Vēl jau izpildās ar normālu auto reģistrāciju kravinieku kategorijās, piemēram, parasta Oktavija Combi var būt gan ar M1, gan ar N1 kategoriju no rūpnīcas jau...
UN jautrība sākās tad, kad Lietuvā milicis uz bāņa apstādina un pamana tehpasē N1 kategoriju, bet nav nopirkta "kravinieka" vinjete...
Nebrīnītos, ka kādu Raudi RS vagonversiju ar nav piereģistrējuši kā N1...
nu padomā kaut kapeiku tālāk
Zviedrijā un Somijā par CSN pārkāpumiem saskaņā ar viņu ĀPK maksā proporcionāli ienākumiem. Un neviens nekur neko nesūdz un neko no valsts tāpēc nepiedzen! Tas strādā jo tur ienākumus slēpj ļoti minimāli. Un piekritīsi ka 50EUR sods cilvēkam ar 5000-10000 EUR mēnesī ienākumiem, nav tik pat audzinošs, kā civilam ar 500-600 EUR ienākumiem, vai vēl mazākiem...
Ja šeit ienākumus slēpj, tad kā valsts var legāli reaģēt - celt nodokļus un nodevas un sodus uz viegli pierādāma īpašuma pamata? Pērkot tak dārgākai mašīnai arī PVNs sanāk lielāks vai ne?
Un ja var dārgāku mašīnu atļauties - tad jau laikam naudas ir vairāk? Ja stūŗē aizlienētu "biezvāgenu" - nevajadzētu tak pārkāpt vairāk kā tie ar "lētvāgeniem"?
Kas te nedemokratisks vai nesaprotams?