas (durvīs) liek par to manīt. Augstie toņi gan ir OK. Ceļa seguma skaņas braukšanas laikā īpaši nevar dzirdēt, bet varbūt tāpēc, ka gandrīz vienmēr ir ieslēgts vismaz radio. Vismaz pagaidām braukšanas gaita ir mīksta, par šo sūdzību nav.

Gaismas (LED) ir ļoti labas. Interesanti, ka nemaz nav iespējas pastāvīgi aktivizēt tālās gaismas. Vai nu īslaicīgi uzmirkšķināt, vai arī gaidīt, kad sistēma pati izlems ieslēgt (izslēgt). Līdzšinējie novērumi liecina, ka automātikso gaismu algoritms ir ļoti labs. Tāpēc šo nevarētu uzskatīt par trūkumu.

Sānu spoguļos ir aklās zonas sistēma. Iedegas dzeltena lampiņa, kas ir fine, bet iepriekšējā pieredze liecina, ka būtu noderīgi, ja būtu arī kāds skaņas indikators, ja pie dzeltenās lampiņas ieslēdz pagrieziena rādītāju. Pašam šis nav aktuāli, bet dažiem gan varētu būt

Iesākumam pietiks.

nomiks 14.08.2022 22:03

Es ar savu elektromokku pirmajās 9 dienās esmu nobraucis jau gandrīz 900 km, mo kuriem 350 km pilnīgi par velti, izmantojot bezmaksas uzlāžu vietas priekšrocības. Pārējie km sanāk ar izmaksām 1,95/100km, jo tieši tik izmaksā uzlāde manā mājā, proti, 13 centi par 1 kWh jau kopā ar sadales maksu un OIK.

Paspēju aizbraukt no Olaines uz Roju un atpakaļ. Palika vēl rezerve 60 km. Bet jā, piekrītu par plānošanu. Iepriekš jau biju izpētījis uzlādes iespējas maršrutā, ja nu kas.

nomiks 07.08.2022 18:11

Tas, ka Tu izmanto dinamisko elektroenerģijas tarifu (biržas cena), nenozīmē, ka citiem ir tikpat sū...a situācija. Es izmantoju fiksētu cenu, kas vēl gasu būs nemainīga, proti, 8,5 centi/kWh.

Atslābsti.

2% zudums diennaktī vasarā ir norma. To man Opel pavēstīja.

nomiks 07.08.2022 16:15

Pirms 3 gadiem Corsu iegādājos pie AutobBlitz kā mazlietotu (3 gadi). Tagad atdevu to AutoBlitz, bet 6-gadīgu.

Tagad viņi uzfrišinās, veiks tehnisko apkopi un visdrīzāk sludinājuma cena būs lielāka, par kādu es to iegādājos 2019.gadā.

Nav nekāda brīnumcorsa. Parast opelis ar tūpnīcas LPG iekārtu. Nekas īpašs. Bet tāds šobrīd ir aftermarket. Gandrīz kā PSRS laikā, kad lietots žigulis maksāja vairāk kā jauns.

nomiks 07.08.2022 16:09

Tātad... par range ziemā man ilūziju nav. Rēķinos ar 180 -190 km, kas faktiski nozīmētu viena uzlāde trīs dienās.

Ātrās uzlādes stacijas, kas par maksu, noteikri nav prioritāte, jo mājās man uzlāde izmaksā lētāk. Nav nekādu problēmu arī aukatā ziemā uzlikt lādēties garāžā pa nakti. Man mājā ir 3 fāzu pieslēgums ar 32A ievadjaudu. Pietiiekami, lai pa 8 stundām uzlādētu pilnu.

Čurāt nečurāju ne tagad, me arī vēlāk. Es pret auto attiecos kā pārvietošanās līdzekli, nav tajā jāiemīlas vai kā citādi jūtas jāaatīsta.

Mums katram ir un būs sava pieredze. Ja kļūdīšoa, tātad kļūdīšos. Ir vairākiem paziņām elektroauto un tik skeptisks kā Tu nav neviens no viņiem.

Es novēlu Tev spēt it visā saskatīt skaisto nevis meklēt tikai slikto. Tici man, optimistam dzīvot ir vieglāk.

nomiks 07.08.2022 14:24

Paldies. Varu uzlādēt gan darbā, gan mājās. Arī e-mobi ātrās uzlādes stacija ar 50kW jauduir 5 km attālumā, ja nu steidzama vajadzība.

300 km range manām vajadzībām ir pilnībā pietiekami. Garos gabalus braucu ar videi ne tik draudzīgu auto

nomiks 07.08.2022 9:47

Nav gluži taisnība. Es bezmakas e-mobi vietā labāk paņēmu cenas atlaidi, jo tas ir izdevīgāk.

Ir Rīgā daži tirdzniecības centri, kur var veikt bezmaksas uzlādi.

Par to "Corsu bez baterijas, kura nebraic" gan iebrauci auzās. Книгу не читал, но мнение имею.

Atgādinu, ka iegādājos tādu auto, kas patīk man un kas apmierina manas vajadzības un iedpējas, nevis tādu, kas patīk dažiem forumiešiem

nomiks 06.08.2022 21:02

Jā, Mokka. Bet Innovation Plus komplektācijā. Melnais jumts izskatās lieliski. Priecē bezmaksas uzlādes iespējas. Var teikt, ka divas dienas jau esmu nobraucis pilnīgi par brīvu.

nomiks 05.08.2022 6:01

Tieši tā. Zaudējot elektroauto priekšrocības. Tagad trūkums novērsts - liek virsū parastos numiria, bet zilā krāsā

1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti