iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
VWfans 16.06.2017 18:57

Toties ar izkoptu, baudāmu vadāmību!

VWfans 16.06.2017 18:51

Un kā būtu ar šo skaistuli Monte Carlo izpildījumā (ir jāuzliek tikai smukus lietos diskus)?

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/fabia/bbemgn.html

VWfans 16.06.2017 18:48

Manuprāt, sēdekļi Fabijai ir ļoti ērti. Esmu braucis ar Fabiju uz Viļņu un Klaipēdu, nenoguru pilnīgi nemaz.

VWfans 16.06.2017 18:45

Strīdēšos pretī! Latvijas tirgū tos 4-gadīgos Volvo pārdod jau ar lieliem nobraukumiem, pamatā 150-200 tūkst.km. Un tas jau ir daudz!!! Tas ir slieksnis, pēc kura draud dārgi remonti, īpaši dīzeļmotoriem! Kvēpu filtrs vien maksā mežonīgu summu!

Lūk, piemērs:

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/v60/blighm.html

Un maksā šāds Volvo praktiski tikpat, cik jauns Japānā ražots Honda-Jazz! Tad kur jēga pirkt jau pajātu Volvo, ja tas būs tikai nedaudz klusāks, nedaudz līganāku gaitu un ar lielu jaudu, kas nav vajadzīga???

VWfans 16.06.2017 8:56

Man līdzīga Škoda ir (gan ne universāls). Nesaprotu, kāpēc cilvēki, kas nav braukuši ar Fabiju, netic tam, cik baudāma var būt braukšana ar to: mašīna iet reāli klusi un līgani...

VWfans 16.06.2017 7:54

Visekonomiskāk varētu būt pirkt vēl pasvaigu Škoda-Fabia:

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/fabia/egblk.html

VWfans 16.06.2017 7:23

Tipisks latvietis nopērk jau nojātu, taču aizvien dārgu Volvo-XC90, jūtas dikti lepns, taču pat neizskata tādu iespēju, ka varētu tā vietā pirkt jaunu Honda-Jazz un to baudīt.

VWfans 15.06.2017 23:35

24.-28.lpp. baudāms E.Utāna raksts par dīzeļauto salīdzinājumā ar benzīnauto. Tiek kritizēts modernais dīzelis, kam es piekrītu.

VWfans 15.06.2017 23:11

Nomiks var apliecināt, ka jaunajā Honda-Jazz vieta aizmugurē ir ne mazāk kā iekš Honda-CR-V.

VWfans 15.06.2017 18:38

Hondai-Jazz skaņas izolācija nav stiprā puse, auto ir skaļāks par Fabiju, taču pēdējā laikā, auto iebraucot, Honda ir kļuvusi klusāka. Pie skaņas līmeņa var pierast, un brauciens pa bāni ar Hondu pie 90-100 km/h var būt pat baudāms.

VWfans 15.06.2017 8:55

Apdzīt nemaz parasti nav vērts, ērtāk ir braukt kopējā plūsmā ar citiem.

Bagāžnieks Hondai-Jazz ir normālā kompaktklases izmērā, un aizmugurē pasažieriem ir vietas ne mazāk kā iekš Audi-A6!

VWfans 15.06.2017 8:30

Man šķiet, ka ļoti labs un daudzveidīgiem dzīves mērķiem piemērots ir jaunais Honda-Jazz, kam ir normāls četru cilindru 1,3 litru motors bez turbīnas. Ja vēl ir mehāniskā ātrumkārba, tad tur ir salīdzinoši mazāk kam plīst. Ar tādu pavisam labi var braukt arī tālus gabalus, ko pierādīja mans brauciens uz Budapeštu un atpakaļ.

Piemēram, ja ir vēlme apciemot radus Anglijā, tad mierīgā stilā braucot ar Honda-Jazz, uz 5000 km gabalu turp un atpakaļ vajadzēs tikai 250 litrus benzīna. Pie benzīna cenas 1,20 EUR litrā degvielas izdevumi veidos tikai 300 EUR.

VWfans 15.06.2017 7:55

Nomiks

Nav jau viegli tajā vietā panākt. Satiksme blīva, dažbrīd kāds priekšā, tad 70 km/h ierobežojums pie Medemciema krustojuma, tad fotoradars pie apvedceļa. Tomēr, nogriežoties uz Olaini, Tu man biji tikai kādus 150-200 metrus priekšā.

Jā, tā jaunajam Jazz ir, ka patālākos braucienos un neskrienot, vidējais benzīna patēriņš ir drusku zem 5 litriem uz 100 km.

VWfans 14.06.2017 8:35

Vispār nesaredzu īsti jēgu tiem mikroskopiskajiem trīs cilindru motoriņiem, kuri apkarināti ar turbīnām, jo manai Honda-Jazz ir izcils ekonomiskums arī ar parastu četrcilindru bez-turbīnas 1,3 litru motoru. Man Hondai sanāk vidējais patēriņš 5,7 litri uz 100 km jauktā ciklā. Brauciens uz darbu no Jelgavas malas līdz Rīgas malai un tālāk pa Dienvidu tiltu līdz Purvciemam un tāpat atpakaļ parasti dod vidējo benzīna patēriņu 5,2-5,5 litri uz 100 km. Vakar, piemēram, būtu bijis kādi 5,2-5,3, bet, tā kā pamanīju Nomiku un bišķi paskrēju ar 120-130 km/h, tad galarezultātā patēriņš sanāca 5,4 litri uz 100 km.

VWfans 14.06.2017 8:03

Es teiktu, ka līdzīgs salīdzinājums sanāk starp Jazz un Fabia, bet Micras vietā būtu Jazz, un C3 vietā Fabia.

VWfans 13.06.2017 22:06

Šovakar Tavu Zafiru redzēju mani apsteidzam. Skaists auto! Baltais gulbis...

VWfans 11.06.2017 14:48

Pareizi. Mans Jazz ar bezturbīnas 1,3 litru motoru ir potenciāli uzticamāks, jo tam vienkārši nav turbīnas, kam plīst.

VWfans 10.06.2017 23:25

Pēc pieciem gadiem tādam būs astronomiskas remontu izmaksas... Viena vai vairākas turbīnas, DPF filtrs utt.

VWfans 09.06.2017 23:22

Patika Ata Jansona analītiskais raksts par promilēm un to izzušanu no organisma!

VWfans 09.06.2017 23:21

Traki dārgs tas 5.sērijas BMW... 520d ar manuāli 46500 EUR... Tas ir vismazāk dārgais variants...

VWfans 09.06.2017 18:47

Manām mašīnām ļoti strauji ripo kilometri. Šogad līdz 8.jūnijam ieskaitot Hondai 10,8 tūkst.km, Škodai 10,6 tūkst.km. Kopā 21,4 tūkst.km. Labi, ka mašīnas ekonomiskas, un degvielas izmaksas ir mērenas.

VWfans 09.06.2017 8:11

Es paudīšu nepopulāru viedokli, taču, ja man būtu jāpērk Pasāts, tad tas būtu universāls pieticīgākajā Trendline komplektācijā par 22032 EUR. Vēl piemaksātu par smuku tumšu metālisko krāsu, cik nu tur vajag. Dīzeli nepirktu, jo tāds maksā no 26459 EUR jeb par 4427 EUR dārgāk nekā benzīnnieks (universāla versijā).

VWfans 09.06.2017 0:23

Katalogā ir interesants raksts par jauno Honda-Civic...

VWfans 08.06.2017 21:07

Nu es sāku tapt sajūsmināts par Honda-Jazz. Nobraukums 10800 km, auto ir kļuvis klusāks. Fantastiska benzīna ekonomija: vidēji 5,75 litri uz 100 km jauktajā ciklā, neskaitot Budapeštas braucienu, kur bija zem 5 litriem uz 100 km.

VWfans 08.06.2017 20:56

iAuto rakstīja: Vēl viena vieta ir!

Paldies, bet vasara ir ļoti aizņemta - darbi mājās, viesības, arī atvaļinājuma nav...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti