iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
VWfans 17.09.2016 10:58

Kur tad ir tik taisns un plats grants ceļa posms, kur var vilkt ar 140 km/h? Vai nav drusku par traku?

VWfans 17.09.2016 10:55

Man standarta patālais maršruts ir Jelgava-Rīga-Gaujiena 210 km garumā. Ja gar Rīgas malu pa Dienvidu tiltu un Lubānas ielu tiek bez sastrēgumiem, tad tīrais braukšanas laiks ir 3:00 h, braucot pa brīvu ceļu ar 90-100 km/h, tālāk no Rīgas aiz Raunas drusku pagrēkojot ar 100-110 km/h, taču uzreiz izmisīgi neapdzenot tos, kuri kādā ceļa posmā brauc ar 75-85 km/h. Tādā brīdī ieturu labu distanci no priekšā lēnāk braucošā, lai var apdzīt citi ar jaudīgākiem auto. Daudzviet ir tā, ka uzreiz nav jēgas apdzīt, jo vai nu lēnais kaut kur nogriezīsies vai arī ceļa apstākļi mainīsies un apdzīšana/apsteigšana kļūs ērtāka. Piemēram, daži izmisīgi apdzen ceļa posmā starp Augšlīgatni un Siguldu. Tak ērtāk ir tanī posmā pabraukt ar 85 km/h aiz lēnākā, un pēc tam var vairāk paskriet aiz Aerodiuma, kur sākas divas joslas katrā virzienā.

VWfans 17.09.2016 10:41

Piemēram, Anglijā no Šefīldas uz Mančesteru viens ceļš iet pāri pakalnu masīvam, augstākajā punktā tur ir kādi 480 metri virs jūras līmeņa. Apdzīvotības blīvums Ziemeļanglijā ir liels, satiksme intensīva visu dienu. Pa to šoseju maksimālais atļautais ātrums ir 50 jūdzes stundā, vietām pie asākiem līkumiem, kāpumos un kritumos 40 jūdzes stundā (attiecīgi 81 km/h un 65 km/h). Šoseja diezgan šaura un līkumaina. Tad, lūk, vienu reizi tur braucot, ātrumu 60-70 km/h robežās diktēja kāda fūre, aiz tās sekoja vairāki desmiti vieglo auto un neviens izmisīgi neapdzina. Citu dienu manā tuvumā fūres nebija, un ātrumu diktēja kāds lēnāks vieglais ar 70-75 km/h, un aiz tā tāpat brauca kādi pārdesmit vieglie. Ja nebūtu tā lēnākā vieglā auto, varbūt tad plūsma ietu ar 80 km/h. Bet kopumā neviens nebesās, ka intensīvā satiksmē sanāk pārvietoties lēnāk par maksimālo atļauto ātrumu!

VWfans 15.09.2016 18:51

Esmu šādu skaņu dzirdējis radinieces 1997.gada trešajam Golfam. Neesmu gan interesējies tuvāk, vai to kā laboja vai nē.

VWfans 15.09.2016 18:43

Nu man Merivai visus deviņus gadus DPF funkcionēja, un izpūtēja gals no iekšpuses bija ļoti tīrs.

VWfans 15.09.2016 18:31

Manai Merivai ar strādājošu DPF 8-9 gadu vecumā dūmainība bija ap 0,8-0,9. Automobiļa desmitajā mūža gadā es auto pārdevu, un 10 gadu vecumā pie 223 tūkst.km nobraukuma tam bija grūtības iziet tehnisko apskati - neizgāja ar pirmo reizi dēļ palielinātas eļļas noplūdes no dzinēja. Un CSDD datos es redzu, ka dūmainība esot 2,8. Pieņemu, ka DPF varētu būt izgriezts.

VWfans 14.09.2016 8:54

Bet es jau braucienu izbaudu ar 85-90 km/h. Fabijai ar 1,2 litru benzīna motoru tieši šis ir tas ātrums, pie kura sirdī ielīst prieks par baudāmu braucienu.

VWfans 14.09.2016 8:33

Nesaprotu, kādas Aansim pretenzijas, ka citi brauc līgani, rāmi un ietaupa degvielas izdevumus? Man ar gāzi aprīkotai Fabijai augustā nobraukums 3870 km, bet degvielas izdevumi - nieka 146 eiro. Prieks, ka par mērenu naudu var nobraukt DAUDZ! Prieks tikpat liels, kā ir tad, kad par mērenu naudu ēstuvē saņem LIELU ēdiena porciju!!!

VWfans 14.09.2016 8:29

Video ap 3:45 min. pirms Jūrmalas redzams tāds auto kā VWfanam.

VWfans 13.09.2016 22:40

Nesapratu, kādas ir pretenzijas pret kravas auto šoferi? Vai tas, ka viņš vietām kādus pārdesmit centimetrus brauca pāri labās puses nepārtrauktajai līnijai?

VWfans 13.09.2016 22:16

Vai arī - viena Opel-Adam, otra Fabija universāls.

VWfans 13.09.2016 22:14

Es esmu par divām nelielām, jaunām pirktām mašīnām, kuras vienmēr nobrauc līdz kliņķim - vismaz 10 gadus un 200 tūkst.km. Piemēram, viena Fabija hečbeks, otra Fabija universāls.

VWfans 12.09.2016 22:42

Jā, jā, par šito es arī brīnos. Ceļa posms Bērzkrogs - Rīdzenes pagrieziens. Ceļa stāvoklis katastrofāls, tomēr daudzi pat nenomet ātrumu.

VWfans 12.09.2016 22:32

Nu es vasarā ar Mercedes-Sprinter 311CDI aizbraucu līdz pat Anglijas ziemeļiem un braucienu izbaudīju. Atpakaļceļā pie Londonas braucu pāri Temzai pāri Queen Elizabeth Bridge. Iespaidīgi!

VWfans 12.09.2016 22:23

Es savukārt uzskatu par baudījumu tur braukt ar 90 km/h.

VWfans 11.09.2016 15:31

Kāpēc tad pats nevadīji auto? Tad nebūtu sapelnījuši sodu, jo Tu lietotu kruīzkontroli.

VWfans 10.09.2016 14:42

Man ļoti labi patiktos iegādāties jaunu Volvo-240, kurš būtu labs astoņpadsmit gadiem un 400 tūkst.km.

VWfans 10.09.2016 14:23

Būs vēl sliktāk. Daļa sāks braukt ar 120-130 km/h, daļa kāpinās ātrumu līdz 110 km/h, daļa paliks pie vecajiem, labajiem 85-90 km/h. Fūres paliks pie 89 km/h, jo ātrāk neiet. Palielināsies ātrumu dažādība un riskantu apdzīšanu skaits.

VWfans 10.09.2016 14:19

Es esmu kategoriski PRET !!! Piekrītu Didzim Kalnietim !!!

VWfans 09.09.2016 21:37

Protams, ka nepareizi. Tādam X5 maksimālais ātrums ir 200-230 km/h robežās. Tādējādi risks bija iekš tā, ka bija pārāk liela ātrumu starpība starp viņu un tiem, kurus viņš apsteidza. Šī starpība bija 90-130 km/h jeb 25-36 metri sekundē!!! Ja kāds no labās joslas neuzmanīgi pārkārtotos pa kreisi, tad X5 vadītājs nepaspētu sadzēsties.

VWfans 09.09.2016 20:08

Nepiekrītu. 2014.gada jūnijā ar Meriva 1,3 CDTI braucu no Tallinas uz Jelgavu un Igaunijas pusē ar saviem 97 km/h biju ātrākais.

VWfans 09.09.2016 18:31

Bet Dānijā uz parastajām šosejām ir 80 km/h ierobežojums. Un satiksme nav mazāk baudāma kā Vācijā.

VWfans 09.09.2016 18:05

Brīnums, ka igauņu policisti, patrulējot ar Škoda-Superb, Tevi neapturēja un nesodīja!

VWfans 09.09.2016 8:35

Kad es ar Mercedes Sprinteri vasarā braucu uz Angliju, tad trīs joslu bāņos ātrajā joslā nelīdu vispār. Divu joslu bāņos ātrajā joslā līdu, stipri apdomājot, vai pārāk netraucēšu ātrākiem braucējiem.

VWfans 08.09.2016 22:29

Nu jaunajam auto gribas tomēr 90 vai 110 zirgus (jaunajai Fabijai), jo tur sadārdzinājums salīdzinājumā ar knapāko 75 zirgspēku variantu nav liels.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti