iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
VWfans 02.02.2017 7:58

Nomiks

Tad Tev vajag pamatīgus testa braucienus ar abiem auto! Kad man ,,atvērsies,, motors, varu Tev piedāvāt izbraukt ar savu Jazz pa šoseju.

Es ar šo Jazz nemaz neizbraucu pirms tam, jo biju braucis ar iepriekšējo modeli, kurš likās ļoti patīkams. Paļāvos uz to, ka jaunais modelis būs tikpat patīkams. Šis jaunais tomēr šķiet skaļāks. Varbūt vaina konkrētajās riepās, redzēs, kā būs, kad uzlikšu vasaras riepas Michelin Energy, kuras nāca no rūpnīcas.

VWfans 01.02.2017 22:57

Jāuzraksta pirmie mani vērtējumi citās lietās - tā, kā skolā 10 baļļu sistēmā:

Ārējais dizains, skaistums - 10

Salikšanas kvalitāte - 10

Salonā materiāli - 8

Instrumentu panelis - 10

Salona ērtība priekšā - 8

Salona ērtība aizmugurē - 10

Bagāžnieks - 9

Vadāmība - 7

Degvielas ekonomija - 10

Izskatās, ka skaņas izolācija pagaidām ir vājākais punkts.

VWfans 01.02.2017 19:52

Mana pieredze, deviņus gadus lietojot Opel-Meriva, bija tāda, ka automašīnas 6-7 gadu vecumā sāka rasties nelieli rūsas iedīglīši spārnu apakšā un uz sliekšņiem. Lēnām tie progresēja, un deviņu gadu vecumā interesējos par auto piekrāsošanas iespējām. Lai piekrāsotu labā kvalitātē, bija nepieciešami 400 eiro. Izlēmu neko nepiekrāsot, un pārdevu auto uzpircējam par 1700 eiro.

VWfans 31.01.2017 23:12

Domāju, ka kļūda. Nevar būt atšķirība aptuveni 2 reizes.

VWfans 31.01.2017 22:53

Vispār pastāv tāda lieta kā auto salona nopakošana. Kad Hondai būs 2-3 gadi, iespējams, tādu veikšu, piemēram, te:

www.saudio.lv

VWfans 31.01.2017 22:51

Redzēs, kā būs ar vasaras riepām. Tās ir Michelin-Energy, pašlaik stāv noņemtas kambarī!

VWfans 31.01.2017 19:37

Vēl tāds neliels trūkums, ka jaunā Honda-Jazz tomēr ir paskaļa. Pa šoseju labi dzird gan riepas, gan motoru.

Toties auto ir ārkārtīgi ekonomisks. Pa pēdējiem nobrauktajiem 291 km borta kompis rāda 5,3 litru uz 100 km patēriņu. Ja arī tas drusku melo, tad patiesībā vairāk par 5,5-5,6 litriem uz 100 km nav!

VWfans 31.01.2017 19:31

Paldies par informāciju! Tagad Jazz nobraukums ir 767 km, un pagaidām sajūta tāda, ka auto būtu nevis 100, bet 50 zirgspēki.

VWfans 28.01.2017 13:52

kasinsh79 rakstīja: VWFans

Pastāsti, kādi apsvērumi jaunās Honda tādas krāsas izvēlei?

Nippon Auto bija (varbūt vēl turpinās) noliktavas izpārdošana. Bija pieejamas 4 Jazz mašīnas, viena sākuma Trend komplektācijā, bet pārējās trīs niknākās komplektācijās. Es gribēju Trend komplektāciju, jo tā cenā ir pieejamāka, taču aprīkojums tāpat ir labs un mani apmierina. Un tā vienīgā Trend komplektācijas mašīna bija sarkana, tādēļ arī to pašu bija jāņem. Taču šī krāsa tieši šādam modelim mani apmierina (redzama avatarā).

VWfans 27.01.2017 18:04

Laikam taču nebija citas izejas kā griezt laukā...

VWfans 25.01.2017 18:21

Es pieturos pie principa, ka, ja apdzīšana ir tik riskanta, ka to var izveikt tikai ar jaudīgu auto, bet nevar ar nemotoru, tad tādā situācijā es nemaz neapdzenu.

VWfans 25.01.2017 18:19

Jā, mana Fabija tāda ir, taču es to ilgi nepārdošu.

VWfans 25.01.2017 18:04

Esmu skeptisks pret šādu čipošanu. Kur Latvijas līdzenumu un lēnās satiksmes apstākļos to neganto uzrāvienu lai pielieto???

VWfans 25.01.2017 8:13

Man ir smaga nojauta, ka labs ir tas automāts, kuru uzstādīja Volvo-XC90 pirmās paaudzes automašīnās.

VWfans 25.01.2017 8:10

msh rakstīja: V8 priekš fabijas būtu stipri virs saldā punkta, kuram tuvojoties no apakšas, veiktspēja pieaug bet patēriņš samazinās vai nemainās. Fana fabijā niknākais ir 1.4 TSI, kurš ir diezgan ņiprs un noteikti patērē ne kripatu vairāk par fana 1.2, drīzāk mazāk, bet nu - ja gribas ņipru polo, tam risinājums jau 25 gadus ir vienkāršs - Seat Ibiza. Esošajai niknākais bīdelis Cupra komplektācijā ir 192 zs 1.8 TSI - tikai kripatu niknāks par to 1.4, toties gliemezi spēj jūtami ātrāk iegriezt.

Pašlaik Fabijai vairs nepiedāvā 1,4 litru motorus. Niknākais ir 1,2 litru TSI ar 110 zirgspēkiem.

VWfans 24.01.2017 23:59

Divas jaunas lietas. Šodien otro reizi uzpildīju benzīnu Hondai, un patēriņš pēc 382 nobrauktiem kilometriem izrādījās fantastiski mazs - 5,73 litri uz 100 km.

Otra lieta. Salīdzinot ar Škodu, Hondā drusku nepatīk dzinēja skaņas tembrs - tāds griezīgs tas ir. Nez, vai pēc auto iebraukšanas tas var mainīties?

VWfans 23.01.2017 22:28

Man Škodā nav 1,2 TSI motors ar turbīnu, bet gan 1,2 HTP bez turbīnas!

VWfans 23.01.2017 18:29

Tas ir tas pats.

VWfans 23.01.2017 18:19

Šodien pārliecinājos, ka tikai tukšgaitā neceļ virs 3700 rpm. Vienā straujākā ieskrējienā šodien gaitā uzcēlu līdz 4200 rpm. Laikam tad viss ir pareizi.

VWfans 22.01.2017 21:48

Viens mans radinieks no Anglijas fano par VAG grupas 1,9 SDI. Mērķtiecīgi savu auto meklēja ar šo dzinēju. Nopirka pavecu pirmās paaudzes Octaviju. Nav spridzeklis, taču ļoti uzticams motors.

VWfans 22.01.2017 21:44

Es savas mašīnas vienmēr mazgāju privātmājas pagalmā vai uz ielas mājas priekšā (mums klusa iela). Silta ūdens spaini nesu no mājas. Uz super kvalitāti neiespringstu, jo tāpat auto drīz atkal vairs nav tīrs, jo ielas pie mūsu mājas nav asfaltētas. Labāk mazgāju auto biežāk, bet tā pa fikso.

VWfans 22.01.2017 21:30

1,3 CDTI dīzelis, kuru lika Opel, Fiat nelielajos auto, un varbūt vēl kaut kur. Kaprīzs, sarežģīts remontā. Lai gan, no otras puses, kad ir kārtībā, tad gaitā baudāms.

VWfans 22.01.2017 21:28

Škodas VAG grupas 1,2 HTP benzīna trīscilindrinieks - neskatoties uz tikai 70 zirgspēku jaudu, ļoti sprigans un ar patīkami sportisku izplūdes pieskaņu. Pateicīgs aprīkošanai ar gāzes iekārtu.

VWfans 22.01.2017 19:43

Katrā ziņā pašlaik šādi ar manu Jazz izdarīt nevar:

VWfans 22.01.2017 19:20

Vispār pagaidām Honda, neskatoties uz saviem 102 zirgspēkiem, ir galīgi miegaina, krietni lēnāka par Škodu, kam ir tikai 70 zirgspēki. Redzēs, kas būs tālāk.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti