Turpini svinēt
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Turpini svinēt
Sretsked rakstīja:
sleepnis rakstīja: Tev aķis nojāts, ar augstu iekšējo pretestību, tapēc arī ceļ līdz 16v. Pieliksi jaunu aķi, nekāps virs 14,5. Strāvai tāpat ar abiem kvēldiegiem vairāk par 10A nevajadzētu būt. Tā, ka neko ļaunu aķim neizdarīsi.
Nu gan pilnīgas muļķības......
Kuras tad tieši ir tās muļķības? Mož oma likumu aizej atkārto.
Tev aķis nojāts, ar augstu iekšējo pretestību, tapēc arī ceļ līdz 16v. Pieliksi jaunu aķi, nekāps virs 14,5. Strāvai tāpat ar abiem kvēldiegiem vairāk par 10A nevajadzētu būt. Tā, ka neko ļaunu aķim neizdarīsi. Ja ir testeris ar strāvas funkciju, vari pamērīt. Ja neslēdz iekša nekādas gaismas un citus patērētājus varbūt pietiek ar vienu kvēldiegu lai uzturētu uzlādi. Ar gaismām jārēķinās, ka nekādas uzlādes tāpat nebūs. Tapēc, ja taisies pamatā pa tumsu strādāt, jādomā kāds cits variants.
Vispār no rīta ar skaidru galvu vēl paštukoju. Kā Tu mērīji tos 19V ? Ar aķi vai bez? Ja 19V ģenerators dod bez slodzes, tad vajag 6v spuldzi, ja mērīji ar visu aķi 19v, tad labāk no sākuma mēģinat auto 12v. Ideālā gadījumā pie max apgriezieniem spuldzītei vajadzētu spoži iedegties. Ja pārdeg - vajag lielākiem voltiem, ja neiedegas, jāņem mazākam spriegumam. Jā, visu esi sapratis pareizi. Ja pēc ilgākas ekspluatācijas aķis tomēr lādējas ārā, tad ieslēdz vēl vienu spuldzīti paralēli esošajai.
Padomāju, vislabākās šaja gadījumā būtu kādas 6v moču spuldzes.
Vēl variants "быстро и сердито" tajā vadā, kurš no ģeneratora uz aķi iet, ielikt pretestību. Pretestība var būt piemēram auto tuvo/tālo gaismu spuldzītes izskatā, kam savienoti paralēli tuvās un tālās gaismas kvēldiegi. Spuldzītes šajā ziņā nav tas sliktākais variants. Kad kvēldiegs auksts tam maza pretestība un līdz ar to kaut kāda uzlāde notiks arī pie 14v savukārt pie 19v kvēldiegs uzsils vairāk un ierobežos strāvu arī vairāk. Aķis būs aizsargāts.
Nu tad kāda parasta stabilizatora shēma uz 2-3 tranzistoriem un vēl dažām detaļām. Izejā 2 tranzistorus paraleli. Vajadzētu iet tai lietai. Vēl iedomājos, ja negribas pašam čakarēties, varētu mēģināt nopirkt gatavus pārveidotājus no 24->12 Tādi kādreiz Latgalītē tirgojās. Noiets bija tālbraucēju šoferiem lai tie varētu darbināt 12v lietiņas. Tikai jāizprašņā riktīgi kads tur iekšā tas stabilizators un cik lielu strāvu tur. Vajadzētu vismaz uz 40A Jo tikko pēc startēšanas kad motors piešķiļas tāda arī ir tā lādēšanas strāva. Ja vēl kādas lampas ieslēgtas.
Nav obligāti tikt pie oglēm. Vecais regulators cik saprotu, ir nosprādzis tādā veidā, ka laiž visu cauri. tātad ir tikai jāatrod vads, kas iet uz veco regulatoru un pa vidu jāieliek kāds no ieteiktajiem ārējiem regulatoriem.
Likt kaut ģeneratora izejā lai dabūtu mazāku spriegumu, ir sarežģītāk. Tur ir liela strāva. Attiecīgi nav gatavu risinājumu. Ja draugos ar elekroniku, tad jau var kaut ko uzmuhļīt, bet labāk pamēģini iepriekš ieteikto.
Galvenais rakstīja: izskatās, ka nekādas krīzes nav, auto ir prom Vajag tikai ielikt atbilstošu cenu.
Skaidrs, biju ua Rd electronics izpārdošanu. Lielos teļļukus pērk kā malku. Bet man tie modeļi nebija pa prātam.
Kanibaals rakstīja:
Dīzeļi ir cits stāsts - 45%-50%
Otto cikls(parastie dzinēji) - 20-25%
Atkinsona cikls(Prius u.c. hibrīdi) - 37%
Miller(Otto+Atkinson)- 31%
Bourke
Lenoir
Wankel(Mazda) - ?
Pie kam šo max efektivitāti var sasniegt tikai pie max jaudas, bet reālos apstākļos motors optimāli noslogots netiek.
www.jsme.or.jp/...
Vajag tos dzinējus lietot drusku citos režīmos, tad efektivitāte celsies.
1. Ar kreiso/krievijas degvielu - efektivitāte ceļas par 15-35%
2. Ar krāšņu kurināmo, akcizēto dīzeli utt .
3. Ar fenderētu degvielu - vispār pāri simtam iet.
sleepnis rakstīja: Mainu pret 4 paku.
Tas bija domāt Pirmajam par LG ja tas vēl ir.
Mainu pret 4 paku.
A kam tādas vajadzīgas? Vienīgais, ko varu iedomāties 10 autiņu stāvvietā varētu 11 iespiesties, pie nosacījuma, ja visiem tādas durvis.
A kāpēc akumulatoru ir divus gadus intensīvi jālādē? Manam auto joprojām stāv virsū oriģinālais akumulators, kurš vispār netiek aiztikts.
Nu mazums varbūt viņs maz braukā, bet katru rītu sastrēgumā kafiju autiņā vāra. Varbūt autonomku bieži darbina.
Es savam kodu uzgooglēju.
Atradu maģa koda kalkulatoru. Tādu programmiņu. ievada sērijas numuru un šis izsplauj kodu. Ar dažādiem kalkularoriem dabūju 3dažadus kodus. Viens bija īstais. Dabūju arī virusus pie reizes, bet tos atradu un neitralizēju un visi paēduši un apmierināti.
Meklē uz auto + radio + code calc
~70km no Prāgas ir tāda pilsētele Kutna Hora. Ievērojama ar to,ka tur ir baznīca ar kapelu kur ir kaulu krātuve un ir pilns ar rotājumiem no cil'vēku kauliem un galvaskausiem. Pilsētelē ir norādes ar "kostilisče" vai kaut kas tamlīdzīgs.
Sretsked rakstīja:
anonimikis rakstīja: ja sānvējš, tad arī dilst nevienmērīgi. sanāk spiediens nelāgs uz vienu sānu. un vēl jāskatās zemes griešanās virziens.
Man ir zināms meistars, kas to zemes ātrumu var pieregulēt.
Tas jādara katram pašam, izvēloties maršrutu tā, lai virzienā uz ziemeļiem sanāktu nedaudz vairāk kreisie pagriezieni, bet virzienā uz dienvidiem , labie.
Toties vismazāk, laikam CP interesē parasta izskata busiņi. 4 gadu laikā esmu apturēts tikai vispārējo pretalkohola kampaņu laikā, kad tur visus pēc kārtas.
Tomer vietām ar tām remontzonām krietni pārspīlē.Piemēram uz stahančika tagad 30. Tur pamatmasu varētu uz +20 nocelt. Vienīgi nav kur nostāties un vicināties.
Diez vai gribēsies braukt ar superauto ar ausaini un dūrainīšiem. Pie -10 pat jaunie mazie dīzeļi papildus dedzina degvielu apsildei (ja tāda sistēma ir uzstādīta), jo ar motora siltuma atlikumu salonu nespēj piesildīt.
Labi jānosiltina ar vati vai putiku. Vai vēl labāk ekoloģiski ar salmiem, Un jāuzsilda, kamēr vēl pie rozetes. Arī pie sadursmēm mīkstāk
Ar mazutu :*( pat nav jēgas noliet.
Man paziņam raustījās no tā, ka benzina degvielas filtrs aizgājis ciet. Ir tāda štuka vecajiem mondeo. Atrodas apakšā pie labā pakaļējā riteņa. Tapēc varētu tikt nepamanīts un neieslēgst problēmu risināšanas ķēdē. Bet tad raustījās braucot. kaut nedaudz dodot virsū. Tukšgaita bija ok.
Jā un ja vēl tā riktīgāk piespiež, tad vispār laiks sāk iet ar mīnus zīmi un galā var nonākt pirms vēl esi izbraucis.
Hmm es varētu atvērt tādu biznesu garāžā vietas ir. Vajag tik dabūt kādus 5 tādus džekus kuriem vajag glabāt riepas un pašam savas nebūs jātērē+vēl kaut kāda nauda nāktu. Tikai jāpamaina lai nemana nodilumu.
Tāpat kā bankas, kurām pašām naudas nav, tik kruķījās ar klientu salikto.
Tak šogad vairākums vairs te tik pa diagonāli pratīs lasīt,