No svaigas pieredzes - ProDiesel Lietuvā -15 centi, Polijā SuperDiesel -25 centi, bet Vācijā + 10 centi.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
No svaigas pieredzes - ProDiesel Lietuvā -15 centi, Polijā SuperDiesel -25 centi, bet Vācijā + 10 centi.
1) Par gandrīz divreiz mazāku range ziemā man ir pilnīga skaidrība un sapratne. Ar to rēķinos. Tāpat kā rēķinos, ka solītie 15kw/100 km arī ir drīzāk mīts. Domāju, ka būs 18-19 vismaz.
2) šis auto nebūs paredzēts, lai brauktu uz Liepāju. Starp citu, ar to nelepojos, bet Liepājā es tā arī joprojām īsti neesmu bijis, tikai sen kaut kad braucot cauri uz Lietuvu, kā arī pirms 3 gadiem biju tur sporta centrā, kad bērniem bija koncerts tur.
3) range 160 km ir ok ikdienas maršŗutam, jo Olaine - Rīga - Olaine ir +/- 60 km. Tātad divas dienas ar vienu uzlādi var droši braukt. Uzlādes iespēja mājas garāžā galīgi nebūs problēma.
Par manu izvēli nav jēgas diskutēt. Tā ir mana izvēle, kas izdarīta, vadoties no maniem aprēķiniem, vajadzībām, iespējām un jā, arī gaumes.
Ja kādam patīk cits auto - bet lūdzu! Tikai ļoti novērtētu, ja arī tepat forumā kādreiz padalītos ar savu pieredzi.
Starp citu, es patiešām labprāt izlasītu Shiira rakstu par viņa pieredzi ar savu Teslu. Jo īpaši par apkopoju veikšanas iespējām, gļukiem (ja tādi ir bijuši), kas patīk, kas nē, utt. Shiiri, plīīīīz!
Lai cik jocīgi to nebūtu atzīt, lielākajai daļai msh apgalvojumu es piekrītu.
Par to kvalitāti un servisa apmeklējumiem droši vien varēs objektīvi spriest, kad sākšu to ilgtermiņā lietot.
Man ir pieredze ar diviem opeļiem - Zafira (2.0 CDTI, 2013) un Corsa (1,3 Benz./LPG, 2016). Ne par vienu, ne otru nevaru pateikt kaut ko sliktu. Visproblemātiskākais auto, kāds man jebkad ir piederējis (bijis lietošanā), ir tieši Volkswagen.
Diez vai tepat forumā kādam ir tik liela pieredze ar ekektroopeli, lai būtu pamatoti izteikt apgalvojumus par konkrētā auto kvalitāti.
Runājot par Tesla. Jā, joprojām man šķiet, ka tieši Tesla ir nice to have kategorijā. Esmu braucis, Lielisks auto. Jaunu atļauties nevaru, lietotu - negribu. Turklāt liels mīnuss ir autorizēta dealership neesamība Latvijā (tuvākais, cik saprotu, ir Somijā). Esmu lasījis, ka tieši Tesla ir lielas problēmas ar rūsu. Bet to es esmu lasījis nevis pats piedzīvojis, tā kā tas ir variants, kur "viena tante teica".
Kas liedz Tev tādu paņemt? Pērc un baudi.
Mums katram ir savas izvēles!
Nissan Leaf, VW ID4, Hyundai Ionic, Škoda Enyaq?
Te gan cena virs 40 t.Eurlaikam sanāk. Dažiem pat stipri pāri
Nē, nemeklēju neko īpaši. Ar Mokku e izbraucu, kamēr apkopās mana Corsa.
Pēc dažām dienām parakstīju līgumu.
Price/performance Mokkai e ir diezgan labs. Alternatīvi vēl biju iepriekš lūkojies e Peugeot virzienā. Tas gan sanāktu dārgāk.
VW Up nebija variants tā izmēru dēļ.
Uz iekšdedzes dzinējiem vispār neskatījos, jo tādi man jau 3 šobrīd ir. Vienu tagad nāksies nodot citās rokās.
Cena ir atkarīga no komplektācijas. Izvēlējos sev vēlamo aprīkojumu. Pēc valsts piešķitās subsīdijas (4500 EUR) cena sanāks 32 050 EUR.
Jā, droši vien ierīkošu arī lādētāju savā mājas garāžā, lai gan patiesībā var lādēt arī no parastās 3 fāzu rozetes. Man vieta ir, nepieciešamā ievada jauda ir. Ierīci nopirkšu atsevišķi, jo tas ibūs būtiski lētāk.
Solītais range ir ap 320 km. Rēķinos, ka patiesais cipars varētu būt ap 250 km vasarā, un 170 km ziemā. To, kā būs patiesībā, redzēšu praksē.
