Viens no variantiem - skatamies augšējās sveces caurumā un griežam škivoku lēnītēm, kamēr parādās apex plāksne. Atzīmējam ar marķieri adatas stāvokli uz škivoka. Griežam tālāk, kamēr tā pati plāksne parādās apakšējās sveces caurumā - atkal atzīmējam. Tā pat 2 atzīmes nākošajai plāksnei ejot gar sveču caurumiem. Tad uz škivoka atliekam abu atzīmju pāru vidus punktus (tobiš sadalam katru loku uz pusēm) un tad atrodam vidus punktu starp šiem vidus punktiem. Un tagad pagriežam škivoku atpakaļ tā, lai adata rādītu uz šo atrasto punktu. Tagad motors atrodas TDC stāvoklī Jēbļa baigā, ja ņem vērā, ka tad, kad motors nestāv uz galda, tajos sveču caurumos ir samērā grūti ielūkoties
Bet, lai nebūtu tā jāčakarējas, uz škivoka ir metka
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Regulējot aizdedzi, neaizmirstam stroboskopu ielikt vankeļa režīmā un cangu likt uz pirmās kameras augšējās sveces (Leading) vada...