iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
RX-7 29.11.2006 1:52

shmurger rakstīja: te arii, zeeniem neaizmirstams piedziivojums video.google.com/...

Ekselenti!

RX-7 21.10.2006 3:10

Graberis rakstīja: Мужской туалет. Как водится, перекур. Толпа - человек пять. В закрытой кабинке (где по большой нужде закрылся программист звонит мобильный. Из кабинки раздается: - Да, я слушаю! Что делаю? РАБОТАЮ! Как что? Продвигается? А... гм. Нормально... продвигается... Туговато немного... Поднапрячься? Рад бы, да некуда. И так на пределе. Нет, быстрее не могу. Канал узкий. Сколько ни старался - больше не лезет. Расширить? Как?! Мне отсюда видней, и я вам говорю - расширить нельзя!

Мужики забывают о перекуре и давятся со смеху. А парень вошел в кураж и уже орет на всю парашу:

- Да сами вы во всем виноваты! Загоняете по восемь метров! И как, вы думаете, оно пролезет? Что? Всего семь с половиной? Да мне хоть восемь, хоть семь с половиной - одинаково. Предупреждал же: максимум два метра! Теперь придется вручную выколупывать. Что мне здесь, до утра сидеть, что ли?

Парочка перекурщиков, держась за стены, еле сдерживается от хохота. Программист орет еще сильнее:

- У меня зависло так, что тремя пальцами не поможешь! Что? А что я, по-вашему, здесь делаю?! Конечно, по частям! Эта колдобина целиком никак не пройдет! В общем, еще часа два. Ладно. Но вы на будущее зарубите на носу: два метра!

Tikko no smiekliem gandrīz nobeidzos

RX-7 19.10.2006 23:59

Nelasīju visu te sasviestoto, bet, ja kādam ir interese, varu padalīties ar info (ja to kāds vēl nezin):

1) entuziastiem - auto elektronikas fanātiem derētu ieskatīties www.bgsoflex.com/... - amatieru projekts pašbūvētam dzinēja vadības blokam. Ir arī forumi par šo tēmu - pieredzes apmaiņa u.t.t.

2) noderīga vieta, kur starp dumju amerikāņu bezpalīdzīgiem sļupstiem ir arī nāvīgo profiņu padomi, ir www.mp3car.com/... - viss par auto datoriem un skaņas tehniku

3) tiem, kas vēlas kaut ko salodēt, iesaku nopirkt 2 dažādus lodāmurus un alvas stiepli ar kusni iekšā. Viens lodamurs varētu būt BOSCH mikrovoltu lodāmurs jeb lodējamā pistole, kas ir ļoti jaudīgs (ap 1500W), uzsilst sekundēs pēc slēdža nospiešanas un ar to ļoti viegli lodēt visādus, pat resnus, vadus un citas samērā lielas lietas. Otrs ir lodāmurs ar keramisko sildelementu un automātisku temperatūras kontroli - tipa var uzstādīt cik grādus viņam jānotur. Tam ir ļoti smalka spicīte un ar to var lodēt visādus precīzus sīkumus - elektronikas komponentes un smalkus vadiņus.

RX-7 19.10.2006 0:23

MEGADELFINO rakstīja: Par japāņu vārdiem turpinot:

Liela dārga privātmāja- hatahama

Mazohists- suņhuivčai

Mīļa sejiņa- farakamaza

Vispasaules m*uku kongresā ar saviem priekšlasījumiem uzstājās Tatārijas pārstāve Atamuļi Jadalata un lesbietes no Ķīnas - Suņ Hui-Včai un Viņ Su-Him...

RX-7 25.08.2006 14:38

Canon EOS 20D ar EF-S ISM 17-85mm IS objektīvu un 4 GB Extreme III CF atmiņu - nu ļoti labas bildes sanāk un baterija tur ap 1000 kadrus, arī lietojot iebūvēto zibspuldzi. Esmu apmierināts, kā zilonis

RX-7 19.06.2006 17:44

Mashiic rakstīja: ja likt, tad noteikti 4 sensorus. prakse pierāda, ka 2 sensori ir fufelis.

Tieši tā. Es Audi A8 liku 8 sensoru (4 priekšā, 4 aizmugurē) sistēmu un strādā pat ļoti OK. Tāda pati sistēma man palikusi viena lieka - no tās paņēmu vienu priekšējo sensoru, lai atjaunotu sava Audi sistēmu (nošķīla to sensoru man), tādēļ palika pāri sistēma ar 4 aizmugures sensoriem un 3 priekšējiem jeb "rezerves" sensoriem. Pašam likt ir diezgan čakarīgi - jāvelk vadi cauri visam autiņam... Es uzticēju to darbu "Koferim"

RX-7 19.06.2006 17:12

Nopirkt vari no manis par 80 Ls (4 aizm. sensori ar vadības bloku un displeju) komplektu. Ieliks Tev viņus SIA "Koferis" Maija ielā.

RX-7 03.06.2006 2:35

Un vēl - par abu manis minēto Škodu salona ergonomiku - viduskonsole priekšējā panelī izveidota tik tizli, ka ar tās stūri tiek nepārtraukti spiesta labā kāja nedudz zem ceļgala. Kamēr pieradu pie šī asā stūra, kas uzrīvē zilumu, pāgāja vairāki mēneši.

Arī iekšā un ārā kāpjot vairākas reizes pret priekšējā paneļa kreiso malu (to, kas pret durvīm) esmu šausmīgi apdauzījis kājas - tā, ka maz neliekas un gribas lādēt Škodas konstruktorus mātes vārdiem

RX-7 03.06.2006 2:29

vilko rakstīja: Vai tiešām visi tie, kas noliek škodu, ir ar to pamēģinājuši pabraukt? Manuprāt cenas un kvalitātes attiecība ir ideāla. Kāpēc maksāt par vārdu?

Strādāju iestādē, kur darba autiņi ir škodas... Sākumā man tika 2004. gada Fabia Combi 1.9 SDI (bezturbo dīzelis). Īstenībā, lai arī minimālā komplektācijā (ar paša liktu CD maģi, bez el. logiem, spoguļiem, bez klimata, migliniekiem u.c. fīčām, tikai ar priekšas dzimatajiem skaļruņiem, bez centrālās atslēgas), tomēr likās labs (vismaz jauns) darba auto - motors lai arī bez turbīnas, tomēr kā bitīte zuzunāja un dinamikas pietika, gaita līgana, nekas neklaudzēja. Ātrumkloķis precīzs, slēdzās ideāli. Vienīgā problēma radās tad, kad nejauši aizcirtu durvis un atslēga palika aizdedzē. LAMB mēģināja atmūķēt un rezultātā nedēļu ložņāju caur pasažiera durvīm - tur tā viltīgā atslēga kaut kā aizgriežas, ja sāk ar ķeķšiem grābstīties gar svirām... Tāpat esot VW Passat... Zinošā servī galu galā 2 h ar pincetēm un citiem mūķīzeriem noņēmās, kamēr dabūja vaļā, bet pirms tam LAMB izjauca (cik nu bija iespējams) tās aizvērtās vadītāja durvis - atslēgu redz, bet padarīt neko nevar... Un durvis tiešām aizkniedētas zem apšuvuma... Kopumā 5 stundas nocīnījās bez rezultāta.

Bet tad manu škodiņu iemainīja pret reālu MĒSLU - pret 2003. gada Škoda Fabia Junior 1.2 HTP... Visneiedomājami nabadzīgākajā komplektācijā - nepienākas ne tikai bagāžas nodalījuma palodze, bet arī bardaciņa vāks, piepīpētāja ligzda, pelnu trauka vāciņš, pakaļējais loga tīrītājs, stūres un sēdekļa augstuma regulēšana... Trīscilindru benzīnmotoriņš ir galīgi bez griezes momenta, vibrē un "trojī" kā tāds vecs dīzeļtraktors, rij virs 10 L/100 km jebkuros režīmos... Karlo pateica, ka vainīga Lambda zonde, nomainīja to (vienu no viņām) par dārgu naudu, bet rezultāta nekāda. DTC ilgi pētīja uz kompja un secināja, ka ir tendence uz pārāk treknu maisījumu (kompis pat ieraksta kļūdu: "trekns maisījums"). Lambdas strādā, elektroniskā drosele nokalibrēta, viss itkā čikeniekā, bet maisījums par biezu, bendžu kūpina gaisā... Beigās ieklausījās, ka netikšķ bākas ventilācijas solenoīda vārstiņš - iztīrīja un izkustināja to un maisījums uzreiz kļuva labāks... Patēriņš, diemžēl, īpaši mazāks nekļuva - tāpat 9-10 L/100 km. Saņēmu mašīnu ar 90 000 km nobraukumu, gaudojošu gultni, nežēlīgi smagu stūri, klakšķošu skaņu no motora un jau minētajām patēriņa problēmām. Par tehnisko apkopi un "problēmu novēršanu" Karlo paņēma gandrīz 500 Ls (eļļas maiņa, filtri, priekšējo amortizatoru (?) un gultņu maiņa, kaut kādu lampiņu nomaiņa, lambda zondes maiņa). Rezultātā šobrīd nobraukums ir sasniedzis 100 000 km un braucu ar mašīnu, kura rij degvielu nemērā, grab un džinkst visās malās, stūre grozās (pastiprinātājs, protams, nav šajā komplektācija) nežēlīgi grūti, jau pie 40 km/h salonā sarunāties nav iepsējams, jo nežēlīgi skaļi ārdās un vibrē atkal jau kāds gultnis (mainītais?), liekot 3. robā reizēm sit pretī (sinhronizatori?) un krakšķ... Un, protams, drausmīgi neietilpīga un maza šī škoda ir. Durvis sāka grabēt un rezonēt pēc tam, kad apmēram mēnesi tika lietots paša uzstādītais Panasonic radio aparāts, pieslēdzot oriģinālajiem skaļruņiem (2 pīkstuļi priekšas durvīs augšā un 2 platjoslas sīkuči priekšas durvīs apakšā)... Vārdu sakot - Fabia 1.2 HTP sako

RX-7 24.05.2006 12:35

Jā, krutajiem izmēriem tiešām cenas ievērojami izdevīgas. Pats ņēmu 275/35R19 no kantora Latvijā mazlietotas Dunlop SP Sport (praktiski jaunas - vēl pat tehnologiskās "ūsiņas" nebija notrauktas) par 280 Ls pārī + montāža, bet pirms tam paskatījos jaunu šādu riepu cenu pie Latvijas tirgotājiem un gandrīz apgāzos...

RX-7 22.05.2006 11:16

KPL rakstīja:

smonG rakstīja: ņifiga... līnijās līdzstrāva un pie mājas vai staba galā trafiņš, kas pārveido... tā laikam pareizi...

Tu kaadreiz fiziku skolaa esi maaciijies?

Jā... Dīvaini - kā tas trafiņš to līdzstrāvu par kaut ko var pārveidot Trafiņi ir tādi "zvēri", kas vispār kaut ko pasāk tikai ar maiņstrāvu. Visdrīzāk līnijās ir lielāks spriegums (lai minimizētu zudumus, kā jau visur) un pie mājām trafiņš, kas to spriegumu uz 110V nomet... Vai arī pie mājām vienkārši strāvmainis, lai "izolētu" mājas tīklu no publiskā elektrotīkla, tādējādi pasargājot no avārijas potenciāliem...

RX-7 21.05.2006 20:21

smonG rakstīja: vispār iekš US patēriņa ir 110V (un tie paši ne tādi kā mūsējie - AC pret DC) ...

Kas, kas? Tāda pati maiņstrāva (AC) arī ASV, tikai 110 V...

RX-7 22.04.2006 13:12

Ir viens sakarīgs autosignalizāciju un audio kantoris - SIA "Koferis". Maija ielā (maza ieliņa paralēla Brīvībenei - pirmā šķērsiela, ja no Brīvības ielas nogriežas uz Palmu ielu). Tur nupat kā man A170 mersim (2000. g., 8500 EUR vērtība) lika sigu. Izmaksāja (kopā ar izdegušo paneļa spuldzīšu maiņu) ap 160 Ls. Jāņem vērā, ka Mersim ir rūpnīcas imobilaizers bez datora maģistrāles, tādēļ signalizācija ir jāvieno atsevišķi pie visām auto sistēmām un devējiem, kas sadārdzina uzstadīšanas darbus...

RX-7 10.04.2006 0:10

Labi!... Kurš vēl varētu ko bilst no šīs sērijas? Gandrīz vai konkurss par labāko santīmpi.sēju sanāk

RX-7 09.04.2006 22:50

Mēģināšu es arīt tādā pat garā:

"Nu, ar veco sagrabējušo Mazdiņu arī kaut kā varu pabraukt. Un, ziniet, galā pagaidām vienmēr esmu nonācis Protams, jauns Auģiks ir labāks, bet maksāt tādu summu par mašīnu?!... To lai dara tie - uz augšu pasistie! Nu ir jau tie visi luksusa vāģi ērtāki un, galvenais, smukāki, taču manām pieticīgajām vajadzībām..."

