Baltic Taxi Toyotām tradicionāli pēc 4 gadu lietošanas ir 450-500 K nobraukums.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Baltic Taxi Toyotām tradicionāli pēc 4 gadu lietošanas ir 450-500 K nobraukums.
Savu eksemplāru saņēmu. Paldies! Katalogā ir ne tikai raksti par jaunu auto modeļiem, bet arī par satiksmes drošību un ekonomisku braukšanu. Vakaros pirms gulētiešanas varēšu lasīt.
Manai Merivai bija 75 zirgi.
Man Merivai 1,3 CDTI līdz 213 tūkst.km vēl nebija sajūgu jāmaina.
Vienkārši daudz ēdu, lai būtu spēks.
Manas Honda-Jazz nobraukums tagad 10465 km.
Pagaidām Latvijā bez manējā vēl esmu redzējis piecus jaunos Honda-Jazz: vienu ar KE sērijas numuru, vienu ar KO, divus ar KP, vienu ar KR. Man pašam ir KO sērijas numurs, tad vēl zināms, ka Nomikam ir jaunais Jazz. Tātad Latvijā ir vismaz 7 jaunie Jazz.
Man ļoti patīk skriet. Esmu skrējis pēdējās 70 dienas pēc kārtas. Ātrums vidēji 8,8-9,0 km/h, distance parasti 3-6 km gara.
Fana Fabijai pašlaik ir 91.168 km, un pēc 4 dienām būs 45 mēneši.
Man Fabijai tagad 91 tūkst.km, ar galvenajiem mezgliem viss OK.
Gribētu kā jaunu auto pirkt 1995.gada modeļa Audi-A6 Avant tumši zilā metāliskā krāsā: 1,9 TDI ar mehānisko kārbu, taču ar klimatkontroli un melnu ādas salonu.
2013.gada Škoda-Fabia 1,2 benzīns, 70 zirgspēki. Nobraukums 90 tūkst.km, no tiem pēdējie 43 tūkst.km ar gāzes iekārtu. Pirmajā auto lietošanas gadā bija viens garantijas gadījums, kuru aprakstīju šeit forumā Škodu sadaļā tēmā ,,Grab piekare garantijas laikā,, . It kā vienkārša lieta, taču dīleris ne uzreiz to atrisināja. Citādi auto super labs!
Kamēr tas auto bija mans, tikmēr DPF filtrs funkcionēja. Te apskates protokola izraksts:
Pārbaudes veids: Pamatpārbaude
Reģistrācijas statuss: Uzskaitē
Marka, modelis: OPEL MERIVA
Nākošās apskates datums: 22.06.2017
Nobraukums: 238907
Novērtējums: 2 - Ar mēneša laikā labojamiem defektiem
Dūmainības koeficients (m-1): 6.21
Degvielas veids: Dīzeļdegviela
Degvielas patēriņš: 5.0 litri/100 km
- pilsētā 6.2 litri/100 km
- ārpus pilsētas 4.3 litri/100 km
Motora maksimālā jauda (kW): 55
Motora tilpums (cm3): 1248
Pilna masa (kg): 1895
Pašmasa (kg): 1393
Vecākās riepas izgatavošanas gads: 2015
Detalizētais vērtējums:
Trūkumi vai bojājumi
804 2 Atgāzu absorbcijas koeficients pārsniedz pieļaujamo.
402 2 Nevienmērīga bremžu darbība.
202 2 Tuvās gaismas lukturi nav atbilstoši noregulēti.
202 2 Izplūdis tuvās gaismas stara attēls.
Bremžu vērtējums:
1 1.80 1.80 D
2 0.50 1.00 D
2 1.10 0.90 S
D - Darba bremzes; S - Stāvbremzes
Nobraukuma vēsture:
23.05.2017 238907
26.04.2016 223096
23.04.2016 222943
11.04.2015 212312
01.04.2014 198151
14.03.2013 172864
21.03.2012 147815
19.03.2011 121053
20.03.2010 96158
21.03.2009 66106
18.03.2008 40105
09.03.2007 16949
Jaunumi par manu veco Merivu, kuru pārdevu 2015.gada 21.aprīlī ar 213 tūkst.km nobraukumu. Tikko automobilis apskati neizgāja un saņēma četrus divniekus. Būtiskākais un tas, par ko ir vairāk žēl - atgāzu absorbcijas koeficients stipri virs normas un ir 6,21. Nobraukums tagad 238 tūkst.km.
Mana ex Meriva GE8083. Arī varat aplūkot.
Es pirktu KIA-Sportage. Pagājušajā gadā Rudens Mediju testa brauciena ietvaros ar tādu auto braucu no Skrundas līdz Kuldīgai. Baudāms auto!
Manai Honda-Jazz vidējais benzīna patēriņš tajos 6 tūkstošos km, kas nebija brauciens uz Budapeštu, jauktā ciklā sanāk 5,81 litrs uz 100 km. Cienījami maz!
arba rakstīja: 170 000 dubut sajūgu kārbai jau pietiekoši daudz
pie šāda nobraukuma jebkuram manuālim jau ir sajūgs un spararats, dubultmasas, jāmaina
Man Merivai savulaik bija 213 tūkst.km nobraukums, un ne sajūgu, nedz dubultmasas spararatu mainīt vēl nevajadzēja.
Konuss rakstīja: Man vienīgajam acīs krīt automašīnu ar Krievijas numurzīmēm invāzija Rīgas ielās? Katru dienu kādas 20 dažādas točna sanāk saskaitīt.
Tūristi, 9. maija svinētāji, krievi pārceļas uz Latviju vai kaut kāda maigā okupācija?
Mani lauki, kurp regulāri braucu, ir Apes novadā. Un tanī virzienā braucot, jau aiz Bērzkroga nozīmīgu procentu satiksmes plūsmā veido auto no Krievijas. No tiem lielākā daļa no Sankt-Pēterburgas (numurzīmju kodi 78, 178, 98, 198).
Pagājušas 116 dienas kopā ar Honda-Jazz. Nobraukums 9288 km. Auto patīk aizvien labāk, ir kļuvis klusāks. Vakar posmā Jelgava-Rīga satiku paziņu, gribējās viņu panākt, īslaicīgi dažus kilometrus pabraucu ar 130-135 km/h, un man patika, kā Honda uzvedās pie šāda ātruma. Stabilitāte un vadāmība izcila, un skaņa klusāka nekā tad, kad auto bija gandrīz jauns un 26.februāra rītā pa Čehijas bāni ar tādu pašu ātrumu tur pabraucu.
Tagad jūtos tik labi ar saviem Honda-Jazz (nobraukums 9 tūkst.km) un Škoda-Fabia (nobraukums 90 tūkst.km), ka tie Volvo-XC90 palikuši vienaldzīgi...
Kad man agrāk bija Opel-Meriva, tad regulāri no Rīgas centra puses uz Amserv (senāk Adam Auto) braucu caur Grēdu ielu. Atzīstos! Man ērtāk bija pagriezties pa kreisi pie Mola, tad pa labi nākamajā ielā un tad tur tālāk caur pagalmiem un mazajām ieliņām!
Ar vienu auto vajag braukt ilgi, tad vērtības kritums neliksies tik traģisks. Piemēram, mana bijusī Meriva. Pirku 2006.gada martā par 14,3 K. Pārdevu 2015.gada aprīlī par 1,7 K. Vērtības kritums 12,6 K uz 109 mēnešiem, tātad 116 EUR mēnesī!
Nē, nauda paliek arī pāri.