iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7
RX-7 09.04.2008 2:00

Regulējot aizdedzi, neaizmirstam stroboskopu ielikt vankeļa režīmā un cangu likt uz pirmās kameras augšējās sveces (Leading) vada...

RX-7 09.04.2008 1:57

Viens no variantiem - skatamies augšējās sveces caurumā un griežam škivoku lēnītēm, kamēr parādās apex plāksne. Atzīmējam ar marķieri adatas stāvokli uz škivoka. Griežam tālāk, kamēr tā pati plāksne parādās apakšējās sveces caurumā - atkal atzīmējam. Tā pat 2 atzīmes nākošajai plāksnei ejot gar sveču caurumiem. Tad uz škivoka atliekam abu atzīmju pāru vidus punktus (tobiš sadalam katru loku uz pusēm) un tad atrodam vidus punktu starp šiem vidus punktiem. Un tagad pagriežam škivoku atpakaļ tā, lai adata rādītu uz šo atrasto punktu. Tagad motors atrodas TDC stāvoklī Jēbļa baigā, ja ņem vērā, ka tad, kad motors nestāv uz galda, tajos sveču caurumos ir samērā grūti ielūkoties Bet, lai nebūtu tā jāčakarējas, uz škivoka ir metka

RX-7 09.04.2008 1:47

rx-7-12a rakstīja: Kaa tu noteici TOP DEAD Center, lai aizdedzi noreguleetu?

Kā grāmatā rakstīts. Grāmata ir?

RX-7 09.04.2008 1:44

Kontakttālruņa Nr.: 28655578

RX-7 09.04.2008 1:41

Nju tad... Aiziet skapja saturs uz āru

1) SonyEricsson P990i "gudrais tālrunis" (smartphone) - lietots gadu, ar kastīti, dokumentiem, CD, vadu... vārdu sakot pilnā komplektācijā. Arī garantijas talons Ideāli tehnisks stāvoklis. Atdošu sirdij sāpot par 150 Ls (nafig man n-tie telefoni,ko?)

2) Innovatek auto DVD/TV/FM/MP3-USB atskaņotājs (4x40w, 3"LCD, noņemams panelītis, pults u.t.t.) mazliet lietots, līdz noklājās disku lasītājs un reizēm nelasa diskus.... Atdošu par 50 Ls, jo ar USB iet šņākdams - kam gan vajag tos diskus????

3) vesela kaudze 14", 15" un 17" CRT monitoru - lielākoties strādājoši, PAR BRĪVU - ņemiet un vediet prom kaut visus - man skapī vairs nav vietas... !!!

4) dafiga viskautkas no kompju iekšām - vecas un ne tik vecas lietas - tonna ar tīkla kartēm, SCSII Ultra320 kontrolieri (32-bit un 64-bit PCI), HDD (arī SCSII Ultra320), TV/FM un SVGA PCI kartes, ATX keisi, viens pat BigTower ļoti ērts, bet aizņem dafiga vietas skapī, u.t.t., u.t.jpr. Viss par simboliskām cenām - teiksim, tīklenes (Intel, 3-com, Allied Telesyn) pa 5-īti/gab., SCSII kontrolieri pa 50Ls/gab., 73GB SCSII 10000 rpm HDD pa 80 Ls/gab., keisi pa 1-15 Ls/gab. u.t.t.

5) Audi A8 jaunie vieglmetāla diski R17" J7.5 Pagājušajā pavasarī pirku jaunus - tātad vienu vasaru nobraukti. 4-disku komplektu par 300 Ls atdošu. Diviem no tiem nozagti centra kalpaciņi ar OOOO simboliku, bet tos kalpaciņus par 17.50 Ls/gab. AutoRīgā var uz vietas dabūt... Jautāsiet, kāpēc pārdodu - tāpēc, ka paša auto atliekas savāca Balta un aizstiepa uz Varānu Diski par laimi stāvēja garāžā

6) Virtual Laser Keyboard - prikolīga ierīce Maza melna kastīte divu sērkociņu kastīšu izmērā, ko noliekot uz virsmas un ieslēdzot, uz virsmas ar lāzeru projicējas standarta QWERTY klaviatūra. Spaidam ar pirkstiem projicētās pogas un kompī/PDA/mobiļņikā vaivienalga kamī, kas caur BlueTooth savienots ar minēto ierīci, viss notiek, kā no jebkuras klavieres. Ierīcei līdzi lādētājs, jostas maciņš, draiveris visādiem mobilajiem un parastajiem OSiem (Symbian, Windows u.t.t.). Ierīce jauna, nelietota (un tādu diez vai var arī kaut kā nolietot, jo spaidam ta galda virsu, ne pašu mantu ). Dārga - 100 Ls... Bet kruta.

7) HP portatīvo kompju Docking Stations (viena priekš OmniBook XE3, otra - OmniBook XT.... kutkādam tur - vēlāk iepostēšu, jo no galvas nezinu). Katru par 20 Ls atdodu un skapis tīrāks

Audi A8 (1995. gads) instrumentu panelis, klimatkontroles vadības bloks, oriģinālie skaļruņi, vadītāja durvju iekšējais apšuvums, stūres rats (āda jālabo), ut.t.

9) Mitsubishi Pajero 2.5 TDi Wagon (garais, līdz 1991. gadam) detaļas biezā slānī - kapots ar gaisa tvērēju, visas durvis, sēdekļi, tilti, radiatori, pečkas, stupicas, bremzes, lukturi un praktiski viss, izņemot priekšējos amīšus, motoru un kuzovu/rāmi...

10) Mazda 323F (1991. gads) atliekas - ideāls motors, kārba, bija jauni bremžu diski u.t.t. .... Ja nu kādam vajag par nieka naudiņām

11) un vispār - ja kādam kaut ko vajag - iepostējiet - ja nu manā skapī tas atrodas, būs prieks palīdzēt Visu jau nevar paturēt galvā, kas tajā manā skapī "dzīvo"

RX-7 02.04.2008 16:38

Nu, gaidu

RX-7 29.03.2008 14:05

GirtzB rakstīja: nav dizrdēts ka būtu kāds jēdzīgs autoklāvs šādiem mērķiem parādījies..., tāpat arī pārējā materiali-tehniskā bāze

Būvējam krāsni. Pašlaik strādājam ar pagaidu variantu... Nav īpaši ērti, bet strādāt jau var...

RX-7 26.03.2008 3:37

rx-7-12a rakstīja:

RX-7 rakstīja: Cik zinu, Latvijaa regjistreetas dazhas, tachu tikai 2 braucoshas

Maneejaa bija viena no taam (bija...)[addsig]

Mosh maneejaa bij otra , baigi veelu es tevi atradu , maneejaa ir smilshukraasaa, zinu ka ir veel viena 2 paaudzes melnaa kraasaa, bet ne turbo. Man ir vecais labais nikki karburators un motors no pirmaas paaudzes 12a, kursh tiks iemests 2gen kuzavaa, veel tik jaasagaida adatgultnis kuru Latvijaa nekur nevar dabuut, un tad jau redzees kaa atrestaureetais motorinjsh grieziisies.

Nju vo - beidzot sāk tauta sanākt Apsveicu ar atrašanos, kolēga Kur restaurēji motoru? Kādā stāvoklī auto vispār? Vai labi saglabāts? Būtu jauki kādu bildi redzēt...

Bet nu vispār - prieks, ka neesmu viens pats tuksnesī šai jomā

RX-7 13.03.2008 23:02

Paldies, zēni, ka beidzot attapāt, ka te nav sviesta ciba

Monokoku līmēsim mēs paši, un - tici man - mēs zinām, kā tās lietas darāmas Un arī to jumtu pielīmēsim Pie kam tas ogles/alumīnija šūnas jumts vēl izturīgāks par bleķinieku - ne velti ir tehniskajos noteikumos atļauts rallija mašīnām nelikt durvīs trubu, ja iekšējais panelis no ogles/šūnas "pānkūkas"

P.S. Bet par to krānu un attiecīgajiem elektrodiem bez vides - gandrīz krampji māgā

RX-7 08.03.2008 11:28

Paldies par atbalstu!

Tātad:

1) kapots

2) spārni - gan priekšējie, gan aizmugurējie

3) jumts

4) durvis

....

5) ar laiku arī monokoks

RX-7 07.03.2008 23:50

msh rakstīja: Būs būs - es ceru, ka tu būsi sataisījis labi - jo kad sāksi braukt, gan jau ka būs kārtīgi ar rūsu jācīnās - paveca mazda tomēr

Ja ņem vērā, ka plānā ir 80% bleķu ar ogli aizstāt, tad diez vai rūsai būs kur iegrauzties

RX-7 07.03.2008 1:03

Nav nekādas nožēlas, ka projekts tika sākts... Kad tas tika sākts un aktīvi bīdīts, bija mazliet brīva laika, lai ar to nodarbotos... Pašlaik brīvo laiku esmu ziedojis jaunas dzīvesvietas iekārtošanas projektam, tādēļ būtībā pēdējie 3 gadi bija zem cepures. Izskatās, ka uz vasaras vidu būs iespēja atgriezties pie Krokodila ]

Starp citu - ar Krokodilu no dzemdību nama pārvedu mājās savu meituku. Nu viņai jau pāri par pieciem gadiem - drīz skolā ies... Tas mazliet ilustrē situāciju ar projekta ievilkšanos Un viens no iemesliem, lai projektu nepamestu tieši šis arī ir - tā mašīna saistās ar laiku, kad dzima mans pirmais sīcis... Nu jau arī jaunākajam ziķerim pusotrs gads tūlīt...

BŪS LABI

RX-7 02.03.2008 3:45

Nekas nav pamests - kad buus laiks pieveersties, paarkaapsim arii astei (suns ir paarkaapts)

Starp citu - vai kaads nav redzeejis Riigaa veel kaadu II paaudzes RX-7? Jautaajumam ir savs pamats, taa, ka, luudzu, atsaucas, ja kaadam ir info par citiem Latvijas RX-7 automobiljiem...

RX-7 02.03.2008 3:41

Ta vinjiem taas baakugunis jau pa gabalu var redzeet

Vienu 7. bembi ar v.Nr. XXX arii naacies maniit ar baakuguniim aiz restes... kaut kaads droshiibnieks gan jau ka, vai vnkkaadam krutuma par daudz, ka kriminaalas baakugunis uzmonteejis

RX-7 01.11.2007 21:49

ibio rakstīja:

ulza rakstīja: Braucu es kā pienākas un šādas muļķības nav vajadzīgas.

es braucu kā gribu, bet man ir čujs uz mentiem - jo kad izdomāju ka jābrauc kārtīgi ļoti bieži brauc menti pretim, tā ka arī neizjūtu vajadzību pēc detektora

Īstenībā, arī man... Bet radardetektors palīdz čuju apstiprināt Kā teikt - zinātniski pierādīt

RX-7 01.11.2007 0:24

911 rakstīja: a tu neaprīko automobili, bet gan sevi ar tām ierīcēm un visi menti varēs iepūst

Vajag turēt mašīnā ar antiradaru aprīkotu foto statīvu vai ko tamlīdzīgu, kas nav transporta līdzeklis Kaut vai rokassomiņu

RX-7 31.10.2007 13:19

Passport SRX, ko ikdienā izmantoju, ir viena maza priekšrocība (iebūvējams) un viens liels trūkums (besīgie vilcienu radari un radiolinki zināmās vietās, kas, daudz braukājot krīt uz nerviem) salīdzinājumā ar šo jauno. Interesanti, vai Escort negrasās laist klajā šādu jaunu modeli ar GPS, bet uz SRX vai SR-7 bāzes? Būtu superaparāts...

RX-7 31.10.2007 13:16

Tiešām perfekts aparāts. Cena ļo ti adekvāta. Atpelnās zibenīgi 20 Ls/nedēļā = atpelnās mazāk kā 4 mēnešos

RX-7 22.10.2007 12:41

Magistrs rakstīja: Audi, ar ļoti retiem izņēmumiem, ir divu veidu:

- rij maz un ņifiga neiet;

- rij daudz un ņifiga neiet.

Tas ne tikai par Audi, bet par visām markām Un tie ļoti retie izņēmumi tad arī ir normālas mašīnas

RX-7 22.10.2007 12:38

shibernieks rakstīja:

RX-7 rakstīja: 1995. gada A8 4.2 Tiptronic Quattro.

Ja visu nedēļu vizinos pa Rīgas korķiem un nogalē 200 km turp un 200 atpakaļ uz/no laukiem, tad vidējais patēriņš ir ap 13 ar kaut ko. Pie ieslēgtas klimatkontroles. Braucējs neesmu no mierīgajiem. Ja šoseja, tad max. ko apstākļi un specdienestu klātbūtne atļauj (120-262 km/h), ja pilsēta, tad gāze-bremze-gāze-bremze...

Esmu mērījis patēriņu atsevišķi pilsētā - braucot kā dievkociņš un ekonomējot piespiedu kārtā - 10 litros var ielīst, ja nav jāstāv stundām korķos. Pa šoseju superekonomiskajā stilā iznāca 8.9 L/100 km. Pa šoseju īpaši nepiespiežoties ekonomēt (apdzenam, kad vajag, bet īpaši virs 140 km/h nespiežam) tērē ap 10 L/100 km. Ja braucam brīvi (200 km/h un augstāk), tad vairāk par 16.1 L/100 km neesmu ieguvis vidējā patēriņa ciparā...

Salīdzinājumam - vienu brīdi bija man darba Škoda Fabia ar 1.2L 3-cilindru benzīnmotoriņu (2003. gads) - vidējais zem 10L/100 km nebija iegūstams nekad...

1991. gada Mazda 323F ar 1.5L SOHC - arī vidējais patēriņš ap 10L/100 km... Un mazlitrāžām ietilpība nekāda, komforta nekāda, braukšanas prieka un iespēju rīkoties brīvi ar motora elastību un jaudu - nekāda. Kāpēc tad izvēlēties mazlitrāžu? Vidējā mazlitrāžas ekonomija ap 3L/100 km = uz 200 km ceļa ekonomējam ap 4 latiem. Vai ir to vērts? Es uzskatu, ka nē.

Pie kam uzskatu, ka "mazie" (tb. 2.8L, 3.6L) motorīši un/vai priekšpiedziņa tādai mašīnai kā A8 ir "ne cepts, ne vārīts" - priekšrocību nekādu - tikai trūkumi, salīdzinot ar 4.2L (protams, 6L W12 ir vēl jaukāk, taču tad tas jau ir mazliet cits auto - A8L). Jauno paaudžu A8 šeit neapskatu - tie ir cenu kategorijā, uz kuru šobrīd neskatos

1. A8 4.2 max. ātrums 250 elektroniski ierobežots. (norauts ierobežotājs?)

2. A8 4.2 (32v) patēriņš ko rūpnīca ir norādījusi- vidēji 11,6 jauktā ciklā

3. nav tāds 3.6 motors iekš A8 D2 ir 3.7.

4. 6.0 w12 nav tikai L versijā

5. esmu A8 4.2 40v lietotājs ikdienā vidējais patēriņš ko rāda kompis ir 17-19l/100km braucot nesēņojot un ar auto viss ir labākajā kārtībā

Es arī domāju, ka 250 km/h ir limits, bet re ka nekā Secinājums: vai nu ierobežotājs noņemts (diez' vai, jo auto jauns pirkts Latvijā un tjūneri to nav aiztikuši), vai arī '95. gadā vēl nebija tādu likumu, kas prasītu ražotājam uzstādīt ierobežotāju...

Rūpnīcas uzrādītais patēriņš tiešām tāds varētu būt ideālā jauktā ciklā - pa šoreju uz 90 km/h viens pats, nevienu neapdzenot u.t.t., cauri pilsētai pa galveno ielu bez sastrēgumiem un luksoforiem uz 50 km/h

Tiešām - biju domājis 3.7 motoru, nevis 3.6, kāda nav...

D2 ar 6.0 L W12 motoru saražoja tikai 750 gab. Ja saki, ka arī īsajā A8 tos monstrus lika, lai nu tā būtu...

17-19L/100km ir patēriņš, nesēņojot, bet sēžot korķī

RX-7 16.10.2007 13:37

1995. gada A8 4.2 Tiptronic Quattro.

Ja visu nedēļu vizinos pa Rīgas korķiem un nogalē 200 km turp un 200 atpakaļ uz/no laukiem, tad vidējais patēriņš ir ap 13 ar kaut ko. Pie ieslēgtas klimatkontroles. Braucējs neesmu no mierīgajiem. Ja šoseja, tad max. ko apstākļi un specdienestu klātbūtne atļauj (120-262 km/h), ja pilsēta, tad gāze-bremze-gāze-bremze...

Esmu mērījis patēriņu atsevišķi pilsētā - braucot kā dievkociņš un ekonomējot piespiedu kārtā - 10 litros var ielīst, ja nav jāstāv stundām korķos. Pa šoseju superekonomiskajā stilā iznāca 8.9 L/100 km. Pa šoseju īpaši nepiespiežoties ekonomēt (apdzenam, kad vajag, bet īpaši virs 140 km/h nespiežam) tērē ap 10 L/100 km. Ja braucam brīvi (200 km/h un augstāk), tad vairāk par 16.1 L/100 km neesmu ieguvis vidējā patēriņa ciparā...

Salīdzinājumam - vienu brīdi bija man darba Škoda Fabia ar 1.2L 3-cilindru benzīnmotoriņu (2003. gads) - vidējais zem 10L/100 km nebija iegūstams nekad...

1991. gada Mazda 323F ar 1.5L SOHC - arī vidējais patēriņš ap 10L/100 km... Un mazlitrāžām ietilpība nekāda, komforta nekāda, braukšanas prieka un iespēju rīkoties brīvi ar motora elastību un jaudu - nekāda. Kāpēc tad izvēlēties mazlitrāžu? Vidējā mazlitrāžas ekonomija ap 3L/100 km = uz 200 km ceļa ekonomējam ap 4 latiem. Vai ir to vērts? Es uzskatu, ka nē.

Pie kam uzskatu, ka "mazie" (tb. 2.8L, 3.6L) motorīši un/vai priekšpiedziņa tādai mašīnai kā A8 ir "ne cepts, ne vārīts" - priekšrocību nekādu - tikai trūkumi, salīdzinot ar 4.2L (protams, 6L W12 ir vēl jaukāk, taču tad tas jau ir mazliet cits auto - A8L). Jauno paaudžu A8 šeit neapskatu - tie ir cenu kategorijā, uz kuru šobrīd neskatos

RX-7 04.09.2007 10:59

Joprojm aktuaali.

Starp citu - tirgoju nost arii Mitsubishi Pajero detaljas - 1991. gada vecais 2.5 TDi. KONI amiishi, ljoti labs kapots ar gaisa tveereeju, durvis, stikli, koka MOMO stiuure, seedeklji ar apsildi u.c. kjidas...

RX-7 27.08.2007 13:13

Saburzīto kuzovu nupat kā nopārdevu... Joprojām aktuāli - tirgoju motoru, kārbu, ritošo, piekari, iekšas (tipa salonu), stiklus, riteņus...

RX-7 27.08.2007 13:08

Tā - baltais Walkamans aizgāja

Atlicis vēl tik tas smartfons P990i - vai tiešām visiem gribētājiem jau ir?

RX-7 23.08.2007 12:19

Vai kādam ir interese par piedāvātajiem tālruņiem? tiešām gribu tikt vaļā - kam man tik daudz telefonu

1 2 3 4 5 6 7

Lasītākie raksti

Jaunie raksti