Nu, vai sanāca līdzīgi?

RX-7 09.04.2006 16:23

Par dīleru jociņiem - tā tiešām ir - pārdod no salona jaunu auto ar pašu piemuhļītiem ķīniešu Xenoniem, deklarējot, ka tas ir rūpnīcas Xenons

RX-7 09.04.2006 16:21

endr4 rakstīja: ...Arii man tuvie/taalie un migla ir vienaa un tanii pashaa lukturii-droshi vien tad mees runaajam par vienaam un taam pashaam lampaam. Interesants ir fakts ka man ar no ruupniicas (un peec VIN numura un vaacijas regjistraacijas 99.9% apstiprinaatiem datiem) naakushiem xenjiem ir manuaalaa augstuma regulaacija a tev ar oem halogeeniem automaatiskaa??!!?? ..... A par to ka jaunos autinjos liek neorgjinaalos xenonus- PROTAMS! It sevishkji apvidniekiem: Pajero, TLC100, TLC120, visiem Hyundai, KIA u.t.t. par to subaru nemaz nebriinos..

Lukturu augstuma regulācija manam tāpat manuāla (ne automātiska), taču elektriska (nevis mehāniska ar ķegu zem kapota, kā vecajiem oooo). Runājam par tiem pašiem lukturiem. Tikai Tev, cik saprotu, ir oriģ. Xenons (par spuldžu krāsas temp. joprojām šaubos, ka tāda būtu oriģ., jo Philips neražoja un neražo citas, kā tikai 4300K priekš OEM, kā arī 5000 -ar kaut ko K un 6000 -ar kaut ko K priekš Upgrade Kitiem, ko sen vairs neražo), bet manam oriģ. halogēnu projektori, ko nomainīju uz jaunajiem Bi-Xenon OEM (Audi, Porche, BMW, MB...) projektoriem. Praktiski viss (stiprinājumu vietas, "kabatas" lukturu korpusos priekš balastiem) atbilda 1:1, tikai paši projektori ir drusku lielāka diametra un bija drusku jāpadreijā reflektoros un alumīnija turētājā lielāki caurumi...

RX-7 09.04.2006 16:20

endr4 rakstīja: ...Arii man tuvie/taalie un migla ir vienaa un tanii pashaa lukturii-droshi vien tad mees runaajam par vienaam un taam pashaam lampaam. Interesants ir fakts ka man ar no ruupniicas (un peec VIN numura un vaacijas regjistraacijas 99.9% apstiprinaatiem datiem) naakushiem xenjiem ir manuaalaa augstuma regulaacija a tev ar oem halogeeniem automaatiskaa??!!?? ..... A par to ka jaunos autinjos liek neorgjinaalos xenonus- PROTAMS! It sevishkji apvidniekiem: Pajero, TLC100, TLC120, visiem Hyundai, KIA u.t.t. par to subaru nemaz nebriinos..

Lukturu augstuma regulācija manam tāpat manuāla (ne automātiska), taču elektriska (nevis mehāniska ar ķegu zem kapota, kā vecajiem oooo). Runājam par tiem pašiem lukturiem. Tikai Tev, cik saprotu, ir oriģ. Xenons (par spuldžu krāsas temp. joprojām šaubos, ka tāda būtu oriģ., jo Philips neražoja un neražo citas, kā tikai 4300K priekš OEM, kā arī 5000 -ar kaut ko K un 6000 -ar kaut ko K priekš Upgrade Kitiem, ko sen vairs neražo), bet manam oriģ. halogēnu projektori, ko nomainīju uz jaunajiem Bi-Xenon OEM (Audi, Porche, BMW, MB...) projektoriem. Praktiski viss (stiprinājumu vietas, "kabatas" lukturu korpusos priekš balastiem) atbilda 1:1, tikai paši projektori ir drusku lielāka diametra un bija drusku jāpadreijā reflektoros un alumīnija turētājā lielāki caurumi...

