Līdzīga doma man arī ir
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Līdzīga doma man arī ir
Vajadzības pārdot īsti nav, bet ir vēlme pēc viena elektroauto. Bet steidzamības nav.
Tikko apskatījos Mobile.de. Tur ir vairāki gandrīz identiski manam, jo līdzīgi nobraukums (niecīgs). Krāsa un aprīkojums tas pats. Tur cena nevienam nav zemāka par 12 500 EUR. Par tādu cenu es būtu gan gatavs savējo atdot kaut šodien. Piemēram, suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=330714736&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelId=12&maxFirstRegistrationDate=2017-12-31&maxMileage=100000&minFirstRegistrationDate=2017-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&action=topOfPage&top=1:1&searchId=1a5d53a2-0363-4239-64ef-0a1d44aaf3fe
Tieši tā arī ir ![]()
Degvielas patēriņš tāds arī ir, jo pārsvarā pa pilsētu ar aukstu motoru. Ir rekords uz Jūrkalni un atpakaļ ar 4,1 l/100km, braucējs nebiju es. Man tādu patēriņu nekad nav izdevies sasniegt un nemaz nevajag.
Jauns tas maksāja nedaudz virs 16 kEUR, domāju, ko šobrīd varētu būt cena ap 8kEUR,. Jāskatās Mobile cenas, jo LV šāda auto piedāvājuma nav. Jaunàkais Jazz ss.com ir 2011.gada ar cenu 6900.
Apkopes izmsksas īsti neatšķiras pie 5000 vai 15000 nobraukuma, jo apkopi veicu reizi gadā. Sākumā pat sanāca 3 apkopes 2 gados. 200 eur par apkopi nav daudz. Lētākā no apkopēm, kādas ir bijušas maniem auto.
Atkarīgs no vēlamajām prasībām.
msh teiks, ka var noteikti. Es teiktu, ka nē.
Nu tā. Šodien izmaksāju pēdējo līzinga maksājumu par savu Honda Jazz, kuru jaunu iegādājos 2017. gada februārī. Gandrīz nemanot, ir pagājuši 5 gadi. Joporjām tas ir pilnīgs bezproblēmu auto, ko no Jazz faktiski arī varēja sagaidīt. Tiesa te ir svarīgi atzīmēt, ka 5 gadu laikā šim auto ir niecīgs nobraukums - 33 240 km jeb vidēji 563 km mēnesī. Par to, ka taksis būtu izdevīgāk, lūdzu nediskutēt, jo Jazz pamatā pārvietojas tikai pa Olaini, bet daudzas reizes ik dienu - skola, bērnudārzs, veikals, pulciņi u.c.
Par izmaksām - kopā ielieti 2350 l 95.markas benzīna par 2838 EUR. OCTA izmaksas 274 EUR, KASKO - 1431 EUR. Ikgadējās apkopēs iztērēti 975 EUR, dažādos citos sīkos remontos (diska remonts, salona apgaismojuma spuldzīte) - 35 EUR. Aizmugurējās bremžu uzlikas ir mainītas vienu reizi - pie nobraukuma 28 851 km jeb pēc 42 mēnešiem. Pirms gada tehniskajā apskatē vērsa uzmanību uz bremžu diskiem, kas visdrīzāk būs tūliņ jāmaina. Esmu pārliecināts, ka konkrētais defekts saistīts ar lietošanas apstākļiem, kas nav īpaši draudzīgi, ja lieto nelielos attālumos un neregulāri. Riepas, gumijas tepiķīši - 298 EUR, dažādi sīkumi (mazgāšana, logu šķidrums, ekspluatācijas nodoklis (ar 50% atlaidi) un tehniskās apskates izmaksas) - 360 EUR.
Šobrīd nav tā, ka auto baigi nepieciešams, varētu droši vien arī diezgan izdevīgi pārdot, bet nevar jau neko saprātīgu šobrīd paņemt vietā. Gadu vai pat ilgāk gaidīt nevēlos.
Redzēs. Neiebilstu šo Jazz lietot mājsaimniecībā vēl arī turpmākos gadus.
Nodokļu ziņā galīgi neizdevīgs variants, jo papildus jāmaksā IIN un VSAOI
Man par laimi nav pieredzes ar garantijas remonta atteikumi, jo pamatā apkopes veicu agrāk un arī šobrīd pie dīlera, bet pilnīgi noteikti ir skaidrs, ka ārpus dīlera servisa veikta tādas detaļas nomaiņa, kas neietekmē konkrēto bojājumu, nekādi neietekmē garantijas saistību izpildi.
Piemēram, ja uzliksi ražotāja neparedzēta izmēra diskus, tad visdrīzāk pie ritošās daļas garantijas gadījumiem būs atteikums, bet pie elektronikas vai dzinēja - nē.
Ja neko neesmu aizmirsis, tad garantijas ietvaros ir veikti šādi remonti:
1) Honda CR-V (2008) - kondicioniera relejs (nobruka gadu jaunam auto Itālijā, pašā pīķa karstumā);
2) Honda CR-V (2008) mainīts bagažnieka vāks, jo lielai daļai tika konstatēti rūsas traipi. Rūpnīcas atsaukums;
3) Honda CR-V (2008) īsi pirms garantijas termiņa beigām (3 gadi), tika bezmaksas veikta pilna pārbaude un garantijas ietvaros nomainīja vai pusi piekares;
4) Honda CR-V (2015) divas reizes pārprogrammēja kaut ko elektronikā, jo gļukoja automātiskās tuvās - tālās gaismas un lietus sensors;
5) Honda Jazz (2017) - vienu reizi pārprogrammēja kaut ko elektronikā, jo gļukoja automātiskās tuvās - tālās gaismas un lietus sensors;
6) VW Multivan (2016) pie 70 000 km nobraukuma jeb pusgadu pēc garantijas laika beigām cīnījās ar dzesēšanas sistēmas spiediena problēmu, kamēr nomainīja EGRS vārstu un motora bloka galvu. Pateicoties labāk korporatīvajām attiecībām šo VW veica kā garanatijas servisu (iegādāts Moller Krasta);
7) Opel Corsa (2016) īsi pēc mazlietota auto iegādes (garantija jau bija tikko beigusies) nomainīja LPG iekārtai reduktoru un sprauslas un ūdnessūkni. Visu AutoBlitz ņēma kā garantiju (iegādāts AutoBlitz)
Mani Honda CR-V, kuru jaunu iegādājos 2008.gadā, arī bija jumta logs (neatverams), bet ar žalūziju varēja atvērt - aizvērt no iekšpuses, lai neredz debesis. Teikšu godīgi - baigi pievienoto vērtību tai tā arī nesaskatīju - lielākoties tā vienmēr bija aizvērtā stāvoklī.
Kad pirku CR-V, stikla jumts jau bija iekšā komplektācijā, tāpēc pirms pirkuma nebija jāizvērtē šādas "ekstras" nepieciešamība
Vai Amserv arī tagad piedāvā Hondām apkopes? Par Wess zinu, bet par Amserv nezināju gan. Vismaz Toyotām un Lexus apkopes Amserv ir augstā līmenī.
Piektdien biju Moller Auto Krasta, jo Mutivanam bija jāmaina aizmugurējie bremžu diski un uzlikas.
Pie vienām "sāpēm" gribēju apskatīt dabā jauno Multivan un ID.5. Liela bija mana vilšanās, ka nekā no tā nav iespējams apskatīt. Demo Multivan sola tikai uz janvāra beigām. Uz vietas apskatāmi tikai Golf, Passat, Tiguan, T-Roc un T-Cross. Iespējams, vēl kāds tipisks VW modelis. Tiem uzmanību nepievērsu it nemaz.
Arī ID sērijas auto, ja pasūta šodien, piegādes sola tikai 2023. gada pavasarī. Uzzināju, ka 2025. gadā plānojas ID.2, kas būs apmēram T-Roc izmēros un ar cenu apmēram no 20 kEUR (redzot, ka e-Up cena sākas no 24 615 eur, domāju, ka ID.2 sākuma cena būs tuvāk 30 kEUR nekā 20kEUR).
Un vēl viens secinājums ar lielu mīnusa zīmi - ja opelim vai hondai varu servisa apmeklējumu pieteikt 1-2 dienas iepriekš, tad VW gadījumā tās bija 2 nedēļas.
Ļoti labie iepriekšējo gadu pārdošanas rezultāti diemžēl ir rezultējušies sliktā servisa apkalpošanā.
26.novembris
Man līdzīgi bija Corsai. Dobji sitieni bedrēs, bet piekarē viss kārtībā. Darīju kā WALA iesaka, - pārkārtoju bagažnieka sānu nodalījumu, kur domkrats, atslēga, ugunsdzēšamais, ar porolonu nofiksēju, un skaņa pazuda kā nebijusi.
Man arī ir buss, T6 ar 2.0l dīzeli, 204 ZS, 7- DSG. Braukt ar to ir bauda. Arì pilsētā. Cēliens lielisks, par apdzīšanas manevru vispār nav jāstreso. Darbà ir MB V-klasse. Principà tas pats.
Tāpēc bazars par braukšanas ar busu prieku man vispār nav saprotams. Varbūt vienkārši nav sanācis braukt ar pareizajiem busiem?
Kāpēc jāregulē klimats? Es konstanti turu 21 grādu un klimatu vispār neaiztieku. Tikai retos gadījumos nomainu
E-parakstu izmantoju ikdienā, gan uzreiz ar ID karti, gan ar Mobile aplikāciju, ja neesmu pie datora. Esmu pāris reizes parakstījis arī ar Smart-ID aplikāciju, bet šis sanāk par maksu, tāpēc nav labs risinājums.
Ja paraksta PDF formātā, tad nav nekādu problēmu arī ārpus LV atvērt. Var parakstīt arī asic formātā, bet tad tomēr gadās, ka nevar atvērt citā valstī.
Lielākā problēma ir tā, ka regulāri pēc kārtējā e-paraksta atjauninājuma paraksts sākotnēji parādās kā nederīgs, kaut patiesībā ir derīgs (to var viegli pārbaudīt vienotajā ES linkā (https://ec.europa.eu/cefdigital/DSS/webapp-demo/validation). LVRTC šo problēmu zin, bet parasti kļūdu novērš novēloti un tā regulāri atkārtojas.
Draugi nolēma savu Opel Vivaro nomainīt pret jaunu (tas gan nav vairs tik liels kā iepriekš, kad bija Trafic kolns, jo tagad ir Proace klons). Noslēdza līgumu par piegādi ap Jāņiem. Tad solīja, ka būs septembrī, tad - novembrī, bet tagad pēdējās ziņas, ka labākajā gadījumā tikai decembrī liks uz konveijera.
No vienas puses tagad ir īstais laiks viņiem pārdot savu "veco" busu, jo cenas šobrīd tigū ļoti labas pārdošanai, no otras - nav jau prognozējams, cik ilgi būs jādzīvo bez jauna auto.
Ha ha. Paldies par piedāvājumu.
Apmēram tik man šovasar izmaksāja uzlikt tam mēslam citu numura zīmi, lai būtu vienots stils visiem maniem motorizētajiem transportlīdzekļiem.
Muļķības.
Ar savu Multivanu ceļojam bieźi. Ļoti ērts vadītājam. Varbūt vajag sākt ar atbilstoši noregulētu sēdpozīciju?
Pat pēc brauciena līdz Itālijai nesàp ne mugura, ne arī rodas kāds cits diskomforts.
Nezinu, kà joslu asistents darbojas Škodām, bet Hondām tas nekad nav sagādājis problēmas, ja pirms manevra ieslēdz pagrieziena rādītāju.
Uz treilera līdz mežam, tad jau tālāk bez problēmām. Bez skates aizliegts braukt pa koplietošanas ceļiem.
Nemaz tik rets variants nav. Pazīstu daudzus šādus. Es pats to skaitā.
Noskaidroju, ka Peugeot e-2008 piegādā 3-5 mēnešu laikā. Nav slikti