iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
nomiks 04.07.2007 9:57

Nu mana dedukttīvās spējas palīdzējā nonākt pie secinājuma, ka, ja reiz pa spoguli izsmērāts nekas cits kā fekālijas, tad pie vainas varētu būt galvenā praida pretineice Dimiteres kundze! Vai melns lakats kaut kur blakus nemētājās?

Bet, ja nopietni, domāju, ka vienīgais risinājums ir patiešām novietot busu citur, kaut arī te viņš nevienam (gandrīz nevienam) netraucē un stāvēt ir atļauts.

nomiks 03.07.2007 11:22

Kaspersky rakstīja:

edzulis rakstīja:

Konkrētais Daimlers maksā ~ 80-120lvl dienā

No dienu skaita atkarīgs? Jeb kādi citi parametri?

Atkarīgs no līgavas parametriem

nomiks 02.07.2007 15:19

oibi rakstīja:

ja to džeku uzrautu tad 100% paliktu bez pautiem.

daži tādus jokus nesaprot

100 & piekrītu.

Opeli paņēma atpakaļ oficiālais dīleris, kurš to auto tā arī tālāk nopārdeva kā mazlietotu

Par Passat vēl nevaru komentēt, tā kā vēl gadiņu šamējais domā pabraukt.

nomiks 02.07.2007 14:55

Dzonijs_007 rakstīja: veel jau var pieraadiit ar TA apskateem, + servisa graamta hm, nu nobraukums jau nu looti mazs.

nevienmēr arī šie dokumenti ir 100% ticami, jo var pirms katras TA atgriezt odometeru par kādiem 25 000 km atpakaļ. Tāpat arī uz apkopēm. Zinu vienu džeku, kurš šitā jau otro autiņu nodzen gadā pa 65 000 km, bet pēc TA un dīlerservisu datiem gada nobraukums nepārsniedz 20 000 km.

Pirmais auto bija 2005.gada Opel Vectra, otrais - 2006.gada VW Passat.

Lieki piebilst, ka servisos meistari pat nepamanīja veiktos nedarbus

Tomēr jācer, ka šis konrkētais gadījums nav šāds. Ja tā, tad patiešām laba cena priekš praktiski "mazlietota" Audi.

nomiks 02.07.2007 14:27

andip rakstīja: Gribētos uzzināt vairāk par dīzeļa motoriem kas ir sākot no 2001 gada.

Cik viņi ir labi un kādas viņiem ir problēmas, uz ko jāskatās un kādas atsauksmes par viņiem???

Ja nemaldos, forumietim TDI bija (ir ???) ar šādiem darīšana!

nomiks 02.07.2007 11:27

LyNx8 rakstīja: secinājums iens, pērc Tu jaunu, mazlietotu, lietotu - vari ieberzties jebkurā gadījumā...

Tur tev gan taisnība. Vienīgi jauna auto gadījumā riska koeficients ir mazāks.

Cerams, ka tagad tavs Passat ripo nevainojami!

nomiks 02.07.2007 10:59

Šādi tu komentēji pirms Passat iegādes:

LyNx8 rakstīja: Bet kā man teica uzticams auto specs, tad no vācu juridiskajiem Dīleriem ir drošāk pirkt, jo viņi juridiski atbild par sludinājumā esošo info "Pirmās rokas un teicams stāvoklis". Ja ir problēmas, firminiekam vācietim par to var nākties tiesas priekšā stāties, a privātajam tu neko nepiesiesi. PRotams, no privātajiem gan ir lētāk, bet es saku - garantijas un atbildības nekādas. Kā citi domā par to juridisko atbildību?

Ko par radušos situāciju šobrīd saka tavs uzticamais auto specs? Izskatās, ka tā bija kārtējā plikā drišana no viņa puses, jareiz vaicāji padomu forumiešiem!

nomiks 02.07.2007 8:29

LyNx8 rakstīja:

VW Passat Trendline (Variant)

1.9 TDI (130 Zs)

06/02, 142 000 km

Tātad, cena šim auto ar visu attransportēšanu no DE man finālā sanāca 11 890 EUR.

