iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
sleepnis 21.04.2008 14:37

uupis rakstīja:

Nortel rakstīja: Varbūt tā ir veca māja ar vārtiem, kurus platākus nevar uztaisīt. Vecrīgā arī līdzīgas lietas notiek.

Ja tā ir tā ko es domāju tad tā nav veca un vārtus tur droši varēja būvēt platākus. Un nekad tur nav bijusi situācija kad nevar iebraukt. Tikai īpašniekiem ir kāds īpašs braukšanas stils un nemācēšana vai nevēlēšanās grozīt stūri. Neviens netraucē viņiem vārtos braukt atpakaļgaitā lai no rīta varētu samiegojies vieglāk izbraukt. Bet nē – vakarā iebraucam ar purnu un no rīta miegaini mēģinam izgrozīties ar pēcpusi ārā un ja nesanāk ar vienu piegājienu izstumties tad bļaušana pa visu pagalmu, bet policiju nesauc.

Viņiem tas šrotvāgens ir vajadzīgs lai to noliktu pretējā ielas pusē tā lai pret vārtiem (pretējā ielas pusē) neviens neparkotos. Ielas platums ir starp 5 un 6 metriem.

Tikai nesaprotu, kā tad tas šrotvāgens tur varētu palīdzīēt. Labi nevien cits tur neparkosies, bet tur taču būs tas šrotvāgens. Ja nu vienīgi tādā veidā, ka parādās iespēja braukt ārā "uz tausti" nebaidoties kādam citam nodarīt skādi.

sleepnis 19.04.2008 21:20

ursis rakstīja: te viens staasta pekstinjus par viitni bremzju diskaa. nav un nekad nav bijusi.

Tfu nu pareizi, tas viss stupicai jādara. Kad mainīsi gultni nomainīsi arī stupicu.

sleepnis 19.04.2008 21:16

Piemetini špiļku ar uzgriezni no otras puses un riteni pievelc ar 4 skrūvēm un vienu uzgriezni. Kad dēļ izdiluma mainīsi bremžu disku viss atgriezīsies vecajās sliedēs.

sleepnis 19.04.2008 16:17

Vot nesaprotu ko darīt, tikt pie krutā kompresora ar risku atrauties no sievas par vēl vienu krāmu pagalmā vai ļauties lietu plūdumam t.i slinkumam.

Kur ir tas grīvas masīvs? Mož atstāj kādus kontaktus.

sleepnis 19.04.2008 14:25

Pats esmu ar kuvaldu remontējis un tur lai izmauktos , nu nezinu, kādā stadijā jābūt. Daudz zinat gadījumu, kad kaut kas ir izmaucies? Bet nelaime tāda, ka tā lode jau nav vairs lode, bet ir izdilusi, kā ola. Attiecīgi, pie kustēšanās ātri tas valcējums tiek atstumts iepriekšējā stadijā. Bet, kā ātrs bezmaksas risinājums uz konkrēto situāciju, der.

sleepnis 19.04.2008 8:13

Man tīri labi kompresors noderētu, bet slinkums cīnīties ar visu lielo kasti.

No čoma noskatījos, viņš gan riepas pumpē, gan kopā ar uzkrājējbačoku nu saimniecībā noder, kaut vai kaut ko izpuūst, uzpūst, nopūst

Vispār Āgenskalnā aiz bijušā kafušņika Priedes 7.troļļa galiņā ir miskastu placis un tur ir arī nodalījums lieliem sadzīves krāmiem.

sleepnis 17.04.2008 16:42

Megaboriss rakstīja: Pārzāģē ričagu tai bukses vietā uz pusēm un tad saspied un sametini un ričaga caurums būs mazāks

TA, ja pamanīs, nelaidīs ar metinātiem caur.

sleepnis 11.04.2008 17:32

Ja rūpnīcas būtu noprivatizējuši strādnieki, nevis Andronkulis ar čomiem, pavisam cita ainiņa būtu.

Ir jau bijuši precedenti, kaut vai Čehijā. Strādnieki rūpnīcu privatizēja ātri notirgoja, sadalīja uz galviņām un ... paši pēc laika lūdzās darbā pie pircēja - investora. Esmu daudz domājis par šo. Kā varējām izvairīties no tāda situācijas, kā tagad. Faktiski tikai ar Lukašenko variantu. Visos citos, tipa, demokrātiskajos variantos, šā vai tā lielie uzņēmumi nokļūtu naudasmaisu vai valdībai pietuvinātu kampēju īpašumos. "Attīstītajiem" rietumu kapitālistiem tās shēmas ir atstrādātas gadu desmitie un viņi to tik vien gaidīja, kā kāda jauna valsts tiktu izmesta tirgū.

Te tika minēts , neba nu Satversmes autori bija muļķi, ka varam iebraukt vēl lielākās auzās. Nē viņi protams, nebija muļķi, taču situācija kopš tiem laikiem ir krietni mainījusies. Kaut vai tajā laikā nebija tādas ietekmes masu informācijas līdzekļiem. Un , ja tā paskatamies, tad arī tajā laikā vēlēšanu sistēma aizbuksēja. Tāpat radās n partijas, kā rezultātā vājas koalīcijas valdības, kuras nespēja efektīvi pārvaldīt valsti.

Likuma grozījumi šobrīd ir kā kruķis. Bet arī kruķis reizēm ir vajadzīgs. Vēl viens kruķis, bet jau drusku advancētāks, būtu politiskās reklāmas aizliegums. Tad būtu apcirstas saknes mehānismam, kas naudu tiešā veidā pārvērš varā. Kāds teiks, bet kā tad tauta uzzinās, kas, par ko, un kapēc iestājas? Elementāri, ir vēlēšanu iecirkņi ar partiju programmām, ir partiju mājas lapas. Lasiet , interesējieties, analizējiet. Ļoti iespējams, ka to darīs labi , ja 10% balsstiesīgo un arī vēlēšanās piedalīsies daaaudz mazāks procents, bet to viedoklis un balsis, kas atnāks, būs izsvērtākas un vērtīgākas , ja tā var teikt.

sleepnis 08.04.2008 20:05

Kurš tad žiguļu pusasīm kaut ko putināja virsū. Jūs no kura kosmosa? Ar metināmo uzlipināja un apvirpoja.

sleepnis 07.04.2008 22:46

Nogaidi, kad būs kāds saulains vīkends. Izīrē metināmo. Uz brīvdienām maksā kā par vienu dienu. Sarunā pāris "znatokus" , kuri tipa ir redzējuši, kā tas jādara. Režģis alus, stieples spole un atiet

sleepnis 07.04.2008 16:30

Zem sēdekļiem ir sēdekļu sānu airbagu štekeri.

Bet, ja kas tad tie nav advancēti padomi, ar izoleni vai izskrūvēt.

Pareizi ir savienot kopā ar ABS vai eļļas spiediena lampiņu. Tad ilūzija būs pilnīga

sleepnis 02.04.2008 13:20

Pirmais rakstīja: a kāpēc bumbieri???? tāpat ar šļauku un pirkstu nemāki uzkačāt????

Nē, nu var jau arī ar pirkstu. Tāpat, kā kārtīgs vecis aliņu kaut ar bumbu atkorķēs, tāpat kārtīgs soļarščiks degvielu ar jebko uzpumpēs Tikai šitas domāts iemontēt autiņā oriģinālā pumpja vietā, kas no dzimšanas jau inženieru neiznēsāts veidojums

sleepnis 31.03.2008 10:48

Es laikam te vienīgais nopietnais no rīta.

Kad pērc velospidometru, skaties, lai tam varētu ielikt atmiņā savu riteņa diametru vai aploces garumu. Jo esmu sastapies ar tādiem velospidometriem, kam funkcijās var lēkāt tikai pa konkrētiem standarta velo riteņu izmēriem.

sleepnis 29.03.2008 22:12

Vispār nebiju iedomājies, ka viss tik sarežģiti, ka katram autoražotājam savi diski.

sleepnis 29.03.2008 22:11

Paldies, sarunāju vienu oriģinālo noklonēt, ja nekas nesanāks, tad ķeršos pie ss.lv

sleepnis 29.03.2008 20:02

Baisulis rakstīja: Domāju,ka oriģinālajai navigācijai ir oriģinālais disks.