Gan jau padalīšos ar savu pieredzi un novērojumiem, kā to vienmēr esmu darījis.
Nepaslīdēja. Pārdomāta rīcība. Opel Mokka e.
Galvenais arguments ir bezmaksas parkings centrā, jo sievai tas tūliņ būs aktuāli. Un, protams, ikmēneša izdevumu samazinājums arī arguments.
Esmu arī es beidzot spēris pirmo soli elektroauto virzienā.
Tagad tik jāgaida augusts.
Cik stereotipska domāšana.
Ja auto paredzēts sievai, tad jāpērk tas, kas viņai patīk vislabāk. Pilnīgi atšķirīgi auto, gan vizuālu, gan tehniski. Vienas patiesības te nav.
Es no šiem uzskaitītajiem ņemtu Lexus.
Noskaidroju, ka Peugeot e-2008 piegādā 3-5 mēnešu laikā. Nav slikti
Līdzīga doma man arī ir
Vajadzības pārdot īsti nav, bet ir vēlme pēc viena elektroauto. Bet steidzamības nav.
Tikko apskatījos Mobile.de. Tur ir vairāki gandrīz identiski manam, jo līdzīgi nobraukums (niecīgs). Krāsa un aprīkojums tas pats. Tur cena nevienam nav zemāka par 12 500 EUR. Par tādu cenu es būtu gan gatavs savējo atdot kaut šodien. Piemēram, suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=330714736&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelId=12&maxFirstRegistrationDate=2017-12-31&maxMileage=100000&minFirstRegistrationDate=2017-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&action=topOfPage&top=1:1&searchId=1a5d53a2-0363-4239-64ef-0a1d44aaf3fe
Tieši tā arī ir
Degvielas patēriņš tāds arī ir, jo pārsvarā pa pilsētu ar aukstu motoru. Ir rekords uz Jūrkalni un atpakaļ ar 4,1 l/100km, braucējs nebiju es. Man tādu patēriņu nekad nav izdevies sasniegt un nemaz nevajag.
Jauns tas maksāja nedaudz virs 16 kEUR, domāju, ko šobrīd varētu būt cena ap 8kEUR,. Jāskatās Mobile cenas, jo LV šāda auto piedāvājuma nav. Jaunàkais Jazz ss.com ir 2011.gada ar cenu 6900.
Apkopes izmsksas īsti neatšķiras pie 5000 vai 15000 nobraukuma, jo apkopi veicu reizi gadā. Sākumā pat sanāca 3 apkopes 2 gados. 200 eur par apkopi nav daudz. Lētākā no apkopēm, kādas ir bijušas maniem auto.
Atkarīgs no vēlamajām prasībām.
msh teiks, ka var noteikti. Es teiktu, ka nē.
Nu tā. Šodien izmaksāju pēdējo līzinga maksājumu par savu Honda Jazz, kuru jaunu iegādājos 2017. gada februārī. Gandrīz nemanot, ir pagājuši 5 gadi. Joporjām tas ir pilnīgs bezproblēmu auto, ko no Jazz faktiski arī varēja sagaidīt. Tiesa te ir svarīgi atzīmēt, ka 5 gadu laikā šim auto ir niecīgs nobraukums - 33 240 km jeb vidēji 563 km mēnesī. Par to, ka taksis būtu izdevīgāk, lūdzu nediskutēt, jo Jazz pamatā pārvietojas tikai pa Olaini, bet daudzas reizes ik dienu - skola, bērnudārzs, veikals, pulciņi u.c.
Par izmaksām - kopā ielieti 2350 l 95.markas benzīna par 2838 EUR. OCTA izmaksas 274 EUR, KASKO - 1431 EUR. Ikgadējās apkopēs iztērēti 975 EUR, dažādos citos sīkos remontos (diska remonts, salona apgaismojuma spuldzīte) - 35 EUR. Aizmugurējās bremžu uzlikas ir mainītas vienu reizi - pie nobraukuma 28 851 km jeb pēc 42 mēnešiem. Pirms gada tehniskajā apskatē vērsa uzmanību uz bremžu diskiem, kas visdrīzāk būs tūliņ jāmaina. Esmu pārliecināts, ka konkrētais defekts saistīts ar lietošanas apstākļiem, kas nav īpaši draudzīgi, ja lieto nelielos attālumos un neregulāri. Riepas, gumijas tepiķīši - 298 EUR, dažādi sīkumi (mazgāšana, logu šķidrums, ekspluatācijas nodoklis (ar 50% atlaidi) un tehniskās apskates izmaksas) - 360 EUR.
Šobrīd nav tā, ka auto baigi nepieciešams, varētu droši vien arī diezgan izdevīgi pārdot, bet nevar jau neko saprātīgu šobrīd paņemt vietā. Gadu vai pat ilgāk gaidīt nevēlos.
Redzēs. Neiebilstu šo Jazz lietot mājsaimniecībā vēl arī turpmākos gadus.
Nodokļu ziņā galīgi neizdevīgs variants, jo papildus jāmaksā IIN un VSAOI
Man par laimi nav pieredzes ar garantijas remonta atteikumi, jo pamatā apkopes veicu agrāk un arī šobrīd pie dīlera, bet pilnīgi noteikti ir skaidrs, ka ārpus dīlera servisa veikta tādas detaļas nomaiņa, kas neietekmē konkrēto bojājumu, nekādi neietekmē garantijas saistību izpildi.
Piemēram, ja uzliksi ražotāja neparedzēta izmēra diskus, tad visdrīzāk pie ritošās daļas garantijas gadījumiem būs atteikums, bet pie elektronikas vai dzinēja - nē.
Ja neko neesmu aizmirsis, tad garantijas ietvaros ir veikti šādi remonti:
1) Honda CR-V (2008) - kondicioniera relejs (nobruka gadu jaunam auto Itālijā, pašā pīķa karstumā);
2) Honda CR-V (2008) mainīts bagažnieka vāks, jo lielai daļai tika konstatēti rūsas traipi. Rūpnīcas atsaukums;
3) Honda CR-V (2008) īsi pirms garantijas termiņa beigām (3 gadi), tika bezmaksas veikta pilna pārbaude un garantijas ietvaros nomainīja vai pusi piekares;
4) Honda CR-V (2015) divas reizes pārprogrammēja kaut ko elektronikā, jo gļukoja automātiskās tuvās - tālās gaismas un lietus sensors;
5) Honda Jazz (2017) - vienu reizi pārprogrammēja kaut ko elektronikā, jo gļukoja automātiskās tuvās - tālās gaismas un lietus sensors;
6) VW Multivan (2016) pie 70 000 km nobraukuma jeb pusgadu pēc garantijas laika beigām cīnījās ar dzesēšanas sistēmas spiediena problēmu, kamēr nomainīja EGRS vārstu un motora bloka galvu. Pateicoties labāk korporatīvajām attiecībām šo VW veica kā garanatijas servisu (iegādāts Moller Krasta);
7) Opel Corsa (2016) īsi pēc mazlietota auto iegādes (garantija jau bija tikko beigusies) nomainīja LPG iekārtai reduktoru un sprauslas un ūdnessūkni. Visu AutoBlitz ņēma kā garantiju (iegādāts AutoBlitz)
Mani Honda CR-V, kuru jaunu iegādājos 2008.gadā, arī bija jumta logs (neatverams), bet ar žalūziju varēja atvērt - aizvērt no iekšpuses, lai neredz debesis. Teikšu godīgi - baigi pievienoto vērtību tai tā arī nesaskatīju - lielākoties tā vienmēr bija aizvērtā stāvoklī.
Kad pirku CR-V, stikla jumts jau bija iekšā komplektācijā, tāpēc pirms pirkuma nebija jāizvērtē šādas "ekstras" nepieciešamība
Vai Amserv arī tagad piedāvā Hondām apkopes? Par Wess zinu, bet par Amserv nezināju gan. Vismaz Toyotām un Lexus apkopes Amserv ir augstā līmenī.
Piektdien biju Moller Auto Krasta, jo Mutivanam bija jāmaina aizmugurējie bremžu diski un uzlikas.
Pie vienām "sāpēm" gribēju apskatīt dabā jauno Multivan un ID.5. Liela bija mana vilšanās, ka nekā no tā nav iespējams apskatīt. Demo Multivan sola tikai uz janvāra beigām. Uz vietas apskatāmi tikai Golf, Passat, Tiguan, T-Roc un T-Cross. Iespējams, vēl kāds tipisks VW modelis. Tiem uzmanību nepievērsu it nemaz.
Arī ID sērijas auto, ja pasūta šodien, piegādes sola tikai 2023. gada pavasarī. Uzzināju, ka 2025. gadā plānojas ID.2, kas būs apmēram T-Roc izmēros un ar cenu apmēram no 20 kEUR (redzot, ka e-Up cena sākas no 24 615 eur, domāju, ka ID.2 sākuma cena būs tuvāk 30 kEUR nekā 20kEUR).
Un vēl viens secinājums ar lielu mīnusa zīmi - ja opelim vai hondai varu servisa apmeklējumu pieteikt 1-2 dienas iepriekš, tad VW gadījumā tās bija 2 nedēļas.
Ļoti labie iepriekšējo gadu pārdošanas rezultāti diemžēl ir rezultējušies sliktā servisa apkalpošanā.
26.novembris
Labo dīzeli Polijā ne uz bāņa ielēju par 1,65 eur/l, uz bāņa 5 km pirms Vācijas robežas - par 1,72 eur/l. Tas bija vakar.