iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Damn 26.10.2016 10:50

Neesmu lasījis konkrēto iniciatīvu, bet šķiet, ka vēlme ir ekspluatācijas nodokli aizstāt ar kaut kādu nodokli, kas tiek iekļauts degvielas cenā.

Valsts savu gribēs šā vai tā. Tātad, lai valsts dabūtu no manis manus 180 eur pie degvielas cenas ir jāpieliek 0.14 eur / litrā. Ja valsts pieliek mazāk, tad kurš segs starpību?

Protams, ka es būtu ar mieru šādām izmaiņām, ja nodoklis pie degvielas nebūtu lielāks par šiem 0.14 eur litrā. Pie mums gan labas prakses ietvaros šiem 0.14 eur noteikti vēl tiktu pieskaitīts arī PVN

Ko tieši es neesmu sapratis?

Damn 26.10.2016 10:45

Nav tāda ceļu nodokļa. Ir auto ekspluatācijas nodoklis.

Ja nekļūdos, tad runa ir par ekspluatācijas nodokļa atcelšanu un tā vietā ieviešot jaunu nodokli - ko varētu saukt par ekoloģijas nodokli, jo auto 2009+ gads, tas tiks aprēķināts pēc C02 izmešiem.

Damn 26.10.2016 10:37

Viss atkarīgs no tā cik centus ir doma pielikt pie litra degvielas.

Man auto nodoklis ir 180 eur gadā. Vidēji mēnesī nobraucu 1200 km, vidējais patēriņš apmēram 9 litri uz 100km. Tātad pie degvielas cenas jāpieliek apmēram 0.14 eur / litrā, lai valsts būtu pa nullēm (attiecībā pret mani). Vai visi ir ar mieru šādam cenas pieaugumam?

Ja pieliek mazāk, tad kurš segs starpību? Preču piegādātāji, zemnieki, utt -> tātad cenu kāpums un reāli manu nodokli apmaksā visi iedzīvotāji

Damn 25.10.2016 14:23

Fake pulksteņus pirkt ir jocīgi, bet oriģināl ražojumu - ja var atļauties, kāpēc ne?

Citādi no kāda mazāk turīga cilvēka skatu punkta, tāds kurš nopērk jebkādu auto ir tērēts, jo mazturīgais pats tādu atļauties nevar.

Damn 20.10.2016 14:00

Tātad tas ir vecs auto iepakots jaunos bleķos

Damn 20.10.2016 13:48

Vai pa 1-1.5 gadu var pateikt, ka konkrētais hibrīd auto ir ļoti uzticams?

Damn 14.10.2016 8:46

Un, kas šajā sakarā būtu jādara?

Damn 06.10.2016 10:02

Bet ko darīt ja jaunākiem liel-litrāžas auto ir labāki CO2 rādītāji nekā vecākiem maz-litrāžas.

Jau jau pasaules un Latvijas politiķi spiež (šobrīd) uz CO2 samazināšanu, tad tāds ir likums. Vēlāk izdomās citus parametrus, kuriem piesieties.

Risinājums varētu būt tāds, ka CO2 nodoklis paliek, bet papildus tiek uzlikts nodoklis auto, kas pārsniedz noteiktu vērtību. Tā teikt, ja vari atļauties dārgu, eksluzīvu auto, tad vari atļauties arī papildus nodokli. Lai gan kāpēc man būtu jāmaksā lielāks nodoklis tikai tāpēc, ka varu atļauties nopirkt labāku auto. Nepatīkamā solidaritāte

Damn 06.10.2016 9:39

Tas ko jau rakstīju (ka dažiem kāps, bet dažiem kritīs likme), bet daži man nepiekrita

Damn 05.10.2016 7:24

Ja tā padomā - ja pieliks līdz 0.10 eur / litrā un atcels ekspluatācijas nodokli, es arī būšu priecīgs. Vidēji mēnesī tiek nobraukti 100 litri +/- 1000 km, tātad gadā sanāk 120 eur, šobrīd nodoklis 180 eur. Kas segs atlikušo daļu?

Vai arī visi ir gatavi vismaz +0,15 eur par litru?