Oriģinālais disks skumjš tur kaut kur kūļājas pa iekšu , bet gribas jau arī, lai ārpus Fričzemes kaut kas darbojas.

sleepnis 29.03.2008 18:31

Jaunajos dīzeļos pečkas lokā nāk kaut kas līdzīgs kvēlsvecēm, tapēc viss notiek

sleepnis 26.03.2008 21:34

Vecajiem opeļiem - askonām, kadetiem 1,6 benzīnniekiem vārsti nesaskrienās ar virzuļiem. Dīzeļiem tāda iespēja manuprāt vispār nepastāv.

sleepnis 26.03.2008 21:13

Nu ar Austrijas bāņiem viens no izskaidrojumiem varētu būt tāds, ka tur pastāvīgi vai nu ceļš nedaudz kalnup, vai lejā no kalna. Motoram vislielākā efektivitāte (nav runa par absolūto patēriņu bet par patēriņu/jaudu) ir pie kaut kādas optimālas noslodzes, kura braucot pa līdzenumu netiek sasniegta. Tātad braucot kalnup dzinējs strādā efektīvāk, kaut patērē vairāk l/km. No kalna ripo brīvgaitā vai ar minimālu patēriņu. Bet kopumā sanāk nedaudz ekonomiskāk. Jau sen tika konstatēts, ka pa līdzenu ceļu visekonomiskāk ir braukt stauji ieskrienoties, tad ripojot, atkal ieskrējiens utt.

sleepnis 13.03.2008 14:48

Njā, kādam būs daudzreiz jābraukā

sleepnis 05.03.2008 19:47

krishus rakstīja: Ar to g filtra izņemšanu, tā prātītīgi...

4 gadus ir sanācis ar dīzeli iet TA, un 3ās no tām, pirms atgāzu mērīšanas, džeks apskatījās vai filtrs vietā...

Izpūtēja mazgašāna īstenībā dod diezgan daudz, vienreiz mēģināju, un no 1,9 dabūju uz 0,75

Nu vai tad te vakarējie savākušies. Veco filtru nevajag mest ārā, bet izgriezt vidu tādiem gadījumiem

sleepnis 05.03.2008 18:56

Tā, runāju no personīgās pieredzes. Benzīns klāt pie dīzeļa absolūti nelīdz , bet pat darbojas pretēji. Es reiz biju pielējis, no 4,3 uzauga 7,2 ! Biodīzelis arī īpaši nelīdz, varbūt aiz komata kādu ciparu var dabūt nost. Reāli līdz gaisa filtra izņemšana. Apmēram par vienu ciparu no 4,3 līdz atļautajiem 3,3 Nogriežot padevi var noregulēt cik vajag, bet ar to uzmanīgi, jo ja nebūs vajadzīgie max apgriezieni, tāpat nelaidīs cauri.

Bet visjēdzīgākais ir nopirkt Wyann's "diesel injector purge" Tas ir profesionāls produkts un reti kur to var nopirkt. Jo to ne katram pa spēkam pielietot. Jo tas nav jālej nekur klāt, bet ar to ir jādarbina motors 20min. Attiecīgi jāņem no sūkņa trubeles nost , jāliek citas, nu drusku jāpadarbojas ap to visu. Plus vēl, kā jau te minēja izpūtēja mazgāšana. Bet var iztikt arī bez kārčera. Noliek autiņu slīpumā ar priekšu uz leju. Darbina tukšgaitā, gumijas šļauku iekšā cik var dziļi dabūt. Krānu vaļā, kamēr sāk nākt ūdens atpakaļ. Tad šļauku ārā un kārtīgi, kā pie pārbaudes uzgāzēt. Atkārtot 5x. Veiksmi pūliņos.

sleepnis 20.02.2008 10:00

Žēl, ka divdurvīgs. Jaunā paaudze taisās iet autokursos, tieši noderētu, kāds vienkāršs traktor-dranduļets.

sleepnis 18.02.2008 12:48

Es parastā busiņā ieviesu dažus komforta elementus un braukāju uz nebēdu. Tādiem gan neviens īpaši pakaļ neskatās, ka tik tur vispār atļauts stāvēt.

sleepnis 07.01.2008 14:47

Bet ir manīti arī tādi 3. golfi kas ir tiešām IDEĀLĀ stāvoklī. Lai arī cik tas būtu dīvaini šie izņēmumi parasti ir sliktā komplektācijā ar švaku motoru un ne pārāk pieprasītā/izplatītā krāsā. Kādēļ tieši tā - viena no pasaules mīklām.

To īpašnieki apzinājušies, ka viņiem ir netradicionāla gaume uz auto. Braukt ar tiem nav nekāda kaifa, ciema priekšā ar nepalielīsies. Kas atliek? Tik klusiņām pulēt siltā garāžā.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Lasītākie raksti

Jaunie raksti