Klāt jāpieskaita Skybrake imobilaizers (180 Ls), OCTA (77 Ls) un KASKO (~550 Ls).

Lai vai kā - ar pirkumu tiešām esmu apmierināts un auto funkcionē perfekti.

...

11 890 EUR +1 200 Ls = ~13 650 EUR - padārgi!

nomiks 28.06.2007 9:39

ibio rakstīja:

1.atradis ar ko lepoties

2.pircējs *******

3.sevis mocīšana nav prāta darbs, jo no alkohola pavisam atsakās tikkai alkoholiķi, bet dažreiz, kad atkal pamēģina tad uzsēžas uz korķa uz mēnesi vai ilgāk.

4. nelietderīgi izmantota nauda, jo inflācija ir lielāka nekā kredīta maksājumi, tā ka naudu prātīgāk ir ieguldīt lietās kas ness peļņu

1.lepojos gan, toties nelielos;

2.Pircējs ir ļoti apmierināts ar pirkumu, tas tā, starp citu;

3. Katram ir sava pieredze par iemesliem, kādēl nedzert. Mans vienīgais iemesls ir tikai un vienīgi princips. Tāpat kā princips nesmēķēt. Nekad mūžā neesmu izpīpējies nevienu cīgu, pat ne ūdenspīpi;

4.par savas naudas ieguldīšanas lietderīgumu vislabāk zināšu es pats. Tieši inflācijas dēļ arī prātīgāk jau šobrīd naudu ir ieguldīt kredīta pamatsummas atmaksā nekā likt, piemēram, depozītā.

Priekš nekustamā īpašuma iegādes ar šo summu ir par maz un arī vērtspaīru tirgū ar tādu salīdzinoši smieklīgu summu līst iekšā nav tā vērts. Biznesā? Sava biznesa nav un jaunu izveidot netaisos, jo neplnīt varu tāpat!

nomiks 28.06.2007 9:21

ibio rakstīja:

tad jau ahūnā varkas sanāk, veselu nedēļu varēsi plostot

1) Picasso nepārdevu, lai gūtu varku, bet gan pārdevu, jo iegādājos jaunu auto;

2) cena tika uzlikta ar rezervi, lai vajadzības gadījumā nokaulētu (biju gatavs atdot pat par kādiem 5 800 EUR), bet pircējs pat neesot kaulējies;

3) tā kā pats alkoholu (tai skaitā arī alus, končas ar liķieri, u.c.) nelietoju pavisam un nemaz jau gandrīz 9 gadus, tad nekāda plostošana nebija paredzēta;

4) saņemtā nauda ieguldīta jaunā auto iegādē!!!

nomiks 28.06.2007 8:57

VWfans rakstīja: Redz, kā augstāk minētais Napalma drūmais pareģojums nav piepildījies - Nomika Picasso tika pārdots samērā ātri un veiksmīgi!

Ja salīdzina ar izslavēto filipa bembi, tad jāatzīst, ka Picasso tika pārdots rekordātrumā

Picasso tika pārdots par 50 EUR dārgāk nekā pirms gada iegādāts!

nomiks 27.06.2007 9:41

bulcinja rakstīja: Ko sakāt par šo? www.alfamotors.lv/...

...Bet atkal, tāds gads un kas ir 100 štukas bāņa noskrējiens....vo dilemma...

Es gan tomēr apšaubu to bāņa noskrējienu. Vismaz puse ir norullēta atpakaļ!

nomiks 26.06.2007 11:46

moš nokrāsoja zaļā krāsā un iedzina tīrumā. Vismaz nav škrobe, ka pa sviestmaizi atdevis

nomiks 26.06.2007 10:38

Ozz rakstīja: 2 Nomiks...

ja taas kopijas nav notariaali apstiprinaatas, tad vari vinjas izmantot tikai apstaajoties pie kaada kruuma

da vinjiem nafig to nevajag...peec personas koda jamie par tevi visu uzzinaas 2 minuusu laikaa...

Tās kopijas vadāju līdzi, ne jau, lai aizstātu oriģinālus dokumentus, bet, lai CP būtu vieglāk pārliecināties par oriģinālo dokumentu esamību.

