Jaunais Dacia Duster ar benzīna/gāzes motoru maksā 11780 EUR knapākā komplektācijā un 12860 EUR niknākā komplektācijā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jaunais Dacia Duster ar benzīna/gāzes motoru maksā 11780 EUR knapākā komplektācijā un 12860 EUR niknākā komplektācijā.
Benzīnnieki arī ir ekonomiski. Man 2017.gada Honda-Jazz jauktajā ciklā 5,7 litri uz 100 km, bet 2006.gada Opel-Meriva 1,3 CDTI bija 5,3 litri uz 100 km.
Nepiekrītu. Škoda-Fabia ar 70 zirgu benzīna motoru ir gan pārsteidzoši sprigana, gan arī klusa. Pa bāni braukt ar 100-105 km/h ir pavisam baudāmi!
Cik nobraukums liels?
Es neko līdzēt nevaru, man tādai pašai Fabijai (dzinējs tikai ar 70, nevis 60 zirgspēkiem) 108 tūkst.km, un viss ar motoru labi.
Esmu ar šādu LandCruiseru (modeli pirms tagadējā feislifta) braucis testa braucienā pirms kādiem pieciem gadiem. Ļoti patika - liels, līgans kuğis ar baudāmu vadāmību.
Man Ford EcoSport liekas neglīts! Tādu sev nepirktu, labāk pirktu daiļo Volkswagen-T-Roc !
Tieši tā, es esmu noskaņots ar saviem auto braukt ilgi, vismaz 10 gadus no nullītes. Fabijai tagad 105 tūkst.km, Hondai 23 tūkst.km.
Kad tā sieviete aizbrauca, tad dīzeļmotoriņš skanēja dzidri jo dzidri... Nostaļģija...
Šovakar ap plkst.18 lielveikala stāvvietā Purvciemā redzēju savu veco Merivu, kura uzjundīja atmiņā siltas jūtas. Pie stūres sēdēja sieviete. Nobraukums Merivai tagad 251 tūkst.km, bet, kad es to pārdevu 2015.gada aprīlī, tad bija 213 tūkst.km.
Priecājos par lieliskā Hyundai-i30 uzvaru Latvijas Gada Auto 2018 konkursā.
Esmu pagalam izbrīnīts par Volvo-XC60 uzvaru Tautas simpātiju balsojumā...
GB12, kur tādu statistiku var redzēt? Interesē jaunais Honda-Jazz un 2013.gada Fabija.
Tāpēc vajag pirkt Lexus - tie ir kvalitatīvāki!
Nē, es runāju par darba septīto Golfu ar 1,6 TDI un manuālo kārbu, ar kuru esmu nobraucis vairāk par tūkstoš kilometru. Rudens Mediju testa benzīnnieks ar automātu patika labāk.
kasinsh79 rakstīja: Tā kā man bijusi tā iespēja lietot dažādus uzņēmuma iegādātos auto darba (arī privāti) vajadzībām, salīdzinājumā dzimst patiesība. Varu apgalvot, ka tie, kuru darba auto būs jaunais GOLF - tā būs sajūsma
jebkādā gadījumā ![]()
Darbā ir septītais Golfs ar pilnpiedziņu un 1,6 TDI motoru. Paretam sanāk to vadīt. Ir labs, patīkams, taču neteikšu, ka traki sajūsminošs.
Vai tad konkreetais Jazz benziinmotors labi apriikojas ar gaazi?
Kaapeec vaarstiem buutu jaaizdeg? Fabijas nobraukums tagad 103 tuukst.km.
Stāsti precīzāk - cik tie gaisa masas mērītāji un sprauslas maksā?
Pagaidām apsedzu un ieliku bagāžniekā tāpat. Būs vēlāk jāpamēģina iekārtot rezerves riteni nišā jeb padziļinājumā, taču tad būs jāņem laukā putuplasta aizpildījums no tās nišas.
Nē, manai Hondai rezerves riteņa komplektācijā nav. To es piepirku klāt atsevišķi.
Vakar biju Volkswagen salonā un ievērtēju jauno Polo. Izaudzis, nobriedis auto! Vairs nav nepieciešams pirkt Golfu, ja gribas baudu. Pietiek ar jauno Polo bāzes komplektācijā, kurā jau ietilpst gaisa kondicionieris. Cena ar 1,0 litru atmosfērisko benzīna motoru: no 14 tūkst.EUR.
Tumsaa droshaak braukt ar 80-85 km/h, jo ar tuvajaam gaismaam redzamiiba objektiivi nav tik laba, lai brauktu ar 90-95 km/h.
Šodien apskatīju atjaunināto Duster. Šķita baudāms. Gribu!!!