Damn 05.10.2016 7:08

Tie, kam ir vairāki jaudīgi svētdienas auto tikai priecāsies, ka izmaskas segs pārējie

Damn 04.10.2016 16:46

Tātad Tu piedāvā auto ekspluatācijas nodokļa izmaksas sadalīt uz visiem iedzīvotājiem, nevis tikai uz automašīnu īpašniekiem? (atceļot nodokli un pieliekot cenu degvielai)

Pieaugot degvielas cenai cenas cels gan pasažieru/kravu pārvadātāji, gan pārtikas preču ražotāji.

Damn 03.10.2016 14:11

Katrā ziņā radiniecei jaunais likums gan nebūs patīkams kā diviem augstākminētajiem auto.

Honda 1.8, 2011g. e-CSDD info rāda, ka izmeši 169gr/km. Šobrīd nodoklis ir 85.37, bet pēc jaunā likuma būs 140 eur

Damn 03.10.2016 13:19

Skatoties pēc ražotāja datiem būtu jābūt ieguvumam:

VW 3.0 TDI, izmešu daudzums 184gr/km (ražotāja norādītais). Šobrīd nodoklis 180.70 eur, pēc jaunā likuma sanāk 160 eur.

Cits VW 3.0 TDI, izmešu daudzums 174gr/km (ražotāja norādītais). Šobrīd nodoklis 214.85, pēc jaunā likuma 140 eur

Damn 03.10.2016 9:53

Dažiem maksājums pieaugs, daļai samazināsies.

Damn 28.09.2016 13:27

Cietīs visi, bet lielākais palielinājums naudas izteiksmē (izskatās) sanāk mazmotoriem pēc 2009 gada.

Damn 28.09.2016 10:11

Papētīju jauno likumprojektu. Izskatās, ka visvairāk cietīs mazauto īpašnieki, kam auto jaunāks par 2009 gadu, jo pieraduši maksāt maz.

2004g 2.4 pēc nodokļu palielinājuma ~+9 eur

2006g 1.6 pēc nodokļu palielinājuma ~+7 eur

2011g 1.8 pēc nodokļu palielinājuma ~+75 eur

2013g 3.0 pēc nodokļu palielinājuma -10 eur (par 10 eur mazāk nekā šobrīd)

Damn 27.09.2016 10:24

HUD galīgi garām, panorāmas lūka nav man. (nepatīk akvārija sajūta). Visādi citādi it kā ok. Gribētos pamēģināt 190zs vai 240zs dīzeli, jo 180 TSI līdz galam neiepatikās.

Damn 19.09.2016 15:31

Nobraucot 600 km tās, protams, būs pāris desmit minūtes, toties cik daudz stresa un riska.

--------------------------------------------------------------------

Tev 120..130 km/h rada lielu stresu, citam tas ir normāls ātrums. Pilnīgi nekādas problēmas nesagādā - dinamiski apsteigt lēnāk braucošu un turpināt ceļu ar tiem 120..130 km/h

Damn 19.09.2016 11:00

Ir ieguvums - ātrāk var tikt uz kafijas pauzi, bet lēnākais braucējs tikai būs ticis līdz pieturas vietai, kad ātrākais braucējs turpinās ceļu.

Damn 16.09.2016 15:48

Tas pats kretīniskais ierobežojums, ja vieglais velk piekabi.

Damn 16.09.2016 9:47

Ne visiem jaunajiem auto ir izstrādātas gāzes sistēmas.

Damn 15.09.2016 13:34

Varu parādīt 3 gadīgu Vw, kuram nav.

Damn 15.09.2016 11:48

Iespējams kļūdos, bet man šķiet, ka auto ar strādājošu DPF arī 1 ir par daudz.

Radiniekam auto ar strādājošu DPF:

Dūmainības koeficients (m-1): 0.02

Damn 15.09.2016 11:37

Teorētiski jābūt pieejamai informācijai - kuriem auto no rūpnīcas nāk DPF, ja uz ielas vai TA tiek konstatēts melns izpūtējs vai rodas aizdoma ka DPF ir izoperēts, tad sūta pie dīlera uz pārbaudi. Ja vainīgs, tad apmaksā auto īpašnieks, ja nē, tad CSDD. Ja DPF amputēts, tad TA iešķiebj 3, kamēr neatjaunos DPF.

:hvz:

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Lasītākie raksti

Jaunie raksti