Lētāk sanāk maksāt sodu CP (ja vispār būs jāmaksā) nekā notariāli apliecināt kopijas.

Un, runājot par personas kodu, nav izslēgta iespēja, ka es nosaucu, piemēram, sava čoma personas kodu un tad soda samaksa būs piekritīga viņam!!! Diemžēl šādi precedenti jau ir vairāki!

nomiks 26.06.2007 10:27

Ronalds_ rakstīja: Ja nav līdzi tiesību, tehniskās pases vai apdrošināšanas polise (un nav arī uzlīmes logā) - sods 2 ls.

... vai brīdinājums

Vairāaks reizes ir gadījies apbrauka't LV nevien bez ams''inas dokumnetiem, bet arī bez naduas maka, kurā ir iekšā arī autovadītāja apliecība. Līdz šim brīdim nekad polciija nav apturējusi (ptu, ptu, ptu).

man, piemēram, mašīnas cimdu nodalījumā vienmēr stāv polises un reģistrācijas apliecības kopija, lai šādos gadījumos būtu ko parādīt!

No radu un paziņu pieredzes varu teikt, ka nevienam nekad par šādu pārkāpumu nav ticis piemērots naudas sods!

nomiks 26.06.2007 8:29

mrpresident rakstīja: Nemot vera, ka nak Jani (kas sakrit ar manu varda dienu ) tiek nolaista cena uz galejo - 3'900 EUR par sho labo auto!!!!

Pirms Jāņiem cena jau bija nolaista līdz 3 900 EUR!!!

nomiks 25.06.2007 15:50

Arī pēc gada būsi apmierināts!

Savu Picasso esmu pārdevis, pie tam uzskatu, ka diezgan veiksmīgi, jo dabūju par to tieši 50 EUR vairāk nekā iepirku, proti, 6 250 EUR.

Tagad, uz ielas ieraugot Picasso, mazliet sentimentālas jūtas pret šo auto pavīd

Čoms tikko nopirka jaunu C4 Picasso (5 vietīgo) - 1,6 HDI, debeszilā krāsā ar stikla jumtu. FANTASTISKS auto. Tik cena šādam auto ir BRIESMĪGA - ~28 000 EUR!

nomiks 25.06.2007 11:13

rudens68 rakstīja:

Viagri .kā tad ripo MATRIX , padalies ar iespaidiem

Viagrim ar Matrix nav nekāda sakara (vismaz man tā šķiet). Huyndai Matrix lieto Vigants, kurš ir arī šī topika izveidotājs.

nomiks 22.06.2007 14:05

edzulis rakstīja:

pag, nevajag mani aizstāvēt jo man nav naudas... es vienkārši nebraucu ar citroen

Ar čoma C2 reiz brauci gan. Pēc tam vēl centies to nopārdot!

Kāpēc visi Edzuli uzskata par miljonāru??? Tāpēc, ka pieder daži auto???'

Mans darba kolēģis arī tika šajā 800 miljonāru sarakstā un tikai tāpēc, ka nopārdeva 3 ha zemi pierīgā. Tik un tā neviens viņu neuzskata un arī neuzskatīs par miljonāru, jo viņš tāds vienkārši NAV!!!

Vai es gribētu būt miljonārs? Gribētu, bet tikai tad, ja pats godīgi to miljonu būtu nopelnījis!

nomiks 22.06.2007 12:31

Uggga rakstīja:

edzulis rakstīja: Idiņ, vēlies izlikties gudrāks nekā esi?

Nu tad "oglasite vesj spisok, požalujsta", kas Jums pieder?

Skatīt Edzuļa parakstu zem postiem - vecs bembis un pseidodaimlers!

nomiks 21.06.2007 15:25

tg/am

nomiks 21.06.2007 11:05

kolumbs rakstīja:

nomiks rakstīja:

Uggga rakstīja: Profesionālu padomu nemācēšu sniegt, bet no sērijas "viena tante teica" gan.

Vienreiz kaut kā sāku runāt par šīm lietoto autiņu garantiju lietām ar savu, nu jau bijušo, šefu. Viņš, UK pilsonis, bet kādus padsmit gadus jau dzīvo LV, vienmēr un visur uzsver ES tiesības un likumus. Tad nu viņš teica, ka jebkurai mašīnai, ko ES teritorijā kāds pārdod, ir vismaz mēnesi jābūt garantijai, pat ja pārdevējs ir privētpersona un nav nekāda līguma, kur tas būtu atrunāts. Garantija attiecoties uz jebkuriem slēptiem defektiem, par kuriem pircējs nav varējis zināt pirkšanas brīdī. Ideālā variantā pārdevējam esot obligāti jāpieņem mašīna atpakaļ. Ja pārdevējs savu vainu neatzīstot, esot jāiet uz tiesu.

Kā tas reāli darbojās, man nav ne jausmas Varbūt ir kāds jurists, kas orientējas ES likumos?

Visam pamatā ir pārdošanas fakta apliecinoši dokumenti. Ja nav līguma, nav arī saistību!

Autohaus paziņos, ka pārošanas brīdī pircējs bija informēts par to, ka konkrētajam auto ir dzinēja defekts, kas iespējami drīz būtu jānôvērš un ka tieši šī iemesla dēļ auto cena bija attiecīgi zemāka (lai gan, cik atceros, šis nav tas gadījums ar zemo cenu). Pircējam būs ļoti grūti pierādīt pretējo!

Nevar piekrist teikumam "Nav līguma, nav saistību". Līgums ir, tikai tas nav izteikts raikstveida formā un tas ir o.k., jo to neprasa likums. Līgumu var noslēgt rakstiski, mutiski un ar konkludentām darbībām.

To ka, ir veikts pirkums var pierādīt, piemēram ar auto pārrreģistrācijas dokumentiem un bankas maksājuma uzdevumiem.

Protams, no tas vien nenozīmē, ka pretenzija būs pamatota.

Ir jāātrod pretenzijas pamats - iespējams ir kāds ES normatīvais akts, kas nosaka augstākminēto par garantiju lietotam auto. Ja tā ir, līguma rakstiskas formas neesamība nav šķērslis pretenzijas celšanai.

Es neteicu, ka nav līguma - nav saistību. Es teicu, ka, ja nav rakstevida pierādījumu, tad vienīgie pierādījumi būs abu pušu apgalvojumi un nekas vairāk.

šajā gadījumā, cik saprotu, ir sastādīts pirkuma līgums. Cits jautājums, kas tajā ir atrunāts.

Pārdevējs nevar garantēt lietotā auto nevainojamu tehnisko stāvokli, ja pats to ir ņēmis komisijā no fiziskas personas, kura to nav garantējusi pašam Autohausam.

Neteicu, ka nevar strīdēties. Var, bet tas var būt diezgan dārgi, bet atdeve no procesa var būt mini'māla, ja ne pat vispār ar 0 vērtību!

nomiks 21.06.2007 10:16

Uggga rakstīja: Profesionālu padomu nemācēšu sniegt, bet no sērijas "viena tante teica" gan.

Vienreiz kaut kā sāku runāt par šīm lietoto autiņu garantiju lietām ar savu, nu jau bijušo, šefu. Viņš, UK pilsonis, bet kādus padsmit gadus jau dzīvo LV, vienmēr un visur uzsver ES tiesības un likumus. Tad nu viņš teica, ka jebkurai mašīnai, ko ES teritorijā kāds pārdod, ir vismaz mēnesi jābūt garantijai, pat ja pārdevējs ir privētpersona un nav nekāda līguma, kur tas būtu atrunāts. Garantija attiecoties uz jebkuriem slēptiem defektiem, par kuriem pircējs nav varējis zināt pirkšanas brīdī. Ideālā variantā pārdevējam esot obligāti jāpieņem mašīna atpakaļ. Ja pārdevējs savu vainu neatzīstot, esot jāiet uz tiesu.

Kā tas reāli darbojās, man nav ne jausmas Varbūt ir kāds jurists, kas orientējas ES likumos?

Visam pamatā ir pārdošanas fakta apliecinoši dokumenti. Ja nav līguma, nav arī saistību!

Autohaus paziņos, ka pārošanas brīdī pircējs bija informēts par to, ka konkrētajam auto ir dzinēja defekts, kas iespējami drīz būtu jānôvērš un ka tieši šī iemesla dēļ auto cena bija attiecīgi zemāka (lai gan, cik atceros, šis nav tas gadījums ar zemo cenu). Pircējam būs ļoti grūti pierādīt pretējo!

nomiks 21.06.2007 10:00

LyNx8 rakstīja: Lūk, par to pirkuma līgumu no DE painteresēšos un paskatīšos. Ja ir atrunāts, tad ko - ar DE tiesām jāsāk ņemties? Vai arī vienkārši džekus jānoliek fakta priekšā. Vienīgi ir jautājums tamā - tipa, kā man LV pusē pierādīt, ka tā nebija mana vaina, ka motors noklapēja? Plīsis virzulis gan īsti nevar būt mana vaina, jo pats jau tai motorā iekšā nelīdu, un šaize "na hodu" notika...

Vispār ir tā, ka motoru pārlasīja un nomainīja to vienu plīsušo virzuli. Salika rindu ar jaunām detaļām, motoru palaida. 2 h tas testa režīmā nošancēja un tad sāka pēkšņi sprauslas pirmās divas čakarēties. Pirmā ieķīlējās un nedarbojas, otrā rīstās. Nez, kas par šaizi būs - it kā var būt vadības bloks vainīgs (profesionāls auto elektriķis, kas ar šitiem VW motoriem ņemas, zina, ka tā nevar būt), vai arī pašas sprauslas gļučī...

Nu painteresēšos par to pirkuma līgumu, pie manis tas nav, jo auto caur firmu dzinu. A vispār kādreiz ir kāds dzirdejis, ka DE autohauss piķo par sūdīgu pārdoto mašīnu? Tas man interesē...

Nav dzirdēts. Bet līgumā jābūt paredzētai arī strīdu izskatīšanas kārtībai.

Es Autohaus vietā tevi pasūtītu tālāk, piedod!

nomiks 21.06.2007 9:51

LyNx8 rakstīja: Tā starp citu joprojām cīnos ar savu TDI Pasātu un motora remontu. Drīz jau domājams taps piebeigts, bet ne par to žoreiz jautājums!

Gribēju pajautāt tādu lietu - vai esat kādreiz dzirdējuši, ka vācu Autohauss nes juridisku atbildību par pārdoto mašīnu? Respektīvi, ja autiņam neilgi (stiepjams jēdziens, bet man tas bija mēnesis) pēc nopirkšanas notiek kaut kādas pamatīgas šaizes, kas nav saistītas ar normālu detaļu nodilumu, vai var pieprasīt, lai vācu Autohauss kaut ko kompensē, jo pie pirkšanas viņš taču ir garantējis preces kvalitāti!

No sērijas - ja viņš pārdodot auto saka, ka viss ir absolūti okei, tad tā tam ir arī jābūt vēl kaut kādu noteiktu termiņu pēc pirkuma.

Ir kāds, kas no juridiskā vai pieredzes viedokļa var kaut ko iekomentēt šai sakarā?!

Vai ir pirkuma līgums? Ja ir, tad vai tajā ir kaut kas atrunāts par garantiju?

Varbūt ir pieņemšanas - nodošanas akts, kurā atzīmēts auto tehniskais un vizuālais stāvoklis?

Ja nekā no tā visa nav, tad izredzes panākt savu taisnību ir tuvas 0.

Pirms pāris nedēļām De Facto bija sižets par lietotu auto iegādi un par garantijām. Tur vispār sieviete šķiet, ka A2 bija nopirkusi mazlietotu Opel Astra, kam pēc neilga laika bija jāmaina vadības bloks un kas tur vēl faktiski mašīnas vērtībā. Tā nu viņa turpina maksāt līzingu par nebraucamu auto un ir iegādājusies citu, bet jaunu auto.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti