msh rakstīja: Tieši tā, precīzi. Tik maza tā atšķirība ir palikusi mūsdienu nemotoru modes rezultātā, bet vēl mazāka tā arī nepaliks. Uzskatāmāk šitas bija pirms 15 gadiem - fofāgenam - četri, pieci un seši katli, seatam - četri un pieci katli, škodai - četri katli un pašvaki motoriņi.
Un vispār R32 ir vismaz piecus gadus sena vēsture. Tagad ir R.
Jā, Kodiaq jaudīgākie motori būs 180 zirgspēku turbobenzīnnieks un 190 zirgspēku turbodīzelis. Bet ar to ir pilnīgi pietiekami!!!



















Oponēšu. Auto gaitas īpašības nenosaka ekstru daudzums. Vienādi baudāms gaitā būs gan Kodiaq par 26 K EUR, gan par 40 K EUR. Kāpēc pa tukšo tērēt 14 K EUR???