iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
sleepnis 27.06.2007 17:00

Es vēl skatos bremžu diskus. Ja ir sataustāma pieklājīga grope starp darba virsmu un to daļu , kur bremžu kluči vairs neņem, tad ir vismaz 200 000.

sleepnis 06.06.2007 16:14

Saštukoju, ko īsti gribu. Tad DEPO sapirku vajadzīgos skapīšus bez durtiņām. Piemeklēju un nopirku tīkamas krāsas materiālu virsmai un durvīm, zāģis & skrūvgriezis rokā un aiziet.

sleepnis 25.05.2007 12:17

Tad jau jāskatās reostats. Kustīgas detaļas , siltuma izdalīšanās nedrošš elements.

sleepnis 25.05.2007 11:39

Es ieteiktu izraustīt štekerus sākot no drošinātāju bloka.

Ja ieteikumi nelīdz un piepīpētājā arī nav sprieguma, tad īslaicīgi var izlīdzēties novelkot vadu no aizdedzes atslēgas uz štekeri, ko iesprauž piepīpētājā

sleepnis 25.05.2007 8:16

[Automobīlistu un Velosipēdistu attiecībās рideri ir abas puses...

Ko tu ar to gribēji teikt? Vai to, ka velosipēdistu pusē tagad par vienu vairāk?

sleepnis 24.05.2007 14:32

Tas man jaunums! Tad atliek vien rakt.

sleepnis 24.05.2007 14:28

Oj palaidu garām , ka viens tāds darbojas. Vari sīkāk paskaidrot, ko viņš dara un kas pie viņa pieslēgts? Nu tā vispārējai erudīcijai.

sleepnis 24.05.2007 14:26

Tu esi pārliecināts, ka Tev to vajag? 3x220 taču parasti dabā nepastāv. Nav tāda standarta. Starp tā saucamā "3x220" fāzēm ir 380. Starp fāzi un nulli ir 220, kas arī ir parastais 220. Tātad man ir pamatotas aizdomas, ka tie tavi 3x220 patiesībā ir parastais 3x380. Pārbaudi labi nomēri ar testeri spriegumu starp fāzēm. Ja ir 380, tad neko tev nevajag.

sleepnis 19.05.2007 10:35

Izrādās nav man vairāk tas tuneris. Savā laikā izkomplektēju un kasti un barošanas bloku izmantoju Baltcom pirātu tunera izgatavošanai.

sleepnis 17.05.2007 18:48

Es nu nezinu, variet mani saukt par pofigistu, bet es ieliktu to vienu virzuli, iepriekš dabūnot to vienā svarā ar veco. Nu labi, nebūs tik ideāli, kā varētu būt, bet nu tak nebrauks viņš sacīkstēs un neturēs ilgstoši max apgriezienus uz bāņa.

sleepnis 17.05.2007 18:26

Ja arī žiguļa cilindrs pēc izmēriem derētu, tad krievu mašīnām trubelēm štuceriem ir cita vītne.

Tekktonā nebija, Pamēģināšu ACM Tik tur neviens tagad telefonu neceļ.

Laikam jau būs reiz jānoraksta tas lūznis.

sleepnis 17.05.2007 1:37

Braucot no skanstes ielas uz Hanzas ielu tūlīt pēc krustojuma pa labi ir dzelsbetona sēta ar iebrauktuvi. Ir reklāma par riepu servisu. Tur kādus 200m jābrauc iekšā uz to riepu servisu nu un blakām tam servisam ir arī viena estakāde. Cik esmu tur braucis vienmēr tukša.

sleepnis 17.05.2007 1:30

Sūc tas radiotehnikas tjuneris. Pameklēšu, ja neesu izmetis ārā.

Viņam tak nav frekvenču sintezatora. fiksētās stacijas tikai 4. Nemaz nerunājot par tālvadības iztrūkumu. Stabilizācija sūdīga, ja kaste pie loga, tad vēsākā laikā atverot logu gadās, ka stacija aizpeld. Koroče 10L piena būtu labs ieguvums.

sleepnis 17.05.2007 1:19

Salta-M nebija, bet par Tekkton paldies, tas netālu, pamēģināšu iegriezties. Ja ne, tad Barona ielā solīja pirmdien būšot (ha ha). Tikmēr nāksies zāģēt ar pašizgrieztām blīvēm

sleepnis 13.05.2007 18:36

Vajadzētu, kā Itālijai, vairs nepiedalīties un viss.

sleepnis 11.05.2007 22:30

batka rakstīja: ne nav atkarigs

Nu kā to ņem. 175/65 un 185/65 būs dažādi augstumi. 175/65 un 185/60 būs vienadi , bet neesmu 100% pārliecināts.

sleepnis 11.05.2007 21:46

Un vēl lai pārbaudītu spidometru. Ja brauc uz 60km/h. tad 1km vienā minūtē. Ja brauc 2x ātrāk 120km/h tad 30sek. Attiecīgi ja brauc pa vidam uz 90, tad laikam vajadzētu būt 45sek.

sleepnis 11.05.2007 21:38

Kaut kur pa ausu galam esmu saklausījis, ka ES un droši vien arī pārējā civilizētajā pasaulē pieļaujamā spidometru rādījumu kļūda ir -0 līdz + 8% Tātad nekādā gadījumā spidometrs nedrīkst rādīt mazāk! Tad nu ražotāji uzliek ~ +3 - +6% lai kompensētu iespējamo kļūdu. Gan no drošības viedokļa labi, gan īpašnieki apmierinātāki, jo nosacīti max ātrums iznāk lielāks gan dinamika līdz simtiņam labāka, (it sevišķi ja jāieskrienas tikai līdz 93 )

sleepnis 08.05.2007 17:10

Sadedzinu garāžas "buržujkā". Zinu, ka sūdīgi priekš dabas, toties silti

sleepnis 09.04.2007 12:28

90km/h izvēlēts kā atļautais braukšanas ātrums tapēc, ka , ja nu kaut kas notiek, tad avarējot ar tādu ātrumu ir lielas izredzes tikt cauri tikai ar samīcītiem dzelžiem un minimāliem apskādējumiem. Augot ātrumam iespēja apskādēties (līdz pat galējai robešai) aug kvadrātiskā progresijā. Tas pats pilsētās, kur 50km/h izvēlēts tādēļ, ka pie lielāka ātruma strauji pieaug gājēju traumatisms, ja iznāk sadursme.

Domāju, ka tomēr nepareizi ir apsaukāt par sēņotājiem tādus, kuri brauc 90-100. Vienmēr kādam būs kāds objektīvs un subjektīvs iemesls braukt uz 70 un , kamēr tas nav ar likumu aizliegts, tur nav ko cepties. 2,3 pat 5 min ja vajdzīgs pabraukt aiz "sēņotāja" līdz drošai apdzīšanai, galarezultatā neko daudz neizmainīs. Pārējais viss - emocijas, kuras labāk izlikt, kartinga trasē, aerodiumā, šaujot peintbolā pa kolēģiem vai kā citādi.

Lūk kas vēl "6. Katram ceļu satiksmes dalībniekam ir tiesības uzskatīt, ka arī citas personas ceļu satiksmes norisē izpildīs noteiktās prasības."

Tas nozīmē to, ka kādam kas no sānceliņa grib izlīst uz pleskavenes ir pilnas tiesības uzskatīt ka tas melnais punktiņš kreisajā pusē tuvojas ar 90km/h nevis ar 220 un viņš var paspēt nevienu netraucējot, izbraukt vai pārbraukt pāri.

Ja nu tādā gadījumā kaut kas notiek un ir kaut vai pēc švīkām uz asfaltā pierādāms, ka otra auto ātrums ir stipri virs atļautā, domāju, labs advokāts varētu panākt tiesā rezultātu par labu "izlīdējam" tieši uz šī punkta pamata.

Cik saprotu konkrētajā gadījumā no juceklīgā rus.delfi komentāra ja vien viņš nemuld, tad WV ietriecies STĀVOŠĀ Volvo mēģinot apdzīt kolonu pa labo pusi. So, tur policija ņe pri čom. Jo tik pat labi tur kāds varēja apstāties, jo dampis salūzis, muša rīklē ielīdusi vai hvz vēl kas.

sleepnis 07.04.2007 12:53

Bet nu ar metaliku labāk sākt krāmēties tikai tad, kad ar parasto tīri normāli sāk sanākt.

sleepnis 05.04.2007 19:39

Viss atkarīgs no tā, kādas prasības pret iznākumu. Ja vajag "lai pārāk nelektu acīs un tehniskajā pasē rakstītais puslīdz atbilstu subjektīvajam viedoklim, tad tik kompresors , stroķis un brītiņš brīva laika. Ja vajag uz eff eff, tad jau tur visādi smalkumi jāņem vērā, sākot ar to, ka kompresoram obligāti vajag mitruma filtru, jo, gaisu saspiežot resīverī tas sasilst, tad atdziest un pēc tam izpūšot no pistoles nokļūst zem rasas punkta (baigi "zinātniski" izteicos) un kondensējas par pilieniem un rada apelsīna miziņas efektu.

sleepnis 05.04.2007 19:10

No padomjzemes brīnumiem laikam minnele (minsk) bija 125. Kas laikam arī ir max uz ko var cerēt par tādu naudu.

sleepnis 11.03.2007 11:23

Re kur tas topiks, sāc jau iepirkt materiālus

www.iauto.lv/...

sleepnis 11.03.2007 11:15

Pameklē atpakaļ, bija te viens izsmeļosš topiks par rūsu.

Mans konkrētais aparāts bijis reiz papildus apstrādāts ar kaut kādu lipīgu draņķi. Vienalga arkas izpuvušas. Bet varbūt apstrādāts pēc tam kad atklats ka pūst. Kas tik senus notikumus vairs var noskaidrot.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Lasītākie raksti

Jaunie raksti