vēlaties sacīt, ka nedrīkstu pastūrēt piedzēruša ārvalsts čoma vāģi ar ārvalsts numuriem LV teritorijā??? pat ja viņš blakus sēž?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
vēlaties sacīt, ka nedrīkstu pastūrēt piedzēruša ārvalsts čoma vāģi ar ārvalsts numuriem LV teritorijā??? pat ja viņš blakus sēž?
Yetti rakstīja:
Kaapeec rakstīja: Re, kur mans kolēģis Nils ļoti saprotami uzrakstījis par šo lietu:
www.politika.lv/...
jā... tik man, ģerevņai, nepielec, ko darīt ar to Nila garadarbu...
lauki par tālu no izglītības vai otrādi?
jā, tā ir problēma ar mūsdienu masu mēdijiem - pat pakaļu atslaucīt ar tiem nevar
Re, kur mans kolēģis Nils ļoti saprotami uzrakstījis par šo lietu:
apaljais_buss rakstīja: ĢMO paši par sevi varbūt arī nebūt ļaunums.
Jautājums ir kas un kāpēc šos ĢMO veido. Neviens neveido ĢMO, lai risinātu pasaules bada problēmas (starp citu badu veido nevis lauksaimniecības zemju trūkums, bet politika un kari).
ĢMO veido lielas ķīmijas korporācijas peļņas gūšanai.
ĢMO tiek veidoti, lai veicinātu rūpnīcas tipa pārtikas ražošanu un izplatīšanu - lai varētu masveidā, lielās platībās, mehanizēti audzēt un tālu pārvadāt.
Vai zināt, ka ĢMO tiek licencēti? Un bez licences lauksaimnieks nedrīkst paturēt sēklu nākamajam gadam?
ĢMO veicinās palielinātu pesticīdu lietošanu - viens no ĢMO veidošanas veidiem ir pret pesticīdiem izturīgu augu izveidošana, lai varētu laukus laistīt ar pesticīdiem, nebaidoties iznīdēt kultūraugu.
Arguments, ka dabīgā selekcija/potēšana utml. arī ir ģenētiski modificētu organismu radīšana neiztur kritiku - dabīgā ceļā nav iespējams sakrustot tomātu ar zivi.
Nekaitība nav pierādīta - pārāk īss laiks, kopš ĢMO parādīšanās. Pēc WW2 DDT tika uzskatīts par pilnīgi nekaitīgu un kaisīts bērniem uz galvas. Kamēr ĢMO ir ieinteresētas lielas korporācijas diez vai var sagaidīt pilnīgus un neatkarīgus pētījumus.
Ir pētījumi, kuri apgalvo, ka ĢMO ir kaitīgi - šie gan parasti tiek ātri norakti, nevis pastiprināti pētīti tālāk.
Par ietekmi uz vidi - arī viss ir tālu no skaidrības. Monokultūru auzdzēšana un pilnīga nezāļu iznīcināšana var slikti ietekmēt pārējo dzīvo dabu.
Diez vai mums gribētos Latvijas ainavā redzēt kilometriem vienveidīgus laukus.
aha, tomātu ar zivi... kur Tu tādas gudrības salasījies? populistu gvelšana, saku to kā biologs - augu speciālists. ĢMO nevar pēc definīcijas būt "kaitīgi" vai "nekaitīgi". svarīgi ir, kādas ir tās konkrētās modifikācijas. par herbicīdu rezistenci Tev, protams, taisnība, bet tikai daļēji. runa vienkārši ir nevis par palielinātu to lietošanu, bet gan par nespecifisku herbicīdu lietošanu. lai divdīgļlapju lauksaimniecības kultūrām varētu lietot herbicīdus, kas vispārēji iznīdē tieši divdīgļlapjus utt.
Ko nozīmē "ĢMO" var uzzināt. Tie ir organismi, kuriem viens vai vairāki gēni nobloķēti vai arī darbojas viens vai vairāki gēni no citiem organismiem. Tā rezultātā, netiek sintezēts viens vai vairāki proteīni, vai, gluži otrādi, sintezējas viens vai vairāki sveši proteīni. Piemēram, ir tomāti, kuri nesintezē etilēna biosintēzes proteīnu, un tāpēc nenogatavojas bez etilēna pievadīšanas no ārpuses. Rapsim sintezējas nepiesātinātās taukskābes, bet neveidojas cilvēkam kaitīgā arahidonskābe. utt utjpr.
"Ģenētiski modificēta pārtika" vispār ir pilnīgs kalambūrs.
patiesībā, man drusku žēl, ka neiepirku S80. jau 2. gadu braucu ar S60. aizmugurē platuma ziņā normāli, bet kājām aiz vadītāja varētu būt mazāk vietas. mana konkrētā izvēle bija tāpēc, ka S80 pagājušajā gadā bija pilnīgi jauns modelis, S60 - tikai faceliftēts. S80 sanāca dārgāk par kādu 1000 līdzīgā komplektācijā. varēja gan ņemt ar D5 dzinēju, bet negribējās dīzeli. jā, un vēl reālajā dzīvē S60 ir sportiskāks, ja gribas strauji ieskrieties un tā. S80 tāds kā solīds kuģis pret ātrlaivu...
Andrik rakstīja:
Kaapeec rakstīja: pats braucu ar S60 (2007. gada) – vietas aizmugurē līdz ar nagiem, bet pietiekami. S80, protams, ērtāks, bet, ja salīdzina S60 un S80 ar vienādiem dzinējiem, tad S60, protams, krietni labāks gan uzrāviena, gan ekonomijas ziņā
nu nezinu nezinu vismaz ar d5 s60/s80 uzrāviens vienāds
varbūt abi ar automātiskajām kārbām?
pats braucu ar S60 (2007. gada) – vietas aizmugurē līdz ar nagiem, bet pietiekami. S80, protams, ērtāks, bet, ja salīdzina S60 un S80 ar vienādiem dzinējiem, tad S60, protams, krietni labāks gan uzrāviena, gan ekonomijas ziņā
Padomā, kā pierādīsi, ka šis bojājums nebija jau pirms tam???