RX-7 08.04.2006 0:45

Un vēlreiz vērsīšos pie Tevis, endr4 - Tu laikam esi Audi fans, spriežot pēc Tavas galerijas. Šaubos gan, vai tie vāģi visi ir Tavējie un tiem visiem ir oriģinālie Xenon lukturi, taču viss jau var gadīties Var jau būt, ka Tas S8 tiešām ir Tavs - tad cepuri nost - tikai kādēļ tie stulbie amerikāņi viņam ķīniešu zilās spuldzītes samaukuši (kā var saprast no Taviem komentāriem šeit), to gan nesaprotu (nafig labu, skaistu, dārgu un elegantu vakarkleitu komplektēt ar lētu bižutēriju - tur briljanti vajadzīgi...)...

Man pašam bez Krokodila ir arī A8 4.2 Tiptronic Quattro - tam rūpnīcas halogēnu tuvo gaismu projektoru vietā ieliku OEM Bi-Xenon projektorus (Philips spuldzes, Hella bloki) un varu droši teikt, ka labāku izgaismojumu nevaru iedomāties. Oriģinālajos lukturu korpusos jau bija speciāli paredzētas vietas balastu blokiem. Tagad tuvo gaismu dod Xenon projektori, tālo papildina arī oriģinālie reflektoru halogēnlukturi (kā papildlukturi), ir arī oriģinālie pretmiglas projektoru lukturi), kas īpaši labi palīdz papildus izgaismot ceļa malas (tas viss + gabarītu spuldzītes atrodas iekš Audi lukturu korpusa ar elektrisku augstuma regulēšanu, protams). Esmu apmierināts kā zilonis Un mašīna izskatās solīdi, nevis kā dažs labs mikimaušu vai pokemonu kārs, kas par spīti savai nežēlīgajia cenai un luksusa statusam (ir redzēti pilnīgi jauni Lexus, Mitsubishi Pajero, Subaru u.c.), dāsno dīleru apveltīts ar zilajām ķīniešu "rūpnīcas Xenona" lampiņām.Vienam manam paziņam izdevās tikt pie šāda nošķilta STI Subāra eksemplāra, kura "oriģinālie" ksenoni izrādījās dīlera uzstādīts ķīniešu "6000 K" kits, pie kam spuldzītes bija pavisam neatbilstošajos halogēna projektoros ielīmētas ar HotGlue palīdzību (jo cokoli, protams, neatbilda) un staru formējošais ekrāns aizlocīts prom no fokusa punkta, jo par halogēna spuldzi daudz garākā Xenon spuldze citādi konfliktēja ar to... Lūk, no kurienes rodas "rūpnīcas Xenoni"

RX-7 08.04.2006 0:19

Nezinite rakstīja: xenon ruulz!!!

un SAAB xenon nāk jau no 1972 gada!!!

Vo - beidzot pa tēmu viens ierunājās Pārējie - viens liels bērnudārzs... Tikai to vien zin, kā vārdu d.i.r.s.t lietot vietā un nevietā (uz ko tas domāts - ceru pats sapratīs). Nu tak lieciet savu zilo lampiņu šķūningu - mani tas īpaši nesatrauc - uzlieku dzeltenas brilles un iepūtiet man

RX-7 27.03.2006 2:18

Pie tam Xenona spuldzēm ir īpatnība - novecojot tonis mainās, tādēļ (un nevis tādēļ, ka "tādas vairs neražo"), izdegot vienai spuldzei, nākas mainīt abas... Ir redzēti merši, kuriem vieniem no pirmajiem (vēl reflektoru lukturos - kļūda, ko Mercedes-Benz pats vēlāk atzina un laboja) sāka nākt oriģinālie Xenoni, ar vienu pavisam smieklīgi rozā "aci"

RX-7 27.03.2006 2:09

endr4 rakstīja: Shobriid peec ES direktiivaam vieniigi oficiaali legaalie xenon ir no 4100-5300 Kelviniem D2S un D2R spuldzes. Taa ir pilniigi trula balta pseidohalogen gaisma kura pat iipashi peec taa ko mees esam pieradushi saprast kaa xenon neizskataas...

ljoti lielas probleemas tapeec rodas ja piemeeram izdeg viens orgjinaalais xenon vecaakam auto jo taadu tonju lampinjas vairs nerazho, un pat taa pasha razhotaaja lampinjas ar taadiem pashiem kodiem spiid savaadaak. kreisais xenons (visaadi h7 un citi paartaisiishanas komplekti) protams izmanto dazhaadas korejas un kjiinas un taiwaanas spuldzes liidz ar to gaisma reizeem ir pat smukaaka kaa orgjinaalajam xenim. taakaa situaacija ir diezgan beediiga un spiezh izmantot kreisaas nebrendu spuldzes ar lielaakiem kelviniem. es pats shobriid ieliku k.kaadas noname 8000k spuldzes un esmu vairaak apmierinaats kaa ar osram xenarc (pilniigs shits) vai philips (nav iipashi labaaks) vai bosch (labaakais no brendiem peec kraasas)..

Vo bļāaaaa... Kur tālu cilvēks var aizmurgoties... Zilo lampiņu zilais piekritējs 4000 K ir pilnīgi baltas gaismas tonis, kurš, lietojot spuldzi kā nākas - projektoros ar pietiekami garu reflektoru un pareizas formas fokusā novietotu stara formēšanas ekrānu (nevis reflktora lukturos, kuri KONSTRUKTĪVI NEDER xenona gāzizlādes spuldzēm, jo gaisma veidojas nevis nelielā apgabalā - kvēldiegā - bet gan samērā gara staba veidā starp elektrodiem), veido ideālu ceļa izgaismojumu, nevienu nežilbina un pie tam vēl stara robežzonā veido smuku zilgani varavīkšņainu atspīdumu (gaismas dažādas frekvences dažādi apliecas ap aso ekrāna šķautni) - tas tad arī rada to "smukumu", ko daži labi te saskatījušies jaunu modeļu dārgām automašīnām un nu ar pindzeli un zilo krāsu grib iedvest pa lēto sāvām grabažām Rezultāts tāds pats, kā likt lismu metējus izpūtējā, braukāt ar "slikiem", kas iegūti līdz nllei nobraucot parastu riepu, un pietjūnēt "sporta skaņu" izpūtējā ar naglas un āmura palīdzību

RX-7 06.03.2006 14:29

Lai veicas!

RX-7 06.03.2006 13:37

keanu rakstīja: Man vajag taas trubas no/uz ic,bet nu nee,ja man piedaavaa trubu par 175ls/m.

Man nevajg nekaadas krutaas,vajg vienkaarsji trubas kas tur spiedienu liidz 2 bar teiksim,parastas,gumijas trubas.

Taas trubas peec tam var notiit ar karstuizoleejoshu liimlenti,nevis liet no kaut kaadaas ogleem

Nu tad sameklē gumijas kanalizācijas trubu un būs OK Šeit runa ir par armēto silikoneni, kas nebaidās motortelpas karstuma, turbīnas spiedienā neuzpūšas kā prezis un pacieš ķīmisku iedarbību... Un cena priekš Tevis būs 90 Ls/m jeb citiem vārdiem - 9 Ls par 10 cm gabalu (t.i. viens savienotājposms). Diametrs - 3".

No ogles vienalga sanāk labākas nekā no follijā ietīta tērauda - vieglākas

RX-7 02.03.2006 12:43

keanu rakstīja:

Teerauds?A kaut kaadu vieglaaku materiaalu nevareeji izmantot?

Preseesi no ogles,lai buutu vieglaakas taas trubas?A kur man mekleet no gumijas taas trubas nezini?

Jā, tas Kaļķim bija uz vietas un viņš ir piešāvies ar to strādāt. Pietiekami plāns arī ir, lai starpība ar tādām pašām alumīnija trubām būtu mērāma pārsimts gramos uz visu traktu. Alumīnijs būtu jāpasūta no ASV, taču pirms sāka taisīt, nebija skaidrības, cik un kādus gabalus / līkumus vajadzēs... Tagad ir tērauda trubu funkcionāls modelis, lai vēlāk varam dabūt nost svaru un izolēt ieplūdi no motortelpas karstuma, izlejot trubas no ogles.

Tās savienojošās "gumijas" (īstenībā silikona) trubas Latvijā var nopirkt par kādiem 175 Ls/m, taču varu padalīties ar saviem pārpalikumiem par saprātīgāku ciparu, teiksim par 90 Ls/m, ja ir interese... Daudz jau nevajag savienojumiem... Arī tie manējie žņaugi ir no ASV - speciāli, lai piespiež pa visu perimetru un nesakniebj trubu (cik meklēju, Latvijā tadus nevaru atrast).

Būvēsi kaut ko?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Lasītākie raksti

Jaunie raksti