Man bija tādi apstākļi, kuru dēļ nebija iespējas gaidīt. Nomas auto ņēmu uz laiku no rīta līdz vakaram. Un tas nebija pie dīlera...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Man bija tādi apstākļi, kuru dēļ nebija iespējas gaidīt. Nomas auto ņēmu uz laiku no rīta līdz vakaram. Un tas nebija pie dīlera...
Es nekad negudroju nekādus citus variantus un pieturos tikai pie rūpnīcas noteiktā riepu izmēra.
Man Volvo-V70 automašīnās nepatīk tā tumši zaļā josla vējstikla augšpusē! Tā samazina brīvo stikla laukumu!
Man transportlīdzekļa ekspluatācijas nodoklis pagaidām nepilni 47 eiro. Priecājos par to, ka tas ir tik mazs!
Savukārt Volvo-XC90 tas ir 147 eiro gadā...
Vakar jau pavēlu tumsā skrēju Jelgavas nomalē. Garām pabrauca jaunā Megane. Tai ļoti skaisti izskatījās aizmugurējo gabarītu lukturu izgaismotā līnija, kas ar loku nosedz lielāko daļu no auto aizmugures.
Vakar iztaisīju apkopi savai Fabijai par godu 75 tūkst.km nobraukumam. Detaļu cenas: eļļa 15,75 EUR, eļļas filtrs 8,09 EUR, gaisa filtrs 10,81 EUR, salona filtrs 16,19 EUR.
Vakar nobraucu 90 km ar 2006.gada Mercedes A200 CDI ar automātisko ātrumkārbu, jo šo auto lēti iznomāju tur, kur taisīju savai Fabijai apkopi par godu 75 tūkst.km nobraukumam.
Mercedes atstāja kopumā labu iespaidu, un bija to interesanti salīdzināt ar manu bijušo Opel-Meriva 1,3 CDTI. Tātad Mercedesam bija jaudīgs 2 litru 140 zirgspēku dīzeļmotors (nez kā tas tanī mazajā motortelpā ielien?). Tukšgaitā tas ir diezgan skaļš un stipri vibrē. Tāpat tas aizvien ir skaļš mazos pilsētas ātrumos, sastrēgumos līdz kādiem 20-25 km/h. Šādos režīmos Meriva bija klusāka, mierīgāka. Taču situācija mainījās, pieaugot ātrumam. Tad Mercedes kļūst klusāks, maigāks, un šosejas ātrumos tas ir pavisam baudāms. Pa Jūrmalas šoseju pabraucu arī ar 110 km/h, un Mercedes aizvien nebija skaļš. Apgriezieni lielajam dīzeļmotoram tad bija ap 1800-1900, turpretī Merivai tādā ātrumā daudz lielāki.
Vadāmība Mercedes A klasei bija laba, tomēr Merivai vēl labāka. Salons un bagāžnieks Merivai drusku lielāks atbilstoši tam, cik Meriva ir lielāka ārējos gabarītos.
Talismanam pieejamākie jaudīgākie motori ir 200 zirgspēku benzīna motors un 160 zirgspēku dīzeļmotors.
Manuprāt, jo lielāks tas eiro cipars, jo dārgāka un sarežģītāka turpmāk ir tā automobiļa ar dīzeļmotoru ekspluatācija.
Patika šis video:
GB12
Tava Volvo-V70 uzrāviens, protams, ir iespaidīgs.
Manuprāt, populārais Toyota-RAV4 uz Rudens Mediju testa braucienā baudīto KIA-Sportage un Volkswagen-Tiguan fona ir pabāls...
Es cenšos maksimāli optimizēt maršrutu, lietojot Wazi un Rīgā vienmēr skatoties Wazē uz priekšu un izmēģinot pa mazajām ieliņām visādus apkārtceļus.
Prieks, ka autogāzes cenas turas stabili zemas. Vienpadsmit mēnešos, kopš braucu ar gāzi, esmu atpelnījis 670 eiro - gandrīz visu gāzes iekārtas cenu.
Es gan ar savu Fabiju plānoju braukt maksimāli ilgi. Tagad nobraukums 74.003 km.
Nav tik traki - daudzas Omegas vēl kust tīri ņipri. Bet autora jautājums nav īsti saprotams...
Šis aplis ir Jelgavā netālu no dzelzceļa stacijas. Patīk man šis aplis!
Nē, uzticība nav iedragāta. Fabijai stipri sadragāta motortelpa, taču pasažieru telpa salīdzinoši vesela. Spilveni izšāvuši. Manuprāt, konkrētajā avārijā sekas priekš Fabijas braucējiem vēl samērā labvēlīgas, ja tā var teikt.
2005.gada Volvo-V70 vidējā cena Latvijas tirgū ir 4700 EUR (pēc ss.lv sludinājumu datiem).
KIA-Sportage ir vērtīgs tajā ziņā, ka, salīdzinājumā ar Cee'd piemaksājot tikai 3-4 tūkst.EUR, mēs iegūstam LIELU auto, kurš ir izteikti BAUDĀMS gaitā... Un baudāmāks pat par Toyota-RAV4, kurš ir dārgāks!
Msh taču ir iespēja pašaut nepilnus simt kilometrus uz dienvidiem un tikt uz baudāmā leišu bāņa!
Baudāms, pagarš video:
Vairāk nekā pusei šoferu bezmaksas pārbaudē problēmas ar kvēpu filtru; katram desmitajam vēl vasaras riepas
23
Vairāk nekā 2300 kilometru bez uzpildes un uzlādes - Hongqi HS6 uzlādējamais hibrīds uzstāda Ginesa rekordu
8
Šīs tēmas sakarā teikšu, ka esmu ļoti izbrīnīts par pavecu, nojātu Volvo-XC90 popularitāti Latvijā! Tie cilvēciņi taču pērk tos auto par 7-12 tūkst.EUR situācijā, kad par 13 tūkst.EUR var nopirkt labu JAUNU Škoda-Fabia Combi 1,2 TSI.