Mondeo cenas cēlušās? drusku vairāk kā pirms gada pārdevu 2002. gada universāli par 6000 eirām. tas gan bij ar 1.8 benzīna dzinēju.
Labākais jau tas, ka sūta tādi kantori, kuros savu mūžu neko neesmu apdrošinājis. Ja vēl OCTA beigu termiņu iespējams sadabūt, tad kur gan dabū mob. tel. un e-pasta nr?
Skaidrs, ka sensitīva personiskā info tiek tirgota pa labi un pa kriesi.
Mana doma joprojām ir saistīta ar teritoriju. Jo:
45.pants. Teritorija, kurā ir spēkā licences līgums vai licence
(1) Licences līgumā vai licencē norādāma teritorija, kurā līgums vai licence ir spēkā.
(2) Ja licences līgumā vai licencē nav norādīta teritorija, kurā tie ir spēkā, tie attiecas uz valsti, kurā noslēgts licences līgums vai izsniegta licence.
Šīs nianses vajadzētu noskaidrot. No otras puses, autortiesībām nav nekāda sakara ar "ražoto produkciju". Autortiesību objekts pastāv neatkarīgi no tā, kurš to ir reproducējis.
Grūti noorientēties.
Bet man šķiet, ka problēma ir ar firmas X izsniegtajām licencēm – kāda ir to darbības teritorija? Pieņemsim, ka firmai Y ir tiesības darīt to ES teritorijā, bet firmai Z - ne. Tad firmai S vajadzētu iepirkt šo pašu produkciju pie firmas Y, nevis Z.
"autortiesību subjekts" ir persona, kurai ir tiesības (daļēji vai pilnīgi) uz autortiesībām. jo, kā zināms tās var licencēt, pārdot, dāvināt utt.
"Izmantošana" ir jebkādas darbības. Priekšstatu var gūt minētā likuma 15. pantā.
Par pavairošanu parasti slēdz licences līgumu, kur atrunā visus "jā" un "nē". Jebkurā gadījumā, ja autors vai autortiesību īpašnieks ir cita persona, atļauja jebkādai darbībai ir jāsaņem, neatkarīgi no izmantošanas vieda.
Vajadzētu precīzāk izprast situāciju. Tu pavairo un izplati citu autoru darbus? Un nemaksā autoratlīdzību? "Izmantošanai" parasti ir cita jēga – publiski dziedāt dziesmas, piemēram.
2001. gada manuālis ir šite
turpat arī visi pārējie gadi, ierakstot atticīgu gadaskaitli.
tas gan ir USA variants, bet nezinu, cik ļoti atšķīras
180 CHILOMETRI DI AUTONOMIA šitas vienkārši nozīmē, cik kilometrus vēl var nobraukt ar to degvielu, kas ir bākā.
SISTEMA AIRBAG ASSISTENZA URG. drošības spilveniem steidzami jāpievērš uzmanība, jāčeko t.i.
VELOCITA tas vienkārši ir ĀTRUMS.
Tas ir italiāniski. Bet izskatās, ka ar to borta datoru ir problēmas. Un ar citām sistēmām, droši vien, arī. Silti iesaku doties vien uz dārgo MM un savest kārtībā, pie viena nomainot valodu uz saprotamāku.
protams rakstīja:
Rururuu rakstīja: Man borta kompī ir kaut kas par airbagiem rakstīts. Nesaprotu kas
Klau,čalis/vīrelis/bērnu tēvs nav?
Domā, viņš by definition labāk zina valodas???
Bet, ja nopietni, jebkuru tekstu var iztulkot, izmantojot internetu. ieraksti tikai, kāds tad bija, pamēģināsim.
aga, un lūriķiem prieki beigtos...
nafigators rakstīja:
Aizver tak tu muti m.auka!!!
Kāds jauks puisēns, slēpj savu viegli ievainojamo dvēselīti un maigo dabu aiz rupjībām.
Tev taisnība. Mani tiešām sajūsmina tā ļaužu suga, kurai viss vienmēr ir slikti un rokas nolaižas aiz skumjām.
________________
Bet par manu rādīšanos/nerādīšanos kādā vietā/nevietā ne jau Tev būs spriest...
Nabags.... Izsaku līdzjūtību!
Ar nolaiztām rokām tikai krāniņu varēsi paturēt čurājot, bet paēst gan nevarēsi.
Nezini, vai iAuto tas jau ir apspriests, vai ne, bet gribu brīdināt tos, kuri brauc Salaspilī gar dzelzceļa pārbrauktuvi Rīgas ielā, vai nu no Miera ielas puses un griežas uz Rīgas ielu, vai arī no Rīgas ielas puses un griežas uz Miera ielu, NEŠĶĒRSOJOT dzelzceļa pārbrauktuvi. Pēdējās nedēļās tur rosās CP, ķerot tos, kuri pie šādiem manevriem "apbrauc kolonnu", pat tad ja šī kolonna ir tikai 1-2 mašīnas. Slēpjas viņi 100 m iekšā Miera ielā vai Rīgas ielā, un piesien visu buķeti pārkāpumu, ieskaitot agresīvu braukšanu.
Man vēl stāv priekšā skaidrošanās Gaujas ielā, bet iebildu pret protokolu, jo uzskatīju, ka viņi 100 m tālāk nevar redzēt, vai es aiz stūra apbraucu kolonnu, vai ne.